Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Patch balansujący 3.05 już jest!

 

Oto zmiany, które zawitały dzisiaj do gry, możemy przeczytać o paru nerfach i bufach. Zapraszam do lektury!

[tabs tab1=”PL” tab2=”Ang”] [tab]

Akali

Jako zabójczyni Akali powinna łączyć w sobie wysokie ryzyko i zysk. Zmiany mają sprawić, że wczesne fazy gry będą bardziej ryzykowne, ale zachowa ona swój potencjał.

Znak Zabójcy
Obrażenia początkowe zmniejszono z 45/70/95/120/145 do 35/55/75/95/115 pkt.
Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,5 a nie 0,4 pkt.
Taniec Cienia
Czas odnawiania Esencji Cienia zwiększono z 25/20/15 do 35/25/15 sek.

Corki

Ogień Zaporowy
Teraz Pocisk Burzący będzie wystrzeliwany co trzecią rakietę, a nie co czwartą.
Czas ładowania rakiet zmniejszono z 12 do 12/10/8 sek.

Karma

Zmiany Karmy zawierają kilka ogólnych wzmocnień oraz ułatwiają jej wytwarzanie kilku Mantr w dłuższych potyczkach.

Rosnący Ogień
Skrócenie czasu odnowienia Mantry zwiększono z 1/1.5/2 do 2 sekund na każdym poziomie.
Wewnętrzny Płomień
Obszar detonacji rozciąga się od miejsca trafienia, a nie od centrum trafionego celu.
Skupiona Wola
Koszt many zmniejszono z 70/80/90/100/110 do 70/75/80/85/90 pkt.
Teraz efekt Rosnącego Ognia uruchamiany jest przy każdym zadaniu obrażeń, jednak umiejętność robi to teraz tylko 3 razy, a nie 6.
Inspiracja
Czas trwania przyspieszenia zwiększono z 1,25 do 1,5 sek.
Naprawiono błędny opis, gdzie napisano, że tarcza posiada 80/115/150/185/220, a nie 80/120/160/200/240 pkt. Wytrzymałości.
Premia od Mantry – Nieustępliwość
Premia do prędkości ruchu wynosi teraz 60%, a nie 20/30/40/50/60% (w zależności od poziomu Inspiracji).
Zasięg tarczy / przyspieszenia sojusznika zwiększono z 600 do 700.

Kayle

Przed tymi zmianami zaklęcia wspierające Kayle mogły być rzucane poza zasięgiem wzroku przeciwników. Dzięki zmniejszonym zasięgom wrogowie łatwiej przewidzą, czy będzie uczestniczyć w walce.

Niebiańskie Błogosławieństwo
Zasięg zmniejszono z 1000 do 900.
Interwencja
Zasięg zmniejszono z 1200 do 900.

Lux

Poza dalekim zasięgiem umiejętności i zdolnościom obronnym, Lux była jedną z najszybszych bohaterek dystansowych w grze. Zmiany mają sprawić, że będzie musiała bardziej uważać na to, gdzie się ustawia.

Bazową prędkość ruchu zmniejszono z 340 do 330 pkt.
Ostatnia Iskra
Czas odnowienia zwiększono z 80/60/40 do 80/65/50 sek.

Morgana

Mroczne Uwiązanie
Koszt many zmniejszono z 50/70/90/105/120 do 60/60/75/80/90 pkt.
Kajdany Duszy
Koszt many zmniejszono z 100/150/200 do 100 na każdym poziomie.

Nami

Fala Przypływu
Zwiększono zasięg z 2500 do 2750.
Czas odnowienia zmniejszono z 140/120/100 do 120/110/100 sek.
Koszt many zmniejszono z 100/150/200 do 100 na każdym poziomie.

Nautilus

Pancerz bazowy zwiększono z 15 do 19 pkt.
Gniew Tytana
Czas odnowienia zmniejszono z 26/24/22/20/18 do 22/21/20/19/18 sek.

Nunu

Zero Bezwzględne
Czas odnowienia zmniejszono z 150/120/90 do 110/100/90 sek.
Koszt many zmniejszono z 150 do 100 pkt.

Quinn

Gonitwa
Valor oznacza teraz cele odrobinę częściej.
Cele są teraz oznaczone szybciej po wylądowaniu Valora.
Doskok
Quinn ląduje teraz bliżej celu, używając Doskoku z większej odległości.



Urgot

Kwasowy Łowca / Noksiański Pocisk Żrący
Wyświetlany jest teraz zasięg namierzania Kwasowego Łowcy, jeśli w pobliżu znajduje się wrogi bohater oznaczony Noksiańskim Pociskiem Żrącym.

Volibear

Volibear świetnie radził sobie w pojedynkach oraz genialnie inicjował walki na początku gry. Aby wciąż mógł być dobrym wojownikiem skupiliśmy zmiany na utrudnieniu mu inicjowania starć we wczesnym etapie.

Pędzący Grom
Premię do przyspieszenia podczas biegu w kierunku bohaterów zmieniono z 45% do 30/35/40/45/50%.

Przedmioty

Duch Pradawnego Golema
Nowy przepis: Kamień Ducha + Rozgrzany Klejnot + 450 sztuk złota = 2000 sztuk złota (całkowity koszt zmniejszono z 2300 sztuk złota).
Nie daje już +30 pkt. pancerza.
Daje teraz +10% skrócenia czasu odnowienia.
Duch Starszego Jaszczura
Nowy przepis: Kamień Ducha + Długi Miecz + Długi Miecz + 500 sztuk złota = 2000 sztuk złota (całkowity koszt zmniejszono z 2300 sztuk złota).
Obrażenia od ataku zmniejszono z 50 do 45 pkt.
Uścisk Serafina
Koszt many zmniejszono z 25% do 20% aktualnej many.
Tarczę zmniejszono z 25% many do 20% aktualnej many +150.
Muramana
Obrażenia zmienione z magicznych na fizyczne.

[/tab] [tab]

Akali

As an assassin, Akali should be a champion with high risk and high reward. These changes increase her early game risk while retaining her later game potential.

  • Mark of the Assassin
    • Initial damage reduced to 35/55/75/95/115 from 45/70/95/120/145
    • Mark detonation damage Ability Power ratio increased to 0.5 from 0.4
  • Shadow Dance
    • Essence of Shadow charge rate increased to 35/25/15 seconds from 25/20/15

Corki

  • Missile Barrage
    • Now fires a Big One every 3rd missile instead of every 4th
    • Missile charge rate reduced to 12/10/8 seconds from 12

Karma

These changes to Karma include several quality of life improvements and enhance her ability to generate multiple Mantras in well-executed fights.

  • Gathering Fire
    • Mantra cooldown reduction increased to 2 seconds at all levels from 1/1.5/2
  • Inner Flame
    • The detonation area now occurs at the actual point of missile impact instead of at the center of the initial target that is hit
  • Focused Resolve
    • Mana cost reduced to 70/75/80/85/90 from 70/80/90/100/110
    • Now applies Gathering Fire’s effect on each instance of damage dealt instead of only once on initial application, but now deals damage 3 times over the duration instead of 6
  • Inspire
    • Movement Speed duration increased to 1.5 seconds from 1.25
    • Fixed a bug where the tooltip stated the shield was 80/115/150/185/220 instead of its actual value of 80/120/160/200/240
    • Mantra Bonus – Defiance
      • Movement Speed bonus is now always 60% instead of 20/30/40/50/60% (based on Inspire’s current rank)
      • Ally shield / haste range increased to 700 from 600

Kayle

Previous to these changes, Kayle’s support spells could often be cast completely off-screen from her opponents. With these reduced ranges, it should be easier for opponents to anticipate her presence in fights.

  • Divine Blessing
    • Cast range reduced to 900 from 1000
  • Intervention
    • Cast range reduced to 900 from 1200

Lux

On top of her long range and wide array of defensive utility, Lux was also among the fastest ranged champions in the game. These changes force Lux to be more mindful of her timing and positioning as opponents now have more opportunities to capitalize on her mistakes.

  • Base Movement Speed reduced to 330 from 340
  • Final Spark
    • Cooldown increased to 80/65/50 seconds from 80/60/40

Morgana

  • Dark Binding
    • Mana cost reduced to 50/60/70/80/90 from 60/75/90/105/120
  • Soul Shackles
    • Mana cost reduced to 100 at all ranks from 100/150/200

Nami

  • Tidal Wave
    • Range increased to 2750 from 2500
    • Cooldown reduced to 120/110/100 seconds from 140/120/100
    • Mana cost reduced to 100 at all ranks from 100/150/200

Nautilus

  • Base Armor increased to 19 from 15
  • Titan’s Wrath
    • Cooldown reduced to 22/21/20/19/18 seconds from 26/24/22/20/18

Nunu

  • Absolute Zero
    • Cooldown reduced to 110/100/90 seconds from 150/120/90
    • Mana cost reduced to 100 from 150

Quinn

  • Harrier
    • Valor now marks targets slightly more frequently
    • Targets are now marked more immediately when Valor lands on the target
  • Vault
    • Quinn now lands closer to her target when using Vault from far away

Urgot

  • Acid Hunter / Noxian Corrosive Charge
    • Now displays Acid Hunter’s lock-on range while there is a visible, nearby enemy champion marked by Noxian Corrosive Charge

Volibear

Volibear was both an extremely powerful duelist as well as an almost guaranteed initiator for early skirmishes. In order to preserve his presence as a threatening fighter, these changes instead reduce Volibear’s ability to force engagements early on.

  • Rolling Thunder
    • Movement Speed bonus toward champions adjusted to 30/35/40/45/50% from 45% at all ranks

Items

  • Spirit of the Ancient Golem
    • New Recipe: Spirit Stone + Kindlegem + 450 gold = 2000 gold (total cost reduced from 2300 gold)
    • No longer grants +30 Armor
    • Now grants +10% Cooldown Reduction
  • Spirit of the Elder Lizard
    • New Recipe: Spirit Stone + Long Sword + Long Sword + 500 gold = 2000 gold (total cost reduced from 2300 gold)
    • Attack Damage reduced to 45 from 50
  • Seraph’s Embrace
    • Active Mana cost reduced to 20% current Mana from 25%
    • Active Shield adjusted to 20% of current Mana + 150 from 25% current Mana
  • Muramana
    • Toggle damage changed to physical from magic

[/tab] [/tabs] Jak widać nerf Zaca póki co nie wchodzi w grę, co o tym myślicie?

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.