Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Pracownicy Riotu o Yorldach, Twitchu, Twisted Treeline i liczbie banów

Niektórzy pracownicy Riotu poruszyli ostatnio kilka kwestii używając do tego oficjalnego forum League of Legends. Poniżej znajdziecie tłumaczenie wypowiedzi IronStylusa (pierwsze dwa tematy), Scarizarda (trzeci temat) i Moonleafa

Yordle

Jak wiecie, Heimer stał się swoistym wzorem dla yordlów (a przynajmniej dla ich męskiej części). Wykracza on po za ramy użyte do stworzenia takich postaci jak Ziggs czy Lulu.

Teraz kiedy on już wyszedł, stworzyliśmy kilka różnych designów yordle’ów, a także przyglądamy się kilku naszym włochatym przyjaciołom, którzy wymagają naszej uwagi.  Obecnie trwają prace nad dwoma przedstawicielami tej rasy.  Oba te projekty obecnie znajdują się na samym początku cyklu produkcyjnego jednak już teraz mogę zapewnić, że nie będą one użyte do aktualizacji graficznych istniejących już postaci. Mam nadzieję, że do końca roku uda się wypuścić chociaż jednego yordla i osobiście liczę na to, że będzie to kobieta. Jednak jak zawsze apeluje do was by nie brać tych doniesień jako obietnice czy pewniki.

Odpowiadając na niektóre pytania, uważam, że Lulu obecnie ma się całkiem dobrze, jednak im więcej yordlów otrzyma swoją aktualizację graficzną, tym większy będzie jej problem. Wprawdzie ma ona więcej anatomii niż praktycznie każdy inny champion z jej rasy, ale to jej głowa jest zbyt duża w stosunku do reszty ciała (Heimer też ma dużą głowę jednak to jest spowodowane tym, że jest on geniuszem). Mimo wszystko, zdecydowanie nie znajduje się ona wysoko na liście priorytetów.

Exterimnator Twitch

Kiedy robiliśmy VU Twitcha to po raz pierwszy pracowałem w 3D. Głównie wziąłem model przygotowany przez Grumpy Monkey’a i stworzyłem dla niego odpowiedni kostium. W tym czasie przyjrzałem się też staremu pomysłowi na Exterimnator Twitcha i stworzyłem dla niego model w lepszej jakości.

Właśnie ten model stał się bazą do stworzenia dema tej skórki podczas trwania PAX East 2014.Tak naprawdę decyzja nie należy do mnie, ale uważam tą skórkę za świetny pomysł i chciałbym żeby ujrzała ona kiedyś światło dzienne. Przy tym wątpię, żeby to mogło stać się w najbliższej przyszłości.

Twisted Treeline Ichors

Witajcie,

Chciałbym zbalansować Ichory na TT i mam nawet kilka pomysłów z tym związanych, jednak zanim faktycznie coś zrobię, chciałbym usłyszeć opinię społeczności.

Ogólnie uważam, że te przedmioty są zdecydowanie za mocne, jednak stanowią bardzo ważny element dzięki któremu odróżniamy z łatwością Twisted Treeline od Summoner’s Rift.



Oczywiście moglibyśmy pozbyć się problemu po przez usunięcie tych itemów i zastąpienie ich zwykłymi eliksirami, lub po przez zwyczajne ich osłabienie, jednak według moich obserwacji  graczom TT podoba się fakt, że mapa ta nie jest zwykłą kalką Summoner’s Rift.

Muszę przyznać, że myślę obecnie nad całkowitym usunięciem regeneracji z niebieskiego ichora, Zwiększenie obrażeń przeciwko strukturom jakie oferuje czerwona wersja tych przedmiotów wydaje mi się znacznie bardziej interesująca, gdyż używa się jej tylko w określonych sytuacjach (podczas gdy regeneracja może być używana zarówno do walki jak i do jej unikania). Chciałbym zastąpić regenerację czymś bardziej unikatowym. Dodatkowo jeśli uznacie, że czerwony ichor jest za słaby, to rozważę zastąpienie dodatkowego dmg przeciwko budynkom czymś innym.

Liczba banów

Na oficjalnym forum pojawił się temat, którego autor prosi o zwiększenie liczby banów do czterech., Oto jak odpowiedział na to jeden z Rioterów:

Jest wiele różnych sposobów banowania

  • Banowanie postaci z największym win ratio w danym momencie
  • Banowanie postaci uważanych za najbardziej OP
  • Banowanie postaci będących obecnie w modzie
  • Banowanie postaci, przeciwko którym ciężko nam się gra
  • Banowanie postaci, które są banowane/grane przez popularnych streamerów
  • Banowanie trzech najbardziej popularnych postaci na daną rolę by samemu firstpicknąć czwartą

Niektóre z tych sposobów są ze sobą całkowicie sprzeczne – przykładowo banowanie Akali wydaje się być pozbawione sensu dla każdego kto zobaczy jej 50% win rate.

Faktycznie, część metod mogła by skorzystać z czwartego bana, jednak w przypadku innych mógł by się on okazać szkodliwy (np. w ostatnim sposobie), a jeśli chodzi o pozostałe metody, to najprawdopodobniej w ogóle by z takiej możliwości nie skorzystały (nawet jeśli sądzicie, że byłoby inaczej). Z tego właśnie powodu zadowolenie wszystkich jest niemożliwe.

Dodatkowo zwiększenie ilości banów zaszkodziło by graczom o wąskim champion poolu (brąz, srebro), a my chcemy żeby system był jak najlepszy – zarówno na LCSowym poziomie jak i na wspomnianym już brązie.

 

 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.