Środek sezonu przyszedł do nas w ostatnim patchu, co oznacza, że nadszedł czas na przyjrzenie się zmianom i naprostowanie wszystkich, które nie do końca się sprawdzają. Oznacza to kilka dalszych zmian dla trójki obrońców, dodatkową użyteczność zadań oraz poprawkę Oblicza Ducha.
Korzystamy także z sytuacji, aby zająć się bohaterami, którzy radzą sobie zbyt dobrze i doprowadzić ich do porządku. Fizz i Lulu często pojawiają się w opisach patchów, a Ivern od jakiegoś czasu jest jednym z najlepszych dżunglerów. Lekkie osłabienie ich powinno umożliwić zabłyśnięcie innym bohaterom.
Na koniec trochę modernizujemy część bohaterów. Zalicza się do tego aktualizacja stylu gry dla Heimerdingera — tak, tego Heimerdingera — i Rammusa — tak, tego Rammusa — oraz drobne usprawnienia (animacje Riven i Jaxa).
Ale chwila, to jeszcze nie koniec! Jeżeli podobały się wam ostatnie zmiany w trybie ARAM, to kontynuujemy je, aby jeszcze bardziej ulepszyć starcia na Howling Abyss.
Niezależnie od tego, czy będziecie rozstawiać wieżyczki jako Heimerdinger, czy niszczyć je wstrząsami jako Rammus, do zobaczenia na Summoner’s Rift, przywoływacze!




Bohaterowie

Heimerdinger
Więcej wieżyczek, więcej rakiet, więcej granatów. Trafianie W i E ładuje ataki promieniem wieżyczek. Umiejętność bierna daje prędkość ruchu w pobliżu wież i wieżyczek zamiast regeneracji zdrowia dla sojuszników i wież.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ Minęło sporo czasu od kiedy Heimerdinger gościł w opisie patcha. Jego fantazja o „gnieździe autonomicznych wieżyczek” jest wyjątkowa, ale gdy kontrolowane przez SI jednostki stanowią większość siły Heimera, trudno jest odpowiednio go wyważyć. Z jednej strony Heimer zasługuje na to, aby móc rywalizować z przeciwnikami, którzy doskonale wiedzą, jak działają jego wieżyczki. Z drugiej strony, gdy wieżyczki są na tyle inteligentne, że potrafią walczyć z przeciwnikami bez pomocy Heimera, stają się niezwykle szkodliwe dla graczy (i bohaterów), którzy nie potrafią poradzić sobie z kierującą nimi SI.
To sprowadza nas do dzisiejszej aktualizacji, która sprawia, że Heimerdinger będzie musiał bardziej nadzorować swoje wieżyczki. Usunęliśmy szereg zasad związanych z „instynktem samozachowawczym” wieżyczek, co oznacza, że postawienie wieżyczki nie sprawi, że będzie można o niej zapomnieć. Trafianie rakietami i granatami to teraz główna metoda ładowania ataków laserowych wieżyczek, co oznacza, że Heimer musi brać aktywny udział w walkach, aby wieżyczki mogły operować w pełni swoich możliwości. Wzmocniliśmy W i E, aby zagwarantować, że Heimerdinger będzie czuł się dobrze podczas korzystania z reszty swoich umiejętności, co także oznacza, że będzie miał większy wpływ na walki, podczas których nie zdąży rozstawić swoich wieżyczek.
Ogólnie rzecz biorąc ta aktualizacja sprawia, że Wielbiony Wynalazca może wykonywać więcej ciekawych zagrań, a jego interakcje z innymi bohaterami będą bardziej sprawiedliwe. Jak zwykle będziemy go uważnie obserwować, gdy aktualizacja trafi na serwery. Jeżeli jakieś niespodziewane fluktuacje w jego danych sprawią, że potrzebna będzie dalsza modulacja wartości wyjściowych, podejmiemy odpowiednie działania naukowe, aby doprowadzić go do stabilnego stanu. ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Podstawowe statystyki
nowośćUmiejętność bierna — Hextechowa Synergia
Q — Działko Rozwojowe H-28G
Więcej wieżyczek na wcześniejszych poziomach. Zmniejszone podstawowe obrażenia, zwiększone skalowanie. Atak promieniem ładuje się wolniej, ale jest to znacznie przyspieszane przez trafianie W i E. Wieżyczki są mniej dotkliwe dla wrogów walczących wręcz.
W — Minirakiety Hextech
E — Granat Burzy Elektronowej CH-2
ULEPSZONE!!! E — Granat Elektryczny CH-3X

Rammus
Q jest szybsze, ma krótszy czas odnowienia, ale też trwa krócej. W wzmacnia umiejętność bierną Rammusa, ale także spowalnia go. E daje prędkość ataku, R posiada efekt spowolnienia, ale zadaje mniej obrażeń.
Mimo że pierwotnie pominęliśmy Rammusa podczas planowania zmian na środek sezonu, trafiła nam się okazja do zmienienia go trochę później. Styl gry Rammusa jest równie prosty, co zasób jego słownictwa: jeżeli uda mu się przedrzeć przez wrogie szeregi i trafić Kulą Mocy ważny cel, reszta jego umiejętności nie jest zbyt skomplikowana w użyciu. Gdy znajdzie się w środku walki, oczywiście chce sprowokować priorytetowy cel i oczywiście chce być bardzo wytrzymały, i oczywiście chce zadawać obrażenia. Nie było wystarczająco dużo momentów, w których musiał myśleć, kiedy użyć swoich umiejętności.
Skrócenie czasu działania Kuli Mocy, ale sprawienie, że Rammus będzie mógł pędzić częściej pozwoli mu na decydowanie o tym, kiedy chce kogoś gonić, a kiedy się wycofać. Gdy już znajdzie się w środku walki, jego umiejętności są trochę bardziej skomplikowane, aby musiał podejmować decyzje co do tego, jak chce ich użyć. Skulenie się sprawi, że stanie się niezwykle wytrzymały kosztem prędkości ruchu, a jego superumiejętność będzie teraz kumulować efekt spowolnienia na przeciwnikach znajdujących się wokół niego. Teraz Pancerznik musi zdecydować, czy będzie chciał znacznie spowolnić jeden cel czy stać w miejscu, przyjmując łomot dla swojej drużyny.
nowośćUmiejętność bierna — Kolczasta Skorupa
Q — Kula Mocy
W — Kula Obronna
E — Rozwścieczająca Prowokacja
R — Wstrząsy

Cassiopeia
Tym razem na sssserio.
Ogólne

Fizz
Zmniejszone podstawowe obrażenia W, zwiększone skalowania.
Przerwijcie nam, jeżeli słyszeliście to wcześniej — zabójca, który świetnie trzyma się celów, kupuje głównie defensywne przedmioty i mimo tego nadal zadaje tyle obrażeń, że stanowi zagrożenie zarówno dla obrońców, jak i łatwych do zabicia przeciwników. Zmiany Fizza w tym patchu to kolejna wersja wcześniejszych aktualizacji — zmniejszamy jego podstawowe obrażenia oraz jednocześnie zwiększamy skalowanie.
W — Trójząb

Graves
Zmniejszone podstawowe obrażenia Q, zwiększone skalowanie. Dłuższy czas odnowienia R na wczesnych poziomach.
Mimo wcześniejszych zmian w tym sezonie, nadal widzimy, że Banita kompletnie niszczy przeciwników. W tym patchu chcemy zająć się jego wczesną fazą gry na dwa sposoby. Po pierwsze, przenosimy trochę mocy To Koniec! na skalowanie od dodatkowych obrażeń od ataku, zmniejszając obrażenia eksplozywne, jakie może zadać we wczesnej fazie gry. Uderzamy także w czas odnowienia Obrażeń Przypadkowych we wczesnej fazie gry, ponieważ często można odnieść wrażenie, że jego superumiejętność jest zawsze dostępna. Powinno to zmusić Gravesa do bardziej rozsądnego korzystania z Obrażeń Przypadkowych, zamiast używać ich, kiedy tylko stają są dostępne.
Q — To Koniec!
R — Obrażenia Przypadkowe

Jax
Jak na postać, której styl gry kręci się wokół podstawowych ataków, animacje ataków Jaxa pozostawiały wiele do życzenia.
Ogólne

Ivern
Zmniejszona prędkość ruchu. Zagajniki z umiejętności biernej kosztują więcej zdrowia i many.
Gdy grający Ivernem zaczęli lepiej planować ścieżki w dżungli — lub przystosowywać je na bieżąco — jedno stało się jasne: jest on zdecydowanie zbyt dobry w wyprzedzaniu wrogich dżunglerów o krok. Dość niski koszt Przyjaciela Lasu daje Ivernowi niezwykle elastyczne ścieżki w dżungli, co oznacza, że nawet gdy wroga drużyna jest w stanie świetnie go śledzić, może on zmienić swoje plany bez większych problemów. Mówiąc dokładniej, jego zdolność do zachowania Porażenia do szybkiego czyszczenia — i brak konieczności polegania na oferowanym przez nie utrzymywaniu się przy życiu — umożliwia mu wykorzystywanie go podczas inwazji, bez poświęcania wiele w przypadku swoich obozów.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Przyjaciel Lasu

Lee Sin
Zmniejszona prędkość ruchu. Zwiększony czas odnowienia R.
Lee Sin jest w stanie działać znacznie lepiej niż praktycznie każdy inny dżungler ze względu na to, jak łatwo może przemieszczać się po mapie i jak często dostępna jest jego superumiejętność. Ślepy Mnich posiada dwa doskoki, które umożliwiają mu ściganie wrogich bohaterów lub uciekanie przed nimi. Posiadanie największej prędkości ruchu w klasie wydawało się już przesadą.
Podstawowe statystyki
R — Smoczy Gniew

Lulu
Zmniejszone podstawowe zdrowie. Zmniejszona wytrzymałość tarczy E.
Lulu stała się najlepszym wyborem, jeżeli potrzebujecie kogoś wszechstronnego. Agresja? Dysponuje nią. Ochrona? Dysponuje nią. Problem staje się poważny, gdy Wróżkowa Czarodziejka staje się najlepszym wyborem w obu przypadkach, pozostawiając w tyle resztę obsady. Pozostawiamy bez zmian zdolność Lulu do nękania i wymiany ciosów, ale zmniejszamy jej wytrzymałość, aby przeciwnicy mogli lepiej karać ją za pomyłki i kiepsko przeprowadzone wymiany.
Podstawowe statystyki
E — Na pomoc, Pix!

Kassadin
Modernizacja obszaru trafienia E.
Nadszedł czas, Kassadinie.
E — Puls Mocy

Maokai
Zmniejszony koszt many i skrócony czas odnowienia Q. Odległość odrzucenia Q lekko zwiększona. Zmniejszone obrażenia E.
Mimo że aktualizacja Maokaia dała mu planowaną zachętę do gry w pobliżu zarośli, wzmocnione sadzonki zadają zbyt duże obrażenia we wczesnej fazie gry (szczególnie, jeżeli skupi się na rozwijaniu ich). Jest to szczególnie rozpowszechnione na początku gry: jedna wzmocniona sadzonka w znaczącym stopniu wpływa na pierwsze czyszczenie dżungli przez wrogiego dżunglera. Zmniejszamy obrażenia sadzonek, aby spamowanie E nie było najlepszą rzeczą, jaką może robić Maokai.
Ponieważ zmniejszamy moc sadzonek we wczesnej fazie gry, chcemy mieć pewność, że Maokai będzie wystarczająco silny, aby poradzić sobie w dżungli i górnej alei. Wzmacniamy działanie jego narzędzi do walki w zwarciu, aby mógł sobie poradzić w trakcie walki.
Umiejętność bierna — Wyssanie Magii
Q — Cierniowe Uderzenie
E — Rzut Sadzonką
R — Uścisk Natury

Rakan
Zwiększony zasięg rzucania Q. Obrażenia W i wytrzymałość tarczy E zmniejszone na wyższych poziomach.
Podczas gdy inni zaklinacze jak Janna i Lulu chcą jak najszybciej maksymalnie rozwinąć swoje tarcze, Rakan nie uważa tego za zbyt praktyczne. Zamiast kurczowo trzymać się sojuszników, Uwodziciel powinien czuć się pewnie wskakując w tłum i wykonując wspaniałe popisy w środku przeciwnej drużyny. Zmieniamy skalowanie niektórych umiejętności przy rozwijaniu ich, aby zachęcić go do wejścia na parkiet.
Dodatkowo zwiększamy zasięg rzucenia Lśniącego Pióra. Leczenie w wykonaniu Rakana ma potencjał na papierze, ale w praktyce nie jest w stanie korzystać z niego tak często, jak można by się tego spodziewać. Zwiększenie zasięgu powinno dać Rakanowi lepszy dostęp do leczenia, szczególnie podczas trudniejszych starć.
Q — Lśniące Pióro
W — Wielkie Wejście
E — Taniec Bojowy

Renekton
Wprowadzamy kolejne porządki.
W — Bezwzględny Drapieżnik
E — Rąb i Siecz

Riven
Czas niezbędny do przerwania animacji Q jest bardziej konsekwentny. Jeżeli nie wiecie, czym jest przerywanie animacji, możecie pominąć ten podrozdział.
Mimo że przerywanie animacji zostało dodane do Riven już jakiś czas temu, nadal występuje wiele problemów z czasem na skorzystanie z niego, przez co uczenie się tej mechaniki jest niezwykle frustrujące, szczególnie w przypadku osób, które grają z dużym opóźnieniem. Zajmujemy się tym, aby opanowywanie Riven było testem waszego refleksu, a nie połączenia.
Ogólne
Umiejętność bierna — Runiczne Ostrze
Q — Połamane Skrzydła
E — Waleczność

Sejuani
Mroźny Pancerz daje mniej pancerza i odporności na magię na niższych poziomach.
Sejuani po zmianach ze środka sezonu jest dziksza, niż planowaliśmy. Po aktualizacji patcha znalazła się w znacznie bardziej wyważonym stanie, ale Mroźny Pancerz wciąż jest zbyt silny podczas walk we wczesnej fazie gry (szczególnie w alei). Dzięki tej zmianie wciąż będzie bardzo wytrzymała w późnej fazie gry, gdy Mroźny Pancerz będzie aktywny, ale nie będzie tak przegięta podczas wczesnych potyczek.
Umiejętność bierna — Gniew Północy
Q — Arktyczne Natarcie
W — Furia Zimy
Te zmiany w dużej mierze anulują się nawzajem, ponieważ Furia Zimy potrzebuje około sekundy na dokończenie. Ogólnie czas odnowienia zostaje lekko wydłużony.

Udyr
Zmniejszone koszty many.
W patchu 7.8 wprowadziliśmy trochę poprawek dla lubianej przez wszystkich CzłowiekoNiedźwiedzioTygrysoFeniksoMałpy. W tamtych zmianach poprawiliśmy koszty many Udyra, aby zmniejszały się co jego poziom, a nie poziom zaklęcia. Celem było sprawienie, aby umiejętności na niskich poziomach nie pożerały zasobów many Udyra, ale utracił on możliwość znacznego zmniejszenia kosztu many swoich głównych stylów. Jeszcze bardziej zmniejszamy jego koszty many, dzięki czemu będzie mógł zmieniać postać bez większych problemów. Prawdopodobnie będziemy mieli dalsze zmiany, gdy zobaczymy, jak Udyr z prawie nieskończoną maną sobie radzi, ale na razie możecie spamować śmiało, wszyscy grający Udyrem.
Ogólne

Yorick
Trochę usprawnień.
Yorick mocno polega na przywołanych jednostkach, niezależnie czy są to groby, Istoty Mgły czy Dziewica. Niektóre z tych jednostek zachowywały się w sposób nieintuicyjny albo frustrujący, więc wprowadzamy kilka usprawnień.
Umiejętność bierna — Pasterz Dusz
Q — Ostatni Rytuał
R — Chluba Wysp

Zac
Q zadaje obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia Zaca. W i E są łatwiejsze do rzucania podczas Q. Czas działania podrzucenia E zwiększa się wraz z czasem przygotowania.
Zauważyliśmy poprawę w skuteczności Zaca od momentu wprowadzenia jego aktualizacji, ale wciąż jest kilka rzeczy, które powinny zostać poprawione. Byliśmy przesadnie ostrożni z uniemożliwieniem podrzuceniu z Elastycznej Procy zagwarantowania porwania za pomocą Hop, do Góry!, przez co popisowa zagrywka Zaca wypadała bardzo słabo. Przywracamy moc Procy jako narzędzia do rozpoczęcia walki z dużej odległości i lekko wydłużamy czas przygotowania Hop, do Góry!, aby przeciwnicy mogli panicznie Błysnąć w celu uniknięcia porwania. Wprowadziliśmy także kilka ulepszeń do Rozciągającego Uderzenia. Wiele z nich to ulepszenia związane z użytecznością: efekt zderzenia działa lepiej w przypadku obozów w dżungli i fal stworów, a Zac nie będzie miał zablokowanej możliwości używania swoich pozostałych umiejętności na tak długi czas. Dodajmy kilka bezpośrednich wzmocnień, a Rozciągające Uderzenie powinno ogólnie urosnąć w siłę.
Q — Rozciągające Uderzenie
E — Elastyczna Proca
R — Hop, do Góry!
Przedmioty
Przedmioty powiązane ze Starożytną Monetą
Nie uważamy, że Starożytna Moneta potrzebuje jakichś wielkich zmian w mocy czy sposobie działania, ale widzimy, że można wprowadzić kilka usprawnień.
Bierna Przychylność
Nagroda za zadanie
Medalion Nomada
Talizman Wstąpienia to bardziej ogólny przedmiot dla wspierających, więc dajemy Medalionowi Nomada i jego ulepszeniom więcej regeneracji zdrowia (co jest dobre dla wszystkich).
Talizman Wstąpienia
Oko Oazy
Przedmioty powiązane z Reliktową Tarczą
Każdy wspierający z Targonu wie, jak frustrujące jest próbowanie wykańczania stworów w późnej fazie gry, więc ułatwiamy to, gdy Reliktowa Tarcza zostanie ulepszona do jednej ze swoich ostatecznych postaci.
Zbocze Góry
Oko Oazy
Przedmioty powiązane z Ostrzem Złodziejki Czarów
Celem blokady Ostrza Złodziejki Czarów jest uniemożliwienie bohaterom farmienia fal stworów oraz używania przedmiotu dającego złoto — przynajmniej bez jakiegoś poświęcenia. Jednakże kara jest zbyt wysoka dla wspierających, gdy przez pomyłkę zabiją stwora podczas nękania. Zmieniamy tę mechanikę, aby zabicia stworów były szkodliwe dla ogólnego zysku z Daniny, ale nie uniemożliwiły wykorzystania ładunków Daniny, które udało się wam zebrać.
Bierna Danina

Oblicze Ducha
Zwiększone zdrowie. Zmniejszona odporność na magię i regeneracja zdrowia.
Oblicze Ducha wciąż jest „przedmiotem z odpornością na magię, który chce się kupić w większości przypadków”. Aby inne przedmioty mogły zabłysnąć przeciwko obrażeniom magicznym, zmniejszamy ogólną pulę statystyk i zabieramy trochę odporności na magię.
Śledzenie użyć przedmiotów
- Słuszna Chwała: Liczba zabójstw, do których przyczyniła się fala uderzeniowa.
- Sztandar Dowódcy: Obrażenia zadane wieżom przez wzmocnione stwory (poza istniejącą już statystyką zyskanego złota).
- Portal Zz’Rot: Obrażenia zadane wieżom przez wzmocnione stwory (poza istniejącą już statystyką zyskanego złota).
Herold
Howling Abyss
Bohaterowie walczący w zwarciu posiadają teraz aurę odporności, przyrost złota został zwiększony, Inhibitory odradzają się szybciej, zaszły też znaczne zmiany u stworów.
W patchu 7.8 skupiliśmy się na tempie rozgrywki i zmniejszeniu częstotliwości występowania impasów. W tym patchu wprowadzamy dalsze zmiany, które mają wpłynąć na kilka rzeczy, które wyszły w związku z ostatnimi modyfikacjami.
Aura Howling Abyss
Dzięki zwiększonej regeneracji many na Howling Abyss magowie mogą znacznie bardziej spamować podczas nękania, przez co sytuacja bohaterów walczących w zwarciu jest zdecydowanie trudniejsza, niż być powinna.
Zyskiwanie złota
Więcej złota oznacza szybsze kupowanie kolejnych przedmiotów. To zupełnie jak w matematyce! Chwileczkę…
Stwory
Stwory oblężnicze wywierają potężną presję na wieżach, ale tylko ta drużyna, która jest w stanie czyścić fale stworów na tyle szybko, aby doprowadzić swojego stwora oblężniczego do przeciwnej wieży jest w stanie wykorzystać tę presję. Miksujemy ich pojawianie się między drużynami, aby umożliwić zespołom ze słabszą zdolnością do czyszczenia fal wywarcie tej presji.
Superstwory
Zmiany w częstotliwości pojawiania się fal stworów z ostatniego patcha znacznie zwiększyły liczbę fal, w których znajdują się superstwory, więc skracamy czas odrodzenia Inhibitorów, aby to wyważyć. Zmieniamy także pancerz i odporność na magię superstworów, aby dać obu rodzajom postaci zadających obrażenia takie same szanse na ich zabicie.
Różdżka Wieków
Łza Bogini
Kostur Archanioła
Manamune
Młot Strażnika
Kula Strażnika
Twisted Treeline
Zmniejszony pancerz i zwiększona odporność na magię superstworów.
Po zabawie ze wzmocnionymi superstworami na TT zdaliśmy sobie sprawę, że nie są one przystosowane do 3 osób, więc zmieniamy ich statystyki, aby wszyscy mogli skutecznie je zabijać.
Superstwory
Aktualizacja Cybernetycznego Ezreala
- Zaktualizowane linie dialogowe.
- Zaktualizowane animacje podstawowych ataków.
- Zaktualizowane efekty graficzne.
- Zaktualizowane tekstury dla wszystkich czterech form.
- Nowa animacja powrotu.
- Nowa animacja Obrony Terytorialnej.
Wyświetlanie nazw efektów kontroli tłumu
Jednogłośne poddanie się po 15 minutach
Wyciszanie sygnałów
Rotacyjny tryb gry

Zajrzyjcie do naszego wpisu nt. Wyniesienia, aby uzyskać więcej szczegółów dotyczących rotacyjnych trybów gry. Dla niecierpliwych mamy małe podsumowanie:
- Walczcie w grach 5 na 5, aby zdobyć niesamowitą moc Wyniesienia przez pokonanie Pradawnego Wyniesionego Xeratha. Wykorzystajcie moc Wyniesienia, aby podbić Crystal Scar w Shurimie.
- Wygrywa pierwsza drużyna, która osiągnie 200 punktów. Punktacja:
- 1 punkt za zabójstwo bohatera.
- 3 punkty za zdobycie relikwii Shurimy.
- 5 punktów za zadanie śmiertelnego ciosu Wyniesionemu bohaterowi.
- 2 punkty za zabójstwo uzyskane w stanie Wyniesienia.
Ruszajcie naprzód. Podbijajcie. Dostąpcie Wyniesienia.
Aktualizacja klienta League of Legends
Rozwiązania większości najbardziej powszechnych problemów znajdziecie w dziale Znane problemy na naszej stronie wsparcia.
Nowe funkcje
Ważniejsze poprawki
- Naprawiono poczekalnie gier niestandardowych, które pokazywały nieprawidłową najwyższą rangę między trybami gier.
- Naprawiono błąd graficzny, który sprawiał, że gracze czasami widzieli dwóch kapitanów grup, gdy oryginalny kapitan opuścił grupę.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli przyjmować zaproszeń, gdy nadawca dołączył do kolejki lub imię przywoływacza było wyświetlone jako „…”.
- Przycisk „Wyjście” w poczekalni został zastąpiony znakiem „X”.
Twój sklep
- Bot zniżkowy z rozmysłem wybiera sześć skórek, które według niego powinny wam się spodobać i oferuje je po różnych cenach zniżkowych. Bip-bop.
- Te promocje mogą obejmować skórki klasyczne, które nie są obecnie dostępne w sklepie.
- Jeżeli otrzymasz zniżkę na skórkę dla bohatera, którego nie posiadasz, Twój sklep zaoferuje bohatera w zestawie razem ze skórką, z taką samą zniżką dla obu przedmiotów.
- Jeżeli kupisz samego bohatera przez sklep bez zniżki, Twój sklep automatycznie usunie go z zestawu i zaoferuje samą skórkę.
- Superskórki, skórki legendarne, limitowane, dostępne wyłącznie jako łupy i stosunkowo nowe (wypuszczone w ciągu ostatnich 3 miesięcy) nie znajdą się w ofercie Twojego sklepu.
Twój sklep będzie czynny od 21:00 CEST 18.05.2017 do 8:59 CEST 7.06.2017.
Aktualizacja stanu kolejki
Rankingowa solo/duet
Rankingowa elastyczna
Naprawione błędy
- R — Atak i Pobicie Vi nie przeniosą jej już na wrogą platformę startową, jeżeli cel użyje Powrotu, gdy kieruje się w jego stronę.
- Zaktualizowano opis Gruboskórności Steraka, aby doprecyzować, że wzmocnienie Furii Steraka trwa 8 sekund, ale tarcza Linii Życia — tylko 3 sekundy.
- E — Natarcie Gragasa nie przenika już czasami przez cele, które stoją blisko terenu.
- Naprawiono graficzny błąd, który sprawiał, że Q — Przebijające Światło Luciana nie wyświetlało czasu odnowienia po wystrzeleniu, jeżeli cel stał się niemożliwy do obrania za cel lub niewrażliwy podczas animacji rzucania.
- Przeciwnicy nie tracą już tarcz magii, gdy przejdą przez krawędź W — Ściany Wichru Yasuo.
- Płomienie W — Ogników Ahri i kule W − Księżycowej Kaskady Diany nie zalegają już graficznie w ostatnim widocznym miejscu, gdy Ahri i Diana wejdą we mgłę wojny.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Małe Skalniaki czasami umierały natychmiast.
- Kamizelka Kolcza nie wyświetla już Anioła Stróża jako jednego ze swoich ulepszeń.
- Brokuł SKT T1 Ryze’a jest teraz prawidłowo wyśrodkowany podczas animacji Powrotu.
Nadchodzące skórki i Barwy
W patchu 7.10 udostępnimy następujące skórki:
W patchu 7.10 udostępnimy następujące Barwy: