Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oficjalne zmiany patcha 6.8

Witajcie, przywoływacze.

Witamy w patchu 6.8, ostatnim przed środkiem sezonu (przedśrodkowosezonowym?!). Będziemy mieli dość czasu, żeby omówić aktualizację, ale w tej chwili zadajmy sobie jedno pytanie – jak balansujemy, gdy zbliża się duża aktualizacja?

Jak pewnie się spodziewacie, odpowiedź brzmi „ostrożnie”. Wiedza, że zbliża się sporo zmian dla magów i ich przedmiotów, ogranicza to, co możemy zrobić dla nich w krótkim terminie. Po co wzmacniać maga lub przedmiot dla niego, jeżeli będziemy wprowadzać poważne zmiany dla całej klasy? Z drugiej strony (mówię do was, fani Riven), wzmocnienie bohatera, który słabo sobie radzi w obecnej sytuacji jest równie trudne, gdy wszystko ma się zmienić. Kto będzie silniejszy po aktualizacji? Kto słabszy? Czy Zed nadal będzie wszystkich mordował (prawdopodobnie)? A więc zamiast mówić o tym, czego nie zmieniamy w 6.8, powiem o tym, co zmieniamy.

Jeżeli mamy zachować ostrożność, oznacza to skupienie się na outsiderach – którzy są zbyt silni lub zbyt słabi – na których nie wpłynie za bardzo środek sezonu. Osłabiamy trochę utrzymywanie się w alei we wczesnej fazie gry oraz głównych sprawców w kategorii „Każdy może być obrońcą” (Ekko, Lodowa Rękawica). Mamy także trochę zmian dla ulubieńców publiczności (MF, Rumble), którzy dobrze współpracują i walczą z magami, których zmienimy w następnym patchu.

Dodajmy do tego nowego, bajecznego Tarica i dostajemy średniej wielkości patch, w którym jest dość interesujących elementów, aby pokazać wam, co robić do czasu aktualizacji magów, którzy zmiotą was do innego wymiaru (uważajcie na Malzahara). To tyle, jeżeli chodzi o tego patcha – do zobaczenia na Rift, gdzie będziemy grali nowym bohaterem o imieniu „Galio”.

Powodzenia, bawcie się dobrze.
Patrick „Scarizard” Scarborough

Bohaterowie

Taric

Taric Tarcza Valoranu zostanie zaktualizowany przy premierze 6.8! Aby dowiedzieć się więcej, sprawdźcie następujące odnośniki:

Ekko

Zmniejszone obrażenia podstawowe W i E, ale zwiększone skalowanie od mocy umiejętności.

Szaleństwo Ekko w górnej alei może być problemem w teraźniejszości, ale nie jest to pierwszy raz, gdy się to dzieje. Przypominając to, co mówiliśmy o obronnym Ekko (dawno temu w 5.15) – chodzi o poświęcenie. Ekko z mocą umiejętności zyskuje swoją potęgę, gdy ciągle wystawia się na niebezpieczeństwo: Chronostrzaskanie i Równoległa Konwergencja są nieprzydatne, gdy Ekko jest na tyle podatny na ataki, że zginie, zanim będzie mógł ich użyć w optymalny sposób. Wytrzymałość obronnego Ekko sprawia, że można polegać na nich znacznie bardziej, ale ze względu na połączenie krótkich czasów odnowienia i wysokich obrażeń, nadal potrafi mocno przywalić. Nie mamy nic przeciw temu, że obronny Ekko sprawdza się w niektórych sytuacjach, ale znacznie zmniejszając jego obrażenia (w porównaniu ze skupianiem się na mocy umiejętności) gwarantujemy, że element ryzyka zostanie utrzymany.

W – Równoległa Konwergencja

BIERNE OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU 5% brakującego zdrowia celu 3% brakującego zdrowia celu
SKALOWANIE BIERNEGO EFEKTU PRZY TRAFIENIU 1% za każde 50 pkt. mocy umiejętności 1% za każde 33 pkt. mocy umiejętności
nowośćLUBIĘ CIĘ BIĆ Teraz zadaje minimum 15 pkt. obrażeń stworom i potworom

E – Skok Fazowy

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 50/80/110/140/170 pkt. 40/65/90/115/140 pkt.
SKALOWANIE 0,2 pkt. mocy umiejętności 0,4 pkt. mocy umiejętności

Galio

E ma mniejszy koszt i bardziej zwiększa prędkość ruchu.

Galio jest niezwykle potężny, jeżeli chcecie namieszać na krótkim dystansie, ale często kończy mu się para, zanim drużyny zaczną się grupować. Wzmacniamy go trochę, aby pomóc mu podczas walki w alei (szczególnie, gdy zostanie zepchnięty pod wieżę), a także umożliwiamy fajne zagrywki podczas wędrowania, gdy będzie miał ku temu okazję.

E – Wzburzony Podmuch

KOSZT 70/75/80/85/90 pkt. many 60/65/70/75/80 pkt. many
PRĘDKOŚĆ RUCHU 20/28/36/44/52% 30/35/40/45/50%

Graves

Podstawowe ataki zadają mniejsze obrażenia, ale trafienia krytyczne są silniejsze.

Graves nie zna się na podróżach w czasie, ale on i Ekko są niezwykle podobni w tym patchu – zadają olbrzymie obrażenia i są praktycznie nie do zabicia. Graves nie kupuje tylko przedmiotów obronnych, ale jego wyjątkowa interakcja z kradzieżą życia i skalowaniem podstawowych ataków pozwalają mu na kupowanie hybrydowych przedmiotów obronnych (Taniec Śmierci, Paszcza, Sterak), aby niszczyć we wczesnej i późnej fazie gry. Zmieniamy trochę działanie Nowego Losu, aby Graves miał wybór między zmiataniem przeciwników trafieniami krytycznymi albo byciem wytrzymałym sprzątaczem.

Biernie – Nowy Los

SKALOWANIE PIERWSZEGO TRAFIENIA 0,75 – 1,1 pkt. całkowitych obrażeń od ataku (na poziomach 1-18) 0,7 – 1,0 całkowitych obrażeń od ataku (na poziomach 1-18)
NABOJE PRZY TRAFIENIU KRYTYCZNYM 8 6
nowośćKRYTYCZNE MYŚLENIE Każdy nabój z trafienia krytycznego zadaje 140% obrażeń (Ostrze Nieskończoności zwiększa wartość do 160%)

Kog’Maw

Zniszczenia Q wyższe na niższych poziomach. Zmniejszone obrażenia W.

Gdy ostatni raz dołączyliśmy do Kog’Mawa podczas jego wędrówek przez opis patcha, mówiliśmy o tym, jak chcemy, aby hiperprowadzący byli trochę bardziej wyrównani niż „silni później, słabi wcześniej”. Te zmiany mają na celu umocnienie tej filozofii, dzięki czemu Kog może poczuć, że jego Q coś robi i dobrze wpisuje się w jego wzrost mocy.

Q – Żrąca Plwocina

NISZCZENIE PANCERZA / ODPORNOŚCI NA MAGIĘ 12/16/20/24/28% 20/22/24/26/28%

W – Broń Biomagiczna

PODSTAWOWE OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU 10/15/20/25/30 pkt. 4/8/12/16/20 pkt.

Master Yi

Wydłużony czas odnowienia R i skrócony czas działania, ale zwiększone przedłużenie działania.

Znaczna część siły Mastera Yi pochodzi z jego synergii z dwoma potężnymi przedmiotami (Ostrze Gniewu Guinsoo + Nasycony Pożeracz), ale jego brak chwil słabości zawsze był frustrujący. Zmieniamy jego możliwość pójścia na całość, aby wynagrodzić użycie Nieśmiertelnego w odpowiedniej chwili, zamiast gdy tylko jest dostępny.

R – Nieśmiertelny

CZAS ODNOWIENIA 75 sek. 85 sek.
CZAS DZIAŁANIA 10 sek. 7 sek.
PRZEDŁUŻENIE PRZY ZABICIU LUB ASYŚCIE 4 sek. 7 sek.

Miss Fortune

Wydłużony czas działania i odnowienia W. Miłosne Klepnięcie nie przedłuża już czasu działania W, ale skraca jego czas odnowienia.

Od czasu, gdy Miss Fortune dominowała w przedsezonie, interesy Łowczyni Nagród nie idą rewelacyjnie. Jej wkład w zatłoczone walki drużynowe jest wart srebrnego węża, ale zdolność MF do rywalizacji z innymi strzelcami poza idealną sytuacją jest dość słaba. Zmieniamy Szybki Krok, aby sprawić, że Miss Fortune będzie lepiej sprawdzać się w swojej klasie, bez osłabiania jej możliwości podczas walk drużynowych.

W – Szybki Krok

CZAS DZIAŁANIA PRĘDKOŚCI ATAKU 3 sek. 4 sek.
CZAS ODNOWIENIA 8 sek. 12 sek.
usuniętoSTEPOWANIE Miłosne Klepnięcie nie przedłuża już czasu działania
nowośćJESZCZE SZYBSZE KROKI Umiejętność zaczyna się teraz odnawiać po użyciu, a nie gdy wzmocnienie wygaśnie
nowośćSZALEŃCZY OSTRZAŁ Gdy Szybki Krok się odnawia, używanie Miłosnego Klepnięcia skraca jego pozostały czas odnowienia o 2 sekundy (skaluje się ze skróceniem czasu odnowienia)

Olaf

Kradzież życia W oraz pancerz i odporność na magię R zwiększone.

Olaf jest bohaterem, który ma wszystkie niezbędne narzędzia, aby trzymać się blisko celów i spuszczać łomot, ale ma jeden problem: ginie zbyt szybko. Berserkerzy najlepiej czują się w środku krwawej walki, więc zwiększamy wytrzymałość Olafa, aby przechylić szalę na jego korzyść, gdy zdecyduje się iść na całość (zamiast paść trupem).

W – Zgubne Uderzenia

KRADZIEŻ ŻYCIA 9/12/15/18/21% 14/16/18/20/22%

R – Ragnarok

BIERNY PANCERZ / ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 10/20/30 pkt. 20/30/40 pkt.

Rumble

Q zadaje pełne obrażenia stworom. Skrócenie czasu odnowienia R.

Rumble niegdyś był ulubieńcem profesjonalistów, ale w 2016 nie miał wielkiego powodzenia. Styl gry tego Yordla opiera się na wyniszczaniu: osłabia on przeciwników stałymi obrażeniami i zmusza do opuszczenia alei (albo używa Wyrównania, jeżeli zostaną dłużej). Główne sposoby na utrzymanie się przy życiu w tym sezonie – Mikstura Skażenia i Uścisk Nieumarłego – pozbawiły Rumble’a sposobu na obniżanie poziomu zdrowia przeciwników. Zamiast zwiększać jego obrażenia, aby mógł rywalizować z leczeniem we wczesnej fazie gry (którym zajmujemy się trochę dalej), postanowiliśmy dać Rumble’owi większe możliwości kontrolowania alei.

Ogólne

RUMBLE Z DŻUNGLI Ma teraz listę polecanych przedmiotów do dżungli

Q – Ogniopluj

OBRAŻENIA ZADAWANE STWOROM 50% 100%

R – Wyrównywacz

CZAS ODNOWIENIA 120/110/100 sek. 110/100/90 sek.

Aktualizacja portretów

11 zupełnie nowych portretów, które zostaną z nami na długo.

Jak wspominaliśmy w ostatnim patchu, globalne ujednolicenie portretów to krótkoterminowe rozwiązanie. A jakie jest długoterminowe rozwiązanie? Porządne aktualizacje, jak poniższe jedenaście portretów. Aktualizacje portretów są teraz wpisane w nasz proces aktualizacji bohaterów (patrzcie: Poppy, Shen i, oczywiście, Taric), a jeżeli będziemy mieli okazję, to wypuścimy niewielkie zestawy, takie jak ten poniżej.

Darius

Evelynn

Fiddlesticks

Kennen

Morgana Mistrzyni Ostrzy

Rammus

Galaktyczny Renekton

Swain

Warwick

Śnieżny Warwick

Siepacz Xin Zhao

Globalne ujednolicenie portretów

Aktualizujemy portrety, aby były takie same we wszystkich regionach. Któraś część z iluś.

Kontekst jest taki sam jak w ostatnim patchu. Te zmiany to krótkoterminowe rozwiązanie, które ma zagwarantować, że gracze we wszystkich regionach zobaczą takie same portrety. Nie zajmą one miejsc prawidłowych ulepszeń (takich, jak powyżej)!

Następujące portrety zmodyfikowano albo zastąpiono inną wersją (przepraszamy za dużo tekstu):


Zmodyfikowane aktualizacje z 6.7

  • Szkarłatna Akali, Żądląca Akali, Cho’Gath Dżentelmen

Annie-Ryze

  • Annie Mroźnego Ognia, Gotycka Annie, Garen Komandos, Lee Sin Smocza Pięść, Karmazynowa Riven, Rumble z Dżungli, Rumble Wilk Morski, Plemienny Ryze, Ryze Zwycięzca, Zombi Ryze

Shaco-Swain

  • Szalony Kapelusznik Shaco, Królewski Shaco, Błazen do Orzechów, Shaco z Warsztatu, Shyvana Kościstego Szpona, Hextechowy Sion, Sion Watażka, Wojownicza Księżniczka Sivir, Cudowna Sivir, Łowczyni Sivir, Sivir Bandytka, Sivir z PAX, Muza Sona, Boska Soraka, Swain z Bilgewater

Talon-Urgot

  • Renegat Talon, Zwiadowca Teemo, Króliczek Teemo, Nieśmiertelny Tryndamere, Król Tryndamere, Twisted Fate Muszkieter, Twitch – Król Podziemia, Olimpijski Twitch, Twitch Gangster, Pierwotny Udyr, Wielki Wrogi Krabgot, Urgot Rzeźnik

Vayne-Zilean

  • Vayne Mścicielka, Veigar Szarobrody, Vladimir Nosferatu, Vladimir Wandal, Volibear Gromowładny, Wielki Zły Warwick, Dziki Warwick, podstawowy Xin Zhao, Xin Zhao Komandos, Xin Zhao Husarz, Major Ziggs, Hipis Zilean

Przedmioty

Lodowa Rękawica

Zmniejszone obrażenia efektu.

Blask zawsze oferował możliwość zadawania dobrych obrażeń za niską cenę bohaterom z krótkimi czasami odnowienia i wysokimi obrażeniami podstawowymi (bez konieczności kupowania większej liczby przedmiotów do zadawania obrażeń). W tym momencie droga się rozdziela, zależnie od tego, co chcecie, żeby Blask robił. Chcecie dodatkowe skalowanie od mocy umiejętności? Zmora Licza. Chcecie zadawać olbrzymie obrażenia? Moc Trójcy. Użyteczność podczas walki? Lodowa Rękawica. Ta ostatnia sprawdza się fantastycznie w swojej roli – ale dodatkowe obrażenia sprawiają, że bardziej wytrzymali bohaterowie sprawdzają się trochę za dobrze. Biorąc pod uwagę, o ile tańsza jest od pozostałych ulepszeń Blasku, postanowiliśmy zająć się większym ukierunkowaniem przedmiotu i sprawić, że Rękawica będzie słabsza podczas pojedynków niż pozostałe wersje.

CZAROOSTRZE 125% podstawowych obrażeń od ataku 100% podstawowych obrażeń od ataku

Rtęciowy Bułat

Zmniejszony koszt i obrażenia od ataku.

Rtęciowy Bułat oferuje dużo skuteczności za swoją cenę. Naaaaaaprawdę dużo. Samo w sobie nie jest to problemem, ale jeżeli połączymy to z niezwykle potężnym efektem użycia w postaci superoczyszczenia z Rtęciowej Szarfy, Bułat jest trochę zbyt skuteczny. Często kupuje się go ze względu na same statystyki, ale jego efekt użycia przy okazji kontruje wielu bohaterów. Pozostanie on dobrym wyborem dla prowadzącego, który nie ma łatwego życia, ale zmniejszenie jego skuteczności sprawi, że nie będzie tak przydatny bez korzystania z efektu użycia.

ŁĄCZNY KOSZT 3700 szt. złota 3600 szt. złota
KOSZT SKOMPLETOWANIA 625 szt. złota 525 szt. złota
OBRAŻENIA OD ATAKU 75 pkt. 65 pkt.

Mikstura Skażenia

Odnawia mniej zdrowia, ale więcej many.

Wprowadzając Miksturę Skażenia, chcieliśmy, aby bohaterowie mieli możliwość okazania, że chcą walczyć, poprzez mechanikę obrażeń: w porównaniu z przedmiotami Dorana, Mikstura Skażenia sprawdza się w pełni, gdy wykorzysta się ją do agresywnej walki z wrogimi bohaterami.

Niestety, duża wartość odnawianego zdrowia sprawia, że jest ona niezwykle popularna pośród bohaterów, którzy chcą biernie siedzieć w alei. Podczas gdy mana umożliwia częstszą wymianę obrażeń, zdrowie tylko opóźnia powroty do bazy. Podkręcamy aspekt wymiany obrażeń, jednocześnie osłabiając możliwość do utrzymywania się w alei.

REGENERACJA ZDROWIA 150 pkt. zdrowia za każdy ładunek 125 pkt. zdrowia za każdy ładunek
REGENERACJA MANY 50 pkt. zdrowia za każdy ładunek 75 pkt. zdrowia za każdy ładunek

Specjalizacje

Uczta

Dłuższy czas odnowienia.

Uczta stała się wzorem dla konserwatywnego stylu gry. Dostęp do takiego utrzymywania się przy życiu wyeliminował bardziej ryzykowne opcje na tym poziomie (szczególnie Miecz Obosieczny), przez co bohaterowie specjalizujący się w gnębieniu słabszych mają problemy z wysyłaniem ich do fontanny. Ograniczenie Uczty do jednej aktywacji na grupę stworów osłabi jej wpływ, ale pozostawi wartość uzdrowienia bez zmian.

CZAS ODNOWIENIA 25 sek. 30 sek.

Tajna Skrytka

Odnawia mniej zdrowia, ale więcej many.

Ten opis zmiany pewnie możecie napisać sami. Używanie większej liczby umiejętności w alei: dobre. Bezproblemowe utrzymywanie się w alei: złe. Ciastko to kolejny przykład takiej sytuacji. Złe ciastko.

NATYCHMIASTOWE ZDROWIE Z CIASTKA 20 pkt. 15 pkt.
NATYCHMIASTOWA MANA Z CIASTKA 10 pkt. 15 pkt.

Uścisk Nieumarłego

Mniej zdrowia i obrażeń.

Jeżeli spędziliście trochę czasu w górnej alei podczas sezonu 6, pewnie w kółko oglądaliście Uścisk Nieumarłego (gdzieś tam jest żart o Ekko). Nie mamy nic przeciw temu, żeby specjalizacja obrońców była silna, ale nie dość, że takie utrzymywanie się przy życiu sprawia, że nie można ich przegonić z alei, to jeszcze obrażenia zmieniają ich z botów do ograniczania kontroli w maszyny do zabijania. Które pozostają botami do ograniczania kontroli.

Ta zmiana pewnie nie rozwiąże problemów Uścisku, ale chcemy go trochę osłabić, gdy będziemy szukać innych rozwiązań.

KRADZIEŻ ŻYCIA 3% maksymalnego zdrowia 2,5% maksymalnego zdrowia

Tarcze Magii

Wszyscy dobrze wiedzą, że tarcze magii mogą zablokować kilka umiejętności, które uderzą dokładnie w tym samym czasie – mówiąc prosto, tarcze magii ochraniają was przez bardzo krótki czas, niezależnie od tego, co w was uderzy. Ten czas jest bardzo lekko niekonsekwentny, zależnie od czasu odświeżania serwera. W połączeniu z faktem, że niektóre zaklęcia w grze (jak R – Ogień Zaporowy Corkiego) są rozbite na kilka części na poziomie kodu, oznacza to, że w rzadkich przypadkach, niektóre elementy tych wielokrotnie uderzających umiejętności trafią w zły moment odświeżenia serwera i przebijają się przez tarcze magii. Zmieniliśmy ten okres, aby był konsekwentny, więc nie powinno się to więcej zdarzać.

MAGIA JEST SILNA Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre umiejętności mogły przebić tarczę magii i zadziałać prawidłowo.

Graficzne odświeżenie sklepu

Aktualizujemy graficznie sklep League w późniejszym okresie po premierze patcha, aby jego wygląd był zbliżony do reszty klienta. Największą zmianą jest pasek nawigacyjny, który przenosi się ze swojego starego miejsca po lewej na górę.

NOWY WYGLĄD Sklep League został zaktualizowany, aby jego wygląd był zbliżony do reszty klienta
UPROSZCZENIE Pasek nawigacyjny ma mniej kategorii
ROZGRYWKA W tym menu znajdują się runy i dopalacze
AKCESORIA Skórki totemów, ikony przywoływacza, a także skrzynie hextech i klucze
PRZYCISKI Przyciski zakupu RP, prezentów i związane z kontem (zmiana imienia, transfer serwera) znajdują się po prawej stronie paska nawigacyjnego

Nowy wybór bohaterów

W tym patchu wprowadzamy stronę zmian, które mają na celu zajęcie się pewnymi problemami, wliczając w to powrót panelu „Zobacz więcej statystyk”! (Spoczywajcie w pokoju, wykresy „Zobacz więcej statystyk”.)

PRZEMIESZCZONE SPECJALIZACJE Naprawiono błąd, który sprawiał, że pojawienie sie kolejki nowego wyboru bohaterów podczas przeglądania specjalizacji innego gracza, powodowało utratę dostępu do własnych specjalizacji
KLIKNIJ MNIE Powrócił panel statystyk rankingowych w menu „Zobacz więcej statystyk”!
SKUTECZNA REKLAMA Poczekalnia tworzenia rozgrywki pokazuje teraz, jakie rodzaje punktów można zdobyć poprzez mecze zorganizowane za pomocą nowego wyboru bohaterów

Ustawienia w grze

Rzucanie zaklęć jest standardowo ustawione na szybkie rzucenie ze wskaźnikiem. Zapisane ustawienia pozostają niezmienione.

W ramach przypomnienia, szybkie rzucanie ze wskaźnikiem oznacza, że po wciśnięciu klawisza, pojawia się wskaźnik zasięgu, a po puszczeniu, zaklęcie zostaje rzucone. To ustawienie okazało się najbardziej intuicyjne dla nowych graczy, ale wymagało grzebania w menu opcji, aby je włączyć (co może być zbyt trudne, gdy próbujecie się nauczyć wszystkiego). Usunęliśmy tę przeszkodę w ostatnim patchu, zmieniając standardowe ustawienia, przez co nowi gracze będą mieli do niej dostęp od razu, a obecni gracze nie zauważą zmiany, ponieważ nie modyfikuje to zapisanych ustawień konta.

…Okazuje się, że nie docenialiśmy, jak często opcja „Przywróć domyślne” jest używana, szczególnie w kawiarenkach internetowych, i wielu z was przypisywało tę zmianę błędowi ustawień. Wyjaśniamy więc naszą decyzję i potwierdzamy, że jest to celowe.

SZYKBO! Szybkie rzucanie jest teraz standardowym ustawieniem dla wszystkich umiejętności i przedmiotów
WSKAZUJ! Wskaźniki zasięgu są teraz włączone standardowo

Naprawione błędy

  • Ogniste aury Zaklęcia: Żaru i Słonecznej Peleryny już się nie kumulują.
  • Zed nie zyskuje już 20 dodatkowych pkt. obrażeń od ataku, gdy używa W – Żywego Cienia.
  • W – Ściana Bólu Karthusa znów prawidłowo daje wizję.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętności Karthusa czasami nie nakładały efektu spowolnienia z Kryształowego Kostura Rylai podczas działania Umiejętności Biernej – Paktu ze Śmiercią.
  • Efekty dźwiękowe przy trafieniu podczas powrotu Q – Czasowstrzymywacza Ekko zostały przywrócone.
  • Mrożące Porażenie teraz prawidłowo przerywa działanie R – Za Linią Wroga Quinn.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że W – Bezwzględny Drapieżnik Renektona czasami nie nakładał prawidłowej liczby ładunków Czarnego Tasaka.
  • Podrzucenie z Q – Kuli Mocy Rammusa nie nadpisuje już innych efektów podrzucenia/odepchnięcia (np. superumiejętność Poppy, Z Byka Alistara).
  • Specjalizacja Bandyta nie daje już złota, gdy wrogie zwierzątka (np. Tibbers, pająki Elise) giną.
  • R – Hiperkinetyczny Odwracacz Pozycji Urgota nie zmienia już pozycji, gdy bohater ten zginie w czasie przygotowywania.
  • Wyciąg Wyroczni może teraz być zakupiony, gdy jest się martwym na Howling Abyss.
  • Wyłączenie wyciszenia głośności ogólnie nie powoduje już, że odtwarzają się dźwięki wyciszone indywidualnie.
  • Niestandardowy dźwięk do R – Uczty Cho’Gatha Dżentelmena i M.W. Cho’Gatha Prime zostały przywrócone.
  • Zwiększono głośność efektu dźwiękowego E – Rzutu Sadzonką Kocionką Miaukaia.
  • Zwiększono głośność kilku linijek dialogowych podczas ruchu PROJEKTU: Yi.
  • Przywrócono odgłos lodowego wiatru dla aktywacji ożywienia z Umiejętności Biernej – Odrodzenia Anivii Czarnego Mrozu.
  • Azir Władca Grobów nie odtwarza już czasami linijek dialogowych podstawowego Azira.
  • Odbicia Q – Tańczącego Granatu Jhina nie odtwarzają już dźwięku Q – Wewnętrznego Płomienia Karmy, gdy oboje są w grze. Złodziej.
  • Przywrócono tęczowy ślad oraz efekty strzałek E – Niszczycielskiej Szarży Arcade Hecarima.
  • Ofiary W – Polimorfii Basenowej Lulu teraz prawidłowo identyfikują się jako foki w czacie, a nie babeczki.

Nadchodzące skórki

Piekielna Diana zostanie wypuszczona w patchu 6.8, aby upamiętnić zwycięstwo Team Fire w turnieju All-Star 2015!

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.