Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oficjalne zmiany patcha 7.18

Witajcie w nowym patchu, drużyno!

Zbliżają się Mistrzostwa, więc żadna z tych zmian nie będzie zbyt agresywna, ale chcemy mieć pewność, że kilku wyjątkowo dominujących bohaterów trochę osłabimy, zaś niegdyś popularnych bohaterów, którzy popadli w zapomnienie, wzmocnimy. Ponieważ stabilność tego patcha jest taka ważna, nie wprowadzamy poważniejszych modyfikacji, które wciąż rozważamy, ale zajmiemy się nimi w przyszłości.

Przyglądamy się także Ornnowi. Drobne poprawki wprowadziliśmy u niego dwukrotnie podczas ostatniego patcha, ale nadal ma problemy. Nie chcemy przesadzić ze wzmacnianiem go, więc głównie skupiamy się na jego użyteczności i przyglądamy się, jak duże postępy robią osoby grające Ornnem.

Do zobaczenia na Summoner’s Rift.

Paul „Aether” Perscheid Phillip „Costy” Costigan Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman Lucas „Luqizilla” Moutinho

Bohaterowie

Azir

Zwiększone podstawowe obrażenia R.

Jako łatwy do zabicia bohater zadający obrażenia, Azir wystawia się na olbrzymie niebezpieczeństwo w późnej fazie gry, gdy próbuje w widowiskowy sposób użyć superumiejętności na tylnej formacji wroga. Nagroda za takie zagrania powinna być warta ryzyka.

Przy okazji — spodziewajcie się więcej wieści o Azirze w najbliższej przyszłości. Będziemy was informować.

R — Zdobycz Imperatora

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 150/225/300 pkt. 150/250/450 pkt.

Cassiopeia

Premia E na zatrutych celach została zmieniona z podstawowych obrażeń w skalowane.

Wysokie podstawowe obrażenia Podwójnego Kła pozwalają Cassiopei skupić się na przedmiotach defensywnych, jednocześnie zadając bardzo wysokie obrażenia we wczesnej i środkowej fazie gry. Jeżeli Cass chce niszczyć przeciwników, powinna być zmuszona zainwestować w to złoto.

E — Podwójny Kieł

OBRAŻENIA DODATKOWE PRZECIWKO ZATRUTYM CELOM 15/40/65/90/115 pkt. 10/30/50/70/90 pkt.
SKALOWANIE DODATKOWYCH OBRAŻEŃ PRZECIWKO ZATRUTYM CELOM 0,4 pkt. mocy umiejętności 0,5 pkt. mocy umiejętności

Elise

Zmniejszone podstawowe obrażenia W, ale zwiększone skalowanie. Dłuższy czas odnowienia E na wyższych poziomach.

Elise jest obecnie najpopularniejszym dżunglerem zadającym obrażenia magiczne, szczególnie w profesjonalnych rozgrywkach. Świetnie nadaje się do zyskania przewagi we wczesnej fazie gry, ale jeżeli drużyna tego nie wykorzysta, to nie poniesie później żadnych konsekwencji. Zmniejszenie dostępności Wspinaczki w późnej fazie gry sprawi, że będzie mniej przydatna dla swojej drużyny (w wywabianiu umiejętności przeciwników) i będzie podatna na ataki przez dłuższy czas. W związku z tym będzie musiała lepiej wykorzystać swoją wczesną przewagę, aby wpływać na (i przeżyć) walki drużynowe. Przy okazji, odebranie podstawowych obrażeń Wybuchowym Pająkom zmusza Elise do zgromadzenia wyższej mocy umiejętności, aby zadawać takie same obrażenia w późnej fazie gry, co będzie możliwe tylko w meczach, w których zdobędzie przewagę w złocie.

W — Wybuchowy Pająk

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 60/110/160/210/260 pkt. 55/95/135/175/215 pkt.
SKALOWANIE 0,8 pkt. mocy umiejętności 0,95 pkt. mocy umiejętności

E — Wspinaczka

CZAS ODNOWIENIA 26/23/20/17/14 sek. 26/24/22/20/18 sek.

Fiora

Zwiększona prędkość ruchu z umiejętności biernej. Superumiejętność daje teraz premię do prędkości ruchu z umiejętności biernej na obszarze działania.

W patchu 7.14 wprowadziliśmy zmiany, które miały odebrać Fiorze trochę mobilności, ale te osłabienia zbiegły się ze zmianami w mecie, przez co Mistrzyni Fechtunku znalazła się w trudnym położeniu. W świecie, w którym nie istniała Kamizelka Cierniowa, zmuszanie Fiory do ganiania wrogów i trzymania się ich miało sens. Jednakże w świecie z Kamizelką Cierniową Fiora zadaje mniej obrażeń (przeciwnicy mają więcej pancerza) i odzyskuje mniej zdrowia po trafieniu we Wrażliwe Punkty (Głębokie Rany z Kamizelki Cierniowej), więc to osłabienie nie ma już sensu. Cofamy osłabienia mobilności z patcha 7.14 i będziemy uważnie przyglądać się Fiorze.

Umiejętność bierna — Taniec Fechmistrzyni

PREMIA DO PRĘDKOŚCI RUCHU 15/25/35/45% 20/30/40/50%

R — Wielkie Wyzwanie

nowość?PRZYWRÓCONE Fiora ponownie zyskuje premię do prędkości ruchu z Tańca Fechmistrzyni, gdy znajduje się w kręgu Wielkiego Wyzwania.

Gnar

Zmniejszone podstawowe zdrowie Mini-Gnara.

Gnar znowu znajduje się na szczycie górnej alei. Mimo że cieszymy się, że potrafi ukarać obrońców, gdy nie są w stanie do niego dotrzeć, chcemy dać jego przeciwnikom szansę na zabicie go, gdy wykorzystają popełniane przez niego błędy w ustawieniu.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWE ZDROWIE 540 pkt. 510 pkt.

Gragas

Zmniejszony podstawowy pancerz. Zmniejszony promień wykrywania kolizji E.

Gragas to bardzo skuteczny i bezpieczny dżungler, który po prostu wszystko robi dobrze. Chcemy odrobinę zmniejszyć jego skuteczność, więc sprawiamy, że będzie tracił więcej zdrowia czyszcząc dżunglę, a Natarcie będzie łatwiejsze do uniknięcia dla przeciwników.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWY PANCERZ 29,05 pkt. 26,05 pkt.

E — Natarcie

PROMIEŃ WYKRYWANIA KOLIZJI 210 jedn. 180 jedn.
WYRÓWNANIE PROMIENIA OBSZARU TRAFIENIA 60 jedn. 40 jedn.
nowośćMNIEJSZE NATARCIE Zmieniono wskaźnik, aby wierniej przedstawiał obszar trafienia.

Ivern

Zwiększone podstawowe obrażenia i skalowanie E.

Wybuchowe Nasiono zostało w tym sezonie kilka razy osłabione, ale ostatnia seria zmian pojawiła się wraz z osłabieniem przedmiotów dla wspierających, co wpłynęło także na dominację Iverna. Podwójne osłabienie sprawiło, że Ivern stał się dość słaby, więc przywracamy obrażenia Wybuchowego Nasiona, które odebraliśmy ostatnim razem (chociaż ich część jest teraz w skalowaniu).

E — Wybuchowe Nasiono

PODSTAWOWE OBRAŻENIA WYBUCHU 50/70/90/110/130 pkt. 60/80/100/120/140 pkt.
SKALOWANIE WYBUCHU 0,7 pkt. mocy umiejętności 0,8 pkt. mocy umiejętności

Jarvan IV

Podstawowa wytrzymałość tarczy oraz wytrzymałość tarczy za każdego wrogiego bohatera zmniejszone.

Obecnie książę Demacii rzuca się na tylne szeregi wrogów oraz wytrzymuje wszystko, co przeciwna drużyna rzuca w jego stronę. Osłabiamy jego wytrzymałość, aby atakowanie tylnych formacji było bardziej ryzykowne.

W — Złota Egida

PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 65/90/115/140/165 pkt. 60/85/110/135/160 pkt.
DODATKOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY ZA KAŻDEGO BOHATERA 2/2,5/3/3,5/4% maksymalnego zdrowia Jarvana 2/2,25/2,5/2,75/3% maksymalnego zdrowia Jarvana

Kalista

Zwiększony czas odnowienia R.

Zestaw umiejętności Kalisty świetnie pasuje do skoordynowanych drużyn, nic więc dziwnego, że w profesjonalnej grze jest często wybierana lub banowana, czego nie można powiedzieć o zwykłej rozgrywce. Ograniczamy dostępność Zewu Przeznaczenia, aby zmniejszyć jej obecność w profesjonalnych rozgrywkach, zostawiając w spokoju te spośród jej talentów, które nie są zależne od drużyny.

R — Zew Przeznaczenia

CZAS ODNOWIENIA 120/90/60 sek. 150/120/90 sek.

Lee Sin

Siła tarczy W zwiększona na niższych poziomach, ale zmniejszona na poziomie 5.

Ponieważ Lee Sin nie dysponuje twardą kontrolą tłumu we wczesnej fazie gry, chcemy mieć pewność, że będzie najlepszy w walkach 2 na 2. Wzmacniamy tarczę Osłony we wczesnej fazie gry, aby idealnie rozegrane ganki Ślepego Mnicha były jeszcze skuteczniejsze.

W — Osłona

PODSTAWOWA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 40/100/160/220/280 pkt. 55/110/165/220/275 pkt.

Lucian

Dłuższy czas odnowienia E na niższych poziomach.

Lucian zyskał na popularności jako skuteczny tyran środkowej alei. Wydłużamy okresy słabości Luciana, gdy zdecyduje się skorzystać z Bezwzględnego Pościgu ofensywnie: jeżeli chce doskoczyć w stronę niebezpieczeństwa, będzie musiał wystrzelać sobie drogę wyjścia.

E — Bezwzględny Pościg

CZAS ODNOWIENIA 18/17/16/15/14 sek. 22/20/18/16/14 sek.

Nautilus

Koszt many Q nie zwiększa się już wraz z awansami. Q zwraca teraz połowę kosztu many, gdy trafi w teren.



Zakotwiczenie zużywa dużo many, co oznacza, że Nautilus szybko zużywa swoje zasoby, gdy chce kreować grę albo musi zrezygnować z wywierania presji w celu zaoszczędzenia many. Pozwalamy Nautilusowi na zmieszczenie większej liczby użyć Q w jego pasku many, aby zachęcić go do częstszego rzucania kotwicą, co może przełożyć się na szybsze maksymalne rozwijanie Zakotwiczenia u wszystkich grających Nautilusem, którzy chcą częściej zaczynać walki dla swojej drużyny.

Q — Zakotwiczenie

KOSZT 60/70/80/90/100 pkt. many 60 pkt. many na wszystkich poziomach
nowośćKOTWICOWO Trafienie terenu zwraca połowę kosztu many Zakotwiczenia.

Nidalee

Zwiększone skalowanie leczenia E.

Nidalee jakiś czas temu wypadła z obiegu, i nawet gdy drużyny potrzebowały dżunglera zadającego obrażenia magiczne, często ją pomijały. Znajduje się w ścisłej czołówce, jeśli chodzi o szybkość czyszczenia dżungli i zadaje dużo obrażeń, ale brakuje jej użyteczności, którą dysponują inni dżunglerzy. Wzmacniamy jej leczenie w późnej fazie gry, aby sprawdzała się lepiej.

E — Pierwotna Moc

MINIMALNE SKALOWANIE 0,275 pkt. mocy umiejętności 0,325 pkt. mocy umiejętności
MAKSYMALNE SKALOWANIE 0,55 pkt. mocy umiejętności 0,65 pkt. mocy umiejętności

Ornn

Nowy przedmiot w kuźni: Paradoks Zhonyi. Zwiększona maksymalna prędkość pierwszego barana.

Ornn radził sobie kiepsko od chwili premiery, bardziej niż jakikolwiek inny nowy bohater. Otrzymał kilka zmian, a aktualizacje patcha skupiały się na sprawieniu, aby jego umiejętności łączyły się lepiej. Kontynuujemy te zmiany w patchu 7.18. Po pierwsze, uniemożliwiamy współgraczom Ornna wczesny dostęp do jego mistrzowskich ulepszeń. Przedmioty z kuźni Ornna mają być wyjątkowe w późnej fazie gry, a nie wczesnym zwiększeniem mocy. Po drugie, ułatwiamy używanie Zewu Boga Kuźni, dając przeciwnikom mniej czasu na reakcję.

Umiejętność bierna — Żywa Kuźnia

nowośćZWOLNIJCIE Mistrzowskie ulepszenia Ornna są teraz zablokowane dopóki bohater nie osiągnie 13. poziomu.

nowośćParadoks Zhonyi

PARADOKS ZHONYI Klepsydra Zhonyi może zostać przekuta w Paradoks Zhonyi.
ŁĄCZNY KOSZT 3900 szt. złota (koszt ulepszenia to 1000 szt. złota)
MOC UMIEJĘTNOŚCI 100 pkt. (zwiększona o 30 pkt.)
PANCERZ 60 pkt. (zwiększony o 15 pkt.)

R — Zew Boga Kuźni

nowośćMAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ BARANA BIEGNĄCEGO W STRONĘ ORNNA 1050 jedn. 1200 jedn.

Aktualizacje patcha 7.17 — zmiany wyważające

Podstawowe statystyki

PRZYROST ZDROWIA 85 pkt. 90 pkt.
PODSTAWOWA REGENERACJA ZDROWIA 7,18 pkt. 9 pkt.
PRZYROST REGENERACJI ZDROWIA 0,6 pkt. 0,8 pkt.
PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU 1,3% 2%

Q — Wulkaniczna Wyrwa

CZAS POJAWIENIA SIĘ SŁUPA 1,25 sek. 1,125 sek.
PRZYPARTY DO MURU Słup Wulkanicznej Wyrwy teraz przemieszcza bohaterów, którzy stoją w jego miejscu pojawienia się.
ORNNEM O ŚCIANĘ Słup Wulkanicznej Wyrwy próbuje teraz pojawić się poza ścianą, jeżeli lekko o nią zahacza, w przeciwnym wypadku ulega zniszczeniu.

W — Ognisty Miech

DŁUGOŚĆ 500 jedn. 550 jedn.
ORNNISKO PŁONIE Ognisty Miech teraz rozszerza się nieco na końcu
SAMOSPOWOLNIENIE W 65% 50%

E — Żarliwa Szarża

usuniętoPRZEPRASZAM Nie odrzuca już przeciwników, przez których szarżuje

R — Zew Boga Kuźni

CZAS ODNOWIENIA 150/115/80 sek. 130/100/70 sek.

Rakan

Zmniejszona prędkość doskoku W w późnej fazie gry. Zmniejszony promień R i skrócony czas odnowienia w późnej fazie gry.

Rakan jest zbyt skuteczny w rozpoczynaniu walki, szczególnie, gdy kupi buty i skorzysta z Lotności lub innej premii do prędkości ruchu. Wydłużamy czas, jakiego Wielkie Wejście potrzebuje do wrzucenia go w środek walki, aby przeciwnicy mieli więcej czasu na reakcję. Dodatkowo utrudniamy mu trafienie kilku celów Lotnością, aby musiał zapracować na wielkie inicjacje.

W — Wielkie Wejście

PRĘDKOŚĆ DOSKOKU 1800 jedn. + 100% prędkości ruchu 2050 jedn. + 30% prędkości ruchu

R — Lotność

PROMIEŃ WYKRYWANIA KOLIZJI 200 jedn. 150 jedn.
CZAS ODNOWIENIA 120/110/100 sek. 120/100/80 sek.

Rengar

Zwiększony podstawowy pancerz.

Gdy Rengar był u szczytu potęgi, był w stanie zgładzić niektórych bohaterów jednym atakiem. Teraz, gdy pojawiło się sporo przedmiotów obronno-wspierających, dzięki którym wspierający mogą zmniejszyć obrażenia eksplozywne (takim jak Przysięga Rycerska), istnieje mniejsze ryzyko, że mu się to uda. W związku z tym lepiej jest pozwolić mu dotrzeć do środkowej fazy gry, więc ułatwiamy mu wczesne czyszczenie dżungli.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWY PANCERZ 22 pkt. 25 pkt.

Ryze

Zwiększone skalowanie W.

Ryze od jakiegoś czasu nie grzeszył siłą. Nie chcemy ułatwić mu dotarcia jego silnej późnej fazy gry, ale uważamy, że mogłoby przydać mu się trochę więcej obrażeń, gdy zgromadzi więcej mocy umiejętności.

W — Runiczne Więzienie

SKALOWANIE 0,2 pkt. mocy umiejętności 0,6 pkt. mocy umiejętności

Tristana

Zmniejszone skalowanie obrażeń bomby E.

Tristana zbyt szybko staje się potężna. Głównie chodzi o skuteczne wymiany ciosów podczas fazy gry w alei, co umożliwia jej dominację od wczesnego etapu, szybsze naciskanie na wieże i zyskiwanie jeszcze większej przewagi.

E — Ładunek Wybuchowy

SKALOWANIE BOMBY 0,5/0,65/0,8/0,95/1,1 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 0,5/0,6/0,7/0,8/0,9 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
SKALOWANIE BOMBY SKUMULOWANEJ 4 RAZY 1,1/1,43/1,76/2,09/2,42 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 1,1/1,32/1,54/1,76/1,98 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Rumble

Drobne usprawnienie momentu, w którym Rumble osiąga Stan Nagrzania.

Umiejętność bierna — Tytan ze Złomowiska

PRZEJRZYSTOŚĆ Pasek nagrzania Rumble’a staje się pomarańczowy, gdy jego nagrzanie wynosi 80 pkt. lub więcej.

Przedmioty

Zaklęcie: Żar

Zmniejszone zdrowie.

Podobnie jak zmiana kosztu w patchu 7.16, jest to mała poprawka mająca na celu zrównanie Żaru z przedmiotami dla dżunglerów, którzy nie są obrońcami.

ZDROWIE 325 pkt. 300 pkt.

Przedmioty powiązane z Ostrzem Złodziejki Czarów

Lodowy Kieł posiada teraz skrócenie czasu odnowienia, a przepis Roszczenia Królowej Lodu został odpowiednio dopasowany. Blokada Daniny po zadaniu ostatniego ciosu stworowi wydłużona.

Nie widzieliśmy za dużo przedmiotów powiązanych z Ostrzem Złodziejki Czarów od momentu, w którym uczyniliśmy Starożytną Monetę bardziej atrakcyjnym przedmiotem. Nie chodzi tu o Monetę, ale raczej o Ostrze: przedmioty powiązane z nim nie sprawdzają się pod względem umożliwiania agresywnej gry we wczesnej fazie. Przenosimy skrócenie czasu odnowienia z ulepszeń Lodowego Kła na sam Lodowy Kieł, przez co będzie stanowić większe zagrożenie podczas gry w alei. Efektem ubocznym jest większe zróżnicowanie podczas kupowania przedmiotów: trzymanie się Lodowego Kła w środkowej fazie gry będzie mniej szkodliwe dla wspierających, którzy woleliby zacząć tworzyć przedmioty do późnej fazy gry.

To powiedziawszy, przedmioty powiązane z Ostrzem miały tendencję do pojawiania się w środkowej alei, gdy były skuteczne. Wydłużamy blokadę Daniny za zadawanie ostatnich ciosów stworom, aby rozwiązać ten problem.

Bierny efekt Daniny

KARA ZA OSTATNI CIOS Po zadaniu ostatniego ciosu stworowi, kumulowanie ładunków Daniny zostaje wstrzymane na 6 sek. 8 sek.

Lodowy Kieł

nowośćSKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA 10%

Roszczenie Królowej Lodu

PRZEPIS Lodowy Kieł + Czarci Kodeks + 450 szt. złota Lodowy Kieł + Różdżka Zniszczenia + 500 szt. złota (całkowity koszt bez zmian)

Kamienna Płyta Gargulca

Zdrowie przyznawane przez efekt użycia Kamiennej Płyty jest od teraz częściowo podstawowym zdrowiem, a nie w całości dodatkowym.

Dotrzymując obietnicy z ostatniego patcha, wprowadzamy zmiany, które mają zmniejszyć zbyt dużą synergię Kamiennej Płyty z kilkoma konkretnymi efektami. Co ważniejsze, Kamienna Płyta rozróżnia teraz podstawowe zdrowie od dodatkowego zdrowia. Całkowite przyznane zdrowie jest takie samo jak wcześniej (z dwoma poniższymi wyjątkami), ale Kamienna Płyta będzie teraz mniej skuteczna w przypadku efektów, które skalują się z dodatkowym zdrowiem — superumiejętność Cho’Gatha i tarcza Naszyjnika były głównymi problemami w tym wypadku.

Ponadto wraca poprawka błędu związanego z Żarem z ostatniego patcha, bo Kled przestał już świrować na jej punkcie.

SZANUJ SKALOWANIE Przyznaje dodatkowe zdrowie równe 40% (lub 100%) podstawowego i dodatkowego zdrowia. Przyznaje podstawowe zdrowie równe 40% (lub 100%) podstawowego zdrowia i dodatkowe zdrowie równe 40% (lub 100%) dodatkowego zdrowia.
DODAWANIE, A NIE MNOŻENIE Efekt użycia Kamiennej Płyty Gargulca nie skaluje się już z Kamiennym Paktem ani z Nakarmionym z Q — Pożarcia Nunu.
NAPRAWIONY BŁĄD Ponownie naprawiono nieprawidłowo działającą interakcję między Żarem i efektem użycia Kamiennej Płyty Gargulca, która sprawiała, że to połączenie dawało więcej dodatkowego zdrowia niż powinno.

Przysięga Rycerska

Zmniejszony koszt. Zmniejszone zdrowie.

Przedmioty dla wspierających kosztują mniej niż przedmioty dla obrońców, więc możemy sprawić, że będą miały bardzo dobry stosunek ceny do jakości bez sprawiania, że skuszą się na nie inne klasy. W przypadku Przysięgi Rycerskiej ogólne statystyki były tak wysokie, że mogły przyciągać obrońców, więc zmniejszamy skuteczność przedmiotu. Obniżając cenę i statystyki, możemy uczynić Przysięgę Rycerską bardziej jednoznacznie niskobudżetowym przedmiotem skupiającym się na wyjątkowych efektach.

ŁĄCZNY KOSZT 2300 szt. złota 2200 szt. złota
KOSZT SKOMPLETOWANIA 700 szt. złota 600 szt. złota
ZDROWIE 350 pkt. 250 pkt.

Wybór bohaterów

Dokonaliśmy kilku graficznych zmian na ekranie wyboru bohaterów, aby zmniejszyć częstość wychodzenia z kolejki. Zegar wyboru jest teraz większy i lepiej widoczny; dodatkowo, gdy przyjdzie wasza kolej zatwierdzenia wyboru, obok waszego imienia pojawi się wyraźne odliczanie.

TIK-TAK TO MÓJ ZNAK Poprawiliśmy widoczność i przejrzystość kilku elementów na ekranie wyboru bohatera

Rotacyjny tryb gry

Inwazja trwa dalej w tym patchu jako część wydarzenia Czarodziejki Gwiazd: Nowy Horyzont. Połączcie siły jako Czarodziejki Gwiazd, aby chronić miasto przed atakami fal potworów do 8:59 CEST 26.09.2017 r. Wypełniajcie misje na zmieniającej się mapie i zdobywajcie Tokeny Światła Gwiazd, które będziecie mogli wymienić na Totem Nowego Horyzontu i Tajemniczego Bohatera z Warsztatu hextech (losowy trwały bohater). Niektóre misje dadzą także ikony z tymczasowymi emotkami maestrii z motywem Czarodziejek Gwiazd, których będziecie mogli używać podczas gier.

Wszystkie skórki Czarodziejek Gwiazd są dostępne za darmo w tym pięcioosobowym trybie PvE.

Naprawione błędy

  • Aatrox teraz prawidłowo zachowuje swój wzmocniony atak z W — Żądzy Krwi / Ceny Krwi po zostaniu ożywionym przez Umiejętność bierną — Studnię Krwi.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że E — Tarcza Magii Sivir mogła zablokować czary przywoływacza, jeżeli zostały rzucone w tym samym momencie co umiejętność.
  • R — Mącenie Wody Fizza użyte na maksymalnym zasięgu nie przyczepia się już do bohaterów osłoniętych tarczą magii.
  • Spowolnienie W — Oka Zniszczenia Xeratha teraz prawidłowo maleje z 25% do 13% raz, zamiast dwa razy.
  • Startowe polecane przedmioty Ornna na Twisted Treeline nie zawierają już takich, które kosztują więcej niż ilość początkowego złota.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że E — Żarliwa Szarża Ornna nie niszczyła W — Krystalizacji Anivii, tylko czyniła ją niewidzialną.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty cząsteczkowe R — Wielkiego Wyzwania Fiory pojawiały się, gdy umiejętność została zablokowana przez W — Całun Mroku Nocturne’a.
  • Karma, Lulu i Brand posiadają teraz strony polecanych przedmiotów zarówno na środek, jak i do wsparcia.
  • Pancerz Umrzyka nie znajduje się już w polecanych przedmiotach Vi na Howling Abyss dwa razy.
  • Preferowane gniazda na przedmioty działają teraz prawidłowo podczas pierwszej gry, w której używana jest dana strona niestandardowego zestawu przedmiotów.
  • Naprawiono błąd klienta w wersji dla Maca, który sprawiał, że zmiana rozmiaru okna gry powodowała przesunięcie pasków zdrowia.
  • Pasek zdrowia Totemu All-Star 2016 nie nachodzi już na sam totem.
  • Części modelu Czarodziejki Gwiazd Ahri nie znikają już, gdy zostanie trafiona Czarną Włócznią Kalisty.
  • Efekty graficzne Czarodziejki Gwiazd Soraki nie pozostają już w powietrzu, gdy przerwie swoją animację Powrotu.
  • Dźwięki Powrotu Czarodziejki Gwiazd Soraki są ponownie zsynchronizowane z animacją.
  • Tarcze podążają teraz za Czarodziejką Gwiazd Syndrą podczas animacji Powrotu.
  • Efekty graficzne podczas ulepszonej animacji Powrotu Syndry z Atlantydy zostały przywrócone.
  • Łamaczka Serc Quinn ponownie buja się na huśtawce podczas animacji Powrotu.
  • Efekt graficzny ewolucji E — Skoku Kha’Zixa Mrocznej Gwiazdy jest teraz lepiej widoczny na niskich i bardzo niskich ustawieniach graficznych.
  • Klejnoty na kuli Orianny Mrocznej Gwiazdy nie znikają już po odsunięciu kamery i jej powrocie na niskich ustawieniach graficznych.
  • Efekty graficzne Umiejętności biernej — Końca Ostrza Talona Krwawego Księżyca są lepiej widoczne na wyższym terenie.
  • Zaproszenia do gry są teraz prawidłowo zatrzymywane przez zablokowanie danego gracza.
  • Linie dialogowe bohaterów są teraz prawidłowo odtwarzane przy wejściu do wyboru bohaterów lub wymianie.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zmiana gospodarza gry niestandardowej uniemożliwiała nowemu dodawanie botów.
  • Postępy misji pojawiają się teraz prawidłowo przy zalogowaniu.

Nadchodzące skórki i Barwy

W patchu 7.18 udostępnimy następujące skórki:

W patchu 7.18 udostępnimy następujące Barwy:

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.