Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

PBE – dalsze zmiany wizualne Sony, buffy i nerfy 16 postaci

Kolejna, całkiem spora aktualizacja została wprowadzona na serwer testowy PBE. W tym patchu znaleźć możemy głównie zmiany w balansie wielu postaci.

Zanim jednak przejdziemy do tych zmian warto wspomnieć o kolejnych modyfikacjach wyglądu Sony. Model podstawowego skina tej postaci otrzymał kolejną aktualizację.

Także wygląd dwóch kolejnych skinów został odnowiony.

Guqin Sona

Arcade Sona



Dodatkowo ultimate tej postaci otrzymał kompletnie nowy efekt graficzny.

Przejdźmy więc teraz do wspomnianych już zmian w balansie:

Braum

Glacial Fissure (R)
braumr
  • Czas trwania podrzucenia został zmniejszony z 1.5 do 1/1.3/1.5 sekundy
  • Wartość spowolnienia została zmniejszona z 60% do 40/50/60%

Evelynn

Hate Spike (Q)
evelynnq
  • Ilość obrażeń została zmieniona z 40/60/80/100/120 (+0.45 AP, +0.5 bonusowego AD) na 30/45/60/75/90 (+0.35/0.40/0.45/0.50/0.55 AP, +0.50/0.55/0.60/0.65/0.70 bonusowego AD)
  • Koszt many został zmniejszony z 16/22/28/34/40 do 12/18/24/30/36

Graves

Buckshot (Q)
gravesq
  • Trafienie celu dodatkowymi pociskami od teraz będzie zwiększać obrażenia o 40% za każdy dodatkowy pocisk (zamiast zwiększać 0 35%)
Collateral Damage (R)
gravesr
  • Bazowa ilość początkowych obrażeń została zwiększona z 250/350/450 do 250/400/550
  • Bazowa ilość obrażeń eksplozji została zwiększona z 200/280/360 do 200/320/440

Hecarim

Rampage (Q)
hecarimq
  • Koszt many został zmniejszony z 24/28/32/36/40 do 24/26/28/30/32

Janna

Tailwind (Pasyw)
jannap
  • Zasięg został zwiększony z 800 do 1000

Kog'Maw

Ogólne zmiany
  • Bazowa ilość HP została zmniejszona z 440 do 400
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 84 do 88
Caustic Spittle (Q)
kogmawq
  • Ilość zmniejszanego Armora/MR została zmniejszona z 20/22/24/26/28 do 12/16/20/24/28

LeBlanc

Distortion (W)
leblancw
  • Koszt many został zmniejszony z 80/90/100/110/120 do 80/85/90/95/100

Lee Sin

Safeguard (W)
leesinw
  • Czas trwania tarczy został zmniejszony z 4 do 2 sekund
Cripple (E)
leesinee
  • Usunięto redukcję Attack Speedu

Lucian

Relentless Pursuit (E)
luciane
  • Usunięto redukcję spowolnień

Lulu

Glitterlance (Q)
luluq
  • Usunięto minimalną wartość spowolnienia (wynosiła ona 0.13 AP Lulu)
Whimsy (W)
luluw
  • Czas trwania bonusu do Movement Speeda został zmniejszony z 5 do 3/3.5/4/4.5/5  sekund

Nami

Ogólne zmiany
  • Ilość bazowego Movement Speeda została zmniejszona z 340 do 335
Ebb and Flow (W)
namiw
  • Czas odnowienia został zwiększony z 9 do 10 sekund

Sivir

On The hunt (R)
sivirr
  • Bonus do Movement Speeda będzie od teraz malał przez 2/4/6 sekund (zamiast 2/3/4 sekund)

Sona

Hymn of Valor (Q)
sonaq
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 10 do 8 sekund
  • Ilość obrażeń zadawanych przez pocisk została zmniejszona z 50/100/150/200/250 do 40/80/120/160/200
  • Wartość bonusu do następnego autoattacku została zmniejszona z 40/50/60/70/80 do 20/30/40/50/60
  • Koszt many został przywrócony do wartości z serwera live
Song of Celerity (E)
sonae
  • Czas odnowienia został zwiększony z 10 do 12 sekund

Tristana

Rocket Jump (W)
tristanaw
  • Czas trwania spowolnienia został zmieniony z 2.5 do 1/1.5/2/2.5/3.0 sekund
Explosive Shot (E)
tristanae
  • Bazowa ilość obrażeń z aktywa została zmieniona z 110/150/190/230/270 do 80/125/170/215/260

Vayne

Ogólne zmiany
  • Wartość przyrostu AS na poziom została zwiększona z 3.1 do 4
Final Hour (R)
vayner
  • Ilość bonusowego AD została zwiększona z 25/40/55 do 30/50/70

Vel'Koz

Life Form Disintegration Ray (R) velkozr
  • Wszystkie zmiany związane z tą umiejętnością zostały wycofane

Blackfire Torch (Twisted Treeline, Crystal Scar)

  • Czas odnowienia na aktyw został zwiększony z 60 do 90 sekund

Stale aktualizowaną listę zmian nadchodzącego patcha znajdziecie w temacie: Patch 4.13 Patchnotes / zmiany Patcha 4.13

źródło: surrenderat20.net

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.