Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

PBE – zmiany w nadchodzącym patchu 3.07.


Jeden z pracowników RIOTu – Xypherous, podał listę nadchodzących zmian, oczywiście nie jest to wszystko.
Oryginalny post :

Hey guys, I’m going to be talking a little bit about some of the more subtle things that are in Patch 3.07 that we’ve been tentatively working on – as well as hopefully stir some conversation up over the changes that should be in the PBE patch, depending on when that gets deployed.

Note that this isn’t a full list of changes, only ones I have sufficient context to talk to you about or are things that are hard to notice, and they reflect the content in the next PBE build, so certain things like the minion damage reduction isn’t currently on this version of the PBE patch – but will be in a few days.

Dokładniej opisane zmiany :



Zmniejszenie obrażeń zdawanych przez miniony

Ranged miniony będą miały zmniejszone obrażenia z 23 do 22.

Chodzi tutaj głównie o fakt, że postacie opierające się na autoattackach były na topie mniej skuteczne, niż casterzy (np. Rumble czy Renekton). Miniony znacznie utrudniały dłuższe wymiany i miały na nie zbyt duży wpływ – postanowiliśmy to ograniczyć.



Akali

Twilight Shroud daje wizję w obrębie działania.

Essence of Shadow ładuje się teraz nieco szybciej : z 35/25/15 s do 30/22.5/15 s.

W ostatnim patchu nieco osłabiliśmy dominowanie Akali na linii, mimo to czujemy się niezbyt usatysfakcjonowani faktem, że nie ma ona zbyt wielu opcji defensywnych.
Nie powinno to uczynić tej postaci zbyt OP, za to da większe możliwości gonienia bądź uciekania.



Nunu

    • Consume leczy nas teraz za mniej (z grubsza 75%),
    • Consume zadaje więcej obrażeń z niewiele większym CD,
    • Consume będzie dawało teraz bonusy zależące od tego czy w ciągu ostatnich 2-4 minut został użyty na potworze z jungli
    • Potworki a la Lizard (Red Lizard / Dragons / Nashor / Mini Lizard) będą dawały Nunu bonusowe obrażenia od ataku oraz obrażenia magiczne w postaci 1% ich maksymalnego życia,
    • Potworki a la Golem (Blue Golem / Golem / Mini Golem) będą dawał Nunu zwiększone tekstury oraz o 10% więcej maksymalnego życia,
    • Potworki tj. wilki czy zjawy będą dawały Nunu : “po zabiciu jednostki, dostaje 15% buff do prędkości poruszania się na 3 sekundy”.

Seria buffów w jungli, ale nerfów na linii spowodowana głównie faktem, że top lane Nunu bez problemu wygrywał linie, lecz przegrywał grę. Dlatego teraz nadchodzi z odsieczą jungle Nunu!

Buffy będą sprawdzeniem tego czy gracze będą chętnie przestawiali się z “laning Nunu” na “jungle Nunu”.


Warwick

  • Czas castowania ultimate zmniejszony z 2.1 do 1.5.
  • Infinite duress stawia Warwicka z przodu championa, zamiast w przypadkowym miejscu.

Powodem tej zmiany jest, fakt, że Warwick dłużej castował ulti, niż przeciwnik tkwił w stunie.
Postawienie Warwicka frontem do celu pozwoli na “blokowanie” przeciwnika przez uciekaniem bezpośrednio po ulti.



Caitlyn, TF, Varus, Zed, Zac i Rumble

Brak szczegółów, jednak Xypherous zapowiada ich nerfy/buffy, a głównie nerfy ze względu na zbyt dużą dominację i wpływ na grę.



Diana i Lux

  • Nerfy wartości tarczy na każdym poziomie
  • Shield Diany i Lux zamiast odświeżania, stackuje się.

Obie te tarcze były po prostu za silne, dlatego zostaliśmy zmuszeni do ich lekkiego znerfienia.
Próbujemy teraz przerzucić się na system nakładania się różnych tarcz, a nie zastępowania jednych przez drugie.



Cassiopeia

  • Twin fang jest teraz kwalifikowany jako spell single-target.

Da to możliwość tworzenia na Cassio większej ilości buildów jak zapewnia RIOT.
Da jej to dostęp do używania takich itemów jak : Rylai’s Crystal Scepter, Muramana oraz Furor Boots.



Galio

  • Jego zmiany powróciły.

Galio został stworzony do niszczenia postaci pod AP, a nie bycia AP carry. Podczas testowania go, skupimy się na nadaniu mu mniejszych CD, co da możliwość częstszego używania jego umiejętności, a zwłaszcza Resolute Smite.



Itemy

Mana Manipualtor.

Recepta : Faerie charm + 120 G = 300 G
Aura MP5 zmniejszona z 6 na 5.
Shard of True Ice – całkowity koszt zmniejszony o 100 złota.

Mikael’s Crucible

Recepta : Philosopher’s Stone + Chalice of Harmony + 920 G = 2500 całkowitego złota.
300 Mana –> 0 Mana
0 HP/5 –> 7 HP/5
9 MP/5 –> 18 MP/5
Zmieniony aktyw uzdrawia za 10% całkowitego zdrowia celu zamiast 15% brakującego życia.
Prędkość pocisku została naprawiona i wynosi 0,2s.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.