Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Patch 9.12 Patch notes / Zmiany Patcha 9.12

Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 9.12.

Reworki Bohaterów

Mordekaiser, the Iron Revenant

[Loading Screen]

Statystyki i umiejętności

Statystyki:

  • Bazowa ilość MR: 32
  • Wartość przyrostu MR na poziom: 1.5
  • Bazowa ilość AD: 65
  • Wartość przyrostu AD na poziom: 4
  • Bazowa ilość Armora: 39
  • Wartość przyrostu Armoru na poziom: 4
  • Bazowa ilość HP: 575
  • Wartość przyrostu HP na poziom: 90
  • Bazowa wartość regeneracji HP: 0.8
  • Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.15
  • Bazowa prędkość poruszania się: 335
  • Bazowa wartość Attack Speedu: 0.625
  • Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 1
  • Zasięg auto-ataku: 175

Umiejętności:

Darkness Rise (Pasyw)

  • Po 3 podstawowych umiejętnościach lub auto-atakach wyprowadzonych we wrogich championów lub epickie potwory, Mordekaiser zada 10 – 36 (+0.3 AP, + 1/2/3/4/5/6% maksymalnego HP [wartości te zmieniają się na 1/3/6/10/13/16 poziomie]) obrażeń na sekundę w obszarze wokół siebie, jednocześnie zyskując 5/10% bonus do prędkości poruszania się (wartość ta zmienia się na 1/6 poziomie) –bonus do prędkości poruszania się odnawia się w przypadku użycia umiejętności/auto-ataku na wrogim championie
  • Auto-ataki Mordekaisera dodatkowo zadają również bonusowe magiczne obrażenia równe 0.4 AP

Obliterate (Q)

  • Koszt many: Brak
  • Czas odnowienia: 9/7.75/6.5/5.25/4 sekund
  • Mordekaiser uderza w ziemię zadając 75/95/115/135/155 (+0.6 AP, +5-139 w zależności od poziomu) magicznych obrażeń wszystkim przeciwnikom znajdujących się w tym obszarze, ilość obrażeń jest zwiększana do 120/125/130/135/140% jeśli umiejętność ta uderzy tylko jednego wrogiego championa

Indestructible (W)

  • Koszt many: Brak
  • Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund
  • Mordekaiser przechowuje 30% otrzymanych obrażeń i 15% zadanych obrażeń, w formie potencjalnej tarczy. Ilość potencjalnej tarczy otrzymywanej od celów nie będących wrogimi championami jest zmniejszana o 75%.
  • Użycie tej umiejętności przyznaje mu tą tarczę, a sam spell może zostać użyty ponownie by pochłonąć tarczę i uleczyć się o 40/42.5/45/47.5/50% pozostałej wartości tarczy –wartość tarczy maleje w czasie
  • Minimalna wartość przyznawanej tarczy to 5% maksymalnego HP Mordekaisera
  • Maksymalna wartość przyznawanej tarczy to 30% maksymalnego HP Mordekaisera

Death’s Grasp (E)

  • Koszt many: Brak
  • Czas odnowienia: 24/21/18/15/12 sekund
  • Pasyw: Mordekaiser zyskuje 5/10/15/20/25% Magic Penetration
  • Aktyw: Mordekaiser przyciąga wszystkich przeciwników w wybranym obszarze ku sobie, zadając im jednocześnie 80/95/110/125/140 (+0.6 AP) magicznych obrażeń

Realm of Death (R)

  • Koszt many: Brak
  • Czas odnowienia: 140/120/100 sekund
  • Mordekaiser zabiera cel wraz ze sobą do Wymiaru Śmierci na 7 sekund, kradnąc mu na ten czas 10% jego najważniejszych statystyk
  • Jeśli Mordekaiser zabije cel w Wymiarze Śmierci to pochłonie on jego duszę, co pozwoli mu na zachowanie wykradniętych statystyk do momentu, w którym zabity cel nie odrodzi się

Głos

Specjalne Interakcje:

Pełna Wersja:

Kwestia wypowiadana w trakcie wyboru: “Destiny. Domination. Deceit.”

Kwestia wypowiadana w trakcie zbanowania: “None can escape me.”



Historia

“Twice slain and thrice born, Mordekaiser is a brutal warlord from a foregone epoch who uses his necromantic sorcery to bind souls into an eternity of servitude. Few now remain who remember his earlier conquests, or know the true extent of his powers– but there are some ancient souls that do, and they fear the day when he may return to claim dominion over both the living and the dead.”

Zaktualizowane Skórki



Dragon Knight Mordekaiser

[Loading Screen]

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie mordepassive.png

Infernal Mordekaiser

[Loading Screen]

[Pasyw jest obecnie zbugowany]

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie MORDE2PASSIVE.png

Pentakill Mordekaiser

[Loading Screen]

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie morde3passive.png
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie mordedamce.png

Lord Mordekaiser

[Loading Screen]

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie morde4.png
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie morde4turn.png
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie morde4passive.png
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie morde4q.png
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie morde4w.png
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie morde4r.png

King of Clubs Mordekaiser

[Loading Screen]

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie morde5passive.png
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie morde5w.png
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie morde5r.png
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie morde4.png

Zmiany w umiejętnościach bohaterów

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Aatrox.png

Deathbringer Stance (Pasyw):

  • Czas odnowienia został zmieniony z z 15 na 24-12 sekundy (wartości te zależą od poziomu postaci)

World Ender (R):

  • Od teraz bonus do efektów leczących działa tylko na efekty leczące pochodzące od Aatroxa
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Ashe.png

Volley (W):

  • Czas odnowienia został zmieniony z 15/12.5/10/7.5/5 do 14/11.5/9/6.5/4 sekund
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Caitlyn.png

Ogólne Zmiany:

  • Bazowa ilość AD została zwiększona z 58 do 60
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Irelia.png

Flawless Duet (E):

  • Zasięg został zmniejszony z 850 do 775
  • Czas odnowienia został zwiększony z 14/13/12/11/10 do 18/16.5/15/13.5/1 sekund
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Karma.png

Inner Flame (Q):

  • Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 25% do 35%

Inspire (E):

  • Czas trwania efektu zwiększającego prędkość poruszania się został zwiększony z 1.5 do 2.5 sekund
  • Koszt many został zmniejszony z 60/65/70/75/80 do 50/55/60/65/70
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Lulu.png

Help, Pix! (E):

  • Bazowa wartość nakładanej tarczy została zwiększona z 70/105/140/175/210 do 80/115/150/185/220
  • Koszt many został zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 60/65/70/75/80
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Nautilus.png

Dredge Line (Q):

  • Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 100/145/190/235/280 do 80/130/180/230/280
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Ryze.png

Ogólne Zmiany:

  • Bazowa ilość many została zmniejszona z 400 do 300
  • Bazowa wartość regeneracji many na 5 sekund została zwiększona z 6 do 8

Overload (Q):

  • Ilość poziomów tej umiejętności została zmniejszona z 6 do 5
  • Usunięty został efekt przyznający tarczę
  • Wartość bonusu do obrażeń za trafienie we wroga z nałożonym Fluxem została zmieniona z 40/50/60/70/80% (wartości zależą od poziomu Spell Fluxa) na 25/50/75/100% (wartości zależą od poziomu Realm Warpa)
  • Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 25/28/31/34/37/40% do 20/25/30/35/40%
  • Bazowa wartość obrażeń została zwiększona z 60/85/110/135/160 do 80/105/130/155/180

Rune Prison (W):

  • Rodzaj nakładanego efektu CC został zmieniony z “Roota” na “35% spowolnienie”
  • Czas trwania nakładanego efektu CC został zwiększony z 0.75 do 1.5 sekundy
  • Rodzaj bonusu za użycie tej umiejętności na wrogu z nałożonym Fluxem został zmieniony z “Wydłużonego czasu efektu CC” na “Przekształcenie spowolnienia na roota”
  • Wartość przelicznika z bonusowej many została zwiększona z 1% do 4%
  • Koszt many został zmniejszony z 50/60/70/80/90 do 40/55/70/85/100

Spell Flux (E):

  • Dodano nowy efekt: “Umiejętność zawsze odbija się od głównego celu”
  • Usunięte zostały obrażenia zadawane przy odbijaniu
  • Usunięty został efekt sprawiający, że umiejętność odbijała się przy zabójstwie za pomocą umiejętności
  • Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 70/90/110/130/150 do 60/80/100/120/140
  • Koszt many został zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 40/55/70/85/100

Realm Warp (R):

  • Liczba poziomów tej umiejętności została zmieniona z 2 na 3
  • Dodano nowy pasyw: “Wartość bonusu do obrażeń z Overload (Q) w momencie gdy trafiony cel był oznaczony Fluxem jest zwiększana do 40/70/100 %”
  • Od teraz umiejętność ta od razu castuje się na maksymalnym zasięgu, jeśli spróbujemy jej użyć na obszarze znajdującym się poza jej zasięgiem
  • Minimalny zasięg castowania został zwiększony z 730 do 1000
  • Maksymalny zasięg castowania został zwiększony z 1750/3000 do 3000
  • Czas odnowienia został zmieniony z 180 do 210/180/150 sekund
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Sylas.png

Petricite Burst (Pasyw):

  • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 5 (+1.0 AD, +2.5 za każdy poziom, +0.2 AP) do 9 (+1.0 AD, +3 za każdy poziom, +0.2 AP)
  • Zasięg obszaru działania została zmniejszona z 400 do 250 jednostek
  • Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta zadaje tylko 70% obrażeń wszystkim celom za wyjątkiem pierwszego trafionego wroga”
  • Od teraz umiejętność ta posiada 2 ładunki



Chain Lash (Q) :

  • Zasięg efektu eksplozji z tej umiejętności został zmniejszony z 200 do 180
  • Ilość zadawanych obrażeń przez eksplozję została zmniejszona z 45/70/95/120/145 (+0.6 AP) do 40/60/80/100/120 (+0.4 AP)

Kingslayer (W):

  • Wartość efektu leczącego została zwiększona z 60/80/100/120/140 (0.4 AP) do 70/90/110/130/150 (+0.5 AP)

Abscond / Abduct (E):

  • Od teraz tarcza przyznawana jest tylko w momencie uderzenia we wrogiego championa lub potwora
  • Wartość tarczy została zwiększona z 60/90/120/150/180 (+0.9 AP) do 80/115/150/185/220 (+1.0 AP)
  • Czas odnowienia został zwiększony z 18/16/14/12/10 do 18/17/16/15/14
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie TahmKench.png

Devour (W):

  • Naprawiony został błąd sprawiający, że Tahm Kench mógł użyć kombinacji Tongue Lash (Q) i Devour (W) bez zużywania many
  • Czas blokady na wyplucie championa po zakończeniu animacji został zmniejszony z 1 do 0.25 sekundy
  • Od teraz sojusznicy nie mogą wyjść z Devour w momencie gdy jest na nich nałożony efekt CC pozbawiający ich kontroli
  • Zasięg wyplucia sojuszniczego championa został zmniejszony z 400 do 250
  • Ilość obrażeń zadawanych przez Devour została zmieniona z 100/135/170/205/240 (+5/7/9/11/13% maksymalnego HP celu) na 60/105/150/195/240 (+9/10/11/12/13% maksymalnego HP celu)
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Warwick.png

Jaws of the Beast (Q):

  • Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.9 do 1.0
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Yuumi.png

Ogólne Zmiany:

  • Yuumi od teraz otrzyma odpowiedni efekt wizualny w momencie gdy sojusznik, do którego jest przyczepiona będzie niewidzialna
  • Yuumi od teraz widzi okrąg wokół postaci, do której jest przyczepiona
  • Od teraz w momencie gdy Yuumi jest przyczepiona do celu pocisk z Q będzie pojawia się w odpowiednim miejscu
  • Poprawiono sporą liczbę błędów
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 432.36 do 480

Bop N’ Block (Pasyw):

  • Wartość efektu przywracającego manę została zmniejszona z 40 – 160 do 30-160
  • Wartość przelicznika z AP na przyznawaną tarczę została zmniejszona z 0.4 do 0.3

You and Me (W):

  • Od teraz przeciwnicy otrzymują asystę w momencie gdy zadadzą oni obrażenia przeciwnikowi, do którego przyczepiona jest Yuumi przed tym jak Yuumi zginie
  • Od teraz dash może zostać przerwany przez jakikolwiek efekt CC, który unieruchamia – w taki sam sposób działa obecnie E Yasuo
  • Wartość przyznawanych statystyk Adaptive została zmieniona z 5/9/13/17/21% na 5/7/9/11/13 (+4/7/1013/16%)
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Zac.png

Unstable Matter (W):

  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 15/30/45/60/75 do 25/40/55/70/85

Lets Bounce (R):

  • Efekt odepchnięcia został zmieniony z “odepchnięcie na 400 jednostek od środka Zaca” na “odepchnięcie na 250 jednostek od celu” – obecnie każda trafiona postać powinna być odpychana na 250 jednostek od Zaca
  • Od teraz umiejętność ta przy trafieniu może zostawiać za sobą maksymalnie 1 Kawałek Szlamu na odbicie

Zmiany w przedmiotach

Corrupting Potion:

  • Ilość przywracanego HP została zwiększona z 125 do 150
  • Ilość many przywracanej na ładunek została zwiększona z 75 do 125
  • Ilość zadawanych obrażeń z efektu Touch of Corruption została zmieniona z 15-30 na 15
  • Ilość ładunków została zmniejszona z 3 do 2
  • Czas przez jaki trwa regeneracja przyznawana przez jeden ładunek został zwiększony z 12 do 15 sekund – te zmiany są dość eksperymentalne i można spodziewać się, że w przyszłości pojawią się ich nowe wersje

Skórki oraz zmiany wizualne

Dark Cosmic Jhin

1820 RP (Legendarna skórka)

[Loading Screen / Specjalna Obramówka]

Specjalne Interakcje

Pełna wersja głosu

Dark Star Karma

1350 RP

[Loading Screen]

  • Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie D7xj6V5UEAAO0ew%2B%25282%2529.jpg

Dark Star Shaco

1350 RP

[Loading Screen]

  • Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie D7xkDquUwAA1I63%2B%25282%2529.jpg

Dark Star Shaco

Dragonslayer Braum

  • Skórka ta otrzyma warianty chrome’a
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie D7xmsIyU0AAyokl.jpg

Dragonslayer Braum

Amumu

  • Postać ta otrzymała zaktualizowany wygląd umiejętności

Umiejętności

Auto-ataki – Dodany został nowy efekt uderzenia

Q – Dodany został subtelny efekt wskazujący szerokość pocisku. Czubek pocisku powinien być teraz również jaśniejszy

W – Wprowadzono drobne zmiany w przejrzystości, poprzez dodanie odbicia. Od teraz wygląd powinien lepiej reprezentować faktyczny hitbox, a do tego umiejętność posiada od teraz własny efekt uderzenia

E – Nowy wygląd efektu AoE od teraz z elementami piasku. Wygląd umiejętności powinien od teraz lepiej oddawać faktyczny jej hitbox, a do tego dodano nowy bardziej skondensowany efekt uderzenia

R – Dodano zupełnie nowy efekt AoE zawierający runy z Shurimy czy piasek

Pasyw -Lekko oczysczono wygląd

Zmiany w skórkach

Wszystkie skórki: Wygląd został zmieniony by lepiej pasować do bazowej skórki

Sad Robot Amumu otrzymał nowy wygląd wszystkich umiejętności

Lulu

  • Postać ta otrzymała zaktualizowany wygląd umiejętności

Umiejętności:

Auto-ataki – Dodano nowe pociski i efekty trafienia

Q – Dodano nowe pociski i poprawiono efekty trafienia .

W – Poprawiono i oczyszczono wygląd buffa nakładanego na sojusznika. Oczyszczono również wygląd pocisku lecącego w przeciwnika i dodano efekt trafienia.

E – Poprawiono i oczyszczono wygląd tarczy nakładanej na sojusznika. Poprawiono efekt teleportu Pixa i trafienia w momencie użycia tej umiejętności an wrogu

R – Dodano nowy efekt AoE. Oczyszczono efekt trafienia przeciwnika i dodano nowy wygląd spowolnienia. Dodano drobne ślady pyłu wróżek pozostawianego za celem

Pasyw – Pociski Pixa zostały odrobinę oczyszczone

Zmiany skórek:

All Skins: Wygląd skórek został zmieniony by lepiej pasować do bazowej skórki

Dragon Trainer: Pix od teraz wystrzeliwuje małe, różowe kule ognia

Tryndamere

  • Postać ta otrzymała zaktualizowany wygląd umiejętności

Umiejętności:

Auto-ataki – Dodano nowe efekty uderzenia i poprawiono ślady zostawiane przez bronie

Q – Efekt leczący powinien być bardziej zauważalny, a niepotrzebne efekty powinny być usunięte

W – Dodano efekt castowania wskazujący zasięg umiejętności

E – Dodano nowy efekt wskazujący na faktyczną szerokość efektu AoE

R – Dodano nowy efekt aktywacji i buffa

Pasyw – Dodano nowy efekt wskaźnika Rage’a

Zmiany skórek

All Skins: Wygląd skórek został zmieniony by lepiej pasować do bazowej skórki

Demonblade: Dodano nowe, ogniste efekty

Ziggs

  • Postać ta otrzymała zaktualizowany wygląd umiejętności

Umiejętności:

Auto-ataki -Dodano nowy wygląd pocisków, efekt uderzenia i więcej iskier

Q -Dodano nowe pociski, nowe eksplozje, które pozostawiają za sobą krater o rozmiarze efektu AoE. Również dodano więcej iskier

W – Dodano nową eksplozję, która zostawia za sobą krater. Dodano odpowiedni ruch, który ma wzmocnić siłę podbicia. Od teraz umiejętność ma również efekt trafienia. Poprawiono wygląd wskaźników zasięgu AoE by pasowały one do faktycznego rozmiaru. Również dodano więcej iskier

E – Dodano subteelny ślad za pociskie. Dodano mały wskaźnik zasięgu na minach, a same miny zostawiają również krater po uderzeniu. Również dodano więcej iskier

R – Nowy efekt castowania, wskaźniki pocisk, AoE i efekt uderzenia. W końcu eksplozja przyjmuje kształ grzyba. I tak, również dodano więcej iskier.

Pasyw – Wzmocnione uderzenie jest bardziej wybuchowe, a pocisk ma więcej iskier.

Emotki – Zmieniono rozmaite emotki tak by bardziej pasowały do wyglądu umiejętności

Zmiany skórek:

Mad Scientist: Dodano bąbelki i śluz w odpowiednich miejscach

Pool Party: Oczyszczono umiejętności z niepotrzebnych efektów i sprawiono że skórka ta będzie bardziej przypominać pozostałe skórki

Snow Day: Oczyszczono umiejętności z niepotrzebnych efektów i dodano cielplejsze akcenty do pocisków i eksplozji

Arcanist: Ulti pozostaje po osbie krater i poprawiono wskaźnik by pasował on do bazowej wersji skórki

Odyssey: Ulti pozostawia po sobie krater

Inne

  • Do gry dodano nowe ikony przywoływacza

Dark Cosmic Jhin Icon, Dark Star Shaco Icon, Dark Star Karma Icon

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4164.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4165.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4166.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4167.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4168.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4169.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4170.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4171.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4172.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4173.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4174.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4175.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4176.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4177.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4178.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4179.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4180.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4181.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4182.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4183.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4184.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4185.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4186.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4187.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4188.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4189.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4190.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4191.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4192.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4193.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4194.jpg
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 4195.jpg
  • Do gry dodano skórki na wardy prezentujące loga rozmaitych e-sportowych drużyn

Te skórki związane są bezpośrednio z przepustkami związanymi z poszczególnymi zespołami e-sportowymi. Jak łatwo się zatem domyślić będą one się różnić głównie logiem reprezentowanej drużyny. W taki sposób prezentuje się “pusta” skórka na wardy:

A w taki skórki z przykładowymi logami drużyn:

  • Wraz z nowym patchem do gry dodano nową zawartość warsztatu hextech:

4800 BE Champion Capsule: “Potrzebujesz czegoś, żeby wyrwać się z monotonii w grze? Ta kapsuła zawiera darmowego, nieposiadanego przez ciebie championa wartego 4800 Niebieskiej Esencji, a także skórkę dla tej postaci”

3150 BE Champion Capsule: ” Potrzebujesz czegoś, żeby wyrwać się z monotonii w grze? . Ta kapsuła zawiera darmowego, nieposiadanego przez ciebie champioma wartego 3150 Niebieskiej Esencji”

Watermelon Orb: “Orb dostępny tylko w Turcji. Orb zawiera w sobie jeden gwarantowany odłamek skórki, z 15% szansą na bonusu w postaci Pomarańczowej Esencji w liczbie umożliwiającej ulepszenie odłamka do skórki. Dodatkowo orb ten oferuje półtora szansy na wypadnięcie gemstone’a i mitycznej skórki”

  • Kolejna porcja skórek otrzymała swoje historie z klientów gier:

Dark Cosmic Jhin

Jhin was an interstellar entity, consumed by the Dark Star and given new purpose. Now, his ageless mind is infected by visions of omnipotence, and consumed by an insatiable hunger. He scours entire regions of space seemingly on a whim, using the remnants to create bizarre, silent objets d’art.

Dark Star Shaco

Shaco was once a region of space known for raucous celebration, wiped clean by the Dark Star and reborn into the mocking visage of a jester. His twisted cackling reaches inhabited systems long before he does, provoking visions of destruction, and societal breakdowns that will soon feed his endless hunger.

Lord Mordekaiser

Some of Mordekaiser’s party complain that the Dark Paladin class is horribly overpowered and should be banned, despite its official inclusion in the latest Riftquest expansion. The rest of them are still waiting to discover the Dark Paladin’s secret, redeeming, tragic backstory… but all they’ve been getting is a lot of murder instead.

Dark Star Karma

“Karma was a galaxy-spanning civilization dedicated to pacifism and personal enlightenment, unceremoniously erased from reality and reborn as a star-consuming horror. Devouring entire galactic systems, she enforces a dread order upon the cosmos, meditating in the vast oceans of emptiness where once there were stars.”

  • Do gry dodano login screen związany z Dark Star Jhinem

[Obrazek / Muzyka]

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.