Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 8.24.
Nowe postacie
Neeko, the Curious Chameleon
Statystyki i umiejętności
- Zasięg auto-ataków: 550
- Bazowa ilość AD: 52
- Wartość przyrostu AD na poziom: 3
- Bazowa ilość Armora: 21
- Wartość przyrostu armora na poziom: 4
- Bazowa ilość MR: 30
- Wartość przyrostu MR na poziom: 0.5
- Bazowa ilość HP: 540
- Wartość przyrostu HP na poziom: 90
- Bazowa wartość regeneracji HP: 1.5
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.15
- Bazowa ilość Many: 450
- Wartość przyrostu Many na poziom : 30
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 3.5
- Bazowa prędkość poruszania się: 340
Inherent Glamour (Pasyw):
- Czas odnowienia: 25 sekund
- Neeko może przeobrazić się w sojuszniczego championa. Wejście w starcie z championem lub wycastowanie umiejętności zadających obrażenia przełamują to przebranie.
Blooming Burst (Q):
- Koszt many: 50/60/70/80/90
- Czas odnowienia : 7 sekund
- Neeko rzuca nasionko, które kwitnie zadając 80/125/170/215/260 (+0.5 AP) magicznych obrażeń. Jeśli umiejętność ta zabije jednostkę lub zada obrażenia championom/dużym potworom nasionko zakwitnie ponownie zadając 40/60/80/100/120 (+0.2 AP) obrażeń. Maksymalna ilość ponownych zakwitnięć to 2
Shapesplitter (W):
- Koszt many: brak
- Czas odnowienia: 20/19/18/17/16 sekund
- Pasyw: Co trzeci auto-atak zadaje 50/80/110/140/170 (+0.6 AP) bonusowych magicznych obrażeń, zwiększając jednocześnie prędkość poruszania się Neeko o 20/25/30/35/40% na 1 sekundę
- Aktyw: Neeko staje się niewidzialna na 0.5 sekundy, wyświetlając jednocześnie swojego klona na 2 sekundy. Neeko i klon zyskują 20/25/30/35/40% bonus do prędkości poruszania się na 2 sekundy
Tangle-Barbs (E):
- Koszt many: 60/65/70/75/80
- Czas odnowienia: 12/11.5/11/10.5/10 sekund
- Neeko rzuca kłakiem zadającym 80/115/150/185/220 (+0.4 AP) magicznych obrażeń, jednocześnie nakładając roota na cele na 0.5 sekundy. Ostatni trafiony champion jest rootowany na 0.7/0.9/1.1/1.3/1.5 sekund
- Kłak wzmacnia się po trafieniu w 2 przeciwników, zwiększając swój rozmiar, prędkość poruszania się i czas rootowania ostatniego trafionego championa do 1.8/2.1/2.4/2.7/3 sekundy
Pop Blossom (R):
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 90 sekund
- Po 1.25 sekundy Neeko podskakuje w powietrze. Ona zyskuje w tym momencie tarczę absorbującą 50/80/110 (+0.5 AP) obrażeń (+40/60/80 za każdego pobliskiego wrogiego championa). Na pobliskich wrogów nakładane jest dodatkowo 40% spowolnienie.
- Neeko lądując zadaje 200/425/650 (+1.3 AP) magicznych obrażeń i stunuje pobliskich wrogów na 1.25 sekundy
- Ta umiejętność może być przygotowana w sekrecie w momencie gdy Neeko przebrana jest za innego championa
Głos
Kwestia wypowiadana w trakcie wyboru: “Neeko is best decision!”
Kwestia wypowiadana przy banie: “They cannot handle Neeko.”
Nie-angielskie wersje językowe:
- Czeski
- Francuski
- Niemiecki
- Grecki
- Węgierski
- Włoski
- Japoński
- Łacińsko-amerykański hiszpański
- Rumuński
- Rosyjski
- Hiszpański
- Turecki
Historia
“Hailing from a long lost tribe of vastaya, Neeko can blend into any crowd by borrowing the appearances of others, even absorbing something of their emotional state to tell friend from foe in an instant. No one is ever sure where—or who—Neeko might be, but those who intend to do her harm will soon witness her true colors revealed, and feel the full power of her primordial spirit magic unleashed upon them.”
Premierowa Skórka
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
- Usunięto efekt sprawiający, że potwory otrzymywały 10% więcej obrażeń
- Bazowy czas trwania tej umiejętności został zmniejszony z 5/5.5/6/6.5/7 do 4/4.5/5/5.5/6 sekund
- Maksymalny czas trwania tej umiejętności został zmniejszony z 8/8.5/9/9.5/10 do 6/6.5/7/7.5/8 sekund
- Bazowa ilość Attack Speedu została zmniejszona z 0.644 do 0.624
- Czas odnowienia został zmniejszony z 20/18/16/14/12 do 16/15/14/13/12 sekund
- Czas odnowienia został zmniejszony z 120/105/90 do 120/95/70 sekund
- Czas odnowienia został zwiększony z 16/15/14/13/12 do 20/18/16/14/12 sekund
- Wartość efektu zmniejszającego otrzymywane obrażenia została zmniejszona z 50% do 40%
- Usunięto efekt sprawiający, że umiejętność ta przyznawała stack Ionian Fervoru
- Bazowa ilość obrażeń z pasywa została zmniejszona z 100/160/220 do 100/140/180
- Czas odnowienia został zwiększony z 14/13/12/11/10 do 18/16/14/12/10 sekund
- Czas odnowienia został zwiększony z 8/7/6/5/4 do 9/8/7/6/5 sekund
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 60/80/100/120/140 do 50/65/80/95/110
- Czas odnowienia został zmniejszony z 13/12/11/10/9 do 12/11/10/9/8 sekund
- Wartość przelicznika z AP na zadawane obrażenia została zwiększona z 0.5 do 0.6
Zmiany w runach
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 40-80 do 20-60
Tryby gry
Nexus Blitz
W trybie tym doszło do następujących zmian:
Mapa:
- Grafika mapy została zaktualizowana tak by była ona ładniejsza i bardziej dopracowana, do czego wykorzystano assety z Summoner’s Rift (nadal nie jest to ostateczna wersja mapy i jeśli tryb ten zostanie dodany na stałe to doczeka się on kolejnej wersji mapy).
- Dodano ogromną ilość kwestii announcera relacjonujących co dzieje się obecnie w grze
- Mapa została dostosowana tak by zwiększyć różnorodność jungli, zmniejszyć snowball i zachęcać do dłuższego pozostawania na liniach
Jungle:
- Dodano nową junglę w środkowej częsci mapy z grompem znajdującym się pomiędzy liniami
- Z mapy usunięta została rzeka, a Woda zastąpiona została Palącą Ziemią (rzeka może powrócić w potencjalnej kolejnej wersji mapy)
- Red buff został przesunięty w dół w stronę górnej alei
- Blue buff został przesunięty do środkowej partii jungli by zachęcić drużyny do starć wokół dolnej alei
- Ilość zdobywanego złota i XP z jungli od teraz spada wraz z czasem by wyrównać dodanie kolejnego campa
- Ilości HP/skalowania resistów i zadawanych obrażeń potworów z jungli zostały zmniejszone. Dzięki temu wraz z upływem gry łatwiej powinno przychodzić robienie jungli samemu (we wczesnej fazie gry junglowanie razem nadal jest istotne)
- Gromp od teraz nie otrzymuje dodatkowych obrażeń od umiejętności trafiających w pojedynczy cel lub w momencie gdy znajduje się on pod wpływem efektu CC
Linie:
- Miniony od teraz pojawiają się odrobinę częściej
- Miniony przyznają od teraz odrobinę mniej doświadczeń i złota
- Naprawiono błąd sprawiający, że globalne złoto nie było przyznawane graczom, których postać była w danym momencie nieżywa
- Globalna ilość złota z minionów i potworów została odrobinę zmniejszona)
- Prędkość poruszania się w minionów w późnej fazie gry została zmniejszona
- Wieże przy inhibitorze mają 50% redukcji obrażeń do momentu gdy obie zewnętrzne wieże zostaną zniszczone
- Dodano drugą wieżę przy Nexusie, a za to zmniejszono ilość HP posiadaną przez pojedynczą wieżę tego typu
Wydarzenia:
- Czas pomiędzy wydarzeniami został ustandaryzowany
- Pierwsze wydarzenie w grze od teraz jest pokazywane w Champion Select
- Każde kolejne wydarzenie jest ogłaszane na 30 sekund przed jego początkiem (dotychczas było to ogłaszane w momencie jego początku)
- Niektóre wydarzenia otrzymały zaktualizowane tabele wyników lepiej oddające faktyczne wydarzenia z gry
- Dodano URF Death Match
- Usunięto Snowball Fight
- Push the Cart:
- Dodano dwa warianty (Atak i Defensywna)
- Push the Cart od teraz posiada dogrywkę
- Stanie w kręgu wózka od teraz gwarantuje, że przestanie on się poruszać
- Battle Royale
- Centrum strefy nie powinno pojawiać się za wieżami przeciwników
Nagrody:
- Dodano Battle Sled
- Dodano Poro King
- Dodano Statikk Shock
- Dodano Mega Cloud Drake
- Zbufowano regenerację Mega Ocean drake’a
- Osłabiono prędkość pocisku Blessing of Blitzcrank
- Usunięto Cursed Minions, Blessing of Caitlyn, i Brush Stealth
Sudden Death:
- Death timery są od teraz ustawione na 15 sekund w trakcie Sudden Death
- Nexusowe miniony od teraz będą czekać obok siebie na środku mapy zamiast poruszać się w stronę wrogiej bazy
- Nexusowe miniony otrzymały nowe modele
Systemy:
- “On-fire” buff od teraz zmniejsza otrzymywane tarcze i efekty leczące o 15%
- “On-Fire” buff od teraz przyznaje mniej regeneracji many i energii
- Death timery są od teraz odrobinę dłuższe we wczesnej fazie gry i odrobinę krótsze w późnej fazie gry
- Do champion select dodane zostały bany
- MMR dla Nexus Blitza od teraz obliczane jest na podstawie MMR normali z Summoner’s Rift
Przedmioty:
- Usunięto Wriggle’s Lantern
- Dodać Stat-stick of Stoicism
- Dodać Innervating Locket
- Wartość regeneeracji HP Force of Nature została zwiększona z 1% do 1.5% maksymalnego HP
- Ilość przyznawanego złota co 10 sekund przez Heart of Targon i Philospher Stone została zwiększona z 3 do 5
Postacie:
- Akali
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 550 d o630
- Ilość AD została zwiększona z 62(+3.3 za każdy poziom) do 65 (+4 za każdy poziom)
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23 do 28
- Bard
- Naprawiono błąd sprawiający, że Bard otrzymywał zbyt dużo Dzwonków
- Lux
- Transformacje Elementalist Lux są od teraz łatwiejsze do osiągnięcia w tym trybie
- Shyvana
- Shyvana od teraz otrzymuje stacki swojego pasywa w momencie wygrania wydarzenia
- Pasyw Shyvany od teraz zadaje dodatkowe obrażęnia Rift Heraldowi i Mini Nexusowi
Skórki oraz zmiany wizualne
K/DA Akali Prestige Edition
[Skórka ta będzie dostępna podczas wydarzenia Snowdown i by ją zdobyć trzeba będzie wydać Snow Tokeny]Winter Wonder Soraka – 1350 RP
Snow Day Bard
- Skórka ta otrzymała na premierę złoty wariant chrome’a:
Snow Day Graves
- Skórka ta otrzymała na premierę złoty wariant chrome’a:
Frostblade Irelia
- Skórka ta otrzymała na premierę złoty wariant chrome’a:
Snow Day Malzahar
- Skórka ta otrzymała na premierę złoty wariant chrome’a:
Snowstorm Sivir
- Skórka ta otrzymała na premierę złoty wariant chrome’a:
Gragas
- Postać ta otrzymała zaktualizowany wygląd swoich umiejętności:
Renekton
- Postać ta otrzymała zaktualizowany wygląd swoich umiejętności:
Teemo
- Postać ta otrzymała zaktualizowany wygląd swoich umiejętności:
Inne
- W związku ze zbliżającym się zimowym okresem dodano aż czternaście nowych ikon przywoływacza, które zamieszczone zostały poniżej:
- W związku z zimowym okresem dodano również dwie nowe skórki na wardy
Unassuming Snowman Ward i Golden Snowman Ward
- W związku z premierą nowej postaci – Neeko dodano cztery nowe emotki:
- Dodano zapowiadane już od jakiegoś czasu zmiany w loading screenie. Dokładniej rzecz ujmując ten element gry rozbudowany został o chat tekstowy, opcje chatu głosowego, opisy run i summoner spelli, a także dodatkowe informacje na temat poszczególnych graczy (w przypadku sojuszników zobaczyć możemy chociażby odznakę honoru, odznakę rankedową, ranked armor, czy poziom maestrii bohatera, podczas gdy w przypadku wrogów dostępna będzie tylko ta ostatnia informacja). Wraz z tymi nowymi funkcjonalnościami dodano również garść drobnych poprawek jak sprawienie, że nasza drużyna zawsze będzie ustawiała w górnej części ekranu czy dodanie wskaźnika strony na której nasz zespół będzie grał.
- Dodano bannery związane z All-Starsami 2018
- Nowe skórki, które wyjdą w patchu 8.24 otrzymały również krótkie wersje historii dostępne w kliencie gry:
Snow Man Yi
A humble snowman brought to life by the magic of the Poro King, Yi strives to become the most gallant knight in all the land… and with the imminent invasion of Ice King Twitch, he might just get his chance.
Winter Wonder Soraka
A kindly duchess within the court of the Poro King, Soraka’s lands are filled with beautiful animals made of pristine, enchanted ice. These menageries stretch for miles, tended by her retainers.
Ice King Twitch
Twitch is a bitter, hateful creature who has jealously watched the Winterlands from his frozen burrow since time immemorial. Finally driven to the surface by twisted delusions of grandeur, he now seeks to usurp the Poro King, corrupting his subjects with an ancient, icy curse.
Frozen Prince Mundo
Once a handsome prince from an outlying region of the Winterlands, Mundo was touched by the curse of Ice King Twitch—corrupting him into a brutish thrall. He’s still convinced he’s the same statuesque royal as before, and as such… goes where he pleases.
Winter Wonder Neeko
An ancient and mysterious winter sprite, Neeko regards the world around her with an almost childlike curiosity. Having recently returned from beyond the Poro King’s vast domain, she has become enamored with the civilization that has risen in her absence.
Hextech Renekton
As is so often the way, artificers of the Hextech Renaissance pushed too far and too fast into their new science, without fully considering the possible consequences. Renekton—a half-mad monster of flesh and metal—is the result of that shortsightedness.
K/DA Akali Prestige Edition
K/DA Akali is on fire right now, spitting rap solos at the Pop Music Awards—and her prestigious costume is exactly what you’d expect from the new golden child of pop.”
- Dodano sporą liczbę grafik związanych z misjami i łupami z zimowego wydarzenia:
- W związku z premierą nowego championa do gry dodano również specjalny login screen prezentujący się następująco:
- W związku z nową wersją Nexus Blitza dodano trzy nowe ikony:
- Zgodnie z zapowiedziami w tym patchu wprowadzona ma zostać również spora część prezentowanych w przeszłości aktualizacji animacji poruszania się
League players! Some of the movement animation updates should live next patch 8.24. Karma, Viktor, Shaco, Alistar (E), Fiora. Had issues with Quinn's @Xenogenic is looking into. Will keep you informed on our progress as it happens, hoping to get others in soon. #LeagueOfLegends
— Rornation (@RoryAlderton) November 28, 2018
- Wygląd Summoner’s Rift jak co roku został przeistoczony w zimową wersję: