Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 8.17.
Reworki postaci
Nunu & Willump, the Boy and his Yeti
Statystyki & Umiejętności
Statystyki:
- Bazowa ilość HP: 590
- Wartość przyrostu HP na poziom: 65
- Bazowa ilość many: 283
- Bazowa wartość regeneracji HP: 1
- Bazowa ilość MR: 32
- Wartość przyrostu MR na poziom: 1.488
- Bazowa ilość AD: 57
- Wartość przyrostu AD na poziom: 3
- Bazowa ilość Armora: 32
- Bazowa wartość Attack Speedu : 0.625
- Bazowa prędkość poruszania się: 345
- Zasięg auto-ataków: 125
Call of the Freljord (Pasyw)
- Zadanie obrażeń wrogim championom, dużym potworom lub strukturom przyznaje Willumpowi i jego pobliskiemu sojusznikowi z największą ilością Attack Speedu efekt Call of the Freljord, zwiększający ilość twojego Attack Speedu o 20% i prędkość poruszania się o 10% na 4 sekundy
- Kiedy Nunu & Willump znajdują się pod efektem Call of the Freljord ich auto-ataki rozczepiają się zadając 0 (+0.3 całkowitego AD)
- Czas trwania stackuje się ale efekt może zostać nałożony na danego sojusznika tylko raz na 10 sekund
Consume (Q)
- Koszt many: 60
- Czas odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
- Willum gryzie przeciwnika zadając mu obrażenia i uleczając się. Wartość efektu leczącego jest zwiększany o 50% kiedy posiada on mniej niż 50% HP
- Potwory i miniony: Umiejętność ta zadaje 340/500/660/820/980 nieuchronnych obrażeń i leczy o 75/120/165/210/255 (+0.5 AP, + 10% HP)
- Postacie: Umiejętność ta zadaje 60/100/140/180/220 (+0.5 AP, + 5% HP) magicznych obrażeń i leczy o 32.5/60/82.5/105/127.5 (+0.5 AP, +5% HP)
Biggest Snowball Ever! (W)
- Koszt many: 50/55/60/65/70
- Czas odnowienia: 14 sekund
- Willump zaczyna toczyć Kulę Śnieżną, która wraz z pokonanym dystansem zwiększa swój rozmiar i szybkość. Im większa jest Kula Śnieżna, tym więcej obrażeń on zadaje i na dłużej podrzuca ona przeciwników
- Kiedy Kula Śnieżna trafia w ścianę, wrogiego championa, dużego potwora wybucha ona zadając do 180/225/270/315/360 (+1.5 AP) obrażeń pobliskim przeciwnikom i podrzucając ich w górę
- Ponowne użycie tej umiejętności sprawia, że Kula Śnieżna toczy się w prostej ścieżce
- Ciągłe skręcanie w tym samym kierunku zwiększa częstotliwość występowania Tury Willumpa. Ten bonus zaczyna się kiedy zmieniamy kierunek skręcania się
Snowball Barrage (E)
- Koszt many: 50/55/60/65/70
- Czas odnowienia: 14 sekund
- Na 3 sekundy, każde dodatkowa umiejętność użyta przez Nunu sprawia, że rzuca on 3 Śnieżki w krótkim odstępie czasu. Trafieni przeciwnicy otrzymują 16/24/32/40/48 (+0.05 AP) magicznych obrażeń , a championi i duże potwory są Zasypani. Przeciwnicy trafieni 3 razy są spowalniani o 50% na 1 sekundę
- Tura Willumpa: Kiedy Nunu skończy rzucać Śnieżki, wszyscy przeciwnicy w zasięgu będący Zasypani są rootwani w miejscu na 0.5 (+0.0588 za każdy level) sekundy
- Nunu może tej umiejętności do 3 razy zanim nastąpi Tura Willumpa
- Nunu może każdego przeciwnika spowolnić tylko raz przy użyciu tej umiejętności
Absolute Zero (R)
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 110/100/90 sekund
- Willump zaczyna channelowanie na 3 sekundy, wysysając ciepło z pobliskiego obszaru. Pobliscy wrogowie są spowalniani o 50%, a wartość ta zwiększana jest do 95% w trakcie trwania channelowania. Wraz z każdą sekundą channelowania Nunu & Willump otrzymują tarczę, która absorbuje 65/75/85 (30/40/50% HP) obrażeń
- Wrogowie znajdujący się w tym obszarze po zakończeniu channelowania otrzymują do 625/925/1275 (+2.5 AP) magicznych obrażeń w zależności od tego jak długo Absolute Zero było channelowane
Głos
Specjalne interakcje:
Kwestia wypowiadana w trakcie wyboru: “Every adventure is better with a friend!”
Kwestia wypowiadana w trakcie banu: “It’s ok, we’ll play later!”
Historia
“Once upon a time, there was a boy who wanted to prove he was a hero by slaying a fearsome monster—only to discover that the beast, a lonely and magical yeti, merely needed a friend. Bound together by ancient power and a shared love of snowballs, Nunu and Willump now ramble wildly across the Freljord, breathing life into imagined adventures. They hope that somewhere out there, they will find Nunu’s mother. If they can save her, maybe they will be heroes after all…”
Zaktualizowane skórki
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
Ogólne Zmiany:
- Zasięg auto-ataków został zwiększony z 575 do 625
Tempered Fate (R):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 130/115/90 do 110/95/80 sekund
Bladework (E):
- Ilość obrażeń zadawanych przez drugi auto-atak została zwiększona z 140/155/170/185/200% do 160/170/180/190/200%
Decisive Strike (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 30/65/100/135/170 do 30/60/90/120/150
Riftwalk (R):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 6/4/2 do 5/3.5/2 sekund
Shadow Step (E):
- Czas trwania tej umiejętności został zwiększony z 5/6/7/8/9 do 7/7.5/8/8.5/9 sekund
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się przyznawanego Shadow Assassinowi została zwiększona z 70% do 80%
Meditate (W):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 35 do 28 sekund
- Wartość efektu redukującego ilość otrzymywanych obrażeń została zwiększona z 50/55/60/65/70% do 60/62.5/65/67.5/70%
Thrill of the Hunt (R):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 130/100/70 do 110/90/70 sekund
Ogólne Zmiany:
- Ilość posiadanego HP została zmieniona z 549 (+86 za każdy poziom) na 499 (+89 za każdy poziom)
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.658 do 0.711
Zmiany w przedmiotach
Duskblade:
- Ilość przyznawanego Lethality została zwiększona z 18 do 21
- Ilość obrażeń zadawanych z Unique Pasywa – Nightstalker została zmniejszona z 30-200 do 30-150
Stormrazor:
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 65 do 60
- Ilość przyznawanego Attack Speedu została zwiększona z 25% do 35%
- Wartość obrażeń zadawanych przez uderzenie krytyczne z Storm’s Edge’a została zmieniona z 160% (+1% za każde 0.75 szansy na uderzenie krytyczne) na 140% (+1% za każde 0.5 szansy na uderzenie krytyczne)
Zmiany w trybach gry
Nexus Blitz
Zmiany w mapie:
- Jungle’a znajdująca się w pobliżu blue buffa została uproszczona. Celem tej zmiany jest sprawienie, że lane’owanie będzie bardziej zrozumiałe, a walki pomiędzy blue buffem i rift heraldem będą bardziej zabawne
- Mała altanka dodana została pod dolną aleję. Ta altanka ma w sobie buffa, co ma na zadanie przyciągnąc akcję do dolnej alei
Nowe przedmioty
- Dodano Sword of the Divine, który jest częścią buildu Serrated dirka
- Regeneracja HP FoN jest teraz unikalna
Zmiany w balansie
- HP wieże i liczba jej MR/Armor została zwiększona o około 10%
Skórki oraz zmiany wizualne
Divine Sword Irelia – 1350 RP
- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a
Enduring Sword Talon – 1350 RP
High Noon Lucian – 1820 RP
High Noon Thresh – 1350 RP
- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a
High Noon Urgot – 1350 RP
- Skórka ta na premierę otrzyma również kilka wariantów chrome’a
Blood Moon Akali
- Recall tej skórki otrzymał nowe efekty wizualne:
Dragon Fist Lee Sin
- Skórka ta otrzyma nowe warianty chrome’a
Inne
- W związku z nowymi skórkami dodano sześć nowych ikon:
- Dodano nową skórkę na wardy “Devil Vulture Ward”:
- Dodano sześć nowych emotek:
- Kolejna porcja skórek otrzymała krótką wersję historii zawartej w kliencie gry
- Dodano trzy nowe login screeny związane odpowiednio z premierą nowych skórek z serii High Noon, reworkiem Nunu i finałami EU LCS