Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Patch 9.15 Patch notes / Zmiany Patcha 9.15

Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 9.15.

Zmiany w bohaterach

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Evelynn.png

Hate Spike (Q):

  • Wartość efektu redukującego czas odnowienia w momencie użycia tej umiejętności na potworach został zmniejszony z 60% do 50%
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Galio.png

Colossal Smash (Pasyw):

  • Od teraz czas odnowienia zmniejszany jest przez redukcję czasów odnowienia
  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 15-180 do 15-200

Justice Punch (E):

  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/120/160/200/240 do 90/130/170/210/250
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Graves.png

Quickdraw (E):

  • Ilość przyznawanego Armora została zwiększona z 5/7.5/10/12.5/15 do 8/11/14/17/20
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Karma.png

Inspire (E):

  • Wartość bonusu do tarczy przyznawanego za użycie tej umiejętności w kombinacji z Mantrą (R) została zmniejszona z 30/90/150/210 (+0.6 AP) do 25/80/135/190 (+0.5 AP)
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Khazix.png

Taste Their Fear (Q):

  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 60/85/110/135/160
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Leblanc.png

Ethereal Chains (E):

  • Bazowa ilość obrażeń zadawanych przy detonacji łańcuchów została zwiększona z 60/90/120/150/180 do 70/110/150/190/230
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie LeeSin.png

Sonic Wave / Resonating Strike (Q):

  • Bazowa ilość obrażeń zadawanych zarówno przez pierwsze jak i drugie użycie tej umiejętności została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
  • Bazowa maksymalna ilość obrażeń zadawanych przez drugie użycie tej umiejętności została zwiększona z 100/150/200/250/300 do 110/160/210/260/310
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Lissandra.png

Ogólne Zmiany:

  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 518 do 550
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 87 do 90

Frozen Tomb (R):

  • Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.6 do 0.75
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Lucian.png

The Culling (R):

  • Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez każdy pocisk została zwiększona z 20/35/50 do 20/40/60
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Malphite.png

Seismic Shard (Q):

  • Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 15/20/25/30/35% do 20/25/30/35/40%

Thunderclap (W):

  • Bazowa ilość dodatkowych obrażeń zadawanych przez pierwszy auto-atak wyprowadzony po aktywacji została zwiększona z 20/35/50/65/80 do 30/45/60/75/90
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Poppt.png

Steadfast Presence (W):

  • Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 35% do 40%
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Qiyana.png

Audacity (E):

  • Od teraz można uniknąć otrzymania obrażeń z tej umiejętności poprzez użycie flasha

Supreme Display of Talent (R):

  • Czas odnowienia został zmieniony z 100 na 120/100/80 sekund
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rumble.png

Scrap Shield (W):

  • Bazowa wartość tarczy została zmniejszona z 100/130/160/190/220 do 80/110/140/170/200
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Soraka.png

Starcall (Q):

  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/95/130/165/200 do 75/110/145/180/215
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Swain.png

Death’s Hand (Q):

  • Zasięg został zwiększony z 625 do 725 jednostek
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Syndra.png

Unleashed Power (R):

  • Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez pojedynczą sferę została zwiększona z 90/135/180 do 90/140/190
  • Bazowa minimalna ilość obrażeń została zwiększona z 270/405/540 do 270/420/570
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Vayne.png

Condemn (E):

  • Wartość efektu zwiększającego obrażenia tej umiejętności w momencie gdy cel zderzy się z ścianą została zwiększona z 100% do 150%
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Xerath.png

Rite of the Arcane (R):

  • Zasięg został zmieniony z 3200/4400/5600 do 5000 jednostek

Skórki oraz zmiany wizualne

PROJECT: Pyke

1820 RP
“An early PROJECT prototype, Pyke’s untested upgrades left him violently unstable—too much so for his handlers, who junked him and threw his remains outside the walls of the City. Yet his cybernetic brain survived, rebuilding Pyke with salvaged scrap parts from all around him, and now their fragmented, overlapping memories mix with his own as they scream out for revenge.”

  • Skórka ta otrzyma na premierę warianty chrome’a:
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Chroma_Pyke.jpg

PROJECT: Warwick

1350 RP

 “Plucked from the wastelands by a PROJECT research cell, Warwick has been irrevocably transformed into a horrifying newstage of transhuman evolution⁠—a weaponized monster stripped of all remorse, and programmed solely for violentsuppression. Through the meddling of the ragtag outsiders, he escaped before being completed, and now rampagesindiscriminately across the City.”

  • Skórka ta otrzyma na premierę warianty chrome’a:
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Chroma_Warwick.jpg

PROJECT: Jinx

1350 RP  

“Jinx volunteered for PROJECT conversion, never expecting that a critical power failure would scramble her memory core,leaving her a psychopath driven by the manic voices in her head. Seemingly obsessed with destruction for its own sake,she has begun to show signs of something far more sinister than mere memory fragmentation: the cold, calculatinginfluence of Program.”

  • Skórka ta otrzyma na premierę warianty chrome’a:
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Chroma_Jinx.jpg

PROJECT: Akali

1350 RP

“A cutting-edge PROJECT subject who somehow escaped the City’s boundaries, Akali brings dire warnings of an untestedsuperweapon to those living in the wasteland beyond. With time running out and no other options, these outcasts join herin an attempt to take the mega-corporation down… suspicious that their newfound ally might in fact be a doubleagent.”

  • Skórka ta otrzyma na premierę warianty chrome’a:
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Chroma_Akali.jpg

PROJECT: Irelia

1350 RP

“A PROJECT castoff who found sanctuary in the lawless wastes, Irelia has led other outcasts like her as they attempt tosurvive corporate assassins, murderous old-world technology, and widespread ecological collapse. Knowing Warwick coulddestroy everything she holds dear, she joins the attack on the City to end PROJECT once and for all.”

PROJECT: Irelia – Prestige Edition

[Szczegóły związane z dostępnością zostaną udostępnione w przyszłości]

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie irelialoadscreen_17.prestige_ireliablades_project.jpg

PROJECT: Fiora

  • Skórka ta otrzyma nowe warianty chrome’a:

PROJECT: Lucian

  • Skórka ta otrzyma nowe warianty chrome’a:

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 236006.png
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 236017.png

PROJECT: Zed

  • Skórka ta otrzyma nowe warianty chrome’a:

Inne

  • Tradycyjnie do gry dodano sporą liczbę ikon przywoływacza

PROJECT: Reckoning & Reckoning Pass Icons

PROJECT: Irelia, Jinx, Warwick, Akali, and Pyke Icons

PROJECT: Warwick, Akali, Jinx, Pyke, Fiora, Lucian, and Zed Chroma Icons

PROJECT: Mission & Pyke Mission Icons

Season 2019 Split 3 Icon

  • Do gry dodano również sporą liczbę emotek

Hush Now, Bang!, Watch Yourself

2019 – Split 3 Emotes

LCK Emotes

  • W związku z premierą nowych skórek z serii PROJECT do gry dodano również odpowiadający skin na wardy

PROJECT: Reckoning Ward

  • Jak zawsze przy premierze nowych skórek spodziewać możemy się nowego wydarzenia, a w związku z tym do gry dodane zostały pliki reprezentujące specjalną zawartość warsztatu hextech
  • Do gry dodano również login screen związany z nowymi skórkami

[Grafika / Muzyka]

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.