Jeżeli chcecie zrelaksować się na otwartym morzu, zapraszamy na ARAM-y na Butcher’s Bridge, więc przygotujcie się do wypłynięcia z portu, zbanujcie Ziggsa i zaopatrzcie się w Duchowych Tułaczy.


Patch w skrócie
Bohaterowie

Kayle
Zmniejszony przyrost pancerza i regeneracja zdrowia. Zwiększony koszt Q. Zmniejszona prędkość ruchu W, zwiększony koszt. Zmniejszone obrażenia E, ale teraz się skalują.
Mamy kolejną porcję zmian dla Kayle, żeby jej skoki mocy w późnej fazie gry bardziej zależały od tego, jak dobrze radzi sobie w grze, oraz od jej przedmiotów, a mniej od mocy biorącej się tylko z jej poziomów.
Podstawowe statystyki
Q — Promienny Wybuch
W — Astralne Błogosławieństwo
E — Gwieździste Czaroostrze

Urgot
Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej na wyższych poziomach. Dłuższy czas odnowienia E na niższych poziomach, zwiększony koszt. Zmniejszone obrażenia R.
Urgot zbyt brutalnie mieli wrogów. Tonujemy parę wzmocnień, które otrzymał w zeszłym patchu.
Umiejętność bierna — Wtórny Ogień
E — Pogarda
R — Strach ponad Śmierć
Proste zmiany

Azir
Zwiększony przyrost regeneracji zdrowia. Zwiększone obrażenia Q.
Choć Azir otrzymał wzmocnienie prędkości ataku w patchu 9.4, to wciąż możemy mu trochę pomóc, nie sprawiając przy tym, że stanie się koszmarem w rozgrywkach profesjonalnych. Chyba.
Podstawowe statystyki
Q — Piaskowy Szturm

Cho’Gath
Krótszy czas odnowienia Q.
Pomagamy Cho’Gathowi, dodając trochę mocy do jego głównej umiejętności utrudniania dostępu i kontroli tłumu.
Q — Rozerwanie

Dr Mundo
Zwiększone obrażenia Q. Zwiększone dodatkowe obrażenia od ataku E.
Wzmocnienia z patcha 9.5 to za mało dla Doktora, więc jeszcze trochę go ulepszamy. Więcej obrażeń!
Q — Zatruty Tasak
E — Masochizm

Garen
Zwiększone bierne statystyki W, krótszy czas odnowienia, krótszy czas działania na wyższych poziomach.
Po pierwsze: zwiększamy skalowanie Garena z liczbą zabitych przez niego jednostek.
Po drugie: dajemy Garenowi więcej okazji na skorzystanie z nieustępliwości i zwiększonej redukcji obrażeń efektu użycia Odwagi.
Po trzecie: chcemy dopilnować, żeby nie stał się zbyt mocny, więc utrzymujemy dostępność tej umiejętności mniej więcej na tym samym poziomie.
W — Odwaga

Leona
Krótszy czas odnowienia E.
Zwiększamy liczbę efektów kontroli tłumu, jakie Leona może nakładać na wrogów w późnej fazie gry, żeby mogła częściej zaczynać walki, jeśli gracze wpakują więcej punktów w jej E.
E — Ostrze Zenitu

Lissandra
Dłuższy czas odnowienia Q.
Uderzamy w zdolność Lissandry do czyszczenia fal, żeby nie mogła już cały czas trzymać przeciwników pod wieżą.
Q — Odłamek Lodu

Morgana
Zmniejszony przyrost regeneracji zdrowia. Zmniejszone skalowanie W.
Morgana wygląda dobrze i równie dobrze się czuje. Być może jednak czuje się odrobinę zbyt dobrze, szczególnie w środkowej alei. Odbieramy jej trochę nadmiernej mocy, która wzięła się z jej aktualizacji w patchu 9.5. Choć głównie celujemy w Morganę w środkowej alei, Morgana jako wspierająca również oberwie.
Podstawowe statystyki
W — Udręczony Cień

Pyke
Krótszy czas odnowienia Q na niższych poziomach. Dłuższy czas działania ogłuszenia E.
Dajemy zagrywkom Pyke’a więcej mocy.
Q — Kościany Harpun
E — Widmowy Odpływ

Rumble
Zwiększona prędkość ruchu W. Krótszy czas odnowienia R.
Dajemy Rumble’owi trochę ciepła i miłości, żeby mógł lepiej radzić sobie z innymi górnymi.
W — Tarcza Złomu
R — Wyrównywacz

Sylas
Zmniejszona regeneracja zdrowia. Zmniejszone obrażenia W. Dłuższy czas odnowienia E na niższych poziomach.
Dalej modyfikujemy Sylasa, ponieważ gra przeciwko niemu stała się frustrująca na każdym poziomie rozgrywki. Te zmiany mają przysporzyć mu słabości w fazie gry w alei, żeby nie mógł być mobilny i jednocześnie zadawać więcej obrażeń oraz leczyć się lepiej od swojego wroga.
Podstawowe statystyki
W — Królobójca
E — Ucieczka / Uprowadzenie
Przedmioty

Zaklęcie: Żar
Zwiększone obrażenia aury zadawane stworom i potworom.
Pomagamy dżunglującym obrońcom poczuć znaczniejszy skok mocy po ukończeniu Żaru i przybliżamy ten przedmiot do innych przedmiotów do dżungli pod względem szybkości czyszczenia obozów.

Tajemnicza Pieczęć
Zmniejszona moc umiejętności i wartość odsprzedaży.
Tajemnicza Pieczęć ma być ryzykownym zakupem, który można ostatecznie ulepszyć do jeszcze bardziej ryzykownego Wykradacza Dusz, ale zapewnia zbyt efektywne statystyki i można odsprzedać ją z niewielką stratą, więc stała się właściwym wyborem (albo wyborami, bo często kupuje się ją na pęczki) w zbyt wielu sytuacjach.

Koniec Rozumu
Zwiększona prędkość ataku, odporność na magię i koszt. Od teraz przyznaje prędkość ruchu. Obrażenia przy trafieniu zmniejszone na początku, ale zwiększone później. Nie wykrada już odporności na magię przy trafieniu, ale teraz leczy przy trafieniu.
Sprawiamy, że Koniec Rozumu będzie lepszym wyborem dla osiłków bazujących na prędkości ataku. Ten przedmiot może teraz wypełnić lukę, którą mogłaby wypełnić Paszcza Malmortiusa, ale ona nie może tego zrobić, ponieważ jej efekt bierny pokrywa się z efektem Gruboskórności Steraka (Linia Życia). Koniec Rozumu będzie też lepiej sprawdzał się w późnej fazie gry, ponieważ jego nowy, UNIKALNY efekt lepiej się skaluje.
Wyświetlanie obrażeń zadawanych przez przedmioty z Pożogą
Wszyscy lubią duże liczby.
Runy

Kolekcja Oczu
Zmniejszona maksymalna liczba ładunków, całkowite statystyki bez zmian. Zabójstwa i asysty dają jeden ładunek, niszczenie totemów nie daje już ładunków.
30 pkt. siły adaptacyjnej Kolekcji Oczu nie dawało szans Duchowi Poro i Zombi Totemowi. Wszystkie te trzy runy dają teraz tyle samo siły adaptacyjnej, więc będziecie wybierać, w jaki sposób uzbieracie premię, a nie jej rodzaj. W Kolekcji Oczu chodzi o zabijanie bohaterów.

Duch Poro
Gdy wasze totemy wygasają, pozostaje po nich Duch Poro i otrzymujecie ładunki siły adaptacyjnej. Przy maksymalnej liczbie ładunków zyskujecie dodatkową siłę adaptacyjną.
30 pkt. siły adaptacyjnej Kolekcji Oczu nie dawało szans Duchowi Poro i Zombi Totemowi. Wszystkie te trzy runy dają teraz tyle samo siły adaptacyjnej, więc będziecie wybierać, w jaki sposób uzbieracie premię, a nie jej rodzaj. W Duchu Poro chodzi o rozmyślne umieszczanie totemów.

Zombi Totem
Nie daje już obrażeń przy trafieniu przeciwko bohaterom po zniszczeniu totemu. Zniszczenie totemu daje teraz ładunki siły adaptacyjnej. Przy maksymalnej liczbie ładunków zyskujecie dodatkową siłę adaptacyjną.
30 pkt. siły adaptacyjnej Kolekcji Oczu nie dawało szans Duchowi Poro i Zombi Totemowi. Wszystkie te trzy runy dają teraz tyle samo siły adaptacyjnej, więc będziecie wybierać, w jaki sposób uzbieracie premię, a nie jej rodzaj. W Zombi Totemie chodzi o niszczenie totemów.

Przerost
Premia za zebranie wszystkich ładunków daje więcej maksymalnego zdrowia.
Sprawiamy, że ta runa będzie lepsza, szczególnie dla wszystkich tych, którzy kupują przedmioty zapewniające zdrowie.
Narzędzie treningowe
ARAM — Powrót do Bilgewater
Klient w wersji dla Maca
Twój sklep powraca
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd powodujący, że czas odnowienia W — Osłony Zmierzchu Akali nie był poprawnie skracany przez skrócenie czasu odnowienia.
- Linie dialogowe Jarvana IV przy rzuceniu R — Kataklizmu nie są już odtwarzane podczas ponownego użycia tej umiejętności.
- Aury wzmocnień na M.W Skarnerze Alfa, Zombi Brandzie, AstroNautilusie, Czarodziejce Gwiazd Jinx, Basenowej Fiorze, Wukongu z Podziemi, Śnieżnym Malzaharze, Basenowej Leonie, PROJEKCIE: Leona i Rammusie Strażniku Pustyni teraz poprawnie trzymają się ich modeli podczas niektórych animacji.
- R — Kajdany Duszy Morgany nie trafiają już celów, jeżeli Morgana zginie w trakcie ich rzucania.
- E — Nadużycie Siły Vi nie przerywa się już, kiedy aktywuje się Widmowe Uderzenie Ostrza Gniewu Guinsoo.
- Naprawiono błąd powodujący, że E — Rozpruta Ziemia Taliyah skalowała się nieprawidłowo.
- Zdobywca jest teraz poprawnie aktywowany przez zwierzątka (poza Pusklętami Malzahara i Mglistą Dziewicą Yoricka — one wciąż nie działają jak należy).
- Efekty wszechwampiryzmu teraz poprawnie leczą o mniej w przypadku obrażeń zadawanych przez zwierzątka.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem: