Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Ogromne zmiany w Lux, przedmiotach i Lissandrze

Jeden z pracowników Riotu (odpowiedzialny za analizę systemów gry w celu zapewnienia lepszej jakości) – Ricklessabandon zapowiedział za pośrednictwem twittera część zmian, które najprawdopodobniej zostaną zawarte w nadchodzącej aktualizacji na serwerze testowym PBE. Na podstawie tej wiadomości wiemy, że Riot szykuje modyfikacje Lissandry, Deathfire Graspa, Rylaia, Talismana of Ascension, Frost Queen’s Claima, Exhausta i Heala.

Na razie nie wiadomo jakiego typu będą to zmiany, jednak w przypadku Lissandry możemy się domyślać, że Riot mógł zdecydować się na naprawę licznych bugów związanych z jej ulti. Niewykluczone także, że będziemy mieli okazję przetestować nową pasywkę tej postaci, o możliwości wprowadzeniu której inny Rioter- Meddler w swoim Q&A  wypowiadał się następująco:



Cały czas mam w planach przetestowanie jakiegoś defensywnego efektu po zCC’kowaniu przeciwnika (najprawdopodobniej efekt ten byłby mocniejszy przeciwko zasięgowym championom).

Pozostając jeszcze w tematyce PBE warto wspomnieć, że w ostatniej aktualizacji pojawiła się zmiana w Lux, która umknęła naszej uwadze podczas tworzenia postu o tymże patchu. Modyfikacja ta dotyczy pasywki tej postaci, a dokładniej rzecz ujmując liczby obrażeń przez nią zadawanych, które obecnie na serwerze testowym wynoszą 10 (+8 za każdy poziom, +0.2 AP), podczas gdy na serwerach live obrażenia równe są 10 (+10 za każdy poziom).

Co dokładniej ta zmiana oznacza dla Lux? Jeśli dla przykładu weźmiemy Lux posiadającą 500 AP na 18 poziomie to pasywka będzie zadawała 254 obrażeń, zamiast 190 jak to ma miejsce na serwerach live (jest to zwiększenie obrażeń 0 1/3 w późnej fazie gry). Jako, że E tej postaci (w momencie gdy ma ona 500 AP) zadaje 540 obrażeń to okazuje się, że pasywka zadaje tylko około połowy mniej damage’a. A więc sprawdźmy ile mniej więcej obrażeń może zadać Lux na 18 levelu z 500 AP używając całego comba z jednym autoattackiem:

W nowej wersji: 254*2 (zarówno AA jak i ulti zużywa stack nałożony przez pasywa) + 2025 = 2533

W starej wersji: 190*2 + 2025 = 2405

Jak widać zmiana ta dość mocno wzmacnia late game Lux i być może pomoże jej wrócić do mety.

źródło: http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/2b7c68/lux_passive_now_has_a_ap_scaling

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.