Aloha, przyjaciele.
Witamy w patchu 7.13, czyli tym, w którym powraca honor! Na końcu każdej gry możliwe będzie uhonorowanie jednego ze współgraczy w jednej z nowych kategorii. GG? GG! <3
Wprowadzamy także standardowe zmiany wyważające — osłabiamy trochę Galio, wzmacniamy Gnara, lekko zmieniamy pewnego elektrycznego szczura i dodajemy co nieco Kindred i Rek’Sai.
Na zakończenie, czy wiedzieliście, że mamy nowe porady na ekranie wczytywania? Wprowadzamy także sposób na śledzenie punktów za wizję podczas gry. No i mamy też skórki STK T1!
Do zobaczenia na Summoner’s Rift.





Aktualizacja honoru
nowośćEkran głosowania
Ekran z wynikami zakończonej gry
Ekran wczytywania
Nagrody
Bohaterowie

Galio
Zmniejszony pancerz. Q — podstawowe obrażenia obszarowe tornada zmniejszone, skalowanie zwiększone.
Galio radzi sobie trochę za dobrze, więc wprowadzamy kilka zmian, aby jego przeciwnicy mogli rywalizować z nim w alei. Po pierwsze, odbieramy mu zdolność natychmiastowego czyszczenia fal stworów bez inwestowania w obrażenia. Po drugie, sprawiamy, że będzie bardziej podatny na obrażenia fizyczne, biorąc pod uwagę, że ma być obrońcą przeciw magii. I wreszcie dajemy przeciwnikom więcej czasu na zatrzymanie Galio, gdy będzie próbował zrobić Bohaterskie Wejście Wyjście w przypadku wrogiego ganku.
Podstawowe statystyki
Q — Wichry Wojny
R — Bohaterskie Wejście

Gnar
Zwiększone obrażenia Q Mini-Gnara. Zwiększony zasięg skoku E Mega-Gnara.
Gnar miał problemy ze spełnianiem swojej roli, zarówno jako tyran alei w postaci Mini, jak i inicjator walk w postaci Mega. W przypadku Mini-Gnara, Rzut Bumerangiem powinien zadawać większe obrażenia jako jego główne narzędzie do przeganiania wrogów z alei. Z kolei Mega-Gnar posiada potęgę niezbędną do siania zniszczenia w szeregach przeciwników, ale potrzebuje pomocy, jeżeli chodzi o dostanie się w pobliże, aby móc skorzystać ze swoich umiejętności. Rozwiązanie obu tych problemów powinno pomóc Gnarowi niezależnie od tego, którą postać przyjmie.
Q — Rzut Bumerangiem
Mega E — Miazga

Kennen
Premia do ataku wzmocnionego W to teraz podstawa plus moc umiejętności i dodatkowe obrażenia od ataku. Huragan już nie kumuluje W. Zwiększone skalowanie E.
Jako skupiający się na atakach podstawowych mag, Kennen może skupić się zarówno na obrażeniach fizycznych, jak i magicznych. Wybór między nimi wpływa na to, jakie będą mocne strony Kennena: obrażenia fizyczne dają mu ciągłe, nieprzerwane obrażenia, a skupienie się na magii powoduje, że zadaje większe obrażenia eksplozywne. Teoretycznie. Równowaga między tymi dwoma stylami gry jest trochę zaburzona: obrażenia ciągłe Kennena z obrażeniami od ataku są dość eksplozywne, podczas gdy Kennen z mocą umiejętności zadaje zbyt małe obrażenia eksplozywne. Poprawiamy skalowanie Kennena z mocą umiejętności, ale nasza praca w przypadku obrażeń od ataku jest trochę bardziej skomplikowana.
Główną zmianą jest usunięcie Porażenia Elektrycznego jako powtarzalnego sposobu zadawania obrażeń przy skupianiu się na obrażeniach fizycznych. Zmniejszamy skalowanie Porażenia od obrażeń od ataku, a w (typowym) przypadku, gdy Kennen kupi Huragan Runaana, nie będzie on potrajał tempa kumulacji ładunków Porażenia Elektrycznego. Istotnym niuansem jest zmiana skalowania z całkowitych obrażeń od ataku na dodatkowe, co ma zmniejszyć wpływ osłabień na skuteczność Kennena w dolnej alei, którego chcielibyśmy zachować jako skuteczną niszę strategiczną. Zmiana na dodatkowe obrażenia od ataku usuwa wrodzoną wadę, którą posiada Kennen w dolnej alei w związku ze skalowaniem od całkowitych obrażeń od ataku (dolni na ogół mają niższy poziom niż ci, którzy walczą w solowej alei, więc ich podstawowe obrażenia od ataku nie wzrosły aż tak bardzo), a jednocześnie pozwala nam mniej zmniejszyć skalowanie niż w przypadku całkowitych obrażeń od ataku.
W — Porażenie Elektryczne
E — Prędkość Błyskawicy

Kha’Zix
Zmniejszone obrażenia Q, ale zwiększona premia za Izolację. Wydłużony czas działania ukrywania się R.
Doprowadzanie ewolucji umiejętności Kha’Zixa do stanu prowadzącego chociaż do niszowych wyborów towarzyszy mu od chwili premiery, ale Wyewoluowane Adaptacyjne Maskowanie na chwilę obecną praktycznie nie nadaje się do wyboru. Aby to naprawić, ułatwiamy mu przemykanie między zaroślami w ukryciu dzięki ewolucji R, dzięki czemu będzie mógł niezauważony pokonywać większe dystanse. Aby to wzmocnienie nie zwiększyło za bardzo jego siły, zmniejszamy obrażenia Q bez Izolacji (podczas której jest silniejsze! Coś tam, coś tam, tożsamość strategiczna).
Q — Zakosztuj Ich Strachu
R — Atak Pustki

Kindred
Umiejętność bierna częściej zwiększa zasięg, zwiększone obrażenia W i E.
Od momentu aktualizacji mieliśmy więcej czasu na ocenę mocy Kindred i uznaliśmy, że możemy trochę ją zwiększyć. Najpierw mamy Znaki — wraz z postępami gry jest coraz trudniej je zdobywać, przez co Kindred mają większe problemy z dostępem do dodatkowego zasięgu, więc wprowadzamy tu trochę zmian. Dodatkowo wczesne wymiany ciosów były dość słabe, a ataki Wilka podczas Wilczego Szału nie stawały się wystarczająco potężne z każdym kolejnym polowaniem.
Umiejętność bierna — Znak Wiecznych Łowców
W — Wilczy Szał
E — Narastający Strach

Maokai
Zwiększone podstawowe zdrowie, zwiększony zasięg R, zmniejszony czas odnowienia co poziom.
Maokai jest na progu zadomowienia się na Summoner’s Rift, więc dajemy mu klucze do osiągnięcia tego, co Spaczony Drzewiec powinien robić częściej i z większą skutecznością.
Podstawowe statystyki
R — Uścisk Natury

Poppy
Zwiększone skalowanie Q od zdrowia.
Środek sezonu sprawił, że niektórzy obrońcy zadawali mniej obrażeń, niż powinni. Lekkie wzmocnienie głównej umiejętności Poppy powinno pomóc jej wrócić do gry.
Q — Uderzenie Młotem

Rek’Sai
Zwiększone skalowanie Pośpiechu Pustki od obrażeń od ataku. Unormowana szybkość Wynurzenia W.
Po kilku patchach podoba nam się miejsce, w którym znajduje się Rek’Sai. Uważamy, że możemy zwiększyć trochę skalowanie Pośpiechu Pustki. Dodatkowo pozbywamy się kilku błędów i dziwnych interakcji.
Q — Gniew Królowej
Zanurzone W — Wynurzenie
R — Pośpiech Pustki

Shaco
Zmniejszone podstawowe obrażenia E. Zwiększone skalowanie E na późniejszych poziomach. E zadaje teraz obrażenia fizyczne zamiast magicznych. Zmieniono styl wykańczania E.
Shaco nie może spełnić się jako zabójca i zamiast tego przyjmuje rolę „dość wytrzymałego wojownika z jakimiś doskokami i spowolnieniem, dzięki którym może trzymać się blisko celu i dźgać go aż do śmierci”. Chcemy, aby czuł się lepiej wynagrodzony za kupowanie przedmiotów z obrażeniami i dźganie ludzi.
E — Zatrute Kosy

Trundle
Q może zadawać obrażenia wieżom. Zwiększone leczenie oraz wzmocnienie regeneracji W i działa teraz szybciej.
Jak na bohatera, który wyróżnia się w przeprowadzaniu dywersji i pojedynkowaniu się z przeciwnikiem z alei, Chaps Trundle’a niedziałający na wieże jest mocno nieintuicyjny. Przywracamy tę interakcję i przy okazji porządkujemy trochę działanie Chapsu.
Q — Chaps
W — Zamarznięte Terytorium

Xayah
Blokada ataku po Q skaluje się teraz w dół z prędkością ataku.
Po zmianach w ostatnim patchu stwierdziliśmy, że możemy trochę upłynnić rozgrywkę Xayah wraz z postępami gry.
Q — Bliźniacze Sztylety
Aktualizacje dźwięków
Nie słyszycie dziwnych dźwięków… cóż, teoretycznie słyszycie, ale… Tak! Aktualizacje dźwięków!
Przedmioty

Maska Otchłani
Od teraz tworzy się ją z Katalizatora Eonów, a nie Widmowej Osłony.
(Wyjaśnienia zaczynamy od wielu słów niezwiązanych z Maską Otchłani, ale zaufajcie nam, to ma sens).
Gromadzenie Pierścieni Dorana doprowadziło do nieprzyjemnego stylu gry w alei: wyczyść falę z dystansu, odzyskaj całą manę, powtórz. Jednakże usunięcie tego sprawia, że niektórzy obrońcy uważają, że zupełnie nie mają przedmiotów, które pomagają im walczyć w alei. Katalizator Eonów to solidny przedmiot do utrzymywania się w alei, ale obrońcy nie są zbyt entuzjastyczni co do przedmiotów, których jest składnikiem, szczególnie, gdy jednym z nich nie jest już Słuszna Chwała.
To spojrzenie z jednej strony. Z drugiej strony Maska Otchłani nie radzi sobie zbyt dobrze i szukaliśmy sposobów na sprawienie, aby była bardziej akceptowanym przedmiotem. I to doprowadza nas do dzisiejszych zmian. Efekt bierny Maski Otchłani idealnie pasuje do obrońców. Obrońcy potrzebują przedmiotu, który tworzy się z Katalizatora Eonów, więc połączyliśmy te pomysły, aby stworzyć nową Maskę Otchłani.

Specjalistyczny Hełm
Zwiększone zdrowie.
Specjalistyczny Hełm nie posiadał dość mocy, aby móc rywalizować z innymi przedmiotami defensywnymi, więc lekko zwiększamy oferowaną przez niego wytrzymałość.

Starożytna Moneta
Zwiększone nagrody Monety.
Linia Monety zdecydowanie nie spisuje się za dobrze. Stąd wzmocnienia.
Medalion Nomada, Talizman Wstąpienia i Oko Oazy

Konwergencja Zeke’a
Przedmioty do dżungli
Regeneracja many w przedmiotach do dżungli
W przeciwieństwie do wojowników obrońcy nie czyszczą dżungli dobrze, gdy muszą polegać wyłącznie na atakach podstawowych. Co więcej, ich niższe obrażenia oznaczają, że potrzebują więcej czasu na wyczyszczenie obozów niż dżunglerzy skupiający się na obrażeniach. Chcemy trochę wyrównać tę różnicę, więc dajemy dżunglerom więcej many.
Nóż Tropiciela, Ostrze Łowcy i Szabla Zwadźcy
Zaklęcie: Runiczne Echa
Ponieważ wszyscy dżunglerzy otrzymali więcej many, efekt przywracania many nie musi być tak potężny.

Żar Bami
Zmniejszony koszt. Zmniejszone zdrowie. Zwiększone obrażenia zadawane potworom.
Obrońcy nie mają zbyt płynnego procesu zdobywania przedmiotów w dżungli. Jeżeli uda im się pierwszy gank i dobrze wyczyszczą dżunglę, czasami wystarczy im złota na kupno Żaru Bami. Jednakże przez większość czasu siedzą z Rubinowym Kryształem, podczas gdy inni dżunglerzy kupują mniejsze składniki (czyli Długie Miecze).
Co gorsza, zdrowie nie pomaga w szybszym czyszczeniu, więc podczas gdy obrońcy próbują zdobyć Żar, wszyscy inni farmią znacznie szybciej — dzięki wspomnianym wcześniej składnikom. Poza tym obrażenia zadawane stworom przez Żar Bami nie są zbyt duże, co jeszcze zwiększa skalę problemu.

Zaklęcie: Żar
Mniejszy łączny koszt. Mniej punktów zdrowia. Zwiększone skalowanie dodatkowego zdrowia. Punktem wyrównania jest 1500 pkt. dodatkowego zdrowia.
(Przekopiowane z góry)

Słoneczna Peleryna
Zmiana przepisu ze względu na zmianę kosztu Żaru Bami opisaną powyżej.
Herold
Rotacyjny tryb gry

- Używajcie Rzutu Poro, aby ciskać swoimi Poro. Jeżeli trafią w cel, użyjcie Doskoku Poro, aby śmignąć do przeciwnika.
- Gdy drużyna trafi 10 Rzutami Poro, na pole bitwy przywołany zostanie Król Poro. Sojusznik może dołączyć do Jego Wysokości, używając Do Króla!
- Do momentu, w którym zostanie pokonany, Król Poro leczy was, zwiększa regenerację many i pomaga oblegać wrogie wieże za pomocą fantastycznych poroeksplozji.
- Podziękujcie Królowi Poro za pomoc (i zwiększcie jego moc), karmiąc go Poro-Chrupkami.
Zawsze trafiajcie celnie i zwinnie uciekajcie przed futrzakami.
Wskazówki na ekranie wczytywania
Punkty za wizję
Przycisk losowego bohatera
Naprawione błędy
- Nie ma już brakujących linii dialogowych przy W — Sejsmicznym Wstrząsie Taliyah.
- Quinn Feniks nie wykorzystuje już podstawowych dźwięków do R — Powietrznego Uderzenia.
- Użycie R — Nawałnicy Piór Xayah i trafienie wrogiego bohatera w tym samym czasie, w którym wieża zabije stwora, powodowało, że wieża nie atakowała bohaterów, dopóki nie zginął następny stwór.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że ikona Q — Przeciążenia Ryze’a wciąż była aktywna, mimo że odnawiała się po tym, jak rzucenie W — Runicznego Więzienia i E — Fluktuacji Magii zostało przerwane ze względu na brak możliwości obrania celu.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że trafienie R — Łańcuchem Zepsucia Varusa na maksymalnym zasięgu nie powodowało jego rozprzestrzenienia się między wrogami.
- Śmiech Jinx nie jest już ucięty pod koniec, gdy nabiera powietrza.
- Rengar nie ma już linii dialogowych przy atakowaniu/zabijaniu, które są słyszane przez wszystkich graczy.
- Dźwięk R — Kanonady Gangplanka (i wszystkich skórek) nie traci synchronizacji, gdy kamera oddali się od miejsca użycia i potem powróci.
- Naprawiono kilka interakcji niektórych skórek oraz dźwięków Powrotu, które nie były zsynchronizowane lub nie odtwarzały się prawidłowo.
- Naprawiono kilka problemów z dźwiękami skórek i dialogami, które nie odtwarzały się w odpowiednich momentach.
- Lux Mistrzyni Żywiołów może teraz kliknąć ten sam element w obu fazach transformacji.
- Naprawiono specjalne ramki Riven Zwiastunki Brzasku i Yasuo Zwiastuna Nocy, które były ucinane na dole na ekranie wczytywania.
- Naprawiono problem z kodowaniem wielokanałowego dźwięku przy odtwarzaniu najlepszych zagrywek.
Skórki podczas wyboru bohaterów
Nadchodzące skórki
W patchu 7.13 udostępnimy następujące skórki:
Osiągnijcie krąg Pretendenta z nowymi skórkami SKT T1! …A przynajmniej spróbujcie.