Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 6.22. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Katarina, LeBlanc, Rengar, Talon
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Ogólne Zmiany:
- Postać ta otrzymała nowe ikony kilku umiejętności:
- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 345 do 340
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 510 do 590
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 83 do 82
- Bazowa ilość armora została zwiększona z 26.88 do 27.88
- Bazowa ilość regenerowanego HP została zwiększona z 0.9 do 1.5
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom została zwiększona z 0.11 do 0.14
- Bazowa ilość armora została zwiększona z 32.1 do 34.1
Voracity (Pasyw):
- Jeśli Katarina podniesie sztylet używa go ona do cięcia wszystkich pobliskich wrogów zadając im 75 – 285 (+1.25 bonusowego AD, + 0.7 AP) magicznych obrażeń – bazowa wartość zależy od poziomu Katariny i wynosi 75/78/83/88/95/103/112/122/133/145/159/173/189/206/224/243/264/285
- Brak kosztu
- 11/10/9/8/7 sekund czasu odnowienia
- Katarina rzuca sztylet zadając 75/105/135/165/195 (+0.3 AP) magicznych obrażeń celowi i dwóm pobliskim wrogom. Po odbiciu się sztylet upada na ziemię. – sztylet zawsze upada po przeciwnej stronie od miejsca uderzenia pierwszego celu i upadnięcie na ziemię zawsze zabiera mu tyle samo czasu bez względu na to ile celów trafił
- Brak kosztu
- 15/14/13/12/11 sekund czasu odnowienia
- Katarina rzuca sztylet w wybrane miejsce na ziemi zyskując 50/60/70/80/90% bonus do prędkości poruszania się, który maleje w czasie 1.25 sekundy
Shunpo (E):
- Brak kosztu
- 15/14/13/12/11 sekund czasu odnowienia
- Katarina przemieszcza się w mgnieniu oka do wybranego sojusznika, wroga lub sztyletu. Jeśli celem był wróg Katarina uderza go zadając 30/45/60/75/90 (+0.65 całkowitego AD, +0.25 AP) magicznych obrażeń – w innym przypadku uderza ona najbliższego wroga znajdującego się w zasięgu – Katarina może przemieścić się do dowolnego miejsca w pobliżu celu
- Podniesienie sztyletu zmniejsza czas odnowienia Shunpo o 78%/84%/90%/96% (Wartość ta zmienia się na 1/6/11/16 poziomie) – umiejętność ta od teraz nakłada red buffa, ale nie można jej użyć na wardzie
Death Lotus (R):
- Brak kosztu
- 90/60/45 sekund czasu odnowienia
- Katarina zaczyna ciągle rzucać sztyletami w trzech najbliżej położonych wrogów zadając im 25/37.5/45 (+0.225 bonusowego AD, +0.19 AP) magicznych obrażeń za sztylet maksymalnie zadając (15*obrażenie za sztylet) magicznych obrażeń w czasie 2.5 sekund
- Wszyscy trafieni wrogowie otrzymują Grievous Wounds obniżające ich możliwości leczenia się o 40%
Lista zmian opublikowana przez Riot:
- Sztylet Katariny wyrzucany przy pomocy Q po zakończeniu odbijania się zostaje od teraz na ziemi
- Sinister Steel (W) zostało zastąpione umiejętnością pozwalającą zostawić jej sztylet w miejscu, w którym stoi, do którego po krótkim opóźnieniu będzie mogła ona doskoczyć
- Katarina może używać Shunpo (E) do swoich sztyletów. Przejście po sztylecie lub użycie na nim Shunpo spowoduje pełną refundację czasu odnowienia Shunpo, a także spowoduje zadanie potężnych obrażeń AoE (coś w stylu bardzo mocno wzmocnionego Sinister Steela sprzed reworku zadającego praktycznie śmiertelne ilości obrażeń)
- Od teraz Katarina może używać Shunpo by pojawić się w dowolnym miejscu wokół wybranej jednostki (dotychczas pojawiała się ona tylko i wyłącznie za plecami jednostki) – miejsce doskoku wyznaczane jest na podstawie pozycji myszki w stosunku do celu co najprawdopodobniej będzie wymagało sporej ilości praktyki
- Sztylet z Q Katariny od teraz zawsze upada po przebyciu 350 jednostek od podstawowego celu i zawsze zajmuje tyle samo czasu na odbicia i na upadnięcie dzięki czemu nie jesteśmy karani za trafienie nim kilku celów – lista zmian w tej postaci zostanie jeszcze bardziej szczegółowo rozpisana
Ogólne Zmiany:
- Postać ta otrzymała nowe ikony umiejętności:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 80
- Bazowa prędkość poruszania się została zwiększona z 335 do 340
- Bazowa ilość regenerowanego HP została zwiększona z 1.4848 do 1.7
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 0.11 do 0.16
- Umiejętności LeBlanc nakładają na cel Sigil of Malice na 4 sekundy. Po X sekundach, następny spell LB, który trafi w ten cel zniszczy Sigila zadając dodatkowe 40 (+15 za każdy poziom, +0.8 AP) magicznych obrażeń
- Sigil of Malice nie może zostać nałożony ponownie na tą samą jednostkę przez 5 sekund
- Koszt many: 40/45/50/55/60
- Czas odnowienia: 6 sekund
- LeBlanc zadaje celowi 55/80/105/130/155(+0.5 AP) magicznych obrażeń). Jeśli umiejętność ta zostanie wzmocniona przy pomocy Sigil of Malice to zaklęcie do odbije się do najbliższego dostępnego celu z nałożonym Sigilem (odbicie zadaje 70% obrażeń minionom)
- Koszt many: 70/80/90/100/110
- Czas odnowienia: 18/16/14/12/10 sekund
- LeBlanc dashuje do wybranej lokacji zadając 85/125/165/205/245 (+0.6 AP) obrażeń wrogom znajdującym się w wyznaczonym obszarze
- Przez następne 4 sekundy LB może użyć tej umiejętności ponownie by powrócić do startowej lokacji
- Koszt many: 40
- Czas odnowienia: 14/13.25/12.5/11.75/11 sekund
- LeBlanc wystrzeliwuje łańcuch osadzający się na pierwszym trafionym wrogu zadając 40/65/90/115/140 (+0.5 AP) magicznych obrażeń
- Jeśli łańcuch pozostanie na celu przez 1.5 sekundy, cel jest rootowany na następne 1.5 sekundy i otrzymuje on 40/65/90/115/140 (+0.5 AP) magicznych obrażeń
- Togglowalna umiejętność
- Czas odnowienia: 54/42/30 sekund
- LeBlanc kopiuje jedną ze swoich umiejętności przywołując klona, który wycastuje ją wraz z nią. Umiejętność tą można aktywować po naciśnięciu po raz pierwszy R w przeciągu 2.5 sekund:
- Shatter Orb zadaje 150/275/400 (+0.6 AP) magicznych obrażeń
- Distortion zadaje 125/225/325 (+0.5 AP) magicznych obrażeń
- Ethereal Chains zadaje 100/160/220 (+0.4 AP) magicznych obrażeń za każdym razem (zarówno przy nałożeniu łańcucha jak i przy unieruchomieniu celu)
- Ponowne użycie R po aktywacji Mimic przywoła Shadow of the Rose.
- Shadow of the Rose: LeBlanc przywołuje klona w wybranej lokacji, który podąża w kierunku najbliższego widocznego wrogiego championa, a następnie castuje fałszywą wersję ostatniej podstawowej umiejętności użytej przez LeBlanc. Umiejętność ta posiada osobny czas odnowienia równy 160/140/120 sekund, a klon wytworzony w ten sposób pozostaje na polu bitwy znacznie dłużej jednak nie może on być kontrolowany.
- Sigil of Malice (Dotychczasowe Q) jest od teraz pasywem LeBlanc. Znacznik jest nakładany przez wszystkie jej zaklęcia i pozostaje na celu przez 1.5 sekundy i może zostać zużyty przez każdy spell by zadać ogromne ilości obrażeń. Jeśli Q LeBlanc trafi cel z nałożonym znacznikiem to uderzy ono dodatkowo w inny pobliski cel z nałożonym znacznikiem.
- Mirror Image (Dotychczasowy Pasyw) jest od teraz częścią ulta LeBlanc – przy użyciu skopiowanej umiejętności LeBlanc dzieli się na dwie i zarówno ona jak i jej klon używają wspomnianego spella
- Mimic (R) od teraz może skopiować dowolny spell, a nie tylko ten ostatnio użyty. LeBlanc potajemnie naciska R, a następnie naciska przycisk odpowiedzialny za umiejętność by użyć jej skopiowanej wersji.
- Dwukrotne użycie R (R->R) jest osobną nową umiejętnością: LeBlanc tworzy klona w dowolnym punkcie mapy. Klon ten biegnie w stronę najbliższego wrogiego championa i castuje fałszywą wersję ostatniej użytej przez LeBlanc umiejętności przed dwukrotnym wciśnięciem R. Spell ten ma czas odnowienia osobny do reszty ulta
- W i RW posiada od teraz krótkie opóźnienie (0.3 sekundy), po upłynięciu którego LeBlanc może dopiero użyć tych spelli jeszcze raz by wrócić w początkową lokację
- Wygląd wszystkich umiejętności LeBlanc został odświeżony
- E LeBlanc wyświetla od teraz zasięg działania umiejętności zarówno LB jak i jej ofierze
- RR posiada kryształ w rogu ikonki R sygnalizujący w jakim stanie znajduje się obecnie czas odnowienia tego spella
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu Armora na poziom została zmniejszona z 3.5 do 3
- Maksymalna ilość Ferocity została zmniejszona z 4 do 5
- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 0.85 do 1.4
- Wartość przyrostu regeneracji HP została zwiększona z 0.08 do 0.1
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 2 do 1
Unseen Predator (Pasyw):
- Podczas przebywania w krzakach, auto-atak Rengara pozwala mu na doskoczenie do wroga (zasięg 725). Skok, w momencie gdy Rengar ma 0 stacków generuje 1 stack Ferocity.
- Buff związany ze skokiem od teraz utrzymuje się do ~0.25 sekundy po opuszczeniu krzaku
- Prędkość skoku została zmniejszona (średnio dotarcie do celu powinno zajmować około 0.15 sekundy dłużej na większych odległościach)
- Po uzbieraniu 4 stacków Ferocity kolejna umiejętność użyta przez Rengara jest wzmocniona. Castowanie wzmocnionej wersji umiejętności zwiększa prędkość poruszania się Rengara o 30/40/50% na 1.5 sekundy
- Zabijanie wrogich celów przyznaje Rengarowi trofea do jego Bonetooth Necklace’a (Rengar musi zadać celowi obrażenia w przeciągu 1.5 sekundy by sdobyć stack) – Boonetooth zyskuje stacka za każde unikalne zabicie championa. Poniżej znaleźć możecie obrazek prezentujący nagrody za każdy stack, a warto jeszcze wspomnieć że zabicie Kha’Zixa z questa przyznaje sekretny 6 stack przyznający +21 AD and 42% Bonusowego AD
- Wszystkie stacki Ferocity tracone są po wyjściu ze starcia (czas pozostały do utracenia stacków reprezentowany jest przez czas odnowienia tej umiejętności)
Savagery (Q)- umiejętność ta została zaprojektowana od nowa:
- Generuje 1 stack Ferocity
- 4 sekundy czasu odnowienia
- Rengar tnie wszystkich przeciwników znajdujących się po łuku następnie przebijając wrogów znajdujących się w linii zadając 40/60/80/100/120 (+0.3/0.4/0.5/0.6/0.7 bonusowego AD)fizycznych obrażeń za uderzenie – wycastowanie tej umiejętności poza jej maksymalnym zasięgiem spowoduje, że Rengar lekko doskoczy w wybranym kierunku
- Bonus Ferocity: Każde uderzenie zadaje 60/68/76/84/92/100/108/116/124/132/140/148/156/164/172/180/188/196 (+1.2 bonusowego AD) obrażeń
- Czas castowania został zmniejszony z 0.35 do 0.3 sekundy
- Jeśli użyje się tej umiejętności w czasie skoku to jest ona opóźniona do momentu wylądowania Rengara
Battle Roar (W)- umiejętność ta została zaprojektowana od nowa:
- Generuje 1 stack Ferocity
- 20/18/16/14/12 sekund czasu odnowienia
- Rengar zadaje 50/80/110/140/170(+0.8 AP) magicznych obrażeń wszystkim pobliskim wrogom lecząc się tym samym o 50% obrażeń otrzymanych w przeciągu ostatnich 1.5 sekundy (ilość przywracanego HP za obrażenia otrzymane od potworów wynosi 100%)
- Bonus Ferocity: Umiejętność ta dodatkowo zadaje 50/60/70/80/90/100/110/120/130/140/150/160/170/180/190/200/210/220 (+0.8 AP) magicznych obrażeń, usuwa efekty CC i zapobiega nakładaniu nowych przez następne 1.5 sekundy
Bola Strike (E):
- Generuje 1 stack Ferocity
- 10 sekund czasu odnowienia
- Rengar rzuca bolę zadającą 50/100/150/200/250 (+0.7 bonusowego AD) fizycznych obrażeń pierwszemu trafionemu celowi spowalniając go przy tym o 30/40/50/60/70% na 1.75 sekundy
- Bonus Ferocity: Umiejętność ta zadaje 50/65/80/95/110/125/140/155/170/185/200/215/230/245/260/275/290/305(+0.7 Bonusowego AD) fizycznych obrażeń rootując przeciwnika na 1.75 sekundy
Thrill of the Hunt (R):
- Brak kosztu
- 130/100/70 sekund czasu odnowienia
- Rengar wykorzystuje swój instynkt predatora by wejść w kamuflaż na 14/22/30 sekund
- W trakcie trwania tej umiejętności Rengar zyskuje 40% bonus do prędkości poruszania się i wizję na najbliższego przeciwnika (znajdującego się w zasięgu 2000/3000/4000 jednostek), dodatkowo może on naskoczyć na znajdującego się w pobliżu przeciwnika uderzając go krytycznie. Zaatakowanie celu lub wycastowanie spella przerwie tę umiejętność
- Czas pomiędzy wycastowaniem R a możliwością skoku został zwiększony z 1 do 2 sekund
- Stealth – Camouflaged: Postać ta pozostaje ukryta jednak może zostać ona wykryta przez wrogie turrety lub pobliskie wrogie championy
Lista zmian opublikowana przez Riot:
Unseen Predator (Pasyw):
- Maksymalna ilość stacków Ferocity została zmniejszona z 5 do 4
- Dodano nowy efekt: “Użycie ulepszonej wersji umiejętności przyznaje Rengarowi 30/40/50% (wartości te zmieniają się na 1/7/13 poziomie) bonus do prędkości poruszania się na 1.5 sekundy”
- Od teraz Rengar nie musi już zadać obrażeń wrogowi by otrzymać stack Ferocity za użycie spella
- Po opuszczeniu starcia wszystkie stacki Ferocity są od teraz natychmiast tracone (po okresie 4 sekund od zadania/otrzymania obrażeń)
- Zasięg skoku został zwiększony z 600 do 725
- Używanie skoku by wejść do starcia generuje od teraz 1 stack Ferocity
- Rengar od teraz skacze odrobinę obok celu w kierunku z którego przybył, a nie centralnie w środek modelu ofiary
- Bonetooth Necklace od teraz generuje stacki tylko za unikalne zabicia postaci (Rengar musi zadać im obrażenie w okresie 1 sekundy przed ich śmiercią)
- Maksymalna ilość stacków Bonetooth Necklace została ustawiona na 5
- Stare bonusy przyznawane przez Bonetooth Necklace zostały usunięte
- Bonetooth Necklace od teraz przyznaje 1/3/6/10/15 AD
- Bonetooth Necklace od teraz przyznaje 2/6/12/20/30% bonusowego AD
- Rengar nie dostaje już gorszej nagrody w queście związanym z Kha’Zixem
- Postęp w zbieraniu stacków Bonetooth Necklace może być śledzony przy użyciu specjalnego interfejsu podobnego do tego obecnego w przypadku Kindred
Savagery (Q)- umiejętność ta została zaprojektowana od nowa:
- Rengar tnie wszystkich wrogów po łuku przed przebiciem ofiar znajdujących się w linii – umiejętność ta od teraz jest skillshotem, ale nadal resetuje auto-atak Rengara
- Użycie tej umiejętności poza maksymalnym zasięgiem spowoduje, że Rengar tnąc skoczy odrobinę w tym kierunku
- Umiejętność ta zadaje 90/130/170/210/250 (+1.0 bonusowego AD) fizycznych obrażeń
- Wzmocnienie Ferocity: Umiejętność ta zadaje dodatkowe 80 (+20 za każdy poziom, +2.4 bonusowego AD) fizycznych obrażeń
Battle Roar (W)- umiejętność ta została zaprojektowana od nowa:
- Rengar zadaje magiczne obrażenia pobliskim wrogom lecząc się o 50% obrażeń otrzymanych w przeciągu ostatnich 1.5 sekundy
- Wzmocnienie Ferocity: Umiejętność ta dodatkowo usuwa efekty CC i zapobiega otrzymaniu kolejnych przez następne 1.5 sekundy
- Ilość HP jakie Rengar przywróci jest reprezentowana przez szare HP na jego pasku
- Ilość przywracanego HP za obrażenia od potworów jest podwajana
Bola Strike (E)
- Zmienionych zostało kilka wartości liczbowych
Thrill of the Hunt (R):
- Od teraz nakłada na Rengar kamuflaż co oznacza, że może zostać on zauważony przez wrogów znajdujących się w odpowiedniej odległości
- Czas trwania tej umiejętności został zwiększony do 14/22/30 sekund
- Usunięty został czas wytracania się bonusów z tej umiejętności
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona do 40%
- Od teraz umiejętność ta odkrywa tylko championa znajdującego się najbliżej Rengara
- Rengar od teraz może doskoczyć tylko do najbliżej znajdującego się wrogiego championa (chyba że akurat Rengar przebywa w krzaku)
- Skok na przeciwnika zapewnia na nim uderzenie krytyczne – lista zmian w tej postaci zostanie jeszcze bardziej szczegółowo rozpisana. Postać ta jest póki co niedostępna do testowania na PBE
Ogólne Zmiany:
- Postać ta otrzymała nowe ikony umiejętności
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 582.8 do 583
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 90
- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 350 do 335
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 55.208 do 55
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 60
Blade’s End (Pasyw):
- Spelle Talona nakładają na wrogich championów i epickie stwory stacki Wound pozostające na celu przez 6 sekund i stackujące się do 3 razy
- Kiedy Talon wyprowadzi auto-atak przeciwko celowi z 3 stackami Wound on sprawi, że będzie on krwawić otrzymując 60/70/80/90/100/110/120/130/140/150/160/160/160/160/160/160/160(+2.0 Bonusowego AD) fizycznych obrażeń przez następne 2 sekundy
Noxian Diplomacy (Q):
- Koszt many: 30
- 8/7.5/7/6.5/6 sekund czasu odnowienia
- Talon doskakuje do celu zadając mu 80/100/120/140/160(+1.1 bonusowego AD) fizycznych obrażeń. Jeśli umiejętność ta zostanie wycastowana z zasięgu meele Talon nie doskoczy do swojej ofiary, a zamiast tego uderzy krytycznie zadając X% obrażeń.
- Jeśli Noxian Diplomacy zabije jednostkę Talon odzyskuje 17/19/21/23/25/27/29/31/33/35/37/39/41/43/45/47/51 HP i 50% czasu odnowienia tej umiejętności
Rake (W):
- Koszt many: 55/60/65/70/75
- 9 sekund czasu odnowienia
- Talon wyrzuca salwę ostrzy zadającą 50/65/80/95/110 (+0.4 bonusowego AD) fizycznych obrażeń trafionym celom i powracające do niego po krótkim opóźnieniu
- W drodze powrotnej ostrza zadają 60/85/110/135/160 (+0.6 bonusowego AD) dodatkowych obrażeń i spowalnia przeciwników o 40/45/50/55/60% na 1 sekundę
Assassin’s Path (E):
- Brak kosztu
- 2 sekundy czasu odnowienia
- Talon przeskakuje przez najbliższą strukturę lub element terenu w wybranym kierunku. Prędkość skoku jest zależna od prędkości poruszania się Talona
- Talon nie może przeskakiwać przez tą samą sekcję terenu częściej niż co 160/135/110/85/60 sekund – czas ten jest zmniejszany przez redukcję czasu odnowienia
- Przeciwnicy, którzy widzieli Talona przeskakującego ściany zobaczą krótkie podświetlenie pokazujące przez które ściany nie może on obecnie przeskoczyć z powodu czasu odnowienia
- Koszt many: 100
- 100/80/60 sekund czasu odnowienia
- Talon znika wyrzucając okrąg z ostrzy zadający 90/135/180(+0.8 bonusowego AD) fizycznych obrażeń wszystkim trafionym wrogom, zyskując tym samym 40/55/70% prędkości poruszania się i stając się niewidzialnym na okres do 2.5 sekundy. Kiedy niewidzialność się zakończy ostrza powrócą do Talona zadając taką samą ilość obrażeń trafionym wrogom
- Jeśli Talon przerwie niewidzialność auto-atakiem lub umiejętnością to ostrza powrócą do lokacji jego celu
- Stealth – Invisible: Talon może być odkryty tylko przez pobliskie turrety
Akali, Alistar, Anivia, Ekko, Evelynn, Fizz, Ivern, Kha’Zix, Kled, Shaco, Teemo, Twitch, Vayne, Wukong, Yasuo, Zed
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Stary pasyw został usunięty
- Od teraz umiejętność ta przyznaje bonusowe efekty na dwa następne auto-ataki, a następnie odnawia się przez krótki czas:
- Pierwsze uderzenie przywraca 5-60 (+0.3 AP, +0.6 bonusowego AD) HP
- Drugie uderzenie (wyprowadzone w przeciągu następnych 4 sekund) zadaje dodatkowe 10-100(+0.5 AP,+0.5 bonusowego AD)magicznych obrażeń
- Czas odnowienia wynosi 8-4 sekund w zależności od poziomu postaci – Czas odnowienia zmienia się na 1/3/5/7/9 poziomie
- Od teraz umiejętność ta teleportuje Akali do wybranej lokacji (znajdującej się w zasięgu 250 jednostek) zostawiając chmurę w miejscu startowym
Crescent Slash (E):
- Czas odnowienia został zwiększony z 5/4/3/2/1 do 5/4.5/4/3.5/3 sekund
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 30/55/80/105/130 (+0.4 AP, +0.6 całkowitego AD) na 70/100/130/160/190 (+0.5 AP, +0.7 bonusowego AD)
- Dodano nowy efekt: “Jeśli umiejętność ta zabije cel przywracane jest 60% jej czasu odnowienia”
Shadow Dance (R):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 100/175/200 (+0.5 AP) do 50/100/150 (+0.25 AP)
- Czas odnowienia został zwiększony z 2/1.5/1 do 2 sekund
- Od teraz zaraz po nauczeniu się tej umiejętności nie dostajemy już automatycznie jej stacków
Triumphant Roar (Pasyw) – Umiejętność ta została zreworkowana:
- Alistar otrzymuje stack Triumph za każdym razem kiedy nałoży on twarde CC na wrogiego championa lub gdy pobliska wroga jednostka umiera. Po uzbieraniu 7 stacków Alistar przywraca sobie pewną ilość HP i podwójną ilość HP najbliższemu pobliskiemu sojusznikowi (czas odnowienia 3 sekundy – w tym czasie nie można zbierać kolejnych stacków)
- Alistar otrzymuje pełną ilość stacków w momencie, w którym pobliską wrogą jednostką, która umarła jest wrogi champion lub epicki potwór
Pulverize (Q):
- Umiejętność ta nie stunuje już dłużej celu po wylądowaniu na 0.5 sekundy
Trample (E) – – Umiejętność ta została zreworkowana:
- Alistar tratuje przez następne 5 sekund zadając wokół siebie magiczne obrażenia. Za każdym razem kiedy fala uderzeniowa trafi przynajmniej jednego wrogiego championa Alistar otrzymuje stacka Trample. Po uzbieraniu 5 stacków kolejny auto-atak Alistara przeciwko wrogiemu championowi zada dodatkowe magiczne obrażenia i zestunuje go – umiejętność ta pozwala Alistarowi również na ignorowanie kolizji z jednostkami
Unbreakable Will (R):
- Umiejętność ta nie daje już dłużej 60/75/90 AD w trakcie jej działania
Ogólne Zmiany:
- Naprawiono bug powodujący, że ściana Blackfrost Anivii wydawała się mniejsza od ścian w innych skórkach
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many została zwiększona z 1.2 do 1.4
Z-Drive Resonance (Pasyw):
- Umiejętność ta nie nakłada już dłużej spowolnienia
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 20-190 na 30-140
Timewinder (Q):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.2 do 0.3
Chronobreak (R):
- Wartość uleczenia została zmieniona z 100/150/200 [+ 20% (+6.6% za każde 100 AP) obrażeń otrzymanych w przeciągu ostatnich 4 sekund] na 100/150/200 (+0.6 AP) (Wartość ta jest zwiększana o 3% za każdy 1% HP straconego w przeciągu ostatnich 4 sekund)
- Użycie Chronobreaking (R) w Parallel Convergence (W) od teraz aktywuje stuna i tarczę
Shadow Walk (Pasyw):
- Opis umiejętności został zaktualizowany w taki sposób aby zamiast Stealtha wspominał on o Kamuflażu
- Od teraz fioletowy efekt wskazujący, że Evelynn przebywa obecnie w stealthie jest jaśniejszy i prezentuje się w następujący sposób:
Ogólne Zmiany:
- Postać ta otrzymała nowe ikony umiejętności:
Urchin Strike (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 50
- Czas odnowienia został zmniejszony z 10/9/8/7/6 do 8/7.5/7/6.5/6 sekund
- Opis umiejętności od teraz wspomina, że W nakładane jest na wszystkie cele, przez które Fizz przeszedł dashując
Seastone Trident (W):
- Koszt many został zmieniony z 40 na 30/40/50/60/70
- Czas odnowienia został zmniejszony z 10 do 10/9.5/9/8.5/8sekund
- Stary Pasyw został usunięty
- Dodano nowy Pasyw: “Auto-ataki Fizza powodują, że przeciwnicy krwawią otrzymując 25/40/55/70/85 ( +0.33 AP) magicznych obrażeń w czasie 4 sekund”
- Stary Aktyw został usunięty
- Dodano nowy Aktyw: “Auto-ataki zadają dodatkowe 25/40/55/70/85 (+0.33 AP) magicznych obrażeń. Jeśli cel krwawił przez przynajmniej 2 sekund wartość tego bonusu jest zwiększana do 90/135/180/225/270 (+1.0 AP)”
- Dodano nowy efekt: “Seastone Trident zwraca 20/28/36/42/50 many ustawia swój czas odnowienia na 1 sekundę jeśli zabije ono swój cel”
Playful / Trickster (E):
- Koszy many został zmniejszony z 90/100/110/120/130 do 90/95/100/105/110
- Opis umiejętności został przeredagowany
Chum the Waters (R):
- Rozmiar przywoływanego rekina przez tą umiejętność od teraz zależy od dystansu jaki przeleciała przynęta – Zwiększono obszar, w który ryba musi uderzyć aby przykleić się do celu co zwiększa prawdopodobieństwo trafienia nią z większego dystansu
- Dodano nowy efekt: “Pasyw W jest nakładany na wszystkich przeciwników trafionych przez rekina”
- Ilość obrażeń zadawanych przez rekina, a także nakładane przez niego spowolnienie zależne jest od dystansu jaki przeleciała przynęta:
- Obrażenia zostały zmienione z 200/325/450 (+1.0 AP) na 150/250/350 (0.6 AP)- 300/400/500 (1.2 AP)
- Wartość nakładanego spowolnienia została zmieniona z 50/60/70% na 40-80%
- Usunięto efekt zwiększający obrażenia Fizza na trafionym celu o 20% przez następne 6 sekund
Rootcaller (Q):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 16/15/14/13/12/11 do 14/13/12/10/9 sekund
- Od teraz umiejętność tę można ponownie aktywować by zdashować do przeciwnika bez naciskania na niego myszką, a poprzez ponowne naciśnięcie Q
Daisy! (R):
- Bazowa ilość HP Daisy została zwiększona z 1250/2000/3500 do 1250/2500/3750
- Ogólne zachowanie Daisy powinno zostać w znacznym stopniu poprawione
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.208 do 55.21
Unseen Threat (Pasyw):
- Mechanika izolacji została przesunięta do tej umiejętności
- Ilość zadawanych obrażeń z Innate została zmieniona z 15-190 (+0.5 AP) na 2(+8 za każdy poziom,+0.4 bonusowego AD)
Taste Their Fear (Q):
- Czas odnowienia został zwiększony z 3 do 4 sekund
- Ilość bonusowych obrażeń zadawanych wyizolowanym celom została zwiększona z 30% do 50%
- Wartość przelicznika z bonusowego AD została zwiększona z 1.2 do 1.4
- Usunięto stary bonus za ewolucję
- Dodano nowy bonus za ewolucję: “Zasięg Q i auto-ataków zwiększany jest o 50, a po użyciu Q na wyizolowanym celu zwracane jest 60% czasu odnowienia tej umiejętności”
Void Spike (W):
- Usunięto spowolnienie z podstawowej wersji umiejętności
- Wartość spowolnienia nakładanego przez ulepszoną wersję umiejętności została zwiększona z 40% do 50%
- Wartość spowolnienia nakładanego przez ulepszoną wersję umiejętności wyizolowanym celom została zwiększona z 50% do 80%
- Wartość przelicznika z bonusowego AD została zwiększona z 0.85 do 1.0
Void Assault (R):
- Bazowy czas trwania stealtha został zwiększony z 1 do 1.25 sekundy
- Usunięto stary bonus za ewolucję
- Dodano nowy bonus za ewolucję: “W momencie nie bycia w starciu Kha’Zix dodatkowo pasywnie zyskuje efekt Void Assault na 2.5 sekundy podczas przebywania w krzakach. Efekt ten utrzymuje się do 1.5 sekundy po opuszczeniu krzaków. Czas odnowienia to 10 sekund na krzak”
Ogólne Zmiany:
- Czas potrzebny na ponowne dosiądnięcie Skaar został zmniejszony z 1 do 0.5 sekundy
Violent Tendencies (W):
- Bazowa wartość przelicznika z maksymalnego HP celu przy 4 uderzeniu została zmniejszona z 4/5/6/7/8% do 4/4.5/5/5.5/6%
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 3.15 do 3.3
Backstab (Pasyw):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 20% na mini uderzenia krytyczne zadające 120-145% obrażeń
- Bonus do obrażeń nie działa już dłużej z E Shaco
- Umiejętność ta od teraz zadaje 200% obrażeń potworom
- Od teraz umiejętność ta nie może zostać na jednym celu częściej niż raz na 3 sekundy (wartość ta jest modyfikowana przez redukcję czasu odnowienia)
Decieve (Q):
- Koszt many został zmieniony z 90/80/70/60/50 na 60
- Stealth został przemianowany na niewidzialność
- Czas trwania niewidzialności został zmieniony z 3.5 na 1.5/2.25/3/3.75/4.5 sekund
- Czas odnowienia został zmniejszony z 14 do 11 sekund
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z uderzenia krytycznego zadającego 140/160/180/200/220% obrażeń na bonusowe 20/35/50/65/80 (+1.0 całkowitego AD +0.5 AP) fizycznych obrażeń
- Zaatakowanie w trakcie trwania niewidzialności lub wkrótce po zmniejszy czas odnowienia tej umiejętności do 3 sekund
Jack in the Box (W):
- Od teraz HP pudełek skaluje się z poziomem Shaco
- Czas przebywania pacynek na polu bitwy został zwiększony z 60 do 60 (+1 sekunda za każde 20 AP) sekund
- Umiejętność ta może zostać użyta w niewidzialności, jednak odkrywa ona wtedy na chwilę Shaco
- Pacynki nie mogą być od teraz stackowane na sobie
Two-Shiv Poison (E):
- Usunięto nakładane spowolnienie na miniony i potwory
- Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 10/15/20/25/30% do 20/22.5/25/27.5/30%
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 50-210 (+1.0 AP,+1.0 Bonusowego AD) na 5/35/65/95/125 (+0.9 AP, +0.85 całkowitego AD, 3-8% brakującego HP celu)
Hallucinate (R):
- Dodano nowy efekt: “Klon po śmierci zostawia 3 mini Jack in the Boxes zadające 25/50/75 (0.15 AP) obrażeń i sprawiające, że przeciwnicy uciekają przez 0.75/1/1.25 sekund”
- Poprawiono sztuczną inteligencję klona
Guerilla Warfare (Pasyw):
- Opis umiejętności został zaktualizowany w taki sposób aby zamiast Stealtha wspominał on o Niewidzialności
- Nazwa umiejętności została zmieniona z Camouflage do Guerrilla Warfare
Ambush (Q):
- Od teraz zapewnia Twitchowi kamuflaż na 10/11/12/13/14 sekund zamiast 4/5/6/7/8 sekund
- Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 20% do 10%
- Dodano nowy efekt: “Wartość bonusu do prędkości poruszania się potraja się w momencie gdy Twitch znajduje się w pobliżu wrogiego championa, który go nie widzi”
Venom Cask (W):
- Od teraz pozostaje na polu bitwy przez 3 sekundy tworząc strefę kontroli, która
- Dodaje stack Deadly Venom (Pasyw) przy uderzeniu
- Dodaje dodatkowy stackDeadly Venom (Pasyw) za każdą sekundę spędzoną w chmurze
Spray and Pray (R) :
- Nazwa tej umiejętności została zmieniona z “Rat-Ta-Tat-Tat” na “Spray and Pray”
Final Hour (R):
- Opis umiejętności został zaktualizowany w taki sposób aby zamiast Stealtha wspominał on o Niewidzialności
Decoy (W):
- Opis umiejętności został zaktualizowany w taki sposób aby zamiast Stealtha wspominał on o Niewidzialności
Ogólne Zmiany:
- Poprawiono animację auto-ataku tej postaci w taki sposób aby wydawała się ona płynniejsza, a sam Yasuo uderzał wroga we właściwej klatce tej animacji
Living Shadow (W):
- Usunięto pasyw zwiększający ilość AD
- Ilość przywracanej energii z pasywa została zwiększona z 20/25/30/35/40 do 30/35/40/45/50
- Czas przez jaki cień pozostaje na polu bitwy został zwiększony z 4 do 4.5 sekundy
Shadow Slash (E):
- Czas odnowienia został zmieniony z 4 na 5/4.5/4/3.5/3 sekund
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 60/90/120/150/180 na 65/90/115/140/165
Death Mark (R):
- Dodano nowy efekt Strongest: “Zed pochłania ilość AD najpotężniejszej w tej kwestii ofiary zabitej przez Death Mark (lub przy której zabiciu Death Mark asystował) zyskując bonus do AD równy 5/10/15% jej AD. Zed może zyskiwać bonus do AD tylko z jednego przeciwnika na raz i jeśli ofiara kupi więcej AD Zed będzie musiał ją ponownie zabić aby zwiększyć posiadany przez siebie bonus”
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Nowe Przedmioty:
Redemption
- Całkowity koszt: 2100 G
- Receptura: [Forbidden Idol + Crystalline Bracer + 650 G]
- Statystyki:
- +400 HP
- +75% Bazowej regeneracji HP
- +75% Bazowej regeneracji Many
- +10% Redukcji czasu odnowienia
- UNIQUE Passive: Zwiększa wartość uleczeń i tarcz o 10
- UNIQUE Active: Wybierz cel znajdujący się w zasięgu 5500 jednostek. Po 2.5 sekundach przywołaj promień światła, który uleczy sojuszników o 130 (+20 za każdy poziom celu) i zada wrogim championom nieuchronne obrażenia równe 10% ich maksymalnego HP, a także uderzy wrogie miniony zadając im 250 nieuchronnych obrażeń (130 sekund czasu odnowienia) – aktyw ten może być używany gdy jesteśmy martwi. Efekt ten działa tylko w 50% jeśli cel był już pod wpływem innego Redemption w ostatnim czasie
Knight’s Vow
- Całkowity koszt: 2400 G
- Recepturza: [Crystalline Bracer + Cloth Armor + Crystalline Bracer + 800 G]
- Statystyki:
- +400 HP
- +100% Bazowej regeneracji HP
- +20 Armora
- UNIQUE Active: Wybierz sojuszniczego championa jako swojego partnera (90 sekund czasu odnowienia)
- UNIQUE Passive: Jeśli twój partner jest w pobliżu zyskujesz 40 dodatkowego armora i 15% prędkości poruszania się w trakcie przemieszczania się w jego stronę
- UNIQUE Passive: Jeśli twój partner jest w pobliżu leczysz się o 12% obrażeń, które zadał on wrogim championom i przekierowujesz 12% otrzymanych przez niego obrażeń na siebie (zadawane są one w formie nieuchronnych obrażeń). Leczenie i redukcja obrażenia działa tylko w 50% jeśli jesteś postacią zasięgową – Jedna postać może być połączona z jednym Knight’s Vow na raz
Edge of the Night
- Całkowity Koszt: 3100 G
- Receptura: [Pickaxe + Serrated Dirk + Null-Magic Mantle + 675 G]
- Statystyki:
- +60 AD
- +35 Magic Resist
- UNIQUE Passive: +15 Lethality
- UNIQUE Passive: +20 prędkości poruszania się poza zwarciem
- UNIQUE Active – Night’s Veil: Channelujesz przez 1.5 sekundy by zyskać tarczę zaklęć blokującą następną wrogą umiejętność wycelowaną w ciebię. Tarcza pozostaje aktywna przez 10 sekund (45 sekund czsu odnowienia). W czasie channelowania możesz się poruszać ale otrzymanie obrażeń przerywa channelowanie
- Całkowity koszt: 75 G
- W swoim ekwipunku możesz nieść tylko 3 Control Wardy na raz
- Click to Consume: Kładziesz warda odkrywającego otaczający go obszar. To urządzenie odkryje wszystkie pobliskie wardy i ukryte pułapki. Jednostki z kamuflażem również zostaną wykryte
- Na mapie jeden gracz może mieć w danym momencie tylko 1 Control Warda
Poacher’s Dirk
- Całkowity koszt: 750 G
- Receptura: [Long Sword + 400 G]
- Statystyki:
- +15 AD
- UNIQUE Passive: +20 Prędkości poruszania się poza starciem
- UNIQUE Passive: Po zabiciu 3 dużych potworów z jungli przeciwnika (60 sekund czasu odnowienia item ten przemienia się w Serrated Dirk.
- Statystyki:
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 75 do 65
- Usunięto 5% bonus do prędkości poruszania się
- [NOWOŚĆ] UNIQUE Passive: +15 Lethality
- [NOWOŚĆ] UNIQUE Passive: +20 Prędkości poruszania się poza starciem
- [NOWOŚĆ] UNIQUE Passive – Nightstalker: Po pozostaniu niezauważonym przez przynajmniej 1 sekundę twój następny auto-atak zada 50 (+2.0 Lethality) nieuchronnych obrażeń on-hit – efekt pozostaje aktywny do 4 sekund po zostaniu zauważonym przez wrogiego championa
- [USUNIĘtO] Unique Passive – Nightfall.
- [NOWOŚĆ] UNIQUE Passive – Blackout: Wyłącz wszystkie pobliskie wrogie wardy na 8 sekund po zostaniu zauważonym przez wrogiego warda (90 sekund czasu odnowienia)
- Całkowity koszt: 3250 G
- Receptura: [Hexdrinker + Caulfield’s Warhammer + 850 G]
- Statystyki:
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 55 do 50
- Ilość przyznawanego MR została zwiększona z 40 do 45
- [DODANO] +10% Redukcji Czasu odnowienia
- [USUNIĘTO] +10 Armor Pen
- UNIQUE Passive:
- [DODANO] Lifegrip od teraz zapewnia dodatkowe 20 AD
Serrated Dirk
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 20 do 25
- [NOWOŚĆ] UNIQUE Passive: +10 Lethality
- [USUNIĘTO] +10 Armor penetration
- [NOWOŚĆ] UNIQUE Passive: +20 Prędkości poruszania się poza starciem
- [USUNIĘTO] UNIQUE Passive: Po zabiciu jednostki twój następny auto-atak lub spell w pojedyńczy cel zada dodatkowe 15 obrażeń
- Całkowity koszt został zmniejszony z 3200 do 3000
- Receptura: [Caulfield’s Warhammer + Serrated Dirk + 800 G]
- [NOWOŚĆ] UNIQUE Passive: +20 Lethality
- (Wcześniej było to 20 Armor Pen)
- [NOWOŚĆ] UNIQUE Passive: +20 Prędkości poruszania się poza starciem
- UNIQUE Active:
- [USUNIĘTO] Aktyw przyznaje również 40% Attack Speedu
Przedmioty dla supportów:
Abyssal Scepter
- [USUNIĘTO] Liczba Magic Resist przeciwników jest redukowana o 10-25
- [DODANO] Aura od teraz zwiększa ilość magicznych obrażeń otrzymywanych przez przeciwników 0 10%
Aegis of the Legion
- Całkowity koszt został zmniejszony z 1500 do 1100
- Receptura: [Cloth Armor + Null Magic Mantle + 350 G]
- Statystyki:
- [DODANO] +30 Armora
- Ilość przyznawanego MR została zwiększona z 20 do 30
- [USUNIĘTO]+200 HP
- [USUNIĘTO]+100% Bazowej regeneracji HP
- [USUNIĘTO] Aurę przyznającą MR
- Całkowity koszt został zmniejszony z 2400 do 2300
- Receptura: [Forbidden Idol + Aether Wisp + 600 G]
- UNIQUE Passive:
- Ilość przyznawanego Attack Speedu została zmniejszona z 25% do 20%
- Ilość przyznawanych dodatkowych magicznych obrażeń została zmniejszona z 25 do 20
- [NOWOŚĆ] Magiczne obrażenia od teraz mają efekt wyssania powodujący, że atakujący leczy się o 20 HP za każdym razem kiedy zada on dodatkowe 20 magicznych obrażeń
Athene’s Unholy Grail
- Całkowity koszt został zmniejszony z 2250 do 2100
- Recceptura: [Fiendish Codex + Chalice of Harmony + 300 G]
Banner of Command
- Całkowity koszt został zmniejszony z 2900 do 2200
- Receptura: [Aegis of the Legion + Glacial Shroud + 100 G]
- Statyski:
- [DODANO] +400 Many
- [DODANO] +60 Armora
- +10% Cooldown Reduction
- Ilość przyznawanych magic resist została zwiększona z 20 do 30
- [USUNIĘTO] +200 HP
- [USUNIĘTO] +100% Bazowej regeneracji HP
- [USUNIĘTO] +60 AP
Chalice of Harmony
- Całkowity koszt został zmniejszony z 900 do 800
- Receptura: [Faerie Charm + Null-Magic Mantle + Faerie Charm + 100 G]
- [NOWOŚĆ] UNIQUE Passive:Zwiększa do twojej % statystyki bazowej regeneracji many i w dodatku zwiększa % bazowej regeneracji HP o tę samą ilość I
Eye of the Oasis
- Całkowity koszt został zmniejszony z 2250 do 1900
- Receptura: [Sightstone + Nomad’s Medallion + 250 G]
Face of the Mountain
- UNIQUE Active:
- Od teraz nakłada tarczę na ciebie i sojusznika po wycastowaniu co podwaja spowalniające eksplozję
- Użycie tego przedmiotu na sobie od teraz automatycznie wybierze na drugi cel najbliższego i najbardziej rannego sojusznika tak jak Heal
Forbidden Idol
- Całkowity koszt został zmniejszony z 850 do 800
- Receptura: [Faerie Charm + Faerie Charm + 550 G]
- Wartość bonusu do mocy Uleczeń i Tarcz z pasywa została zmniejszona z 10% do 8%
Frozen Heart
- Całkowity koszt został zmniejszony z 2800 do 2700
- Receptura: [Warden’s Mail + Glacial Shroud + 700 G]
Locket of the Iron Solari
- Całkowity koszt został zmniejszony z 2500 do 2200
- Receptura: [Aegis of the Legion + Null-Magic Mantle + 450 G]
- Statystyki:
- [DODANO] +30 Armora
- Ilość przyznawanych Magic Resist została zwiększona z 20 do 60
- [USUNIĘTO] +400 HP
- [USUNIĘTO] +100% Bazowej Regeneracji HP
- [USUNIĘTO] +10% Redukcji Czasu Odnowienia
- UNIQUE Active:
- Wartość tarczy została zmieniona z 90 – 345 na 70 – 665
- Czas trwania tarczy został zwiększony z 2 do 2.5 sekundy
- Od teraz wartość tarczy maleje z czasem
Mikael’s Crucible
- Całkowity koszt został zmniejszony z 2400 do 2100
- Receptura: [Chalice of Harmony + Forbidden Idol + 500 G]
- Wartość bonusu do Uleczeń i Tarcz z pasywa została zwiększona z 15% do 20%
- [NOWOŚĆ] UNIQUE Passive – Harmony: Zwiększa do twojej % statystyki bazowej regeneracji many i w dodatku zwiększa % bazowej regeneracji HP o tę samą ilość I
- UNIQUE Active:
- Czas odnowienia został zmniejszony z 180 do 120 sekund
- Od teraz przyznaje 2 sekundową odporność na spowolnienie poza zdejmowaniem wszystkich nałożonych już slowów
- Udane oczyszczenie efektu dodatkowo przyznaje celowi 40% prędkości poruszania się na 2 sekundy
- Aktyw ten nie ma już dłużej czasu podróży
Talisman of Ascension
- Całkowity koszt został zmniejszony z 2500 do 2400
- Receptura: [Nomad’s Medallion + Raptor Cloak + 350 G]
Zeke’s Harbinger
- Całkowity koszt został zmniejszony z 2350 do 2250
- Receptura: [Amp Tome + Glacial Shroud + Amp Tome + 380 G]
Pozostałe przedmioty:
Hextech Protobelt:
- Ilość obrażeń zadawane przez kolejne pociski trafiające ten sam cel została zmniejszona z 20% do 10%
- Wartość przelicznika z AP na aktyw została zmniejszona z 0.35 do 0.25
Zmiany w jungli
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Smite:
- Od teraz przy każdym użyciu przywraca on 100 (+10% maksymalnegoHP) HP
- Czas potrzebny na naładowanie jednego stacku został zwiększony z 75 do 90 sekund
- Moment rozpoczęcia ładowania się amunicji został zmieniony z 1:25 na 1:45
- Od teraz ten Summoner’s Spell nie przyznaje dodatkowych buffów za użycie go na campie
Przedmioty:
Hunter’s Machete:
- Ilość obrażeń zadawanych on hit została zwiększona z 15 do 20
- Wartość przyznawanego Lifesteala została zwiększona z 8% do 10%
Itemy na junglę 2 tieru:
- Ilość obrażeń zadawanych on hit została zwiększona z 20 do 25
Rośliny:
- Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami na Summoner’s Rift pojawiły się trzy rodzaje roślin:
Blast Cone
- Odrzuca pobliskie jednostki po zniszczeniu
- Spawnuje się w ćwiartkach jungli
- Po zniszczeniu wypuszcza owoce przywracające HP i Manę ale spowalniające użytkownika
- Pojawia się na rzece
- Ilość przywracanego HP jest kombinacją ustalonej wartości (skalującej się z poziomem użytkownika) i % jego brakującego HP i Many
- Po zniszczeniu wypuszcza na mapę dmuchawce odkrywające jednostki i wardy
- Spawnuje się w określonych lokacji w pobliżu wejść na rzekę
- Zasięg jego działania to 4000
- Statyczne jednostki odkrywa on na 15 sekund, jednak czas ten jest znacznie krótszy w przypadku jednostek poruszających się
- Lokacje pojawiania się Blast Cone’ów nie są już od teraz losowe i mniej roślin tego typu będzie się spawnować
- “Początkowe” Blast Cone’y reprezentują od teraz jedyne dostępne miejsca pojawiania się tych roślin
- Usunięto większość lokacji spawnowania się Blast Cone’ów; ilość takich lokacji na ćwiartkę zmniejszyła się z 5-6 do 2
- Maksymalna ilość Blast Cone’ów obecnych w danym momencie w jednej ćwiartce została zmniejszona z 3 do 2
- Moment naliczania czasu respawnu od teraz zaczyna się od momentu zniknięcia ciała rośliny
- Czasy potrzebne do odrodzenia roślin zostały ogólnie zwiększone
- Czas jaki nasionko potrzebuje by wyrosnąć został zwiększony z 30 do 60 sekund – jest to stadium, w której roślina jest wykrywalna ale nie może zostać jeszcze użyta
- Wprowadzono kilka drobnych poprawek w rozmieszczeniu roślin
- Poprawiono miejsca pojawiania się Honeyfruita w taki sposób aby nie wysrastał on “w środku ścian” lub w miejscach gdzie są one przez nie przykryte
- Przesunięto miejsce pojawiania się Scryer’s Blooma znajdujące się pomiędzy blue buffem i środkową aleją bardziej w kierunku rzeki odsuwając je tym samym od mida.
Ogólne Zmiany w Campach:
- Czas respawnu pojedynczego obozu został zwiększony z 100 do 150 sekund
- Campy pojawiają się od teraz ~3 sekund wcześniej
- Potwory w jungli powróciły do systemu poziomów zamiast systemu skalowania się. Poziom potwora po respawnie zwiększy się kiedy średnia wartość poziomu postaci w grze przekroczy odpowiedni próg:
- Level 1-3: Pierwszy Clear
- Potwory mają 100% bazowych statystyk
- Levels 4-6: “Drugi Clear”
- Potwory zystkują 10% HP, 50% więcej resistów i zadają 40% więcej obrażeń
- Levels 7-9: “Koniec fazy lane’owania”
- Potwory zystkują 25% HP, 75% więcej resistów i zadają 55% więcej obrażeń
- Levels 9+: Powrót do starego systemu skalowania
- Potwory zystkują 40-70% HP, zadają 185-370% więcej obrażeń
- Level 1-3: Pierwszy Clear
- Od teraz w campie Blue Sentinela nie ma już mniejszych potworów
- Od teraz ma negatywną liczbę Magic Resist
- Potwór ten nie zatruwa nas od teraz w walce
- Od teraz na początku walki otrzymuje 100% bonus do Attack Speedu, który maleje w czasie 5 sekund
- Spawnuje się 15 sekund po pozostałych campach
- Czas trwania buffa Aspect of the Dragon został zwiększony z 2 minut do 2 minut 30 sekund
- Od teraz potwory znajdujące się w tym campie po śmierci dzielą się na dwa (duże Krugi dzielą się na dwa średnie, a średnie potem na dwa małe – małe Krugi giną od pojedynczego auto-ataku)
- Nagroda za tego campa została zwiększona i wynosi 150% za pozostałe obozy
- Duże Krugi są odporne na auto-ataki ale za to są znacznie wolniejsze od pozostałych
- Spawnują się 15 sekund po pozostałych campach
- W campie od teraz znaleźć możemy 5 małych Raptorów
- Od teraz w campie Red Bramblebacka nie ma już mniejszych potworów
- Od teraz ma negatywną liczbę Armora
Rift Herald:
- Czas, w którym ten potwór pojawia się w grze został zwiększony z 6 do 10 minut
- Ilość AD posiadana przez niego po samym pojawieniu się została zmniejszona z 147 do 119
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Greater Mark of Lethality:
- Ilość przyznawanego Lethality została zmniejszona z 1.83 do 1.6
Greater Quintessence of Lethality:
- Ilość przyznawanego Lethality została zmniejszona z 3.66 do 3.2
Greater Mark of Precision:
- Ilość przyznawanego Lethality została zmniejszona z 1.29 do 1.13
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Twoje auto-ataki wyprowadzane przeciwko championom zadają dodatkowe 10 (+1 za każdy poziom) obrażeń (6 sekund czasu odnowienia)
- Jeśli znajdujesz się w starciu z wrogim championem twoje obrażenia rosną przez 5 sekund zwiększając się ostatecznie o 5%
- Wartość bonusu do obrażeń za unikalne zabicie wrogiego championa została zwiększona z 1% do 1.5%
- Specjalizacja ta została usunięta, a jej miejsce zajął Double Edged Sword
- Specjalizacja ta została przeniesiona do tieru 4, a jej miejsce w tierze 2 zajęła specjalizacja zwana Fresh Blood
- Czas w jakim stacki pozostają aktywne został zmniejszony z 6 do 4 sekund
- Wprowadzono czas odnowienia na stacki otrzymywane za uderzenie wroga umiejętności równy 2 sekundy
- Maksymalna ilość stacków została zwiększona z 8 do 10
- Od teraz stacki nie dają dodatkowych fizycznych obrażeń on hit równych 0.90 – 13.99
- Od teraz stacki zwiększają liczbę naszego AD o 1-6
- Wejście w krzaki powoduje, że twój następny auto-atak lub zadająca obrażenia umiejętność zada dodatkowe magiczne obrażenia równe 3% obecnego HP celu (9 sekund czasu odnowienia)
Precision, Cunning, Tier 5:
- Specjalizacja ta nie przyznaje już dłużej 3 (+0.3 za każdy poziom) Armor Pen.
- Specjalizacja ta przyznaje od teraz 1.7 Lethality za każdy punkt
- Będąc w pobliżu sojuszniczej wieży zyskujesz 8 armora i 8 magic resist
- Po otrzymaniu obrażeń od wrogiego championa otrzymaj na 2 sekundy 10% (+ 2 za każdy poziom) bonusowego armora i magic resist (9 sekund czasu odnowienia)
Courage of the Colossus Nowa specjalizacja, Resolve, Tier 6:
- Po trafieniu przeciwnika twardym CC zyskaj tarczę na 4 sekundy blokującą 10(+10 za każdy poziom, +7% twojego maksymalnego HP za każdego pobliskiego wrogiego championa) obrażeń
- Specjalizacja ta zastąpiła Strength of the Ages
Armor Pen/Lethality, Stealth
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Flat armor pen zostało zmienione w Lethality, które działa na podobnej zasadzie, jednak skaluje się wraz z poziomem przeciwnika. Obecnie płaska penetracja wyliczana jest według następującego wzoru 0.4*X + [(0.6*X*Y)/18)] gdzie X to liczba Lethality a Y to poziom celu. – Każdy quint przyznający dotychczas Flat Armor Pena zostanie zmieniony na quinta przyznającego 3.66 Lethality
- Stealth został rozdzielony na Kamuflaż i Niewidzialność. Dodano specjalny efekt podświetlającego sylwetkę niewidzialnej jednostki trafionej przez nas pociskiem, prezentującego się w następujący sposób:
Tego efektu nie możemy zobaczyć jeśli trafiliśmy niewidzialną jednostkę w miejscu, w którym nie mamy wizji (czyli w krzakach albo w mgle wojny)
- Vision Ward został usunięty z gry i zastąpiony Control Wardem
Victorious Maokai – Nagroda za rozgrywki rankingowe w sezonie 2016
Kliknij, aby rozwinąć
Kliknij, aby rozwinąć
Worldbreaker Nautilus -750 RP
Worldbreaker Trundle -750 RP
Kingpin Twitch
Whistler Village Twitch
Medieval Twitch
Nowe warianty chrome’a, Nowe ikony przywoływacza, Nowa skórka na wardy, Wskaźniki zdrowia wież na minimapie, Nowy Login Screen
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Wprowadzono nowe warianty chrome’a do takich skórek jak Battle Regalia Poppy czy Dragon Slayer Braum. Warianty te prezentują się w następujący sposób:
Battle Regalia Poppy – 290 RP za każdy wariant
[Można je kupić taniej w zestawie]
Dragon Slayer Braum- 290 RP za każdy wariant
[Można je kupić taniej w zestawie]
- Dodano sporą ilość nowych ikon przywoływacza w większości będących nagrodami za osiągnięcie odpowiedniej rangi w bieżącym sezonie rankingowym. Ikony te prezentują się następująco:
- Dodano nową skórkę na wardy będącą nagrodą za osiągnięcie odpowiedniej liczby punktów w rankedach teamowych. Skin ten prezentuje się następująco: