Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Ogromne zmiany w TFT wprowadzone na PBE

Ostatnie aktualizacja na PBE poza balansem związanym z Summoner’s Rift przyniosły ze sobą również bardzo dużą liczbę zmian związaną z trybem gry Teamfight Tactics, który niedawno zadebiutował na serwerach live.

Lista dotychczas znalezionych zmian w tym trybie gry prezentuje się następująco:

  • Zmiany w systemie dystrybucji przedmiotów
    • Po trzech początkowych falach minionów dodano nowe starcie z potworem – Grompem:
      • Podobnie jak na Summoner’s Rift Grompy zaczynają ze sporym Attack Speedem po czym tracą go wraz z czasem
    • Jak już wcześniej wspomniano każde starcie potwora gwarantuje uzyskanie przynajmniej jednego przedmiotu, który wypada z najsilniejszego potwora w grupie – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami również początkowe trzy fale minionów mają gwarantować przynajmniej jeden przedmiot, jednak póki co nie wiadomo czy zmiana ta została zaimplementowana
      • Tego typu przedmioty przyznawane są w formie tak zwanych Tajemniczych Przedmiotów – po pokonaniu odpowiedniego potwora na polu bitwy pojawia się tajemnicze pudełko zawierające przedmiot. By go odebrać będziemy musieli albo podejść do pudełka i je otworzyć (tak jak skrzynię ze złotem w przypadku bonusu dla piratów) lub poczekać na całkowite zakończenie starcia kiedy to przedmiot automatycznie zostanie przeniesiony do naszego ekwipunku
      • Smoki gwarantują wypadnięcie przynajmniej jednego kompletnego przedmiotu
    • Potwory, które gwarantują wypadnięcie przedmiotu są wzmocnione przez jeden z trzech przedmiotów takich jak: – przedmiot wzmacniający nie wpływa na to jaki przedmiot wypadnie z potwora
      • Dragon’s Claw – odporność na magiczne obrażenia
      • Red Buff – podpalenie zadające obrażenia zależne od maksymalnego HP i blokada efektów leczących – więcej o zmianach w tym przedmiocie poniżej
      • Guardian Angel – wskrzeszenie z 500 HP po śmierci
    • Tajemniczym Przedmiotem może być kompletny item
  • System rankingowy
    • System rankingowy został włączony i jest on oparty na systemie ELO – system ten był wykorzystywany w przypadku zwykłego Summoner’s Rift przed wprowadzeniem systemu ligowo-punktowego:
      • Zajęcie miejsca w Top 4 sprawia, że zyskujemy ELO
      • Zajęcie miejsca 5-8 sprawia, że tracimy ELO
      • Samo miejsce również wpływa na ilość punktów, które zyskujemy/tracimy
    • Na PBE Placementy trwają jedynie 5 gier – póki co nie wiadomo czy tak system będzie działał na serwerach live, czy może jest to zmiana wprowadzona dla ułatwienia testowania systemu rankingowego
  • Zmiany w demonach
    • Do bonusu przyznawanego przed Demony dodany został nowy efekt: “Auto-ataki aktywujące efekt przepalania many, zadają nieuchronne obrażenia równe 100%/200%/400% normalnie zadawanych obrażeń” – przy tym wartości efektu przepalania many nie zostały zmienione
  • Zmiany w przedmiotach
    • Zeke’s Convergence
      • Opis przedmiotu został przeredagowany
      • Do gry dodano wskaźnik efektu pokazujący na początku starcia, które jednostki znajdują się pod jego wpływem
    • Red Buff i Morellonicom
      • Od teraz oba te przedmioty zachowują się w praktycznie taki sam sposób z tą różnicą, że Red Buff zadaje fizyczne obrażenia, a Morellonicom zadaje magiczne obrażenia.
      • Oba przedmioty zadają w przeciągu 5 sekund obrażenia równe 13% maksymalnego HP celu i całkowicie blokują wszelkie efekty leczące na celu
    • Frozen Heart
      • Wartość efektu spowalniającego Attack Speed została zwiększona z 20% do 25%
    • Hextech Gunblade
      • Wartość efektu leczącego została zwiększona z 25% do 33% wszystkich zadawanych obrażeń
    • Runaan’s Hurricane
      • Przedmiot ten został całkowicie zreworkowany:
        • Dana jednostka przywołuje na pole bitwy ducha, który powtarza jej ataki zadając 25% obrażeń
        • Duchy nakładają wszelkie efekty on-hit nakładane przez jednostkę w tym również Silverbolty Vayne
  • Pomniejsze zmiany
    • W pobliżu informacji o obecnie posiadanym złocie dodano wyjaśnienie systemu win streaków
    • Wraz z wprowadzeniem systemu rankingów do ekranu ładowania dodano możliwość sprawdzenia rangi pozostałych graczy w ten sam sposób w jaki sprawdza się rangę swojej drużyny w rankedach na Summoner’s Rift
    • Do interfejsu dodano możliwość włączenia/wyłączenia wykresów obrażeń pokazujących w czasie rzeczywistym ile obrażeń zadały w danym starciu poszczególne postacie – wykres ten oczywiście resetuje się wraz z początkiem każdej rundy

źródło: =https://reddit.com/r/leagueoflegends/comments/c8qfc5/tft_made_some_major_changes_on_the_pbe_including/

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.