Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 9.12.
Reworki Bohaterów
Mordekaiser, the Iron Revenant




Statystyki i umiejętności





Statystyki:
- Bazowa ilość MR: 32
- Wartość przyrostu MR na poziom: 1.5
- Bazowa ilość AD: 65
- Wartość przyrostu AD na poziom: 4
- Bazowa ilość Armora: 39
- Wartość przyrostu Armoru na poziom: 4
- Bazowa ilość HP: 575
- Wartość przyrostu HP na poziom: 90
- Bazowa wartość regeneracji HP: 0.8
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.15
- Bazowa prędkość poruszania się: 335
- Bazowa wartość Attack Speedu: 0.625
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 1
- Zasięg auto-ataku: 175
Umiejętności:
Darkness Rise (Pasyw)
- Po 3 podstawowych umiejętnościach lub auto-atakach wyprowadzonych we wrogich championów lub epickie potwory, Mordekaiser zada 10 – 36 (+0.3 AP, + 1/2/3/4/5/6% maksymalnego HP [wartości te zmieniają się na 1/3/6/10/13/16 poziomie]) obrażeń na sekundę w obszarze wokół siebie, jednocześnie zyskując 5/10% bonus do prędkości poruszania się (wartość ta zmienia się na 1/6 poziomie) –bonus do prędkości poruszania się odnawia się w przypadku użycia umiejętności/auto-ataku na wrogim championie
- Auto-ataki Mordekaisera dodatkowo zadają również bonusowe magiczne obrażenia równe 0.4 AP

Obliterate (Q)
- Koszt many: Brak
- Czas odnowienia: 9/7.75/6.5/5.25/4 sekund
- Mordekaiser uderza w ziemię zadając 75/95/115/135/155 (+0.6 AP, +5-139 w zależności od poziomu) magicznych obrażeń wszystkim przeciwnikom znajdujących się w tym obszarze, ilość obrażeń jest zwiększana do 120/125/130/135/140% jeśli umiejętność ta uderzy tylko jednego wrogiego championa

Indestructible (W)
- Koszt many: Brak
- Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund
- Mordekaiser przechowuje 30% otrzymanych obrażeń i 15% zadanych obrażeń, w formie potencjalnej tarczy. Ilość potencjalnej tarczy otrzymywanej od celów nie będących wrogimi championami jest zmniejszana o 75%.
- Użycie tej umiejętności przyznaje mu tą tarczę, a sam spell może zostać użyty ponownie by pochłonąć tarczę i uleczyć się o 40/42.5/45/47.5/50% pozostałej wartości tarczy –wartość tarczy maleje w czasie
- Minimalna wartość przyznawanej tarczy to 5% maksymalnego HP Mordekaisera
- Maksymalna wartość przyznawanej tarczy to 30% maksymalnego HP Mordekaisera

Death’s Grasp (E)
- Koszt many: Brak
- Czas odnowienia: 24/21/18/15/12 sekund
- Pasyw: Mordekaiser zyskuje 5/10/15/20/25% Magic Penetration
- Aktyw: Mordekaiser przyciąga wszystkich przeciwników w wybranym obszarze ku sobie, zadając im jednocześnie 80/95/110/125/140 (+0.6 AP) magicznych obrażeń

Realm of Death (R)
- Koszt many: Brak
- Czas odnowienia: 140/120/100 sekund
- Mordekaiser zabiera cel wraz ze sobą do Wymiaru Śmierci na 7 sekund, kradnąc mu na ten czas 10% jego najważniejszych statystyk
- Jeśli Mordekaiser zabije cel w Wymiarze Śmierci to pochłonie on jego duszę, co pozwoli mu na zachowanie wykradniętych statystyk do momentu, w którym zabity cel nie odrodzi się

Głos
Specjalne Interakcje:
Pełna Wersja:
Kwestia wypowiadana w trakcie wyboru: “Destiny. Domination. Deceit.”
Kwestia wypowiadana w trakcie zbanowania: “None can escape me.”
Historia
“Twice slain and thrice born, Mordekaiser is a brutal warlord from a foregone epoch who uses his necromantic sorcery to bind souls into an eternity of servitude. Few now remain who remember his earlier conquests, or know the true extent of his powers– but there are some ancient souls that do, and they fear the day when he may return to claim dominion over both the living and the dead.”
Zaktualizowane Skórki
Dragon Knight Mordekaiser




Infernal Mordekaiser




[Pasyw jest obecnie zbugowany]





Pentakill Mordekaiser











Lord Mordekaiser









King of Clubs Mordekaiser







Zmiany w umiejętnościach bohaterów

Deathbringer Stance (Pasyw):
- Czas odnowienia został zmieniony z z 15 na 24-12 sekundy (wartości te zależą od poziomu postaci)
World Ender (R):
- Od teraz bonus do efektów leczących działa tylko na efekty leczące pochodzące od Aatroxa

Volley (W):
- Czas odnowienia został zmieniony z 15/12.5/10/7.5/5 do 14/11.5/9/6.5/4 sekund

Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58 do 60

Flawless Duet (E):
- Zasięg został zmniejszony z 850 do 775
- Czas odnowienia został zwiększony z 14/13/12/11/10 do 18/16.5/15/13.5/1 sekund

Inner Flame (Q):
- Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 25% do 35%
Inspire (E):
- Czas trwania efektu zwiększającego prędkość poruszania się został zwiększony z 1.5 do 2.5 sekund
- Koszt many został zmniejszony z 60/65/70/75/80 do 50/55/60/65/70

Help, Pix! (E):
- Bazowa wartość nakładanej tarczy została zwiększona z 70/105/140/175/210 do 80/115/150/185/220
- Koszt many został zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 60/65/70/75/80

Dredge Line (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 100/145/190/235/280 do 80/130/180/230/280

Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zmniejszona z 400 do 300
- Bazowa wartość regeneracji many na 5 sekund została zwiększona z 6 do 8
Overload (Q):
- Ilość poziomów tej umiejętności została zmniejszona z 6 do 5
- Usunięty został efekt przyznający tarczę
- Wartość bonusu do obrażeń za trafienie we wroga z nałożonym Fluxem została zmieniona z 40/50/60/70/80% (wartości zależą od poziomu Spell Fluxa) na 25/50/75/100% (wartości zależą od poziomu Realm Warpa)
- Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 25/28/31/34/37/40% do 20/25/30/35/40%
- Bazowa wartość obrażeń została zwiększona z 60/85/110/135/160 do 80/105/130/155/180
Rune Prison (W):
- Rodzaj nakładanego efektu CC został zmieniony z “Roota” na “35% spowolnienie”
- Czas trwania nakładanego efektu CC został zwiększony z 0.75 do 1.5 sekundy
- Rodzaj bonusu za użycie tej umiejętności na wrogu z nałożonym Fluxem został zmieniony z “Wydłużonego czasu efektu CC” na “Przekształcenie spowolnienia na roota”
- Wartość przelicznika z bonusowej many została zwiększona z 1% do 4%
- Koszt many został zmniejszony z 50/60/70/80/90 do 40/55/70/85/100
Spell Flux (E):
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność zawsze odbija się od głównego celu”
- Usunięte zostały obrażenia zadawane przy odbijaniu
- Usunięty został efekt sprawiający, że umiejętność odbijała się przy zabójstwie za pomocą umiejętności
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 70/90/110/130/150 do 60/80/100/120/140
- Koszt many został zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 40/55/70/85/100
Realm Warp (R):
- Liczba poziomów tej umiejętności została zmieniona z 2 na 3
- Dodano nowy pasyw: “Wartość bonusu do obrażeń z Overload (Q) w momencie gdy trafiony cel był oznaczony Fluxem jest zwiększana do 40/70/100 %”
- Od teraz umiejętność ta od razu castuje się na maksymalnym zasięgu, jeśli spróbujemy jej użyć na obszarze znajdującym się poza jej zasięgiem
- Minimalny zasięg castowania został zwiększony z 730 do 1000
- Maksymalny zasięg castowania został zwiększony z 1750/3000 do 3000
- Czas odnowienia został zmieniony z 180 do 210/180/150 sekund

Petricite Burst (Pasyw):
- Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 5 (+1.0 AD, +2.5 za każdy poziom, +0.2 AP) do 9 (+1.0 AD, +3 za każdy poziom, +0.2 AP)
- Zasięg obszaru działania została zmniejszona z 400 do 250 jednostek
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta zadaje tylko 70% obrażeń wszystkim celom za wyjątkiem pierwszego trafionego wroga”
- Od teraz umiejętność ta posiada 2 ładunki
Chain Lash (Q) :
- Zasięg efektu eksplozji z tej umiejętności został zmniejszony z 200 do 180
- Ilość zadawanych obrażeń przez eksplozję została zmniejszona z 45/70/95/120/145 (+0.6 AP) do 40/60/80/100/120 (+0.4 AP)
Kingslayer (W):
- Wartość efektu leczącego została zwiększona z 60/80/100/120/140 (0.4 AP) do 70/90/110/130/150 (+0.5 AP)
Abscond / Abduct (E):
- Od teraz tarcza przyznawana jest tylko w momencie uderzenia we wrogiego championa lub potwora
- Wartość tarczy została zwiększona z 60/90/120/150/180 (+0.9 AP) do 80/115/150/185/220 (+1.0 AP)
- Czas odnowienia został zwiększony z 18/16/14/12/10 do 18/17/16/15/14

Devour (W):
- Naprawiony został błąd sprawiający, że Tahm Kench mógł użyć kombinacji Tongue Lash (Q) i Devour (W) bez zużywania many
- Czas blokady na wyplucie championa po zakończeniu animacji został zmniejszony z 1 do 0.25 sekundy
- Od teraz sojusznicy nie mogą wyjść z Devour w momencie gdy jest na nich nałożony efekt CC pozbawiający ich kontroli
- Zasięg wyplucia sojuszniczego championa został zmniejszony z 400 do 250
- Ilość obrażeń zadawanych przez Devour została zmieniona z 100/135/170/205/240 (+5/7/9/11/13% maksymalnego HP celu) na 60/105/150/195/240 (+9/10/11/12/13% maksymalnego HP celu)

Jaws of the Beast (Q):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.9 do 1.0

Ogólne Zmiany:
- Yuumi od teraz otrzyma odpowiedni efekt wizualny w momencie gdy sojusznik, do którego jest przyczepiona będzie niewidzialna
- Yuumi od teraz widzi okrąg wokół postaci, do której jest przyczepiona
- Od teraz w momencie gdy Yuumi jest przyczepiona do celu pocisk z Q będzie pojawia się w odpowiednim miejscu
- Poprawiono sporą liczbę błędów
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 432.36 do 480
Bop N’ Block (Pasyw):
- Wartość efektu przywracającego manę została zmniejszona z 40 – 160 do 30-160
- Wartość przelicznika z AP na przyznawaną tarczę została zmniejszona z 0.4 do 0.3
You and Me (W):
- Od teraz przeciwnicy otrzymują asystę w momencie gdy zadadzą oni obrażenia przeciwnikowi, do którego przyczepiona jest Yuumi przed tym jak Yuumi zginie
- Od teraz dash może zostać przerwany przez jakikolwiek efekt CC, który unieruchamia – w taki sam sposób działa obecnie E Yasuo
- Wartość przyznawanych statystyk Adaptive została zmieniona z 5/9/13/17/21% na 5/7/9/11/13 (+4/7/1013/16%)

Unstable Matter (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 15/30/45/60/75 do 25/40/55/70/85
Lets Bounce (R):
- Efekt odepchnięcia został zmieniony z “odepchnięcie na 400 jednostek od środka Zaca” na “odepchnięcie na 250 jednostek od celu” – obecnie każda trafiona postać powinna być odpychana na 250 jednostek od Zaca
- Od teraz umiejętność ta przy trafieniu może zostawiać za sobą maksymalnie 1 Kawałek Szlamu na odbicie
Zmiany w przedmiotach
Corrupting Potion:
- Ilość przywracanego HP została zwiększona z 125 do 150
- Ilość many przywracanej na ładunek została zwiększona z 75 do 125
- Ilość zadawanych obrażeń z efektu Touch of Corruption została zmieniona z 15-30 na 15
- Ilość ładunków została zmniejszona z 3 do 2
- Czas przez jaki trwa regeneracja przyznawana przez jeden ładunek został zwiększony z 12 do 15 sekund – te zmiany są dość eksperymentalne i można spodziewać się, że w przyszłości pojawią się ich nowe wersje
Skórki oraz zmiany wizualne
Dark Cosmic Jhin
1820 RP (Legendarna skórka)

[Loading Screen / Specjalna Obramówka]









Specjalne Interakcje
Pełna wersja głosu
Dark Star Karma
1350 RP












- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a









Dark Star Shaco
1350 RP










- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a

Dark Star Shaco






Dragonslayer Braum
- Skórka ta otrzyma warianty chrome’a

Dragonslayer Braum




Amumu
- Postać ta otrzymała zaktualizowany wygląd umiejętności

Umiejętności
Auto-ataki – Dodany został nowy efekt uderzenia
Q – Dodany został subtelny efekt wskazujący szerokość pocisku. Czubek pocisku powinien być teraz również jaśniejszy
W – Wprowadzono drobne zmiany w przejrzystości, poprzez dodanie odbicia. Od teraz wygląd powinien lepiej reprezentować faktyczny hitbox, a do tego umiejętność posiada od teraz własny efekt uderzenia
E – Nowy wygląd efektu AoE od teraz z elementami piasku. Wygląd umiejętności powinien od teraz lepiej oddawać faktyczny jej hitbox, a do tego dodano nowy bardziej skondensowany efekt uderzenia
R – Dodano zupełnie nowy efekt AoE zawierający runy z Shurimy czy piasek
Pasyw -Lekko oczysczono wygląd
Zmiany w skórkach
Wszystkie skórki: Wygląd został zmieniony by lepiej pasować do bazowej skórki
Sad Robot Amumu otrzymał nowy wygląd wszystkich umiejętności
Lulu
- Postać ta otrzymała zaktualizowany wygląd umiejętności

Umiejętności:
Auto-ataki – Dodano nowe pociski i efekty trafienia
Q – Dodano nowe pociski i poprawiono efekty trafienia .
W – Poprawiono i oczyszczono wygląd buffa nakładanego na sojusznika. Oczyszczono również wygląd pocisku lecącego w przeciwnika i dodano efekt trafienia.
E – Poprawiono i oczyszczono wygląd tarczy nakładanej na sojusznika. Poprawiono efekt teleportu Pixa i trafienia w momencie użycia tej umiejętności an wrogu
R – Dodano nowy efekt AoE. Oczyszczono efekt trafienia przeciwnika i dodano nowy wygląd spowolnienia. Dodano drobne ślady pyłu wróżek pozostawianego za celem
Pasyw – Pociski Pixa zostały odrobinę oczyszczone
Zmiany skórek:
All Skins: Wygląd skórek został zmieniony by lepiej pasować do bazowej skórki
Dragon Trainer: Pix od teraz wystrzeliwuje małe, różowe kule ognia
Tryndamere
- Postać ta otrzymała zaktualizowany wygląd umiejętności

Umiejętności:
Auto-ataki – Dodano nowe efekty uderzenia i poprawiono ślady zostawiane przez bronie
Q – Efekt leczący powinien być bardziej zauważalny, a niepotrzebne efekty powinny być usunięte
W – Dodano efekt castowania wskazujący zasięg umiejętności
E – Dodano nowy efekt wskazujący na faktyczną szerokość efektu AoE
R – Dodano nowy efekt aktywacji i buffa
Pasyw – Dodano nowy efekt wskaźnika Rage’a
Zmiany skórek
All Skins: Wygląd skórek został zmieniony by lepiej pasować do bazowej skórki
Demonblade: Dodano nowe, ogniste efekty
Ziggs
- Postać ta otrzymała zaktualizowany wygląd umiejętności

Umiejętności:
Auto-ataki -Dodano nowy wygląd pocisków, efekt uderzenia i więcej iskier
Q -Dodano nowe pociski, nowe eksplozje, które pozostawiają za sobą krater o rozmiarze efektu AoE. Również dodano więcej iskier
W – Dodano nową eksplozję, która zostawia za sobą krater. Dodano odpowiedni ruch, który ma wzmocnić siłę podbicia. Od teraz umiejętność ma również efekt trafienia. Poprawiono wygląd wskaźników zasięgu AoE by pasowały one do faktycznego rozmiaru. Również dodano więcej iskier
E – Dodano subteelny ślad za pociskie. Dodano mały wskaźnik zasięgu na minach, a same miny zostawiają również krater po uderzeniu. Również dodano więcej iskier
R – Nowy efekt castowania, wskaźniki pocisk, AoE i efekt uderzenia. W końcu eksplozja przyjmuje kształ grzyba. I tak, również dodano więcej iskier.
Pasyw – Wzmocnione uderzenie jest bardziej wybuchowe, a pocisk ma więcej iskier.
Emotki – Zmieniono rozmaite emotki tak by bardziej pasowały do wyglądu umiejętności
Zmiany skórek:
Mad Scientist: Dodano bąbelki i śluz w odpowiednich miejscach
Pool Party: Oczyszczono umiejętności z niepotrzebnych efektów i sprawiono że skórka ta będzie bardziej przypominać pozostałe skórki
Snow Day: Oczyszczono umiejętności z niepotrzebnych efektów i dodano cielplejsze akcenty do pocisków i eksplozji
Arcanist: Ulti pozostaje po osbie krater i poprawiono wskaźnik by pasował on do bazowej wersji skórki
Odyssey: Ulti pozostawia po sobie krater
Inne
- Do gry dodano nowe ikony przywoływacza
Dark Cosmic Jhin Icon, Dark Star Shaco Icon, Dark Star Karma Icon



















































- Do gry dodano skórki na wardy prezentujące loga rozmaitych e-sportowych drużyn
Te skórki związane są bezpośrednio z przepustkami związanymi z poszczególnymi zespołami e-sportowymi. Jak łatwo się zatem domyślić będą one się różnić głównie logiem reprezentowanej drużyny. W taki sposób prezentuje się “pusta” skórka na wardy:

A w taki skórki z przykładowymi logami drużyn:




- Wraz z nowym patchem do gry dodano nową zawartość warsztatu hextech:
4800 BE Champion Capsule: “Potrzebujesz czegoś, żeby wyrwać się z monotonii w grze? Ta kapsuła zawiera darmowego, nieposiadanego przez ciebie championa wartego 4800 Niebieskiej Esencji, a także skórkę dla tej postaci”
3150 BE Champion Capsule: ” Potrzebujesz czegoś, żeby wyrwać się z monotonii w grze? . Ta kapsuła zawiera darmowego, nieposiadanego przez ciebie champioma wartego 3150 Niebieskiej Esencji”
Watermelon Orb: “Orb dostępny tylko w Turcji. Orb zawiera w sobie jeden gwarantowany odłamek skórki, z 15% szansą na bonusu w postaci Pomarańczowej Esencji w liczbie umożliwiającej ulepszenie odłamka do skórki. Dodatkowo orb ten oferuje półtora szansy na wypadnięcie gemstone’a i mitycznej skórki”


- Kolejna porcja skórek otrzymała swoje historie z klientów gier:
Dark Cosmic Jhin
Jhin was an interstellar entity, consumed by the Dark Star and given new purpose. Now, his ageless mind is infected by visions of omnipotence, and consumed by an insatiable hunger. He scours entire regions of space seemingly on a whim, using the remnants to create bizarre, silent objets d’art.
Dark Star Shaco
Shaco was once a region of space known for raucous celebration, wiped clean by the Dark Star and reborn into the mocking visage of a jester. His twisted cackling reaches inhabited systems long before he does, provoking visions of destruction, and societal breakdowns that will soon feed his endless hunger.
Lord Mordekaiser
Some of Mordekaiser’s party complain that the Dark Paladin class is horribly overpowered and should be banned, despite its official inclusion in the latest Riftquest expansion. The rest of them are still waiting to discover the Dark Paladin’s secret, redeeming, tragic backstory… but all they’ve been getting is a lot of murder instead.
Dark Star Karma
“Karma was a galaxy-spanning civilization dedicated to pacifism and personal enlightenment, unceremoniously erased from reality and reborn as a star-consuming horror. Devouring entire galactic systems, she enforces a dread order upon the cosmos, meditating in the vast oceans of emptiness where once there were stars.”
- Do gry dodano login screen związany z Dark Star Jhinem