Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja skupiająca się przede wszystkim na rozmaitych zmianach w balansie. Przegląd nowości z tego patcha zaczniemy jednak od aktualizacji splash artu Gun Godess Miss Fortune. Grafika ta obecnie prezentuje się w następujący sposób:
“Chief enforcer of the human-led resistance, Illaoi was once the subject of a failed Battlecast conversion that left her with control over nearby machines. Seizing her newfound power, she has single handedly decimated Viktor’s forces in countless battles, becoming a beacon of hope for rebels across the world.”
Warto również wspomnieć o materiale wideo prezentującym warianty chrome’a Birdio w akcji:
Do omówienia pozostały już tylko wspomniane na samym początku zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Ahri - poniższe zmiany odnoszą się do wersji z serwerów live

- Usunięto efekt przyznający bonus do prędkości poruszania się

- Czas odnowienia został zwiększony z 9/8/7/6/5 do 10/9.5/9/8.5/8 sekund
- Czas trwania początkowego opóźnienia został zwiększony z 0.25 do 0.4 sekundy
- Od teraz czas odnowienia naliczany jest od momentu wycastowania, a nie jak dotychczas od momentu, w którym ostatni ognik zaatakuje przeciwnika/wygaśnie
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.3 do 0.4

- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 60/95/130/165/200 (+0.6 AP) do 60/90/120/150/180 (+0.4 AP)
- Dodano nowy efekt: “Jeśli Charm zada obrażenia wrogiemu championowi przez następne 5 sekund ilość obrażeń zadawanych mu przez umiejętności Ahri jest zwiększana o 20%”

- Czas odnowienia został zwiększony z 110/95/80 do 120/105/90 sekund
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 70/110/150 (+0.25 AP) na 70/100/130 (+0.35 AP)
- Dodano nowy efekt: “Jeśli Spirit Rush zada obrażenia wrogiemu championowi , czas odnowienia pozostałych umiejętności Ahri zostanie zmniejszony o 1 sekundę za każdego trafionego championa”
Kai'Sa
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość AD została zwiększona z 62.46 do 65
- Czas odnowienia został zmniejszony z 10/9/8/7/6 d0 8/7.5/7/6.5/5 sekund
- Koszt many został zmniejszony z 55 do 45 – zmiany te zostały już wprowadzone na serwery live wraz z ostatnim hotfixem
Kha'Zix

- Wartość przelicznika z bonusowego AD została przywrócona do 1.2
- Wartość bonusu do obrażeń zadawanych wyizolowanym celom została zwiększona z 65% do 100%
Lee Sin

- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 150/300/450 do 150/400/650
Rengar
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 65 do 67

- Wartość przelicznika z bonusowego AD została zwiększona z 0.7 do 0.8 – chodzi tu zarówno o obrażenia zadawane przez zwykłą jak i ulepszoną wersję tej umiejętności

- Wartość przelicznika z całkowitego AD na obrażenia zadawane przez skok została zwiększona z 0.3 do 0.5
Rumble

- Bazowa ilość całkowitych obrażeń została zwiększona z 135/180/225/270/315 do 150/200/250/300/350
- Ilość obrażeń zadawanych minionom została zmniejszona z 75% do 70%

- Wszystkie dotychczasowe zmiany w tej umiejętności zostały wycofane
- Ilość całkowitych obrażeń zadawanych w przeciągu 5 sekund została zwiększona z 650/925/1200 (+1.5 AP) do 700/1000/1300 (+1.75 AP)
Shaco

- Czas odnowienia został przywrócony do 16/15.5/15/14.5/14
- Czas trwania niewidzialności został przywrócony do 1.5/2.25/3/3.75/4.5
- Efekt został zmieniony na: “Pierwszy auto-atak wyprowadzony po użyciu tej umiejętności zada 20/30/40/50/60 (+0.8 bonusowego AD, +0.3 AP) dodatkowych fizycznych obrażeń i zmniejszy czas odnowienia Decieve o 2.5 sekundy”

- Wartość nakładanego spowolnienia została przywrócona do 20/22.5/25/27.5/30%
Zed
Razor Shuriken (Q)
- Wartość przelicznika z AD na obrażenia zadawane pierwszemu celowi została przywrócona do 0.9
- Wartość przelicznika z AD na obrażenia zadawane wszystkim celom poza pierwszym została przywrócona do 0.54
- Usunięto efekt sprawiający, że kolejne Shurikeny trafiające w ten sam cel zadają zmniejszone obrażenia

- Wartość przelicznika z bonusowego AD została przywrócona do 0.8

- Wartość przelicznika z obrażeń zadanych w czasie kiedy znak był aktywny została zwiększona z 20/35/45% do 25/40/55% wszystkich zadanych obrażeń
Dead Man's Plate
- Od teraz Momentum zbierane z Unique Pasywa – Dreadnought nie maleje w momencie gdy znajdujemy się pod wpływem spowolnienia lub gdy wyprowadzamy auto-ataki
- Od teraz Unique Pasyw – Crushing Blow detonuje się przy dowolnej liczbie stacków zadając obrażenia równe 1 za każdy stack – dotychczas Pasyw ten detonował się tylko przy 100 stackach zadając 100 obrażeń, efekt spowalniający nadal aktywuje się tylko przy 100 stackach
- Rodzaj obrażeń zadawanych przez Unique Pasyw – Crushing Blow został zmieniony z fizycznych na magiczne
Guinsoo's Rageblade - przedmiot ten po raz kolejny został całkowicie przerobiony
- Całkowity koszt budowy przedmiotu: 3300 sztuk złota
- Receptura: AMP Tome + Recurve Bow + Pickaxe + 990 sztuk złota
- +25 AD
- +25 AP
- +25% Attack Speeda
- Pasyw: Auto-ataki zadają dodatkowe 5 (+0.1 bonusowego AD) fizycznych obrażeń i 5 (+0.1 AP) magicznych obrażeń
- UNIQUE Pasyw: Auto-ataki przyznają +8% Attack Speeda, +4% bonusowego AD i +4% AP na 5 sekund (efekt ten stackuje się do 6 razy). Przy maksymalnej liczbie stacków przyznawany jest efekt Guinsoo’s Rage
- Guinsoo’s Rage: Wszystkie twoje auto-ataki będą po raz kolejny wywoływać efekty on-hit
- W momencie posiadania połowy stacków następy auto-atak wyprowadzony przez postać walczącą wręcz w pełni wystackuje ten przedmiot
Bone Plating ( Slot 1, Ścieżka Determinacji)
- Czas trwania został zmniejszony z 5 do 3 sekund
źródło: http://www.surrenderat20.net/2018/03/39-pbe-update-ggmf-splash-art-update.html