Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 5.16. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na częstotliwość zmian).
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Essence Theft (Pasyw):
- Ilość przywracanego HP została zmieniona z 2 (+1 za każdy poziom) na 3/5/9/18 (wartości te zmieniają się na 1/6/11/16poziomie)
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 102 do 106
Headbutt (W):
- Szybkość poruszania się Alistara przy użyciu tej umiejętności została zmniejszona z 1500 do 1200 – dzięki temu osoby z gorszym połączeniem internetowym powinny mieć większą szansę na wykonanie comba W+Q
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 3.3 do 3.6
Ogólne Zmiany:
- Wprowadzone zostały eksperymentalne zmiany związane z combem EQ tej postaci, dzięki czemu będzie ono mniej zależne od naszej ilości pingów. Dzięki wspomnianym będzie można między innymi wykonać następującą kombinację:
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 89
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 3.5 do 4
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 4 do 4.5
Ogólne Zmiany:
- Zasięg auto-ataku został zwiększony z 125 do 175
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 3.5 do 5
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 93 do 100
- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 3.5 do 4
- Bazowa ilość attack speedu została zmniejszona z 0.679 do 0.625
- Wartość przyrostu attack speedu na poziom została zmniejszona z 4% do 1%
Hemorrhage (Pasyw):
- Darius od teraz po zebraniu wszystkich stacków pasywa na wrogu lub po zabiciu kogoś z ulta wchodzi w Bloodrage na 5 sekund. Podczas Bloodrage Darius otrzymuje 40-200 bonusowego AD i nakłada 5 stacków pasywa na hit
- Krwawienie od teraz zadaje fizyczne obrażenia zamiast magicznych
- Ilość obrażeń z krwawienia została zmniejszona z 12-36 do 10-27
- Umiejętność ta nie przyznaje już dłużej bonusu do prędkości poruszania się za wrogów z nałożonym pasywem
Decimate (Q):
- Umiejętność ta od teraz ma 0.75 opóźnienie przed obróceniem toporu
- Darius od teraz leczy się o 10% brakującego HP za każdego wroga trafionego ostrzem (maksymalnie uleczyć się on może za 30%)
- Ilość obrażeń została zmieniona z 105/157.5/210/262.5/315 (+1.05 bonusowego AD) na 20/40/60/80/100 (+1.0/1.1/1.2/1.3/1.4 całkowitego AD)
- Ilość obrażeń zadawanych wewnętrznym kręgiem została zmniejszona z 66% do 50%
- Przeciwnicy uderzeni rączką nie otrzymują już stacków pasywa
- Koszt many został zmniejszony z 40 do 30
Crippling Strike (W):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 120/140/160/180/200% na 140% całkowitego AD
- Wartość spowolnienia została zwiększona z 20/25/30/35/40% do 90%
- Czas trwania spowolnienia został zmniejszony z 2 do 1 sekundy
- Umiejętność ta nie zmniejsza już dłużej attack speedu
- Czas odnowienia został zmniejszony z 8 do 9/8/7/6/5 sekund
- Czas odnowienia nie jest już dłużej skracany za ilość stacków pasywa na celu
- Koszt many został zmniejszony z 30/35/40/45/50 do 30
Apprehend (E):
- Naprawiono bug, który sprawiał że przeciwnicy którzy uciekli z obszaru działania w czasie castowania i tak byli przyciągani do Dariusa
- Czas castowania został zmniejszony z 0.32 do 0.25 sekundy
- Usunięto spowolnienie celu po przyciągnięciu
Noxian Guillotine (R):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 160/250/340 do 100/200/300
- Od teraz ponowne wycastowanie umiejętności nie zwraca many, a w zamian za to ponowne jej wycastowanie nie kosztuje w ogóle many
- Na 3 poziomie umiejętność ta nie ma już kosztu many
- Po zabiciu przeciwnego championa wszystkie wrogie kreatury nie będące championami są na przerażone na kilka sekund
Neurotoxin (Q):
- Wartość przelicznika z obecnego HP celu została zmniejszona z 8 (+3 za każde 100 AP)% do 4 (+3 za każde 100 AP)%
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.5 do 3.3
Lunge (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 25/30/35/40/45 do 20/25/30/35/40
- Czas odnowienia został zmniejszony z 18/16/14/12/10 do 16/14/12/10/8 sekund
Riposte (W):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 21/19.5/18/16.5/15 do 19/18/17/16/15 sekund
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 96 do 84.25
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 3.5 do 4.5
- Wartość przyrostu armora na poziom została zwiększona z 2/7 do 3
- Zasięg auto-ataku został zwiększony z 125 do 175
Decisive Strike (Q):
- Czas trwania silence’a został zmniejszony z 1.5/1.75/2/2.25/2.5 do 1.5 sekundy
- Czas trwania bonusu do prędkości poruszania się został zmniejszony z 1.5/2.25/3/3.75/4.5 do 1.5/2/2.5/3/3.5 sekund
- Dodano nowy efekt: “Garen przesuwa się o 50 jednostek w stronę celu kiedy używa Decisive Strike z maksymalnego zasięgu auto-ataku”
Courage (W):
- Od teraz umiejętność ta nie zwiększa pasywnie Armora/Magic Resist – dotychczas skill ten zwiększał te statystyki o 20% bonusowych Armora/Magic Resist
- Dodano nowy efekt: Zabicie jednostki zwiększa permanentnie ilość Armora/Magic Resist o 0.25 . Maksymalna wartość tego bonusu to 30
- Od teraz aktyw tej umiejętności nie zmniejsza już o 30% czasu trwania efektów crowd control
Judgment (E):
- Ilość obrażeń na tick została zmieniona z 10.0/22.5/35.0/47.5/60 (+0.35/0.40/0.45/0.50/0.55 całkowitego AD) na 20/25/30/35/40 (+ 0.46/0.47/0.48/0.49/0.5 całkowitego AD)
- Ilość ticków na jedno castowanie została zmniejszona z 6 do 5
- Czas odnowienia został zmniejszona z 13/12/11/10/9 do 9 sekund
- Dodano nowy efekt: Prędkość obrotów Garena zwiększa się po osiągnięciu 1/4/7/10/13/16 poziomu przez co ilość ticków na jedno castowanie zwiększa się do 5/6/7/8/9/10
- Dodano nowy efekt: Wcześniejsze anulowanie tej umiejętności zmniejsza czas odnowienia tego spella do wartości równej pozostałemu czasowi tego buffa
- Umiejętność ta od teraz zadaje 25% zredukowanych obrażeń podczas uderzania wielu jednostek
- Od teraz Garen nie zyskuje 20% bonusu do prędkości poruszania się podczas przechodzenia przez miniony
Demacian Justice (R):
- Dodano nowy efekt: Wrogi champion, który w ostatnim czasie zdobył największą ilość killi staje się Złoczyńcą. Ticki Judgmentu i auto-ataki skierowane przeciwko Złoczyńcy zadają dodatkowy true damage równy 1% maksymalnego HP celu
- Od teraz jeśli użyjemy tej umiejętności przeciwko Złoczyńcy to jej obrażenia zostaną przekonwertowane z magic damage’a na true damage
Rift Walk (R):
- Dodano przelicznik AP na obrażenia zadawane przez skok równy 0.2 AP
- Dodano przelicznik AP na bonusowe obrażenia za każdy kolejny skok równy 0.1 AP
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 56 do 51
Distortion (W):
- Szybkość została zwiększona z 1300 do 1450
Flurry (Pasyw):
- Od teraz pierwszy atak po użyciu umiejętności przywraca 20 energii, a drugi 10 – dotychczas po użyciu umiejętności dwa kolejne ataki przywracały 15 energii
Dragon’s Rage (R):
- Dodano nowy efekt: Za każdym razem kiedy cel zderza się z wrogim championem, cel dodatkowo zadaje fizyczne obrażenia równe 12/15/18% ich bonusowego HP
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 3.1 do 3.6
Frozen Tomb (R):
- Rzucenie tej umiejętności na siebie od teraz dodatkowo przywraca Lissandrze 100 + (0.3 AP) HP. Efekt ten zwiększany jest o 1% za każdy 1% brakującego HP Lissandry.
Lightslinger (Pasyw):
- Ilość obrażeń zadawanych przez drugi atak została zwiększona z 30/40/50% (wartość te zmieniają się na 1/7/13 poziomie) do 30/40/50/60% (wartość te zmieniają się na 1/6/11/16 poziomie) AD
Ardent Blaze (W):
- Od teraz bonus do prędkości poruszania się jest przyznawany kiedy zaznaczonego wroga zaatakuje Lucian lub jeden z jego sojuszników – dotychczas był on przyznawany tylko kiedy Lucian zaatakuje takiego przeciwnika
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 40/45/50/55/60 do 60/65/70/75/80
- Czas trwania bonusu do prędkości poruszania się został zmniejszony z 2 do 1 sekundy
- Koszt many został zmniejszony z 60 do 50
Ogólne Zmiany:
- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 340 do 330
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 555 do 525
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 73 do 80
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.5 do 61
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 3.5 do 5
- Wartość przyrostu AS na poziom została zwiększona z 2.6 do 3
- Bazowa ilość regenerowanego HP przez 5 sekund została zwiększona z 3.3 do 4
- Wartość przyrostu regeneracji HP na 5 sekund została zwiększona z 0.3 do 0.55
- Zasięg auto-ataku został zwiększony z 125 do 200
- Postać ta otrzymała nowe ikony umiejętności
Iron Man (Pasyw):
- Wartość utraty tarczy na sekundę została zmieniona z 3% maksymalnej tarczy na 2% bazowego HP
- Tarcza nie spada dłużej poniżej 25%
- Maksymalna ilość tarczy została zmieniona z 90 (+30 za każdy poziom) na 25% maksymalnego HP Mordekaisera
- Ilość generowanej tarczy została zmniejszona z 35% do 25% zadawanych obrażeń
Mace of Spades (Q):
- Od teraz umiejętność ta wzmacnia 3 kolejne auto-ataki Mordekaisera – obrażenia jednak nie odbijają się już na pobliskich wrogów
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 3/6/9/12/15 do 4/8/12/16/20
- Wartość przelicznika z całkowitego AD została zwiększona z 0.23 do 0.25/0.2625/0.275/0.2875/0.3
- Każdy kolejny wzmocniony atak zadaje trzykrotność obrażeń poprzedniego
Creeping Death (W) – umiejętność ta została zreworkowana:
- Nowy Pasyw: Mordekaiser otrzymuje pełną ilość doświadczenia za każdego miniona, którego zabije
- Nowy Aktyw – Harvesters of Sorrow: Mordekaiser i wybrany sojusznik zyskują bonusowe 75 MS podczas poruszania się w swoim kierunku. Kiedy znajdują się oni blisko siebie obaj zadają magiczne obrażenia pobliskim przeciwnikom przez 4 sekundy.
- Umiejętność może zostać ponownie aktywowana by zadać od razu ~40% obrażeń over-time i uleczyć Mordekaisera i jego sojusznika o ilość zadanych obrażeń (wartość heala nalicza się do 3 jednostek, a obrażenia zadane minionom liczą się tylko w 33%)
- Koszt HP został usunięty
Siphon of Destruction (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 70/115/160/205/250 do 35/65/95/125/155
- Dodano przelicznik z całkowitego AD równy 0.6
- Czas odnowienia został zmniejszony z 6 do 6/5.75/5.5/5.25/5 sekund
- Przy trafieniu championa umiejętność ten przyznaje 15% maksymalnej tarczy
- Zasięg został zwiększony z 650 do 675
Children of the Grave (R):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 20/25/30% do 25/30/35% maksymalnego HP celu
- Dodano nowy pasyw – Dragon Force: Zadawanie obrażeń smokowi przeklina go. Jeśli team Mordekaisera zabije przeklęty cel, Mordekaiser zyskuje jego ducha.
Surging Tides (Pasyw):
- Bazowa wartość bonusu do prędkości poruszania się dla sojuszników została zwiększona z 40 do 60
Tidal Wave (R):
- Dodano nowy efekt: “Sojusznicy trafieni falą otrzymują dwukrotność bonusu do prędkości poruszania się z pasywa”
Siphoning Strike (Q):
- Dodano nowy efekt: Następny auto-atak będzie miał dodatkowe 25 zasięgu (efekt ten nie skaluje się z bonusem do zasięgu z ulta Nasusa)
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu armora na poziom została zwiększona z 3.25 do 3.75
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu armora na poziom została zwiększona z 3.8 do 4.3
Defensive Ball Curl (W):
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych atakującemu została zwiększona z 15/25/35/45/55 do 25/35/45/55/65
The Equalizer (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 105/90/75 do 120/110/100 sekund
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 96 do 90
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 4.2 do 4.5
Crystal Spires (Pasyw):
- Stary pasyw został przesunięty do E tej postaci
- Od teraz obecność Skarnera na polu bitwy powoduje, że na mapie w określonych miejscach pojawiają się specjalne kryształy. Owe kryształy mogą zostać przejęte przez obie drużyny poprzez stanie w ich pobliżu. Po przejęciu dany kryształ nie może zostać przejęty przez wrogi team przez 15 sekund.
- W momencie przebywania w pobliżu aktywowanego kryształu Skarner otrzymuje +100 Movement Speedu, +42 (+6 za każdy poziom)% Attack Speedu, a w dodatku co sekundę przywraca on sobie 3% maksymalnej many
- Przejęte kryształy pozostają kontrolowane przez daną drużynę do momentu przejęcia ich przez wrogów
- Gracze, którzy pomogli w przejmowaniu kryształu zyskują 15 sztuk złota
- Przez pierwsze 1.5 sekundy po przejęciu kryształy zapewniają wizję w średnim obszarze wokół nich
- Kryształy nie mogą od teraz być przejęte do 1:30
- Jeśli członek teamu kontrolującego dany kryształ będzie stał w jego pobliżu to kryształ nie będzie mógł zostać przejęty przez wrogów
Crystal Slash (Q):
- Ilość obrażeń zadawanych przez nienaładowany atak została zmieniona z 20/30/40/50/60 (+ 0.4 bonusowego AD) na 0.33/0.36/0.39/0.42/0.45 całkowitego AD
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez naładowany atak została zmieniona na 0.32/0.34/0.36/0.38/0.40 całkowitego AD
- Czas odnowienia został zmniejszony z 3,5 do 3.5/3.25/3/2.75/2.5 sekund
- Czas trwania naładowania został zmniejszony z 5 do 4 sekund
- Efekt skracania czasu odnawiania podczas wyprowadzania auto-ataków w cele nie będące wrogimi championami został zmniejszony z 0.5 do 0.25 sekund
- Koszt many został zmniejszony z 16/17/18/19/20 do 10/11/12/13/14
- Usunięto buff do prędkości poruszania się/attack speedu
Crystalline Exoskeleton (W):
- Bazowa wartość tarczy została zmieniona z 80/135/190/245/300 na 12/13/14/15/16% maksymalnego HP Skarnera
Fracture (E):
- Od teraz pocisk wytraca prędkość przy każdym trafieniu championa
- Dodano nowy efekt: Przeciwnicy trafieni Fracture są oznaczani Crystal Venomem na 5 sekund powodując, że następny auto-atak Skarnera zada im dodatkowe 25/50/75/100/125 fizycznych obrażeń i zestunuje ich na 1 sekundę
- Dodano nowy efekt: “Użycie na przeciwniku Fracture (E) lub Impale (R) daje Skarnerowi Crystal Charge (bonus do prędkości poruszania się wynoszący 100 i przywracanie many wynoszące 3% maksymalnej many na sekundę) na czas trwania CC’ka, a także skraca czas odnowienie Fructure o czas trwania CC’ka.
- Koszt many został zmieniony z 50/55/60/65/70 na 55
- Czas odnowienia został zwiększony z 12/11.5/11/10.5/10 do 13/12.5/12/11.5/11 sekund
Impale (R):
- Bazowa ilość magicznych obrażeń została zmniejszona z 100/150/200 do 20/60/100
- Od teraz umiejętność ta zadaje przy złapaniu i wypuszczeniu wroga fizyczne obrażenia równe 100% totalnego AD Skarnera
- Koszt many został zmniejszony z 100/125/150 do 100
- Czas odnowienia został zmieniony z 110/100/90 na 120/100/80 sekund
- Od teraz umiejętność ta nie zadaje dodatkowych obrażeń celom oznaczonym Crystal Venomem
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu armora na poziom została zwiększona z 3 do 3.5
Devour (W):
- Od teraz umiejętność ta ma priorytet na użycie jej na championów
- Od teraz spell ten ma 0.25 sekundowego stuna przy użyciu go na championów
Abyssal Voyage (R):
- Umiejętność ta od teraz w znacznie mniejszy sposób ostrzega przeciwników w momencie jej użycia
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu armora na poziom została zwiększona z 3.2 do 3.7
Noxius Trap (R):
- Od teraz umiejętność ta odkrywa przeciwnika na czas trwania zatrucia
- Od teraz spowolnienie nie maleje wraz z czasem
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 89 do 93
Ambush (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 60 do 40
Rat-Ta-Tat-Tat (R):
- Ilość przyznawanego bonusowego AD została zwiększona z 20/28/36 do 20/30/40
Plasma Fission (Q):
- Zasięg umiejętności po podzieleniu się na dwa pociski został zwiększony z 900 do 1100
- Czas, po którym możemy ponownie użyć tej umiejętności został zmniejszony z 0.3 do 0.25 sekundy
Glorious Evolution (Pasyw):
- Ilość AP przyznawanego przez Prototype Core została zmniejszona z 3 AP za każdy poziom do 1 AP za każdy poziom
- Prototype Core od teraz daje 10 many za każdy poziom
- Ilość bonusowego AP przyznawanego przez The Hex Core Mk-1 została zmniejszona z 4 AP za każdy poziom do 3 AP za każdy poziom
- Od teraz The Hex Core Mk-1 nie przyznaje już 20 AP
- Ilość many przyznawanej przez The Hex Core Mk-1 została zmieniona z 150 na 15 many za każdy poziom
- Ilość bonusowego AP przyznawanego przez The Hex Core Mk-2 została zwiększona z 5 AP za każdy poziom do 6 AP za każdy poziom
- Od teraz The Hex Core Mk-2 nie przyznaje już 40 AP
- Ilość many przyznawanej przez The Hex Core Mk-2 została zmieniona z 300 na 20 many za każdy poziom
- Ilość bonusowego AP przyznawanego przez Perfect Hex Core została zwiększona z 6 AP za każdy poziom do 10 AP za każdy poziom
- Od teraz Perfect Hex Core nie przyznaje już 60 AP
- Ilość many przyznawanej przez Perfect Hex Core została zmieniona z 500 na 25 many za każdy poziom
Thunder Claws (R):
- Od teraz użycie tej umiejętności poza dotychczasowym działaniem przywołuje również błyskawicę wystrzeliwaną z ciała Volibeara, która uderza do 4 przeciwników zadając im 75/115/155 (+0.3 AP) magicznych obrażeń
Elastic Slingshot (E):
- Zasięg został zwiększony z 1150/1250/1350/1450/1550 do 1200/1350/1500/1650/1800
Death Mark (R):
- Czas przez który Zed nie może wrócić do zostawionego cienia został zmniejszony z 1 do 0.5 sekundy
Aegis of the Legion, Banner of Command, Banshee’s Veil, Cinderhulk, Dead Man’s Plate, Frozen Heart, Glacial Shroud, Iceborne Gauntlet, Locket of the Iron Solari, Negatron Cloak, Null Magic Mantle, Ohmwrecker, Randuin’s Omen, Raptor’s Cloak, Ravenous Hydra, Spectre’s Cowl, Spirit Visage, Sterak’s Gage – nowy przedmiot, Thornmail, Titanic Hydra (tylko na meele) – nowy przedmiot, Warden’s Mail, Warmog’s Armor, Wit’s End, Zeke’s Harbinger, ZZ’Rot Portal
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Aegis of the Legion:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 1900 do 1600
- Receptura została zmieniona na: Null Magic Mantle + Crystalline Bracer
- Od teraz przedmiot ten dodaje 100% regeneracji bazowego HP
- Wartość aury magic resist została zmniejszona z 20 do 15
- Usunięto aurę regeneracji HP
Banner of Command:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 3000 do 2750
Banshee’s Veil:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 2750 do 2700
- Receptura została zmieniona na Spectre’s Cowl + Crystalline Bracer
- Ilość przyznawanego magic resist została zwiększona z 55 do 60
Cinderhulk:
- Bazowa ilość przyznawanego HP została zwiększona z 300 do 400
- Wartość dodawanego HP została zmniejszona z 25% do 15% bonusowego HP
Dead Man’s Plate:
- Ilość przyznawanego armora została zmniejszona z 55 do 50
Frozen Heart:
- Całkowity koszt przedmiotu został zwiększony z 2450 do 2600
- Ilość przyznawanego armora została zmniejszona z 100 do 90
Glacial Shroud:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 950 do 900
Iceborne Gauntlet:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 2900 do 2850
Locket of the Iron Solari:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 2800 do 2750
- Wartość tarczy została zwiększona z 50-230 do 75-345
- Czas trwania tarczy został zmniejszony z 5 do 2 sekund
Negatron Cloak:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 850 do 800
Null Magic Mantle:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 500 do 450
Ohmwrecker:
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 30% do 20%
- Od teraz po odejściu od turreta bonus do prędkości poruszania się maleje przez 2 sekundy zamiast wyłączać się od razu
- Ilość przyznawanej regeneracji HP została zwiększona ze 100% do 150% bazowego HP
Randuin’s Omen:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 2850 do 2700
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 500 do 400
- Ilość przyznawanego armora została zmniejszona z 70 do 60
- Od teraz przedmiot ten redukuje ilość obrażeń otrzymanych z uderzeń krytycznych o 10%
- Czas trwania spowolnienia został zmieniony z 2 +(0.5% armor, +0.5% magic resist)na 4 sekundy
Raptor’s Cloak:
- Całkowity koszt przedmiotu został zwiększony z 1000 do 1100
- Wartość regeneracji HP została zwiększona ze 100% do 150% bazowego HP
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 30% do 20%
- Od teraz po odejściu od turreta bonus do prędkości poruszania się maleje przez 2 sekundy zamiast wyłączać się od razu
Ravenous Hydra:
- Przedmiot ten otrzymał nową ikonę
Spectre’s Cowl:
- Ilość przyznawanego magic resist została zwiększona z 35 do 40
Spirit Visage:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 2750 do 2700
- Ilość przyznawanego magic resist została zwiększona z 55 do 60
- Wartość regeneracji HP została zwiększona ze 100% do 150% bazowego HP
Sterak’s Gage – nowy przedmiot:
- Receptura: Long Sword + Giant’s Belt + 1190g
- +500 HP
- +25% bazowego AD
- Unique Passive: Po otrzymaniu przynajmniej 400-1800 (w zależności od poziomu) obrażeń w przeciągu 5 sekund zyskujesz PRIMAL RAGE na 8 sekund
- PRIMAL RAGE: Nasza postać zwiększa swój rozmiar i zyskuje +25% bazowego AD, a także szybko malejącą tarczę blokującą obrażenia równe 30% maksymalnego HP
Thornmail:
- Całkowity koszt przedmiotu został zwiększony z 2100 do 2300
- Ilość zadawanych obrażeń z pasywa została zmieniona z 30% otrzymanych obrażeń na 15% otrzymanych obrażeń + 25% twojego bonusowego armora
Titanic Hydra (tylko na meele) – nowy przedmiot:
- Receptura: Tiamat + Giant’s Belt + 400 sztuk złota
- +250 HP
- +50 AD
- +100% regeneracji bazowego HP
- Passive: Auto-ataki zadają 20 (+1% twojego maksymalnego HP) bonusowych fizycznych obrażeń
- Unique Passive – Cleave: Auto-ataki zadają 40 (+2.5% twojego maksymalnego HP) bonusowych fizycznych obrażeń w stożku (cel auto-ataku nie otrzymuje tych obrażeń)
- Unique Passive – Crescent: Twój następny auto-atak zada fizyczne obrażenia równe 20 (+10% twojego maksymalnego HP) w większym stożku (Cleave nie nakłada się przy tym uderzeniu). Czas odnowienia aktywa to 20 sekund.
Warden’s Mail:
- Całkowity koszt przedmiotu został zwiększony z 1050 do 1100
Warmog’s Armor:
- Dodano regeneracje HP równą 200% bazowego HP
- Pasyw został zmieniony na: “Pasyw aktywuje się kiedy ilość naszego HP spadnie poniżej 3000. Pasyw przywraca 3% naszego maksymalnego HP na sekundę jeśli nie otrzymaliśmy obrażeń w przeciągu ostatnich 8 sekund”
Wit’s End:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 2600 do 2550
Zeke’s Harbinger:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 2300 do 2250
ZZ’Rot Portal:
- Całkowity koszt przedmiotu został zmniejszony z 2800 do 2750
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 30% do 20%
- Od teraz po odejściu od turreta bonus do prędkości poruszania się maleje przez 2 sekundy zamiast wyłączać się od razu
- Od teraz voidlingi tracą z czasem % swojego obecnego HP zamiast % swojego maksymalnego HP – dzięki tej zmianie HP spada dwa razy dłużej
- Dodano licznik złota zdobytego przez voidlingi
Academy Ahri – 750 RP
Battle Boss Blitzcrank -1350 RP
Academy Darius – 750 RP
Academy Ekko – 750 RP
Arcade Riven -1350 RP
Academy Vladimir – 750 RP
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Na serwer testowy wprowadzono animacje nowego login screenu związanego ze skórkami Arcade, która prezentuje się następująco:
- W plikach serwera testowego pojawiła się również animacja prezentująca Blitzcranka trzymającego Poro uciekającego przed Baronem. Póki co nie wiadomo z czym dokładnie owa animacja jest związana, a zobaczyć ją możecie poniżej.