Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oświadczenie Gambitu w sprawie powtórzenia meczu przeciwko SK

W naszym oficjalnym oświadczeniu w sprawie powtórzenia naszego czwartego i finałowego meczu przeciw SK chcielibyśmy wyrazić naszą opinię o ponownym zagraniu meczu oraz sposobie w jakim ta sytuacja została rozwiązana przez przedstawicieli Riot Games.

Na początku chcielibyśmy odnieść się do sposobu rozwiązania tej sprawy. Uważamy, że to niedopuszczalne, że nasi gracze nie zostali poinformowani o pojawieniu się takiego błędu (leczenie z W Aatroxa występowały na co drugim, a nie co trzecim autoataku) podczas pauzy włączonej przez toplanera SK freddy’ego122 z powodu tego błędu. W swojej wypowiedzi nasz midlaner, Alex Ich wspomniał, że znaleźli o tym informacje jedynie czytając temat zamieszczony na Reddicie:

Dziwna decyzja ze strony Riotu. Błąd z Aatroxem występował jedynie we wczesnej fazie rozgrywki, zniknął podczas ponownej aktywacji W. Pozostałe linie SK mocno przegrały, a Darien ciągle tracił do swojego przeciwnika. Widywaliśmy poważniejsze błędy, przez które nigdy nie powtarzano meczy… Nawet nie wiedzieliśmy, że był jakiś błąd, dopóki nie przeczytaliśmy o tym na Reddicie. Nie powinniśmy winić SK za tę decyzję. Nie prosili o ponowne rozegranie meczu, to jedynie decyzja Riotu. Jesteśmy gotowi do gry i postaramy się wygrać jeszcze raz.

O 14:10 zostaliśmy powiadomieni o dacie ponownego rozegrania meczu, w tym samym czasie, kiedy ogłoszono to publice. Podano, że gra rozpocznie się o 21:00 CET i ogłoszono to 3 godziny przed rozpoczęciem drugiego dnia 10 tygodnia LCS, nie mieliśmy okazji do odwołania się. Na dodatek, decyzja o rozegraniu meczu nie dała obu drużynom możliwości do przygotowania się, ponieważ zarówno SK jak i Gambit grały inny mecz – odpowiednio z Alliance i Supa Hot Crew, co prowadzi nas do naszego kolejnego punktu.

Podczas przygotowań do tego meczu, podejrzewamy, że trzech najbardziej pożądanych przez nas junglerów  – Evelynn, Lee Sin i Kha’Zix, zostanie zbanowanych, co może być problemem. Nasz jungler Diamond podzielił się tą informacją w swojej wypowiedzi na osobistej stronie VK(rosyjskiej). Zakładamy, że SK przewiduje to samo, dlatego obie drużyny wpadły na alternatywne strategie z udziałem Fiddlesticksa dla SK i Xin Zhao dla Gambitu.

Do planu przykładaliśmy najwyższą wagę w trakcie zapewniania sobie zwycięstwa w tej grze. Uważamy, że dokonamy tego poprzez:

1)Dominowanie przeciwnego botlane poprzez wykorzystywanie braku mobilności u Vel’Koza i Jinx.

2)Zdominowanie linii przez Oriannę i niepozwolenie LeBlanc na zdobywanie większej mocy.



3)Posiadanie olbrzymiej kontroli nad smokiem dzięki przewagom na midzie i bocie.

4)Zaskoczenie SK poprzez wybranie Xin Zhao, który skutecznie powstrzyma wrogich, niemobilnych ad carry, supporta i junglera.

Musimy udowodnić, że każda malutka przewaga, którą mógł dać Aatrox w tym krótkim czasie praktycznie nie miała wpływu na grę, w której zniszczyliśmy 4 wieże oraz mieliśmy przewagę 21.6 tysięcy sztuk złota, jednego zniszczonego inhibitoru i 16 zabójstw.

W poprzednich oficjalnych meczach rozegranych podczas wiosennej rundy LCS 2014 także występowały błędy. Dla przykładu – Xpecial był w stanie użyć flasha podczas silence czy SaintVicious skarżący się na błąd z użyciem ultimate Annie. Pomimo tego, że te błędy także zostały ujawnione publice, tamte gry nie były rozgrywane ponownie, dlatego nie rozumiemy, dlaczego ma się to stać z naszym finałowym meczem?

Skoro wyraziliśmy naszą osobistą opinię, chcemy przypomnieć punkt z oficjalnego regulaminu LCS sezonu 2014, gdzie napisano:

“8.3.3 Ostateczność wyroku. Jeżeli arbiter dokona nieprawidłowego wyroku podczas meczu,  wyrok nie może być odwołany, ponieważ decyzja arbitra jest bezwzględna i niepodważalna.”

Można z tego wywnioskować, że Riot Games łamie swoje własne zasady decydując o powtórzeniu naszej finałowej gry przeciwko SK. Nawet jeśli SK Gaming zgłosiło błąd podczas gry, nie prosili o ponowne rozegranie tego meczu.

Mówiąc to, chcielibyśmy dać jasno do zrozumienia, że nie podoba nam się to, w jaki sposób się to potoczyło.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.