Jeden z fanów League of Legends zdecydował się na podzielenie się ze społecznością swoim pomysłem na zmienienie jednego ze starszych bohaterów w LoLu, a mianowicie bohaterem tym jest Shen, który po zaproponowanym reworku miałby zachować swoją naturę pojedynkującego się tanka ratującego życie, ale przy tym miałby w znacznie większym stopniu przypominać prawdziwego ninję. Przyjrzyjmy się więc temu jak wyglądają nowe umiejętności zaproponowane przez autora tego projektu.
Fire Heart and Icy Soul Katanas (Pasyw): Po śmierci swojego ojca Shen dzierży zarówno jego jak i swoją własną katanę i podczas wyprowadzania autoattacków używa on ich na przemian nakładając dwa różne efekty. Fire Heart: W momencie kiedy mamy ponad 50% maksymalnego HP, każdy atak wyprowadzony ognistą kataną podpali przeciwnika zadając mu przez 3 sekundy dodatkowe obrażenia w wysokości 1/3/6/10/15 % obecnego HP Shena. Efekt ten może stackować się do pięciu razy, a po osiągnięciu tej liczby każdy kolejny ognisty auto attack przedłuży jego czas trwania. Jeśli natomiast będziemy mieli mniej niż 50% HP będziemy odnawiać sobie 5/20/50/110/230 (+ 1/2/3/4/5% maksymalnego zdrowia) HP, wraz z każdym atakiem tą kataną. Icy Soul: Jeśli będziemy posiadać ponad 50% energii każdy atak wyprowadzony tą bronią spowolni przeciwnika i zmniejszy jego Attack Speed na 3 sekundy o 5/8/14/26/50%. Efekt ten będzie stackował się do pięciu razy, jednak po osiągnięciu maksymalnej liczby stacków przez najbliższe 12 sekund nie będziemy mogli nałożyć tego efektu na ten sam cel. Natomiast kiedy będziemy mieli mniej niż 50% energii to każdy atak lodową kataną odnowi sobie 5/10/20/40/80 tego zasobu w przeciągu 3 sekund, jednak po osiągnięciu maksymalnego poziomu odnawiania energii nie będziemy mogli użyć tej umiejętności przez następne 4 sekundy . W momencie zaatakowania miniona zawsze będziemy odnawiać sobie HP/Energię.
Mark of Twilight (Q):Cooldown: 12/11/10/9/8 seconds Energy Cost: 6. Shen szybko kręci swoimi katanami zadając zarówno obrażenia ze standardowych autoatacków jak i bonusowe magiczne obrażenia wynoszące 30/45/60/75/90 (+0.8 AP) celom znajdującym się w małym obszarze na wprost od niego i w czasie castowania tej umiejętności nasza postać odbije następny auto attack lub zniszczy następny spell jaki w niego trafi (castowanie będzie jednak trwało tylko przez 0.3 sekundy), jeśli skutecznie zniszczymy umiejętność wroga cooldown tej umiejętności zostanie zmniejszony. Spell ten nakłada pasywa, a w dodatku oznacza przeciwnika na 6 sekund, co sprawi że nasi sojusznicy będą mogli nakładać temu celowi stacki naszej pasywki. Zasięg tego skilla ma stosunkowo przypominać Q Yasuo. Jeśli spell ten zabije miniona nie trafiając przy tym wrogiego championa to jego czas odnowienia ma być ustawiany na 1 sekundę, a w dodatku połowa zużytej energii ma być zwracana.
Safeguard (W): Cooldown: 11/10/9/8/7 Energy Cost: 60. Przy użyciu swojego ki Shen łączy się z ciemnością stając się niewidzialnym na 1 sekundę i zyskując tarczę absorbującą 70/100/130/160/190 (+15% Bonusowego HP Shena) obrażeń, która jeśli nie zostanie zniszczona, znika samoistnie po 3 sekundach, jeśli jednak tarcza zostanie zniszczona w ciągu pierwszej sekundy Shen oczyści się ze wszystkich spowolnień i odzyska 30 energii. Umiejętność ta nie spowoduje, że Shen stanie się niewidzialny jeśli jest on atakowany przez wrogiego championa lub sam zadaje mu obrażenia.
Shadow Dash (E): Cooldown: 16/14/12/10/8 Energy Cost: 100. Shen dashuje w linii prostej zadając 50/80/110/140/170 (+ 5% obecnego HP) magicznych obrażeń i tauntująć napotkanych przeciwników na 1.5 sekundy. Podczas czasu trwania taunta przeciwnicy muszą atakować Shena, jednak ich ataki zadają mu tylko 50% obrażeń. Dodatkowo Shen odnawia sobie 20 Energii za każdego przeciwnika, którego trafi tą umiejętnością.
Stand United (R): Cooldown 200/180/160. Chcąc ochronić życie niewinnych Shen używa starożytnego sekretu Oka Zmierzchu. Champion ten channeluję tą umiejętność przez 3 sekundy nakładając na wybranego sojusznika tarczę w wysokości 210/300/390/480/570 (+45% bonusowego HP Shena) w zależności od poziomu W, czyniąc go także już po 3 sekundach niewidzialnymi na 3 sekundy, chyba że będzie on wyprowadzać w tym czasie ataki. Po skończeniu castowania Shen pojawi się przed sojusznikiem, jeśli ten będzie biegł w kierunku przeciwnika lub za sojusznikiem, jeśli ten będzie uciekał od przeciwnika zyskując w dodatku 40% bonus do prędkości poruszania się , który będzie stosunkowo szybko zmniejszał się w przeciągu 1 sekundy.
A wy co sądzicie o tym pomyśle? Czy jest on lepszy od obecnej wersji Oka Zmierzchu? Chcielibyście aby Riot zdecydował się na przeprowadzenie podobnych zmian w tym bohaterze? Swoimi wrażeniami podzielcie się w komentarzach.
źródło: http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/2rtzw0/shen_rework_idea_still_a_tank_still_a_duelist