Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 4.8. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na częstotliwość zmian). Oficjalne zmiany patcha 4.8 znajdziecie w temacie: Patch 4.8 patchnotes / zmiany Patcha 4.8
UdyrBear Stance (E)
- Umiejętność ta od teraz posiada specjalny indykator, który wskazuje kiedy na przeciwnika ponownie będzie mógł nałożony stun
Blitzcrank
Rocket Grab (Q)
- Koszt many został zmniejszony z 120 do 100
Static Field (R)
- Koszt many został zmniejszony z 150 do 100
Cho'Gath
Feast (R)
- Zasięg został zwiększony z 150 do 175
- Czas castowania został zmniejszony z 0.5 sekundy do 0.25 sekundy
Malzahar
Nether Grasp (R)
- Koszt many został zmniejszony z 150 do 100
Soraka
Starcall (Q)
- Bazowe obrażenia zostały zmniejszone z 60/95/130/165/200 do 40/65/90/115/140
- Redukcja cooldownu Astral Blessing’a za trafienie we wrogiego championa została zwiększona z 5/6.5/7.5/8.75/10% do 5/7.5/10/12.5/15%
Infuse (E)
- Dodano koszt many przy castowaniu w przeciwnika wynoszacy 50
Nami
- Wprowadzony został legendarny skin nazwany “River Spirit Nami”, który obecnie kosztuje 975 RP
Twin Shadows (TTL/Dominion)
- Dodano nowego pasywa nazwanego Trap Detection, który umożliwia wykrywania wrogich pułapek normalnie będących w stealthie
Potwory z jungli na Twisted Treeline
Big Wraith
- Ilość HP została zwiększona z 550 do 1000
Little Wraith
- Ilość HP została zmniejszona z 380 do 350
Big Wolf
- Ilość HP została zwiększona z 650 do 1150
Little Wolf
- Ilość HP została zmniejszona z 430 do 400
Big Golem
- Ilość HP została zwiększona z 850 do 1250
Little Golem
- Ilość HP została zmniejszona z 550 do 500
Tryby Gry
- Na PBE wprowadzony został najnowszy dodatkowy tryb gry tym razem nazwany One For All: Mirror Mode. Zwykły tryb One For All polegał na tym, że cała drużyna grała identyczną postacią. Najnowszy tryb różni się od niego tym, że podczas ekranu wyboru championów każdy z graczy (uwzględniając obie drużyny) głosuje na jednego z championów. Jeśli jeden z championów dostanie ponad 50% głosów to 10 graczy będzie grało dokładnie tą postacią. Jednakże jeśli większość nie zostanie spełniona następuje losowanie championów na podstawie ilości głosów (każdy głos na danego bohatera to 10% szansy na jego wylosowanie). Wszystkie rozgrywki nowego trybu odbywać się będą na mapie Howling Abyss. Dodatkowo gracze mogą wykupić Battle Boosta dla całej drużyny, który odblokuje na jedną grę wszystkie skórki do danej postaci, a dodatkowo cały team dostanie IP-Boosta na tę grę
- W najnowszym patchu znalazło się także miejsce dla nowej ikony przywoływacza (nie zostało wyjaśnione jeszcze w jaki sposób będzie można ją zdobyć).
- Do sklepu dodana została także ikona posiadająca nazwę “Pentakill Icon”, która kosztuje 250 RP
ClientDźwięki
- W plikach pojawił się także dźwięk nazwany “unlockcelebration.mp3” i jak możemy przypuszczać po nazwie będzie on odgrywany w momencie odblokowania jakiegoś przedmiotu za pośrednictwem sklepu LoLa
Lista przyjaciół
- Dotychczasowe miejsce wpisywania swojego statusu zostało zastąpione polem przeznaczonym do wyszukiwania swoich przyjaciół (nowa opcja)
- Opcja zmiany statusu i sortowania przyjaciół znajduje się od teraz pod polem wyszukiwania
- Ustawienia sortowania od teraz są zapisywane przez client gry przez co nie trzeba będzie ich zmieniać przy każdym zalogowaniu