W najbliższym czasie na PBE ma się pojawić eksperymentalna lista zmian w Garenie. Jak zawsze w tego typu przypadkach warto podkreślić, że są to zmiany, które nie zostaną wydane przez kilka najbliższych patchy, a ich premiera nie jest gwarantowana.
Lista zmian prezentuje się następująco:
- Pasyw
- Usunięty zostanie efekt podwajający efekt pasywa w momencie spadnięcia poniżej 25/50% HP
- Czas odnowienia zostanie zmieniony z 9/4 do 6 sekund
- Efekt sprawiający, że nie-epickie potwory nie przerywają działania pasywa będzie po zmianach aktywny od początku gry, a nie jak dotychczas od 11 poziomu
- Wartość efektu leczącego zostanie zmieniona z 2/8% na 2.5/2.75/3/2.35/3.5/3.75/4.5/5.25/6/6.75/7.5/8.25/9/9.25/9.5/9.7510/10.25%
- W
- Czas odnowienia zostanie zwiększony z 23/21/19/17/15 do 24/23/22/21/20 sekund
- Ilość przyznawanego Armora/Magic Resist za stack zostanie zmniejszona z 0.33 do 0.25
- Maksymalna ilość przyznawanego Armora/Magic Resist zostanie zmniejszona z 50 do 30
- Ilość minionów do zabicia by uzyskać maksymalną ilość stacków zostanie zwiększona z 150 do 160
- E
- Ilość uderzeń zostanie zmieniona z 5 (+1 za każde 3 poziomy)[maksymalna wartość to 10] na 8 (+1 za każde 12.5% Attack Speedu) – dla porównania na 18 poziomie Garen automatycznie posiada 49.3% Attack Speedu
- Bazowa ilość obrażeń zostanie zmniejszona z 14/18/22/26/30 do 8/13/18/23/28
- Wartość przelicznika z AD zostanie zmniejszona z 0.36/0.37/0.38/0.39/0.4 do 0.23/0.26/0.29/0.32/0.35
- Ilość uderzeń potrzebnych do nałożenia efektu redukcji Armora zostanie zwiększona z 4 do 6
- Usunięty zostanie efekt zwiększający obrażenia w momencie trafiania tylko jednego celu
- Dodany zostanie nowy efekt: “Umiejętność ta zadaje obrażenia zwiększone o 25% i nakłada efekty on-hit (zadając z nich 50% obrażeń) najbliżej stojącemu przeciwnikowi”
- R
- Usunięty zostanie pasyw tej umiejętności naznaczający jednego z przeciwników
- Rodzaj zadawanych obrażeń zostanie zmieniony z magicznych na nieuchronne
- Ilość zadawanych obrażeń zostanie zmniejszona z 175/350/525 (+28.6/33.3/40% brakującego HP celu) do 150/300/450 (+20/25/30% brakującego HP celu)
źródło: =https://twitter.com/MarkYetter/status/1161369919776157697