Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Riot powraca do tematu mini-reworku Wukonga

Swego czasu na PBE testowany był mini-rework Wukonga, który jednak w pewnym momencie zniknął z serwera testowego i został zamrożony przez Riot na czas pracy nad innymi projektami.

Jako, że większość pracy nad przed-sezonem 2020 już się zakończyła to teraz Riot powrócił do tego tematu dostarczając nam nowej porcji informacji. Obecne plany mają zakładać, że owe zmiany w tej postaci ukażą się jeszcze przed końcem tego roku, a wśród największych zmian wprowadzonych w ramach tego reworku znajdziemy:

  • Pasyw
    • Wukong będzie zyskiwał sporą liczbę Armora/MR w momencie gdy będzie znajdował się w pobliżu przynajmniej 3 przeciwnych championów i dodatkowo będzie on zyskiwał dodatkowy zasięg na następny auto-atak lub użycie umiejętności.
  • Q
    • Zmniejszona zostanie ilość zadawanych fizycznych obrażeń
    • Dodane zostaną dodatkowe magiczne obrażenia, dodatkowo leczące Wukonga
    • Pasywnie Wukong i jego klony będą nakładać na cele stackujące się znaczniki, które będą procentowo zwiększać ilość obrażeń zadawanych tym postaciom
  • W
    • Wukong będzie po zmianach wchodził w ukrycie i doskakiwał do wybranej lokacji, pozostawiając za sobą klona. Umiejętność ta będzie mogła zostać wykorzystana do przeskakiwania małych ścian.
    • Klon pozostanie na polu bitwy przez kilka sekund, atakując pobliskie cele zadając im 50% obrażeń Wukonga i nakładając efekty on-hit, nie mogąc jednak się poruszać
  • E
    • Umiejętność ta będzie po zmianach dodatkowo tworzyła klona, który również będzie doskakiwał do pobliskich celów maskując pozycję prawdziwego Wukonga
    • Klony traktowane będą jak jednostki, a co za tym idzie będą one namierzalne i będą mogły blokować pociski
  • R
    • Po zmianach umiejętność ta będzie mogła zostać przedwcześnie zakończona przez użycie innej umiejętności

Oczywiście plany mogą ulec jeszcze zmianie bo pracownik Riotu zajmujący się tym projektem podkreśla, że przed wydaniem Wukonga odpowiedzialny za ten projekt team będzie musiał upewnić się, że wybrany kierunek jest prawidłowy, ustalić czy potrzebne są dalsze zmiany w mechanice postaci, zbalansować rework, dodać potrzebne efekty wizualne, a także naprawić powstałe przy zmianach błędy.

źródło: =https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/fowIVQGP-wukong-update-now-in-active-development

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.