Po chwili przerwy pracownicy Riotu powracają do przekazywania graczom informacji za pomocą oficjalnego forum. Pierwszym tematem jest powrót do ewentualnego reworku Sony. Podobnie jak poprzednio udzielone zostały odpowiedzi na kilka kwestii nurtujących graczy:
Rzeczą, której nie mogę w żaden sposób zrozumieć jest myślenie w stylu “Sona nie jest zepsuta, jest zbalansowana jednak mimo to musimy w jakiś sposób ją naprawić.”
Rozumiem twoje obawy kiedy widzisz, że jedna z twoich ulubionych postaci może przejść jakiekolwiek zmiany. Myślę, że słowo “naprawić” nie oddaje do końca natury zmian jakie zamierzmy przeprowadzić. Nie chcemy w żaden sposób drastycznie zmieniać jej umiejętności, a raczej lekko je poprawić by gra nią dawała, w naszym odczuciu, tyle satysfakcji co w przypadku innych supportów.
Co z tego, że niektórzy nie lubią grać Soną? Ja nie lubię grać Eve czy Talonem gdyż po prostu nie lubię ich stylu gry. Nie znaczy to chyba, że postacie te muszą zostać “naprawione” by stały się dal mnie bardziej satysfakcjonujące ? Każda postać będzie miała grupkę ludzi, którzy lubią nią grać i grupkę takich, którzy za nią nie przepadają nie znaczy to, że powinniście w takie rzeczy ingerować tylko dlatego, że możecie.
Naprawdę nie zamierzamy w drastycznie zmieniać tej postaci. Uważamy, że już teraz Sona ma świetną tożsamość i na pewno będziemy chcieli ją zachować.
Ci, którzy regularnie nią grają zauważają i doceniają rzeczy, które wnosi ona do walki. Nie obchodzi mnie czy mój carry to zauważa, ważne że ja to widzę, że przykładowo tylko dzięki mnie przeżył on z 10 HP. On czuje się mocny, ja czuję się użyteczny, więc po co wprowadzać jakiekolwiek zmiany ?
Jak już wcześniej pisaliśmy zdajemy sobie sprawę, że gracze używający Sony zauważają jej impakt i to raczej ich sojusznicy go nie widzą. Jednak przez to spora część graczy tą postacią nie czuję, że ma aż tak duży wpływ na grę jaki posiada w rzeczywistości. Cały czas czytamy wasze komentarze i zrobimy wszystko by Sona zachowała to co gracze w niej lubią, a przy tym satysfakcja z grania nią była większa niż obecnie.
Riot Repertoir, który obecnie pracuje nad reworkiem Nidalee odpowiedział na kilka sugestii graczy właśnie z tymi zmianami związanymi.
Jej obecny hitbox włóczni nie może pozostać nie zmieniony. Graczy strasznie denerwuje fakt, że wizualnie uniknęli oni Q tej postaci jednak i tak otrzymują oni obrażenia.
Zgadzam się, że rzeczywiście jest to strasznie irytujące i zdecydowanie chcemy by po zmianach rzeczywiste wymiary tego pocisku odpowiadały animacji.
Czy będziecie zmieniać wszystkie jej umiejętności czy może raczej tylko włócznię?
Mogę cię zapewnić, że przyglądamy się wszystkim umiejętnościom zarówno pod względem czysto mechanicznym jak i pod względem samych liczb.
Zostałem zabity przez Javelin Toss, jednak death recap pokazuje, że tę umiejętność jako Javelin Toss/Takedown.
Death Recap będzie poprawnie rozróżniał umiejętności użyte przez Nidalee w formie ludzkiej od tych w formie coguara. Zmiana ta wymaga lekkiego przepisania całej postaci dlatego nie znalazła się ona jeszcze na serwerach live.
Mechanika włóczni jest dla mnie trochę niedorzeczna.
Może ci się tak wydawać, jednak w nowej wersji włócznie nadal będą zyskiwać obrażenia wraz z przebytym dystansem, przy tym mogę cię zapewnić, że obrażenia te będą bardziej znośne dla przeciwnika.
Dajcie jej transformację na 1 poziomie.
Jest to coś nad czym cały czas myślimy, jednak nie podjęliśmy jeszcze żadnej decyzji.
Wyobraźcie sobie Nidalee używającą do walki wszystkich swoich umiejętności.
Jest to z pewnością ważne założenie całego reworku. Bardzo ważne dla mnie jest by taka możliwość zarówno była opłacalna jak i sprawiała graczom dużo frajdy i myślę, że już prawie dotarliśmy do tego punktu. Niestety na razie nie mogę zdradzić żadnych szczegółów, ale na pewno kiedy tylko będziemy tych zmian pewni wrócę i omówię je bardziej szczegółowo.
Nie tak dawno na forum wypłynęła informacja dotycząca planów aktualizacji graficznej Kassadina. W tym temacie jeden z gracy zauważył, że w przypadku skórki nazwanej Harbinger Kassadin występuje różnica pomiędzy ostrzem ze splash artu, a ostrzem w grze sprawą tą zainteresował się jeden z pracowników Riotu, co pozwala przypuszczać, że ostrze to zostanie wkrótce naprawione.
Idea weekendów, podczas których za grę otrzymujemy podwojoną ilość IP bardzo spodobała się graczom, którzy zaczęli prosić o częstsze przeprowadzanie takiego eventu. Jeden z pracowników Riotu – Udyr zapewnił, że w planach jest częstsze przeprowadzanie takich weekendów, a najbliższy zaplanowany jest na koniec Czerwca, lub początek Lipca.