Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 7.15. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Rework Postaci
Urgot, the Dreadnought
Statystyki i umiejętności
Statystyki:
- Bazowa ilość HP: 585
- Wartość przyrostu HP na poziom : 88
- Zasięg auto-ataków: 350
- Bazowa prędkość poruszania się: 330
- Bazowa ilość AD: 55
- Wartość przyrostu AD na poziom: 24
- Bazowa ilość Attack Speedu: 0.644
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 3.75
- Bazowa ilość Armoru: 30
- Wartość przyrostu Armora na poziom : 4.25
- Bazowa ilość MR: 32.1
- Wartość przyrostu MR na poziom:1.25
- Bazowa wartość regeneracji HP : 1.25
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.14
Echoing Flames (Pasyw):
- Kiedy Urgot zaatakuje z auto-ataku przeciwnika znajdującego się w kierunku jednej z jego nóg, noga ta wystrzeli do przodu płomienie zadając 0 (+0.4 całkowitego AD, +4.5/5.25/6/7/8% maksymalnego HP celu [wartości te zmieniają się na 1/6/9/13/15 poziomie]) fizycznych obrażeń wszystkim wrogom znajdującym się w obszarze stożka. Każde kolejne trafienie tą umiejętnością w przeciągu 5 sekund zadaje o 10% mniej obrażeń (minimalna ilość zadawanych obrażeń to 70%)
- Po wystrzeleniu na daną nogę nakładany jest czas odnowienia równy 30/25/20/15/10 (wartość ta zmienia się na 1/6/9/11/13 poziomie i wpływa na nią redukcja czasu odnowienia) sekund (minimum 2.5 sekund)
- Maksymalna ilość obrażeń zadawanych potworom to 25/45/65/85/105/125/145/165/185/205/225/245/265/285/305/325/345/365
Corrosive Charge (Q):
- Koszt many: 35/40/45/50/55
- Czas odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
- Urgot wystrzeliwuje wybuchowy ładunek w wybraną lokację zadając 25/70/115/160/205 (+0.7 całkowitego AD) fizycznych obrażeń, nakładając jednocześnie spowolnienie równe 45/50/55/60/65% na 1 sekundę
- Każdy trafiony wrogi champion staje się namierzony
Purge (W):
- Koszt many: 45/50/60/65/70
- Czas odnowienia: 13/12/11/10/9 sekund
- Na następne 4 sekundy Urgot osłania się tarczą pochłaniającą 60/90/120/150/180 (+30% bonusowego HP) obrażeń jednocześnie ostrzeliwując pobliskich wrogów za priorytet obierając sobie namierzonych championów i za każdym razem gdy jest to możliwe aktywując Echoing Flames (Pasyw). W trakcie ostrzału Urgot jest spowolniony o 125, ale za to otrzymuje on 40% odporność na spowolnienie.
- W momencie gdy ta umiejętność ta jest aktywna Urgot może przechodzić przez miniony i nie epickie potwory, ale za to nie może wyprowadzać normalnie auto-ataków. Maksymalna ilość wystrzelonych pocisków to 3 na sekundę, zadając 12 (+0.2/0.24/0.28/0.32/0.36 całkowitego AD) obrażeń na pocisk.
- Ilość obrażeń jest zależna od AD Urgota, pociski nakładają efekty on-hit, które zadają 33% obrażeń, ale nie mogą one uderzyć krytycznie.
- Minimalna ilość obrażeń zadawanych minionom to 50.
Disdain (E):
- Koszt many: 50
- Czas odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund
- Urgot szarżuje w wybranym kierunku. Jeśli natrafi on na wrogiego championa, zatrzyma się on stunnując go na 1.25 sekundy i przerzucając go przez siebie zadając tym samym 60/100/140/180/220 (+0.5 całkowitego AD) fizycznych obrażeń. Trafieni wrodzy championi stają się namierzeni.
- Cele nie będące wrogim championem otrzymują taką samą ilość obrażeń ale są odpychani.
- Przy użyciu tej umiejętności nie można przekroczyć przeszkód terenowych.
Fear Beyond Death (R):
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 120/95/70 sekund
- Urgot wystrzeliwuje chemiczne wiertło przebijające i namierzające pierwszego trafionego championa, zadając im 50/175/300 (+0.5 całkowitego AD) fizycznych obrażeń i nakładając na nich spowolnienie o maksymalnej wartości 75% na 3 sekundy
- Jeśli cel w momencie przebicia ma mniej niż 25% HP, Urgot może ponownie użyć tą umiejętność wystrzeliwując łańcuchy, które unieruchamiają cel i przyciąga go w stronę egzekucji. Stanie się to automatycznie jeśli cel będzie poniżej wyznaczonego progu w momencie zakończenia umiejętności.
- Jeśli Urgotowi uda się przeprowadzić egzekucję na przeciwniku to przeraża on pobliskich wrogów na 1.5 sekundy.
- Prędkość poruszania się celu zmniejszana jest w zależności od % ilości ich brakującego HP
- Urgot nie może wykonywać innych akcji w czasie egzekucji, a jego śmierć ją przerywa.
Głos
- Brazylijsko-portugalski
- Czeski
- Francuski
- Niemiecki
- Grecki
- Węgierski
- Włoski
- Japoński
- Koreański
- Łacińsko-amerykański hiszpański
- Rumuński
- Rosyjski
- Hiszpański
- Turecki
Poniżej znaleźć możecie materiał wideo prezentujący specjalne interakcje tej postaci:
Historia
Poniżej znaleźć możecie krótką wersję historii Urgota, która dodana została do klienta gry:
“Once a powerful Noxian headsman, Urgot was betrayed by the empire for which he had killed so many. Bound in iron chains, he was forced to learn the true meaning of strength in the Dredge — a prison mine deep beneath Zaun. Emerging in a disaster that spread chaos throughout the city, he now casts an imposing shadow over its criminal underworld. Raising his victims on the very chains that once enslaved him, he will purge his new home of the unworthy, making it a crucible of pain.”
Zaktualizowane skórki
Butcher Urgot
Giant Enemy Crabgot
Battlecast Urgot
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
Twilight Shroud (W):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 20 do 18 sekund
Vorpal Spikes (E):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 20/35/50/65/80 do 20/30/40/50/60
- Wartość bonusu do obrażeń zależnego od HP przeciwnika została zmniejszona z 4% do 3% maksymalnego HP
Infected Cleaver (Q):
- Opis umiejętności został przeredagowany w taki sposób by był on bardziej przejrzysty
Masochism (E):
- Koszt HP został zmniejszony z 25 HP do 0 HP
- Dodano nowy efekt: “Pasyw: Za każdym razem gdy Mundo otrzyma magiczne obrażenia liczba jego magic resist zwiększa się o 2% na 2 sekundy (maksymalna wartość tego efektu to 6/12/18/24/30%)” – Pasyw ten aktywuje się również w momencie płacenia kosztu HP za aktyw tej umiejętności
- Dodano nowy efekt: “Wyprowadzenie auto-ataku wzmocnionego z aktywa kosztuje Mundo 25 HP”
- Ilość bonusowych fizycznych obrażeń zadawanych przez auto-atak wzmocniony przez aktyw została zmniejszona z 3/3.5/4/4.5/5% do 3% maksymalnego HP
- Usunięto efekt sprawiający, że auto-atak wzmocniony z aktywa miał zwiększony zasięg
Phase Dive (E):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 11/10/9/8/7 do 9/8.5/8/7.5/7 sekund
Mystic Shot (Q):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 6.5/6/5.5/5/4.5 do 5.5/5.25/5/4.75/4.5 sekund
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 50.54 do 47
Trial by Fire (Pasyw):
- Bazowa ilość bonusowych nieuchronnych obrażeń zadawanych przez wzmocniony auto-atak została zwiększona z 30-200 do 45-215
Explosive Cask (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 100/90/80 do 120/100/80 sekund
Transcendent Blades (R):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 110/85/60 do 100/80/60 sekund
Zap! (W):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 10/9/8/7/6 do 8/7/6/5/4 sekund
Umbral Trespass (R):
- Wartość przelicznika z całkowitego AD została zw
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 50.536 do 53
- Wartość przyrostu many na poziom została zwiększona z 58 do 60
Light Binding (Q):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 15/14/13/12/11 do 13/12.5/12/11.5/11 sekund
Prismatic Barrier (W):
- Dodano nowy efekt: “Nałożenie tarczy na sojusznika pociskiem wychodzącym od Lux powoduje, że wartość tarczy nakładanej przez wracający pocisk jest podwajana”
Dredge Line (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/105/150/195/240 do 80/120/160/200/240
Depth Charge (R):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 140/110/80 do 120/100/80 sekund
Aqua Prison (Q):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11/10/9/8 sekund
Spirit Fire (E):
- Wartość efektu redukującego armora została zmieniona z 20/25/30/35/40 na 15/20/25/30/35%
Fury of the Sands (R):
- Dodano nowy efekt: “Czas odnowienia Siphoning Strike (Q) jest zmniejszany o 50% w trakcie trwania tej umiejętności”
Queen’s Wrath / Prey Seeker (Q):
- Wartość przelicznika z AD na obrażenia zadawane przez zakopaną Rek’Sai została zmniejszona z 0.5 do 0.4
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.628 do 29
Flame Breath (E):
- Do umiejętności tej dodano przelicznik AD równy:
- 0.3 na obrażenia zadawane w zwykłej formie
- 0.3 na obrażenia zadawane w formie smoka
- 0.1 na obrażenia zadawane przez wypaloną ziemię
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez smoczą formę została zmniejszona z 100-200 do 100-160
Boomerang Blade (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 25/45/65/85/105 do 55/75/95/115/135
Ogólne Zmiany:
- Bazowa prędkość poruszania się została zwiększona z 330 do 335
Eye of Destruction (W):
- Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 10% do 25%
Rite of the Arcane (R):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 200/230/260 do 200/240/280
Stretching Strikes (Q):
- Koszt HP został zwiększony z 4% do 8% obecnego HP
- Czas odnowienia został zwiększony z 12/11/10/9/8 do 13/12/11/10/9 sekund
Unstable Matter (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 30/45/60/75/90 do 15/30/45/60/75
Satchel Charge (W):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 26/24/22/20/18 do 24/21/18/15/12 sekund
Deadly Spines (Q):
- Zasięg Thorn Spittera został zmniejszony z 750 do 575
Zmiany w przedmiotach
- Wartość efektu redukującego magiczne obrażenia została zwiększona z 15% do 20%
Duskblade of Draktharr:
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez Unique Pasywa została zmniejszona z 105 – 360 do 65-320 – na serwery live wraz z hotfixem wprowadzona została zmiana zmieniająca tą wartość na 55 – 360
- Zasięgowe auto-ataki od teraz zadają dodatkowe 45-300 obrażeń zamiast nakładać spowolnienie
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 400 do 350
Skórki oraz zmiany wizualne
Omega Squad Fizz – 1350 RP
Omega Squad Tristana – 1350 RP
Omega Squad Twitch – 1350 RP
Omega Squad Veigar – 1350 RP
- Skórka ta otrzymała od razu kilka wariantów chrome’a
Omega Squad Teemo
- Skórka ta otrzymała kilka nowych wariantów chrome’a
Pentakill Olaf
- Tekstura tej skórki została poprawiona, a dokładniej rzecz ujmując została ona w odpowiedni sposób rozjaśniona
Inne
- Dodano specjalny skin na wardy, a także dwie ikony przywoływacza tematycznie nawiązujące do serii Omega Squad.
Omega Squad Ward
- Do opcji gry dodano możliwość włączenia zaawansowanego ustawienia klawiszy umożliwiającego nam przypisanie attack move’u do przyciśnięcia lewego przycisku myszy (przy korzystaniu z tej opcji z rzeczy dotychczas wykonywanych przy użyciu lewego przycisku myszy, takich jak nawigacja w sklepie czy po hudzie, korzystać możemy przy użyciu kombinacji Shift + lewy przycisk myszy).
- Dodano możliwość pingowania przedmiotów. Dodatkowo pingi mogą zostać teraz użyte również na umiejętnościach i przedmiotach posiadających ładunki by pokazać ile tychże ładunków obecnie posiadamy: