Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oficjalne zmiany patcha 7.8

Hej, ludziska.

Zbliża się środek sezonu i wyważanie będzie trochę utrudnione na czas jednego patcha, więc ten patch możecie uznać za przygotowanie do tego. To powiedziawszy, skupiamy się na zmianach, które albo muszą zdarzyć się teraz, albo ich rezultaty będą utrzymywać się przez długi czas.

Po pierwsze, wykorzystujemy tę okazję, by przyjrzeć się temu, jak opóźnienie wpływa na rozgrywkę. Oczywiście nikt nie lubi grać z dużym opóźnieniem, ale niektórzy bohaterowie odczuwają to bardziej niż inni. Wprowadzamy kilka zmian, które sprawią, że nie będą oni aż tak poszkodowani, gdy będą reagować na polecenia z opóźnieniem.

Następnie przechodzimy do rozgrywek profesjonalnych. Ponieważ zbliża się MSI, zajmujemy się kilkoma silnymi postaciami, aby mieć pewność, że nie zdominują całkowicie etapu wyboru i banowania, więc wprowadzamy niezbędne zmiany.

Z drugiej strony teraz nadarza się idealna okazja do wzmocnienia kilku słabszych bohaterów, którzy potrzebują miłości. Aatrox otrzymuje trochę dodatkowej mocy w związku z ostatnią aktualizacją, a Udyr dostaje kilka drobnych zmian.

Kończąc, wykorzystujemy okazję, aby poprawić kilka rzeczy związanych z rozgrywką na Twisted Treeline i w trybie ARAM, aby grało się przyjemniej.

Ruszajcie do walki i rzucania Poro!

Paul „Aether” Perscheid Phillip „Costy” Costigan Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman Lucas „Luqizilla” Moutinho

Bohaterowie

Xayah i Rakan

Xayah, Buntowniczka i Rakan, Uwodziciel zostaną udostępnieni w późniejszym czasie po premierze patcha 7.8! A w międzyczasie więcej informacji o vastajańskich bojownikach o wolność znajdziecie tutaj:

Aatrox

Krwiożerczy zyskuje dodatkową prędkość ataku, a poza tym odnawia się na potworach. Zwiększone leczenie W zależne od brakującego zdrowia.

Pomimo ciepłych uczuć, jakimi został obdarowany w patchu 7.6, Aatrox wciąż ma problemy z regularnością (szczególnie w dżungli). Jego nowa umiejętność bierna jest znacznie trudniej dostępna w dżungli niż stara, więc poprawiamy to. Dodatkowo przywracamy trochę mocy jego samoleczenia, aby czuł się lepiej podczas walk.

Umiejętność bierna — Studnia Krwi

nowośćPOTWORNA DETERMINACJA Krwiożerczy odnawia się teraz podczas atakowania potworów
PRĘDKOŚĆ ATAKU 20/30/40/50% 30/40/50/60%

W — Żądza Krwi

LECZENIE 5% brakującego zdrowia Aatroxa 6,5% brakującego zdrowia Aatroxa

Amumu

Umiejętność bierna zadaje teraz nieuchronne obrażenia. Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej.

Funkcja umiejętności biernej Amumu (nieuchronne obrażenia po redukcji) nie pokrywała się z oczekiwaniami (nieuchronne obrażenia), więc zmieniamy ten drugi element i poprawiamy numerki.

Umiejętność bierna — Przeklęty Dotyk

DODATKOWE NIEUCHRONNE OBRAŻENIA 15% zadanych obrażeń magicznych, obliczanych po tym, jak zostały zmniejszone przez odporność na magię 10% zadanych obrażeń magicznych, obliczanych przed tym, jak zostały zmniejszone przez odporność na magię

W — Rozpacz

OBRAŻENIA PROCENTU ZDROWIA 1/1,5/2/2,5/3% maksymalnego zdrowia celu na sekundę 1/1,25/1,5/1,75/2% maksymalnego zdrowia celu na sekundę

Ivern

Pojedyncze zarośla nie blokują już wizji na potężnych potworach.

Zarośla Iverna i tak już są niezwykle użyteczne (nie będziemy wymieniać tu całej listy ich zastosowań), więc kontrolowanie neutralnych celów z taką łatwością nie powinno do nich należeć.

W — Siewca Zarośli

ZA DUŻY DO UKRYCIA Stworzenie zarośli bezpośrednio na potężnym potworze nie skrywa go już przed wizją wroga. (Wciąż można odebrać wrogom wizję poprzez utworzenie ściany z zarośli, przez co nie będzie można zobaczyć potwora).

Karthus

Rzucanie Q działa lepiej.

Opóźnienie ogranicza to, co można zrobić z postacią, ale w przypadku magów z krótkim czasem odnowienia jak Karthus, można odnieść wrażenie, że połączenie internetowe ma większy wpływ na przebieg starcia niż zdolność przeciwnika do unikania. Naprawiamy to.

Q — Zrównanie z Ziemią

WYRÓWNANE ZRÓWNANIE Z ZIEMIĄ Zrównanie z Ziemią może być teraz buforowane. Rzucenia wykonane, gdy Zrównanie z Ziemią wybucha, zostaną zrobione automatycznie, gdy Zrównanie z Ziemią się odnowi, chyba że Karthus anuluje polecenie.

Lissandra

Zwiększone skalowanie obrażeń Q. Czas odnowienia umiejętności biernej zmniejszony na późniejszych poziomach.

Chcemy, aby Lissandra była nagradzana za zajmowanie dobrych pozycji trafianiem kilkoma Odłamkami Lodu. Aktualnie prowadzi to do tego, że szybko kończy jej się mana, więc dajemy jej lepszy dostęp do many z umiejętności biernej wraz z postępami gry.

Umiejętność bierna — Córa Lodu

CZAS ODNOWIENIA 18 sekund na wszystkich poziomach 18/15/12/9 sek. na poziomach 1/6/11/16
NAPRAWIONY BŁĄD Naprawiono błąd, który sprawiał, że czas odnowienia Córy Lodu nie był skracany, gdy Pierścień Mrozu zabijał jednostkę.

Q — Odłamek Lodu

SKALOWANIE 0,65 pkt. mocy umiejętności 0,7 pkt. mocy umiejętności

Malzahar

Zmniejszony pancerz. Zmniejszone zdrowie Puskląt.

Pusklęta Malzahara zadają zbyt duże obrażenia, aby je ignorować, ale — dla wielu dolnych — są zbyt trudne do szybkiego wyeliminowania. Istnieją sposoby na kontrowanie ich (efekty przy trafieniu, Wygięty Łuk lub obrażenia obszarowe), ale zmniejszamy zdrowie Puskląt, aby sposoby te sprawdzały się jeszcze lepiej, gdy gracze postanowią z nich skorzystać.

Podstawowe statystyki

PANCERZ 20 pkt. 18 pkt.

W — Rój z Pustki

ZDROWIE PUSKLĄT 3 pkt. 2 pkt.
ZŁOTO ZA ZABICIE PUSKLĄT 10 szt. 5 szt.

Nautilus

Zmniejszony przyrost regeneracji many co poziom. Zwiększony koszt many E.

Nautilus wywiera olbrzymią presję, gdy naciska z Prądem Morskim i wciąż ma dość many, aby robić wszystko, co tylko chce, jak chociażby asystować przy gankach, uciekać przed nimi lub toczyć pojedynki. Ciągłe nacieranie z użyciem umiejętności — szczególnie przed zakupem Słonecznej Peleryny lub przedmiotów z maną — powinno bardziej naruszyć jego zasoby many, aby przeciwnicy mogli go pokarać.

Podstawowe statystyki

PRZYROST REGENERACJI MANY 0,7 pkt. 0,5 pkt.

E — Prąd Morski

KOSZT 40/50/60/70/80 pkt. many 50/60/70/80/90 pkt. many

Ryze

Czas odnowienia Q resetuje się przy rzuceniu W/E, a nie przy trafieniu.

Podobnie jak w przypadku Karthusa, szybkie kombinacje Ryze’a w dużym stopniu zależą od tego, jakie opóźnienie ma gracz. Ułatwiamy trochę resetowanie, aby zmniejszyć rozstrzał.

Q — Przeciążenie

WYCZEKIWANIE Czas odnowienia resetuje się, gdy Runiczne Więzienie lub Fluktuacja Magii zostaną rzucone, a nie w momencie, w którym trafią cele.

Shen

Q zadaje mniejsze obrażenia stworom, ale większe bohaterom. Tarcza R skaluje się z brakującym zdrowiem.

Shen jest jednym z bohaterów, którzy zawsze znacznie lepiej sobie radzą w zorganizowanej grze — ze względu na obecność na mapie, jaką zapewnia mu Wsparcie. Aktualnie czyści fale stworów tak szybko, że ciągle jest w stanie wywierać presję na mapie (co znacznie zmniejsza wszelkie konsekwencje opuszczenia przez niego alei). Osłabiamy jego czyszczenie fal oraz wywieraną presję, ale dodajemy trochę podstawowych obrażeń i kontroli tłumu w ramach rekompensaty.

Q — Natarcie Zmierzchu

DODATKOWE OBRAŻENIA WZMOCNIONEGO ATAKU 30/50/70/90/110 pkt. przeciwko celom niebędącym bohaterami (na poziomach 1-5) 15/20/25/30/35/40 pkt. przeciwko każdemu wrogowi (na poziomach 1/4/7/10/13/16)
nowośćPOTWORNA DETERMINACJA Zadaje podwójne obrażenia potworom (jednak wciąż ma górny limit).

E — Bieg przez Cienie

KOSZT 180 pkt. energii 150 pkt. energii
SZEROKOŚĆ Szerokość zwiększona z 100 jedn. 120 jedn.

R — Wsparcie

CZAS ODNOWIENIA 180/150/120 sek. 200/180/160 sek.
TARCZA 250/550/850 pkt. 175/350/525 pkt., skaluje się do 280/560/840 pkt. zależnie od aktualnego zdrowia sojusznika (tarcza osiąga maksymalną wytrzymałość przy 40% zdrowia)

Udyr

Q i W aktywują swoje efekty co 3 ataki. Zmodyfikowane koszty many umiejętności.

Obecnie Udyr musi skupiać się tylko na Stylu Feniksa albo Tygrysa, zupełnie pomijając tę drugą umiejętność aż do końcowej fazy gry. Chcemy zagwarantować, że używanie wszystkich umiejętności Udyra jest przynajmniej możliwością. Oznacza to sprawienie, że Tygrys i Żółw staną się stylami, w których warto zostać na dłużej, a także zmniejszenie kosztu many umiejętności na niższych poziomach.

Ogólne

KOSZTY UMIEJĘTNOŚCI 47/44/41/38/35 pkt. many 50-33 pkt. many (na poziomach 1-18)

Q — Styl Tygrysa

usuniętoDODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU Podstawowe ataki nie zadają już dodatkowych obrażeń w wysokości 15% całkowitych obrażeń od ataku Udyra w stylu Tygrysa.
nowośćCIĄGŁE UDERZENIA Pierwszy i każdy co trzeci podstawowy atak Udyra w Stylu Tygrysa to Uderzenia Tygrysa, które nakładają obrażenia w czasie z tego stylu.
OBRAŻENIA UDERZENIA TYGRYSA 30/80/130/180/230 pkt. w ciągu 2 sekund 30/60/90/120/150 pkt. w ciągu 2 sekund
nowośćPROSTO W GARDŁO Kolejne Uderzenia Tygrysa przeciwko temu samemu celowi powodują natychmiastowe zadanie pozostałych obrażeń z wcześniejszego efektu oraz nałożenie nowego.

W — Styl Żółwia

usuniętoKRADZIEŻ ŻYCIA Udyr nie zyskuje już kradzieży życia, gdy korzysta ze Stylu Żółwia.
nowośćPOWOLI i SPOKOJNIE Pierwszy i każdy co trzeci atak podstawowy Udyra w Stylu Żółwia przywraca mu 2,5% maksymalnego zdrowia. Efekt zwiększa się do 5% zależnie od brakującego zdrowia Udyra.

Howling Abyss

Kilka zmian mających na celu przyspieszenie ARAM-ów. Więcej Poro.

Grając w trybie ARAM, ludzie na ogół szukają krótszej rozgrywki, ale mecze często zamieniają się w przeciąganie liny podczas naciskania na inhibitory, dopóki ktoś nie zawali. Chcemy zmniejszyć częstotliwość występowania tych sytuacji, co w rezultacie skróci czasy trwania gier.


Zyskiwanie złota

PRZYCHYLNOŚĆ OBSERWATORA Przebywanie w pobliżu umierającego wrogiego stwora bez zadania mu ostatniego ciosu daje 3 szt. złota.
ZŁOTO ZA ZABICIE STWORA WALCZĄCEGO 28 szt. 20 szt.
ZŁOTO ZA ZABICIE STWORA CZARUJĄCEGO 20 szt. 17 szt.

Usunięte przedmioty

KONIEC ZE WSPARCIEM Starożytna Moneta, Reliktowa Tarcza, Ostrze Złodziejki Czarów i ich ulepszenia usunięto z Howling Abyss.
WYKOSZONE Kosa także została usunięta z Howling Abyss.

Relikty Zdrowia

POCZĄTKOWY CZAS POJAWIENIA SIĘ 3:00 2:00
LECZENIE 81 pkt. + 13*poziom 50 pkt. + 5*poziom. Efekt zwiększa się do 200% w zależności od brakującego zdrowia.

Asysty

ASYSTY PRZY ZABÓJSTWACH BOHATERÓW Dołączenie do walki na maksymalnie 10 sekund 20 sekund przed zabójstwem da złoto i doświadczenie za asystę.
ASYSTY PRZY ZNISZCZENIU WIEŻ Uszkodzenie wieży na maksymalnie 10 sekund 30 sekund przed jej zniszczeniem da złoto i doświadczenie za asystę.

Pojawienie się stworów

PIERWSZE POJAWIENIE SIĘ STWORÓW 1:00 0:45
POJAWIANIE SIĘ FAL 30 sekund 20 sekund
POJAWIANIE SIĘ STWORÓW OBLĘŻNICZYCH Co trzy fale, zaczynając od trzeciej Co druga fala, zaczynając od pierwszej
WZMOCNIENIE STWORÓW Stwory stają się silniejsze co 90 sekund co 60 sekund

Superstwory

PODSTAWOWY PANCERZ 30 pkt. 100 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 180 pkt. 306 pkt.
nowośćINSPIRACJA Bohaterowie i stwory zyskują 20% prędkości ruchu poza walką, gdy znajdują się w pobliżu superstworów.

Powrót

BASENOWY RENEKTON Opis Powrotu zaznacza teraz, że odtwarza twoją animację Powrotu.

Poro

PARTYZANTKA Poro nie zaczynają już gry ukryte w zaroślach.
WĘDROWIEC Poro nie wędrują już same po mapie.
ZAPACH KRWI Zasięg wykrywania zapachu poro został zmniejszony.
SZALONY ROZROST Zdrowie Poro zostało zmniejszone do 1000 pkt. ze 100 000 pkt. (nadal nie można ich zabić).
ICATHIAŃSKA NIESPODZIANKA Naprawiono błąd, który sprawiał, że Poro umierały, gdy wybuchły.
NAŚLADOWCA Dwa dodatkowe poro zostały dodane do alei.
ZABAWMY SIĘ Naprawiono błędy animacji szczęśliwych Poro.

Twisted Treeline

Skrócone czasy do wskrzeszenia, stwory i superstwory są silniejsze, zmniejszona prędkość ataku wież Nexusa, zmniejszone zdrowie Vilemawa. Relikty Zdrowia przywracają teraz więcej zdrowia, jeżeli bohater ma go mało.

Na Twisted Treeline obowiązują dwie mety: jedna z dwoma osobami w alejach i dżunglerem, a druga z dwoma osobami w alejach i wspierającym. Podoba nam się to zróżnicowanie, ale na chwilę obecną styl ze wspierającym dominuje ze względu na łatwość przekazywania całego doświadczenia jednemu bohaterowi. Ten bohater na ogół otrzymuje wszystkie tarcze, odporności i pomoc, która normalnie pozwala na przetrwanie starć 5 na 5 na Summoner’s Rift, co sprawia, że jest niesamowicie wytrzymały w walkach 3 na 3 na Twisted Treeline. To wszystko w połączeniu z wysokimi statystykami z poziomów sprawia, że jest trochę zbyt potężny. Aby to zmienić, modyfikujemy sposób działania doświadczenia, przez co zyskiwanie przewagi nie będzie tak proste. Mówiąc prosto, jeżeli masz przewagę poziomów, dostajesz mniej doświadczenia.

Zmieniamy także to, że przebieg meczu może odwrócić się całkowicie w wyniku jednej walki drużynowej w środkowej fazie gry. Skracamy czasy do wskrzeszenia w późniejszej fazie gry, aby drużyna z dużą przewagą miała szansę na pozbieranie się po jednym błędzie. Na koniec, ułatwiamy zabicie Vilemawa, wzmacniamy stwory i zmniejszamy obrażenia zadawane przez wieże Nexusa, abyście mieli większe szanse na zakończenie meczu, gdy uda wam się zyskać przewagę. A jeśli to jeszcze mało, to stwory będą pojawiać się teraz wcześniej, abyście jeszcze szybciej opuścili mecz.


Czasy do wskrzeszenia

PRZYBLIŻENIE Trochę dłuższe wcześniej, trochę krótsze później.

Doświadczenie

nowośćSPOWOLNIENIE Zabójstwa bohaterów dają 10% mniej doświadczenia za każdy poziom przewagi nad przeciwnikiem, maksymalnie 50%.
nowośćELIMINACJA PRZEWAGI Zsynchronizowana z SR.

Stwory

nowośćSTWORY NIENAWIDZĄ WIEŻ Obrażenia zadawane wieżom przez stwory skalują się teraz z czasem gry i zwiększają co 60 sekund.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ STWORÓW CZARUJĄCYCH +1 pkt. obrażeń od ataku co 60 sekund +1,5 pkt. obrażeń od ataku co 60 sekund
ZŁOTO ZA STWORY OBLĘŻNICZE 42,5 szt. 44,65 szt.

Superstwory

PODSTAWOWY PANCERZ 30 pkt. 100 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 180 pkt. 306 pkt.
ZŁOTO ZA SUPERSTWORY 42,5 szt. 44,65 szt.

Wieża Nexusa

PRĘDKOŚĆ ATAKU 2,5 jedn. 2,0 jedn.

Vilemaw

PODSTAWOWE ZDROWIE 5500 pkt. 4500 pkt.

Czasy

PIERWSZE POJAWIENIE SIĘ STWORÓW 1:15 0:45
PIERWSZE POJAWIENIE SIĘ STWORÓW OBLĘŻNICZYCH 12 minut 10 minut
PIERWSZE POJAWIENIE SIĘ POTWORÓW 1:35 1:05
CZAS ODBLOKOWANIA OŁTARZY 3:00 2:30
POCZĄTKOWE POJAWIENIE SIĘ RELIKTÓW ZDROWIA 3:00 2:30
CZAS ŁADOWANIA PORAŻENIA Porażenie zaczyna się ładować, gdy zegar pokazuje 1:30 1:00

Relikty Zdrowia

LECZENIE 81 pkt. + 13*poziom 50 pkt. + 5*poziom. Efekt zwiększa się do 200% w zależności od brakującego zdrowia.
NAPRAWIONY BŁĄD Relikty Zdrowia nie przywracają już dwukrotnie więcej zdrowia.

Specjalizacje

Przypływ Jeźdźca Fal

Ponieważ powinniście wiedzieć, kiedy kluczowa specjalizacja się aktywuje.

EFEKT GRAFICZNY PRZYPŁYWU Ma teraz bardziej widoczny efekt graficzny podczas aktywacji.

Dżungla

Skalniaki

Małe Skalniaki, natychmiast wracać do jaskini.

NIE ŚMIECIĆ Małe Skalniaki teraz powracają do swojej niecki, a nie do miejsca, w którym zginęli ich rodzice.

Wędrujący Krab

Większa przejrzystość wokół tego, kto zabił Wędrującego Kraba.

POTRZĄSANIE PIĘŚCIĄ Wędrujący Krab zanurza się teraz trochę wolniej, dzięki czemu odtwarzają się efekty graficzne rzeczy, które go zabiły.

Odgłos śmierci totemu

Dźwięk monet BRZDĘK.

*ODGŁOS MONET* Totemy odtwarzają teraz dźwięk zysku złota, kiedy zostaną zniszczone.

Łupy

CO JEST W PUDEŁKU? Opis skrzyń hextech w menu łupów wyświetla teraz możliwą zawartość.

Rotacyjne tryb gry

Legenda o Królu Poro będzie dostępna od 21:00 CEST 21.04.2017 r. do 13:00 CEST 25.04.2017 r. oraz od 21:00 CEST 28.04.2017 r. do 13:00 CEST 2.05.2017 r. Rzucajcie w przeciwników śnieżkami na Howling Abyss i przywołajcie wspaniałego Króla Poro.

W skrócie:

  • Używajcie Rzutu Poro, aby ciskać swoimi Poro. Jeżeli trafią w cel, użyjcie Doskoku Poro, aby śmignąć do przeciwnika.
  • Gdy drużyna trafi 10 Rzutami Poro, na pole bitwy zostanie przywołany Król Poro. Sojusznik może dołączyć do Jego Wysokości, używając Do Króla!
  • Do momentu, w którym zostanie pokonany, Król Poro uzdrawia was, zwiększa regenerację many i pomaga oblegać wrogie wieże za pomocą fantastycznych poroeksplozji.
  • Podziękujcie Królowi Poro za pomoc (i zwiększcie jego moc), karmiąc go Poro-Chrupkami.
  • Zawsze trafiajcie celnie i zwinnie uciekajcie przed futrzakami.

Aktualizacja klienta League of Legends

Zbliżając się do końca bety, skupiamy się na naprawianiu błędów i usprawnianiu wydajności.

Jakiś czas temu przedstawiliśmy plan zastąpienia klasycznego klienta. Niedawno wystartowaliśmy z fazą 2. w Oceanii i rezultaty jak na razie są pozytywne. W tym patchu powiększamy zasięg o kolejne regiony. Sprawdźcie najnowszą aktualizację bety, aby uzyskać szczegóły na temat klienta.

Rozwiązania większości najbardziej powszechnych problemów znajdziecie w dziale Znane problemy na naszej stronie wsparcia.


Ważniejsze poprawki

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że przycisk Graj był szary.
  • Klient będzie się teraz automatycznie skupiał na polu hasła po uruchomieniu.
  • Tło profilu będzie ponownie wyświetlać prawidłowego bohatera.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał otwarcie panelu ustawień.
  • Naprawiono błąd z zacinaniem dźwięku podczas logowania.
  • Naprawiono błąd, który opóźniał pojawienie się okienka sprawdzania gotowości podczas edytowania run/specjalizacji.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał otwarcie okienka czatu po zakończeniu gry.
  • Naprawiono rzadki błąd, który sprawiał, że czat stawał się niewidzialny.
  • Zmieniono układ tekstu w czacie, aby usprawnić czytelność czatu klubów.
  • Powiadomienia o nowych wiadomościach do zwiniętych folderów stały się widoczne.

Aktualizacja stanu kolejki

Rankingowa solo/duet

Rankingowa elastyczna

Naprawione błędy

  • Q — Przebijające Światło Luciana kosztuje teraz odpowiednią liczbę punktów many.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że utrata połączenia podczas rzucania R — Bohaterskiego Wejścia mogła sprawić, że Galio nie będzie mógł atakować jednostek i budowli.
  • Tarcza magii W — Tarczy Duranda Galia teraz prawidłowo odnawia się po jego ożywieniu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że E — Natarcie Gragasa czasami przenikało przez cele stojące blisko ścian.
  • Nunu nie zyskuje już drugiego efektu Umiejętności biernej — Wizjonera po Powrocie.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jax nie mógł skorzystać z Wybuchowej Szyszki po rzuceniu Q — Ciosu z Wyskoku.
  • Kha’Zix nie wyświetla już nieprawidłowego efektu graficznego po ewolucji R — Ataku Pustki.
  • PROJEKT: Yi wyświetla teraz prawidłowe efekty cząsteczkowe podczas W — Medytacji, a nie efekty cząsteczkowe z podstawowej skórki.
  • Zestawy chromatyczne Yasuo w Samo Południe nie wykorzystują już podstawowych efektów cząsteczkowych dla Umiejętności biernej — Drogi Wędrowca.
  • Zielona barwa Pogromczyni Smoków Vayne jest teraz lepiej widoczna na Summoner’s Rift.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Pogromca Smoków Xin Zhao i jego Barwy wykorzystywały efekty dźwiękowe podstawowej skórki.
  • Efekty cząsteczkowe Powrotu Strażnika Galio nie będą się już rozciągać do platformy startowej.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty cząsteczkowe Kosmicznego Żniwiarza Kassadina migotały podczas przybliżania i oddalania.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że nazwy klubów znikały z karty na tablicy wyników w grze.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że stwory nieprawidłowo pojawiały się za wieżą Nexusa.

Nadchodzące skórki

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.