Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Rework Viktora oficjalnie!

By udowodnić, że nie tylko egzoszkieletowe istoty mogą ewoluować, w ramach aktualizacji bohaterów bierzemy na warsztat Viktora i dajemy mu ulepszony zestaw narzędzi. Zaktualizowaliśmy jego wygląd, zmodyfikowaliśmy większość z jego umiejętności i zupełnie zmieniliśmy działanie jego umiejętności biernej oraz Hex Rdzenia – o to szczegóły tej Wielkiej Ewolucji!

Umiejętności

  • Bierna: Wielka Ewolucja

    Viktor rozpoczyna grę z Hex Rdzeniem, unikatowym przedmiotem, który może zostać ulepszony trzykrotnie w trakcie rozgrywki.

  • Q: Transfer Mocy

    Viktor tworzy otaczającą go tarczę oraz razi przeciwnika dawką magicznej energii. Viktor swoim kolejnym podstawowym atakiem zada również dodatkowe magiczne obrażenia.

    Ulepszenie: Turbodoładowanie – Transfer Mocy po rzuceniu daje Viktorowi mały bonus do prędkości poruszania.

  • W: Pole Grawitacyjne

    Viktor tworzy w wybranym obszarze pole grawitacyjne, które spowalnia wszystkich znajdujących się w nim wrogów. Pole aktywuje się po kilku sekundach i ogłusza wszystkich przeciwników, którzy w nim pozostali.

    Ulepszenie: Implozja – Pole grawitacyjne dodatkowo wciąga wszystkich złapanych wrogów do środka po jego aktywacji.

  • E: Promień śmierci

    Viktor strzela promieniem energii, raniąc wszystkich trafionych wrogów.

    Ulepszenie: Wstrząs – promień wybucha chwilę po rzuceniu, zadając dodatkowe obrażenia. Wrogowie, którzy otrzymają obrażenia z obydwu źródeł otrzymają mniej obrażeń od eksplozji.

  • R: Burza Chaosu

    Viktor tworzy w wybranym obszarze elektryczną burzę, która przerywa umiejętności ładowane wszystkich pobliskich wrogów oraz zadaje obrażenia w czasie wszystkim złapanym w niej celom. Viktor może dowolnie przemieszczać burzę, traci ona jednak na prędkości im bardziej oddali się od niego.

    Ulepszenie: Prędkość – Burza Chaosu porusza się nieco szybciej.

Ulepszenia



Ulepszenia Viktora pozwalają mu na ciekawe modyfikacje swojego zestawu umiejętności, by dopasować go do danej sytuacji lub stylu gry. Jeżeli przeciwna drużyna ciągle szuka walki, Viktor może ulepszyć Transfery Mocy, by móc szybko z niej uciekać, lub Promień śmierci, by uciąć szarżę przeciwnika w przedbiegach. Z drugiej strony, jeżeli jego własna drużyna ma kompozycję „wombo combo”, Viktor może ulepszyć Pole Grawitacyjne, by zebrać przeciwną drużynę w jednym miejscu i pozwolić swoim sojusznikom na zmasowany atak. Najważniejsze jest jednak to, że wszystkie te ulepszenia mogą być użyte jednocześnie (po wydaniu odpowiedniej ilości złota), dając Viktorowi sporo dodatkowej mocy umiejętności, many oraz przydatności w walce. Gdy wszystkie podstawowe umiejętności zostaną ulepszone, Burza Chaosu dostanie automatycznie ulepszenie w postaci Prędkości.

Pobyt w alei

 

 

Viktor to mag specjalizujący się w zadawaniu ciągłych, regularnych obrażeń, który najlepiej radzi sobie solo w alei. Dzięki Transferowi Mocy może bardzo efektywnie pojedynkować się z wrogiem, ponieważ otrzymana tarcza zredukuje obrażenia, które sam otrzyma podczas wymiany. Viktor zyskuje najwięcej gdy pozostanie blisko swojego przeciwnika po rzucenia Transferu Mocy, który zwiększy obrażenia jego kolejnego podstawowego ataku. Jeżeli Viktor wykorzysta swoje położenie do maksimum, może zranić przeciwnika Promieniem Śmierci i zabić kilka stworów za jednym zamachem. Wadą jest to, że siła tej umiejętności często przesuwa front pod wieżę wroga, przez co relatywnie powolny Viktor wystawia się na niebezpieczeństwo. Jeżeli zwróci to uwagę wrogiego dżunglera, Viktor może uratować się Polem Grawitacyjnym, umieszczając je na drodze atakującego.

Walki drużynowe

 

 

Burza Chaosu sprawdza się najlepiej podczas walk drużynowych. Choć użycie jej po ulepszonym Polu Grawitacyjnym zapewnia najlepsze warunki do zadania maksymalnych obrażeń, Burza Chaosu zadaje wystarczająco dużo obrażeń obszarowych sama w sobie, by skutecznie utrudnić życie przeciwnikom. Promień Śmierci również zyskuje na sile w ciasnych potyczkach – dzięki precyzyjnemu użyciu, Viktor może zranić wszystkich przeciwników jednocześnie.

Wgląd w bohatera

Viktor, projekt rozgrywki przez Solcrushed

Dlaczego Viktor? Odpowiedź jest raczej jasna, nie? Nie należy do najpopularniejszych bohaterów League a jego unikalne umiejętności nie należą do najlepszych. Zanim jednak zaczęliśmy w nim grzebać, nakreśliliśmy jasne problemy, które chcemy rozwiązać tą aktualizacją. Oto wyniki naszych prac.

Na początek chcieliśmy zaktualizować Viktora w taki sposób, by spełniał swoje założenia ewoluującego i dopasowującego się do sytuacji twórcy. Staremu Viktorowi niezbyt to wychodziło: miał jedną dobrą drogę rozwoju, dwie słabe, i mógł ulepszyć się tylko raz podczas całego meczu. Chcieliśmy stworzyć jego twórczą stronę od nowa i zdecydowaliśmy się kompletnie zaktualizować jego system ulepszeń.

Gdzie zatem zaczęliśmy? Cóż, zamiast sprawić, by wszystkie ulepszenia były tak samo dobre, postanowiliśmy całkowicie zmienić cały system i dać graczom Viktora szansę na ulepszenie jego wszystkich umiejętności w trakcie meczu. Nie ma tutaj ograniczeń poziomu – potrzeba jedynie złota, więc choć teoretycznie można dokonać wszystkich ulepszeń przed kupnem jakiegokolwiek przedmiotu, decyzja leży w rękach graczy.

A co z samymi ulepszeniami? Zacznijmy od tego, że każde z ulepszeń daje określoną ilość mocy umiejętności oraz many. Po drugie, ulepszenia do umiejętności nie są przesadnie mocne, ale nie o to też chodzi. Mają one być sytuacyjne, więc możesz je dobrać w zależności od sytuacji w grze. Założenie jest takie, że teraz możecie zmodyfikować Viktora kiedy i jak chcecie.

Naszym drugim celem było stworzenie lepszych synergii między umiejętnościami Viktora. Jego stare umiejętności nie bardzo ze sobą współgrały. Transfery Mocy, na przykład, miał najmniejszy zasięg i dawał Viktorowi bonus do prędkości poruszania się, by mógł… uciec po zadaniu obrażeń? By to naprawić, daliśmy Transferowi Mocy (i Polu Grawitacyjnemu) dodatkowy zasięg, dzięki czemu może teraz korzystać ze swoich umiejętności jedna po drugiej w ustalonej odległości od wroga. Dodaliśmy również efekt przy trafieniu do Transferu Mocy, przez co gracze mogą teraz zdecydować, co zrobić po użyciu Q. Może chcesz zagrać bezpiecznie i trzymać się na odległość, a może chcesz zaryzykować i zadać wrogowi dodatkowe obrażenia dzięki wzmocnionemu podstawowemu atakowi. Ogólnie rzecz biorąc, stabilizując zasięg jego umiejętności i dając mu więcej powodów do dodania podstawowego ataku po użyciu umiejętności, mamy nadzieję stworzyć bardziej spójnego i interesującego bohatera.

Na chwile obecną, to byłoby na tyle! Nowy Viktor powinien mieć teraz znacznie płynniejszą rozgrywkę oraz interesujący unikatowy przedmiot. Spróbujcie tego nowego modelu i dajcie nam znać, co sądzicie! Sprawdźcie też artykuł o aktualizacji Soraki, by poznać kolejną aktualizację! Jeżeli to was jednak nie zadowoli, to nie będziecie musieli długo czekać – mamy w planach pewne… duże… ogłoszenie.

Koniecznie sprawdź też: Rework Soraki oficjalnie!

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.