Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oficjalne zmiany patcha 9.7

Cześć! W tym patchu znajdziecie kilka znajomych twarzy, ponieważ dalej pracujemy nad wyważeniem okrutników takich jak Kayle, Sylas i Urgot. Przygotowaliśmy też kilka poprawek dla Drapieżnika, przedmiotów z Pożogą i narzędzia treningowego oraz parę aktualizacji run z drugiego rzędu ścieżki Dominacji.

Jeżeli chcecie zrelaksować się na otwartym morzu, zapraszamy na ARAM-y na Butcher’s Bridge, więc przygotujcie się do wypłynięcia z portu, zbanujcie Ziggsa i zaopatrzcie się w Duchowych Tułaczy.

Paul „Aether” Perscheid Hanna „shio shoujo” Woo

Patch w skrócie

Bohaterowie

Kayle

Zmniejszony przyrost pancerza i regeneracja zdrowia. Zwiększony koszt Q. Zmniejszona prędkość ruchu W, zwiększony koszt. Zmniejszone obrażenia E, ale teraz się skalują.

Mamy kolejną porcję zmian dla Kayle, żeby jej skoki mocy w późnej fazie gry bardziej zależały od tego, jak dobrze radzi sobie w grze, oraz od jej przedmiotów, a mniej od mocy biorącej się tylko z jej poziomów.

Podstawowe statystyki

REGNERACJA ZDROWIA 6 pkt. 5 pkt.
PRZYROST PANCERZA 3,5 pkt. 3 pkt.

Q — Promienny Wybuch

KOSZT 60/65/70/75/80 pkt. many 70/75/80/85/90 pkt. many

W — Astralne Błogosławieństwo

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 26/32/38/44/50% 24/28/32/36/40%
KOSZT 70/75/80/85/90 pkt. many 60/70/80/90/100 pkt. many

E — Gwieździste Czaroostrze

DODATKOWE OBRAŻENIA MAGICZNE 10/12,5/15/17,5/20% brakującego zdrowia celu 8/10/12/14/16% (+1% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) brakującego zdrowia celu

Urgot

Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej na wyższych poziomach. Dłuższy czas odnowienia E na niższych poziomach, zwiększony koszt. Zmniejszone obrażenia R.

Urgot zbyt brutalnie mieli wrogów. Tonujemy parę wzmocnień, które otrzymał w zeszłym patchu.

Umiejętność bierna — Wtórny Ogień

OBRAŻENIA 2/3/4/6/8% maksymalnego zdrowia celu 2/3/4/5/6% maksymalnego zdrowia celu (wciąż na poziomach 1/6/9/11/13)

E — Pogarda

CZAS ODNOWIENIA 14 sek. 16/15,5/15/14,5/14 sek.
KOSZT 50/60/70/80/90 pkt. many 60/70/80/90/100 pkt. many

R — Strach ponad Śmierć

OBRAŻENIA 125/250/375 pkt. 100/225/350 pkt.

Proste zmiany

Azir

Zwiększony przyrost regeneracji zdrowia. Zwiększone obrażenia Q.

Choć Azir otrzymał wzmocnienie prędkości ataku w patchu 9.4, to wciąż możemy mu trochę pomóc, nie sprawiając przy tym, że stanie się koszmarem w rozgrywkach profesjonalnych. Chyba.

Podstawowe statystyki

PRZYROST REGENERACJI ZDROWIA 0,55 pkt. 0,75 pkt.

Q — Piaskowy Szturm

OBRAŻENIA 60/80/100/120/140 pkt. 70/90/110/130/150 pkt.

Cho’Gath

Krótszy czas odnowienia Q.

Pomagamy Cho’Gathowi, dodając trochę mocy do jego głównej umiejętności utrudniania dostępu i kontroli tłumu.

Q — Rozerwanie

CZAS ODNOWIENIA 9 sek. 7 sek.

Dr Mundo

Zwiększone obrażenia Q. Zwiększone dodatkowe obrażenia od ataku E.

Wzmocnienia z patcha 9.5 to za mało dla Doktora, więc jeszcze trochę go ulepszamy. Więcej obrażeń!

Q — Zatruty Tasak

OBRAŻENIA 15/17,5/20/22,5/25% aktualnego zdrowia celu 20/22,5/25/27,5/30% aktualnego zdrowia celu

E — Masochizm

MINIMALNE DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 30/45/60/75/90 pkt. 40/55/70/85/100 pkt.
MAKSYMALNE DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 60/90/120/150/180 pkt. 80/110/140/170/200 pkt.

Garen

Zwiększone bierne statystyki W, krótszy czas odnowienia, krótszy czas działania na wyższych poziomach.

Po pierwsze: zwiększamy skalowanie Garena z liczbą zabitych przez niego jednostek.

Po drugie: dajemy Garenowi więcej okazji na skorzystanie z nieustępliwości i zwiększonej redukcji obrażeń efektu użycia Odwagi.

Po trzecie: chcemy dopilnować, żeby nie stał się zbyt mocny, więc utrzymujemy dostępność tej umiejętności mniej więcej na tym samym poziomie.

W — Odwaga

BIERNY PANCERZ I ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 0,25 pkt. za każdy ładunek, do maksymalnie 40 pkt. 0,33 pkt. za każdy ładunek, do maksymalnie 50 pkt.
CZAS ODNOWIENIA 24/23/22/21/20 sek. 23/21/19/17/15 sek.
CZAS DZIAŁANIA 2/3/4/5/6 sek. 2/2,75/3,5/4,25/5 sek.

Leona

Krótszy czas odnowienia E.

Zwiększamy liczbę efektów kontroli tłumu, jakie Leona może nakładać na wrogów w późnej fazie gry, żeby mogła częściej zaczynać walki, jeśli gracze wpakują więcej punktów w jej E.

E — Ostrze Zenitu

CZAS ODNOWIENIA 13/12/11/10/9 sek. 12/10,5/9/7,5/6 sek.

Lissandra

Dłuższy czas odnowienia Q.

Uderzamy w zdolność Lissandry do czyszczenia fal, żeby nie mogła już cały czas trzymać przeciwników pod wieżą.

Q — Odłamek Lodu

CZAS ODNOWIENIA 6/5,25/4,5/3,75/3 sek. 10/8,5/7/5,5/4 sek.

Morgana

Zmniejszony przyrost regeneracji zdrowia. Zmniejszone skalowanie W.

Morgana wygląda dobrze i równie dobrze się czuje. Być może jednak czuje się odrobinę zbyt dobrze, szczególnie w środkowej alei. Odbieramy jej trochę nadmiernej mocy, która wzięła się z jej aktualizacji w patchu 9.5. Choć głównie celujemy w Morganę w środkowej alei, Morgana jako wspierająca również oberwie.

Podstawowe statystyki

PRZYROST REGENERACJI ZDROWIA 0,6 pkt. 0,4 pkt.

W — Udręczony Cień

MINIMALNE SKALOWANIE CAŁKOWITYCH OBRAŻEŃ 0,8 pkt. mocy umiejętności 0,7 pkt. mocy umiejętności (wciąż przy 0% brakującego zdrowia celu)
MAKSYMALNE SKALOWANIE CAŁKOWITYCH OBRAŻEŃ 2,16 pkt. mocy umiejętności 1,89 pkt. mocy umiejętności (wciąż przy 100% brakującego zdrowia celu)

Pyke

Krótszy czas odnowienia Q na niższych poziomach. Dłuższy czas działania ogłuszenia E.

Dajemy zagrywkom Pyke’a więcej mocy.

Q — Kościany Harpun

CZAS ODNOWIENIA 16/14/12/10/8 sek. 14/12,5/11/9,5/8 sek.

E — Widmowy Odpływ

CZAS DZIAŁANIA OGŁUSZENIA 1,1 sek. 1,25 sek.

Rumble

Zwiększona prędkość ruchu W. Krótszy czas odnowienia R.

Dajemy Rumble’owi trochę ciepła i miłości, żeby mógł lepiej radzić sobie z innymi górnymi.

W — Tarcza Złomu

PRĘDKOŚĆ RUCHU 10/15/20/25/30% 20/25/30/35/40%

R — Wyrównywacz

CZAS ODNOWIENIA 110/100/90 sek. 100/85/70 sek.

Sylas

Zmniejszona regeneracja zdrowia. Zmniejszone obrażenia W. Dłuższy czas odnowienia E na niższych poziomach.

Dalej modyfikujemy Sylasa, ponieważ gra przeciwko niemu stała się frustrująca na każdym poziomie rozgrywki. Te zmiany mają przysporzyć mu słabości w fazie gry w alei, żeby nie mógł być mobilny i jednocześnie zadawać więcej obrażeń oraz leczyć się lepiej od swojego wroga.

Podstawowe statystyki

REGNERACJA ZDROWIA 9,5 pkt. 7,5 pkt.

W — Królobójca

OBRAŻENIA 60/90/120/150/180 pkt. 50/75/100/125/150 pkt.
WZMOCNIONE OBRAŻENIA 90/135/180/225/270 pkt. 75/112,5/150/187,5/225 pkt.

E — Ucieczka / Uprowadzenie

CZAS ODNOWIENIA 12/11,5/11/10,5/10 sek. 18/16/14/12/10 sek.

Przedmioty

Zaklęcie: Żar

Zwiększone obrażenia aury zadawane stworom i potworom.

Pomagamy dżunglującym obrońcom poczuć znaczniejszy skok mocy po ukończeniu Żaru i przybliżamy ten przedmiot do innych przedmiotów do dżungli pod względem szybkości czyszczenia obozów.

BRZYTWODZIÓB Z GRILLA Zadaje 200% 300% dodatkowych obrażeń magicznych stworom i potworom.

Tajemnicza Pieczęć

Zmniejszona moc umiejętności i wartość odsprzedaży.

Tajemnicza Pieczęć ma być ryzykownym zakupem, który można ostatecznie ulepszyć do jeszcze bardziej ryzykownego Wykradacza Dusz, ale zapewnia zbyt efektywne statystyki i można odsprzedać ją z niewielką stratą, więc stała się właściwym wyborem (albo wyborami, bo często kupuje się ją na pęczki) w zbyt wielu sytuacjach.

MOC UMIEJĘTNOŚCI 15 pkt. 10 pkt.
WARTOŚĆ ODSPRZEDAŻY 245 szt. złota 140 szt. złota
zaktualizowano

Koniec Rozumu

Zwiększona prędkość ataku, odporność na magię i koszt. Od teraz przyznaje prędkość ruchu. Obrażenia przy trafieniu zmniejszone na początku, ale zwiększone później. Nie wykrada już odporności na magię przy trafieniu, ale teraz leczy przy trafieniu.

Sprawiamy, że Koniec Rozumu będzie lepszym wyborem dla osiłków bazujących na prędkości ataku. Ten przedmiot może teraz wypełnić lukę, którą mogłaby wypełnić Paszcza Malmortiusa, ale ona nie może tego zrobić, ponieważ jej efekt bierny pokrywa się z efektem Gruboskórności Steraka (Linia Życia). Koniec Rozumu będzie też lepiej sprawdzał się w późnej fazie gry, ponieważ jego nowy, UNIKALNY efekt lepiej się skaluje.

ŁĄCZNY KOSZT 2400 szt. złota 2900 szt. złota
PRZEPIS Wygięty Łuk + Płaszcz Negacji + Sztylet + 380 szt. złota Wygięty Łuk + Płaszcz Negacji + Sztylet + 880 szt. złota
PRĘDKOŚĆ ATAKU 40% 50%
ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 40 pkt. 50 pkt.
nowośćPRĘDKOŚĆ RUCHU 5%
OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU 42 pkt. 15-80 pkt. (na poziomach 1-18)
nowośćKRADZIEŻ ZDROWIA Leczysz się o wartość obrażeń zadanych przez Koniec Rozumu przy trafieniu (efekt ten jest skuteczny w 33% w przypadku bohaterów walczących z dystansu).
usuniętoKRADZIEŻ ODPORNOŚCI NA MAGIĘ Ataki podstawowe nie wykradają już 6 pkt. odporności na magię (3 pkt. w przypadku bohaterów walczących z dystansu) do maks. 30 pkt.

Wyświetlanie obrażeń zadawanych przez przedmioty z Pożogą

Wszyscy lubią duże liczby.

POŻOGA SOBOTNIEJ NOCY Tekst w walce dotyczący efektów Pożogi Żaru, Żaru Bami i Słonecznej Peleryny teraz wyświetla rosnące całkowite wartości obrażeń, jakie otrzymał każdy cel.

Runy

zaktualizowano

Kolekcja Oczu

Zmniejszona maksymalna liczba ładunków, całkowite statystyki bez zmian. Zabójstwa i asysty dają jeden ładunek, niszczenie totemów nie daje już ładunków.

30 pkt. siły adaptacyjnej Kolekcji Oczu nie dawało szans Duchowi Poro i Zombi Totemowi. Wszystkie te trzy runy dają teraz tyle samo siły adaptacyjnej, więc będziecie wybierać, w jaki sposób uzbieracie premię, a nie jej rodzaj. W Kolekcji Oczu chodzi o zabijanie bohaterów.

MAKSYMALNA LICZBA ŁADUNKÓW 20 10
ŁADUNKI 2 za każde zabójstwo bohatera, 1 za każdą asystę, 1 za każdy zniszczony totem 1 za każdy udział w zabójstwie (zabójstwo lub asysta)
SIŁA ADAPTACYJNA 1 pkt. za każdy ładunek (maks. 20 pkt.) 2 pkt. za każdy ładunek (maks. 20 pkt.)
PREMIA ZA UKOŃCZENIE KOLEKCJI 10 pkt. siły adaptacyjnej (bez zmian)
zaktualizowano

Duch Poro

Gdy wasze totemy wygasają, pozostaje po nich Duch Poro i otrzymujecie ładunki siły adaptacyjnej. Przy maksymalnej liczbie ładunków zyskujecie dodatkową siłę adaptacyjną.

30 pkt. siły adaptacyjnej Kolekcji Oczu nie dawało szans Duchowi Poro i Zombi Totemowi. Wszystkie te trzy runy dają teraz tyle samo siły adaptacyjnej, więc będziecie wybierać, w jaki sposób uzbieracie premię, a nie jej rodzaj. W Duchu Poro chodzi o rozmyślne umieszczanie totemów.

usuniętoNAWIEDZONY TALIZMAN Stanie w zaroślach nie zmienia już waszego talizmanu w Ducha Poro. Ustawienie Ducha Poro na terytorium wroga nie daje już siły adaptacyjnej.
nowośćSTRASZNE Gdy wasze totemy wygasną, pozostaje po nich Duch Poro, który zapewnia wizję, dopóki nie zostanie wystraszony przez wrogich bohaterów. Totemy zniszczone przez wrogów nie pozostawiają Duchów Poro.
nowośćBUU Przywołanie Ducha Poro daje 2 pkt. siły adaptacyjnej do 10 razy (maks. 20 pkt.). Jeżeli przywołacie 10 Duchów Poro, zyskacie dodatkowe 10 pkt. siły adaptacyjnej.
zaktualizowano

Zombi Totem

Nie daje już obrażeń przy trafieniu przeciwko bohaterom po zniszczeniu totemu. Zniszczenie totemu daje teraz ładunki siły adaptacyjnej. Przy maksymalnej liczbie ładunków zyskujecie dodatkową siłę adaptacyjną.

30 pkt. siły adaptacyjnej Kolekcji Oczu nie dawało szans Duchowi Poro i Zombi Totemowi. Wszystkie te trzy runy dają teraz tyle samo siły adaptacyjnej, więc będziecie wybierać, w jaki sposób uzbieracie premię, a nie jej rodzaj. W Zombi Totemie chodzi o niszczenie totemów.

usuniętoDOTYK ŚMIERCI Nie zadajecie już dodatkowych obrażeń bohaterom po zniszczeniu totemu.
nowośćCMENTARZ TOTEMÓW Zniszczenie totemu daje 2 pkt. siły adaptacyjnej do 10 razy (maks. 20 pkt.). Jeżeli zniszczycie 10 totemów, zyskacie dodatkowe 10 pkt. siły adaptacyjnej.

Odcięcie

Zwiększone obrażenia przeciwko celom, które mają bardzo dużo zdrowia.

Ta runa była słaba nawet po wzmocnieniu z patcha 9.5.

OBRAŻENIA 5-12% 5-15% (wciąż przy 10-100% różnicy w maksymalnym zdrowiu)

Demolka

Zwiększone skalowanie z maksymalnym zdrowiem.

Ta runa była kiepska w porównaniu z prawie wszystkimi innymi mniejszymi runami.

OBRAŻENIA 100 pkt. (+30% maksymalnego zdrowia) 100 pkt. (+35% maksymalnego zdrowia)

Przerost

Premia za zebranie wszystkich ładunków daje więcej maksymalnego zdrowia.

Sprawiamy, że ta runa będzie lepsza, szczególnie dla wszystkich tych, którzy kupują przedmioty zapewniające zdrowie.

PREMIA ZA ZEBRANIE WSZYSTKICH ŁADUNKÓW Zwiększenie maksymalnego zdrowia o 2,5% Zwiększenie maksymalnego zdrowia o 3,5%

Drapieżnik

Patrzcie, mała poprawka funkcjonalności!

WZIUU Efekt palący potwory Talizmanu Łowcy i jego ulepszeń nie przerywa już przygotowywania Drapieżnika.

Superłowca

Zwiększone skrócenie czasu odnowienia superumiejętności.

Ta runa była kiepska.

SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA SUPERUMIEJĘTNOŚCI 5% (+2% za każdy ładunek), maks. 15% 5% (+3% za każdy ładunek), maks. 20%

Narzędzie treningowe

Niewielkie nowości w menu kodów w celu zwiększenia wygody graczy.

WYGRANIE GRY Od teraz można zniszczyć Nexus wrogów z poziomu menu kodów.
WYPŁACZ SIĘ Od teraz można natychmiast skumulować Łzę Bogini z poziomu menu kodów.

ARAM — Powrót do Bilgewater

Pożeglujcie z powrotem na Butcher’s Bridge, aby polować na skarby i wypróbować eksperymentalne zmiany w trybie ARAM. Aby uzyskać więcej informacji o wydarzeniu Powrót do Bilgewater, zmianach w rozgrywce, nowych przedmiotach i aktualizacjach wyważających, zajrzyjcie do wpisu /od dewelopera w Nexusie.

PODĄŻAJ ZA KOMPASEM Butcher’s Bridge powraca na ograniczony czas.
nowośćPOŚLIJ ICH W GŁĘBINY Banujcie najbardziej znienawidzonych bohaterów. Po ustaleniu banów przydzielimy wam losowych bohaterów, a zbanowani bohaterowie nie pokażą się przy wymianach.
nowośćWYKOŃCZENIE Po 15 minutach zwiększy się częstotliwość pojawiania się stworów, stwory zyskają więcej prędkości ruchu, a bohaterowie będą zadawać budowlom o 10% obrażeń więcej.
nowośćAUĆ Obrażenia od bohaterów, którzy znajdują się dalej niż 900 jednostek, zostaną zredukowane o 15%.
nowośćCZAR PRZYWOŁYWACZA Bariera została zastąpiona Całą Wstecz. Po aktywacji Cała Wstecz daje graczom niewielką, niebieską tarczę (słabszą niż Bariera), a 3 sekundy później przenosi ich w kierunku platformy startowej.
zaktualizowanoPRZEDMIOTY Do sklepu w trybie ARAM dodano Zemstę Marynarza i Duchowych Tułaczy oraz zmodyfikowano Plemienną Zbroję.
DOSTOSOWANIE RUN Dostosowano runy w trybie ARAM podobnie jak w przypadku trybów Nexus Blitz i ARURF+.
WYWAŻENIE BOHATERÓW Zmodyfikowano bohaterów, żeby zmniejszyć różnice pomiędzy najlepszymi a najgorszymi bohaterami w trybie ARAM.

Klient w wersji dla Maca

WIĘCEJ BITÓW Klient w wersji dla Maca w tym patchu stanie się programem 64-bitowym. Żadne aktualizacje ani ponowne instalacje nie są wymagane — po prostu przeprowadźcie patcha tak jak zwykle!
ZNANY BŁĄD Ekrany zwycięstwa/porażki znowu są obrazami statycznymi.

Twój sklep powraca

Spersonalizowane oferty powróciły i będą z nami od 22:00 CEST 4 kwietnia do 8:59 CEST 26 kwietnia 2019!

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd powodujący, że czas odnowienia W — Osłony Zmierzchu Akali nie był poprawnie skracany przez skrócenie czasu odnowienia.
  • Linie dialogowe Jarvana IV przy rzuceniu R — Kataklizmu nie są już odtwarzane podczas ponownego użycia tej umiejętności.
  • Aury wzmocnień na M.W Skarnerze Alfa, Zombi Brandzie, AstroNautilusie, Czarodziejce Gwiazd Jinx, Basenowej Fiorze, Wukongu z Podziemi, Śnieżnym Malzaharze, Basenowej Leonie, PROJEKCIE: Leona i Rammusie Strażniku Pustyni teraz poprawnie trzymają się ich modeli podczas niektórych animacji.
  • R — Kajdany Duszy Morgany nie trafiają już celów, jeżeli Morgana zginie w trakcie ich rzucania.
  • E — Nadużycie Siły Vi nie przerywa się już, kiedy aktywuje się Widmowe Uderzenie Ostrza Gniewu Guinsoo.
  • Naprawiono błąd powodujący, że E — Rozpruta Ziemia Taliyah skalowała się nieprawidłowo.
  • Zdobywca jest teraz poprawnie aktywowany przez zwierzątka (poza Pusklętami Malzahara i Mglistą Dziewicą Yoricka — one wciąż nie działają jak należy).
  • Efekty wszechwampiryzmu teraz poprawnie leczą o mniej w przypadku obrażeń zadawanych przez zwierzątka.

Nadchodzące skórki i Barwy

Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.