Pozdrawiamy wszystkich grających w Teamfight Tactics!
Witamy w patchu 10.2, w którym wzmacniamy wszystkie potrzebujące miłości cechy, przedmioty i bohaterów. Przygotowaliśmy również parę osłabień, ale głównie staramy się sprawić, żeby nieużywane lub słabe rzeczy były trochę atrakcyjniejsze. Jest też parę ogólnych zmian systemowych, które mają odrobinę przyspieszyć przebieg gier. No i na koniec: podnosimy „dolną granicę” losowości, żeby to, jakie łupy otrzymacie, było sprawiedliwsze, jednocześnie zachowując zróżnicowanie przedmiotów wypadających z gry na grę.
Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha League of Legends!
No to do dzieła!
Blake „Riot Beernana” Edwards
Zmiany systemowe
Długość gry
- Czas trwania fazy planowania w rundach PvE: 30 sek. ⇒ 20 sek.
System przedmiotów
- Małe kule z łupami: usunięto możliwość wypadnięcia 4 szt. złota (średnia wartość kuli spadła o 15%).
- Średnie kule z łupami: usunięto możliwość wypadnięcia 7 szt. złota (średnia wartość kuli spadła o 3%).
- Usunięto najgorsze przypadki wypadania przedmiotów na przestrzeni całej gry, a w szczególności w trzech pierwszych rundach PvE. Krótko mówiąc, podnieśliśmy „dolną granicę” losowości.
- Ukończone przedmioty wypadają teraz znacznie rzadziej.
- Ukończone przedmioty wypadają tylko, jeśli macie już jakieś składniki przedmiotów. „Górna granica” losowości pozostaje bez zmian, ale istnieje większe prawdopodobieństwo, że otrzymacie ukończony przedmiot, gdy będziecie się do niej zbliżać.
- Nie można już otrzymać dwóch ukończonych przedmiotów z rund PvE podczas jednej gry. Ta zmiana nie dotyczy nagród za zabicie potężnego potwora ani karuzeli.
- Radykalnie zmniejszono szansę na pojawienie się Siły Natury w karuzeli.
Usprawnienia
- Zefir nie działa już na stwory i potwory w rundach PvE.
- Zaktualizowano interfejs wskaźnika cech, dodając kolorowy efekt, mający na celu podkreślenie rzadkich synergii (np. 9 piekielnych bohaterów).
- Aktualizacja efektów wizualnych Małej Legendy Ducha Run.
- System odpowiedzialny za wybieranie Małej Legendy i skórki areny w poczekalni został znacznie usprawniony. Koniecznie go sprawdźcie.
Przedmioty
- Obrażenia Kamizelki Cierniowej: 80/120/160 pkt. ⇒ 100/140/200 pkt.
- Kradzież życia Krwiopijcy: 40% ⇒ 50%
- Prędkość ataku za każdy ładunek Ostrza Gniewu Guinsoo: 4% ⇒ 5%
- Wszechwampiryzm Miecza-Pistoletu Hextech: 25% ⇒ 33%
- Czas działania zamrożenia Lodowej Rękawicy: 1,5 sek. ⇒ 2,5 sek.
- Wytrzymałość tarczy Naszyjnika Żelaznych Solari: 250/275/300 pkt. ⇒ 250/275/350 pkt.
- Obrażenia Echa Luden: 120/160/200 pkt. ⇒ 125/175/250 pkt.
Cechy
Zabójca
- Dodatkowe obrażenia trafienia krytycznego: 50%/150% ⇒ 65%/225%
Mistrz miecza
- Mistrzowie miecza nie mogą już przechowywać dodatkowych ataków przekraczających limit nakładany przez poziom ich cechy (1/2/3). Ogólnie znaczy to, że wasi bohaterowie będą o wiele rzadziej lub nie będą wcale w nieskończoność korzystali z dodatkowych ataków. Ta zmiana osłabi w szczególności kompozycje z czterema i sześcioma mistrzami miecza.
- Szansa mistrzów miecza na zyskanie dodatkowych ataków podstawowych: 40% ⇒ 35%
Pustynia
- Redukcja pancerza: 50%/90% ⇒ 40%/100%
Piekło
- Obrażenia: 70%/140%/210% ⇒ 70%/150%/250%
Mag
- (6) magów: 100% szansa na podwójne rzucenie zaklęcia ⇒ 100% szansa na podwójne rzucenie zaklęcia i 20 pkt. mocy zaklęć przyznawane wszystkim magom
Cień
- Czas działania zwiększonych obrażeń: 5 sek. ⇒ 6 sek.
- Dodatkowe obrażenia: 65%/150% ⇒ 65%/175%
Wartownik
- Dodatkowy pancerz: 150%/300%/450% ⇒ 150%/300%/999%
Las
- Musicie zebrać sześciu leśnych bohaterów, żeby sklonować ich wszystkich.
Wyważenie bohaterów
1. kategoria
- Zmniejszenie obrażeń Leony: 40/90/140 pkt. ⇒ 40/80/120 pkt.
2. kategoria
- Zdrowie stworów Malzahara: 250/250/250 pkt. ⇒ 250/300/400 pkt.
3. kategoria
- Zdrowie Ezreala: 600 pkt. ⇒ 650 pkt.
- Obrażenia umiejętności Ezreala: 200/400/800 pkt. ⇒ 225/450/900 pkt.
- Dodatkowa prędkość ataku umiejętności Karmy: 60/70/80% ⇒ 40/60/80%
- Początkowa mana/całkowita mana Siona: 50/125 pkt. ⇒ 75/125 pkt.
- Liczba odbić ataków wzmocnionych umiejętnością Sivir: 10/10/10 ⇒ 5/7/9
- Obrażenia od zaklęć Veigara: 300/600/900 pkt. ⇒ 325/650/975 pkt.
4. kategoria
- Prędkość ataku Olafa: 0,85 jedn. ⇒ 0,8 jedn.
Modyfikacje trzygwiazdkowych bohaterów
- Obrażenia umiejętności Renektona: 150/275/400 pkt. ⇒ 150/275/475 pkt.
- Obrażenia umiejętności Vladimira: 200/325/450 pkt. ⇒ 200/325/500 pkt.
- Dodatkowa prędkość ataku umiejętności Ashe: 50/75/250% ⇒ 50/75/100%
- Skalowanie umiejętności Ashe z obrażeniami od ataku: 0,3/0,35/0,4 pkt. ⇒ 0,3/0,35/0,75 pkt.
Naprawione błędy
- Wszystkie opisy powinny już być aktualne.
- Opis cechy elektryczność teraz poprawnie mówi o tym, że jej efekt zadaje obrażenia magiczne.
- Karma nie mierzy już 228 cm.
- Umiejętność Kindred będzie teraz poprawnie trafiać krytycznie, jeśli ci będą posiadać Brylantową Rękawicę.