Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Riot o planach na patche 9.9 i 9.10

W patchach 9.9 i 9.10 mamy doczekać się większej niż dotychczas w tym sezonie liczby zmian co ma być związane z tym, że w tym roku nie planowane jest wydawanie jednego patcha mid-sezonowego, przez co zmiany które by się w nim normalnie znalazły zostały rozłożone na kilka aktualizacji.

W związku z tym jeden z pracowników Riotu zdecydował się na opublikowanie wczesnej listy zmian, które mają być częścią tych patchy:

  • Zmiany Systemowe
    • Zależność linii od jungli we wczesnej fazie gry – jest to dość ważny punkt bo wydaje się, że pozwoli on na rozwiązanie jednej z istotniejszych bolączek junglerów bez wprowadzania większych zmian. Problem polega na tym, że choć Riot chce by junglerzy mieli wpływ na grę i musieli podejmować ryzyko to obecnie walki we wczesnej fazie gry są zbyt istotne, a przy tym junglerzy w tych walkach zbyt często muszą polegać na postaciach z linii, które mogą zejść im na pomoc. Obecnie testowane zmiany skupiają się na Rift Scuttlerze i potencjalnie mogą do tego dojść inne zmiany.
    • Zbyt częste wykorzystywanie Ścieżki Inspiracji jako drugiej ścieżki – obecnie ścieżka ta ma blokować inne opcje wyboru drugich ścieżek przez posiadanie zbyt dużej ilości mocy.Obecnie rozważane są zarówno nerfy Ścieżki Inspiracji jak i buffy dla innych ścieżek.
    • Hunter’s Potion – ten przedmiot ma obecnie być kuszącą opcją okazującą się ostatecznie pułapką, przez to że jest on zwyczajnie za słaby i nie spełnia żadnych funkcji poza zapewnianiem sustainu. Obecnie badane są możliwości reworku tego przedmiotu sprawiającego, że będzie on zarówno ciekawszy w użyciu jak i mocniejszy, ale przy tym nie wykluczona jest opcja że przedmiot ten zostanie całkowicie usunięty z gry jeśli testowane wersje reworku nie spełnią oczekiwań Riotu.
    • Aftershock – tutaj plan jest prosty, zmniejszyć moc tej runy na postaciach nie będących tankami, zachowując jej poziom mocy w przypadku tanków i bruiserów.
  • Zmiany w postaciach
    • Blitzcrank – planowana jest premiera zmian, które już od dłuższego czasu były testowane na PBE
    • Tahm Kench – plan zakłada sprawienie, że postać ta na najwyższym poziomie nie będzie w takim stopniu ograniczać się do przerywania akcji przeciwnika, a przy tym nadal będzie ona grywalna dla gracza z przeciętnego poziomu. Obecne plany zakładają sprawienie, że Tahm Kench będzie nakładał na siebie spowolnienie w momencie gdy pochłonie on sojusznika (na takiej samej zasadzie jak spowalnia on siebie w momencie gdy pochłonie przeciwnika) by sprawić, że zagrania skupiające się na ratowaniu sojusznika nie będą tak potężne. W zamian za to wzmocnione ma zostać spowolnienie na Q i sprawienie, że pochłonięcie i wyplucie miniona będzie kosztować mniej.
    • Zac – obecnie testowane są zmiany zakładające w dużej mierze przywrócenie starej wersji ulta, wraz z kilkoma poprawkami zwiększającymi czytelność jego umiejętności
    • Aatrox – planowana jest premiera zapowiedzianych ostatnio zmian

źródło: =https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/wlGaL2WZ-post-msi-gameplay-improvements

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.