Na serwer testowy PBE dodany został nowy patch rozpoczynający przygotowania do wprowadzenia na serwery live aktualizacji 6.23. Patch ten przyniósł ze sobą między innymi zapowiadany już od jakiegoś czasu nowy ultimate skin zwany Elementalist Lux i to właśnie od niego rozpoczniemy przegląd nowości z tej aktualizacji:
Elementalist Lux – 3250 RP
Głos:
[Źródło – 1]
Skórka ta posiada w sumie 10 form (w każdej grze podejmujemy decyzję jaką formą chcemy akurat zagrać wybierając odpowiednią opcję z specjalnego HUD-u ):
Light (Base)
Fire
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Water
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Air
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Nature
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Ice
[Water + Air]
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Magma
[Fire + Nature]
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Mystic
[Water + Nature]
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Storm
[Fire + Air]
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Dark
[Nature + Air or Water + Fire]
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
W związku z premierą tego skina Riot przygotował również nową skórkę na wardy zwaną Elementalist Ward. Ward ten również będzie również posiadać 10 form zmieniających się w momencie gdy zmienimy formę grając Elementalist Lux (działa to tylko na postawione przez nas wardy), a w momencie gdy korzystamy z niego nie grając Lux lub nie używając jej ultimate skina to ward przez cały czas będzie znajdował się w podstawowej formie. Skórka ta prezentuje się obecnie następująco:
Elementalist Ward
[Cena nie została jeszcze ustalona]Nowy ultimate skin przyniósł ze sobą również aż 11 nowych ikon przywoływacza, które prezentują się następująco:
Wraz z nowym patchem na PBE udostępniony został tryb One For All co związek ma z rotacyjnym trybem gry.
Do omówienia pozostały już tylko rozmaite zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Anivia
Flash Frost (Q)- Opis umiejętności został zmieniony i obecnie prezentuje się następująco:
- Czas odnowienia został zmniejszony z 25 do 17 sekund
- Od teraz efekt podwójnych otrzymywanych obrażeń nakładany jest nie na zmrożonych przeciwników, a na przeciwników, którzy w ostatnim czasie zostali zestunnowani przez Q Anivii lub otrzymali obrażenia z pełnej formy jej R
- Czas potrzebny na osiągnięcie maksymalnej formy został zmniejszony z 3 do 1.5 sekundy
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/120/160 (+0.25 AP) do 40/60/80 (+0.125 AP)
- Wartość bonusu do obrażeń zadawanych przez w pełni rozwiniętą burzę została zwiększona z 150% do 300%
- Wartość nakładanego spowolnienia przez w pełni rozwiniętą burzę została zwiększona z 30% do 30/45/60%
Garen
Judgment (E)- Dodano nowy efekt: “Ilość armoru posiadanego przez przeciwników trafionych tą umiejętnością jest zmniejszana o 3/4/5/6/7% na 4 sekundy. Efekt ten stackuje się 5 razy”
Malzahar
Void Swarm (W)- Czas odnowienia został zmniejszony z 20/19/18/17/16 do 0 sekund
- Od teraz do działania umiejętność ta musi pochłonąć generowany przez siebie stack, który ładuje się przez 20/19/18/17/16 sekund (Malzahar może mieć maksymalnie przy sobie 2 ładunki tej umiejętności w jednym czasie)
- Zasady spawnowania nowych Voidlingów, przez te już przebywające na polu bitwy zostały zmienione:
- [stare] “za pierwszym razem, gdy Voidling atakuje championa, potwora lub asystuje przy zabiciu jakiejś jednostki, Malzahar spawnuje nowego Voidlinga na pozostały okres”
- [nowe] “Jeśli Voidlingowi pozostało na polu bitwy jeszcze maksymalnie 9 sekund to jego pierwszy atak wyprowadzony przeciw championowi i potworowi przywoła nowego Voidlinga na pozostały okres”
- Od teraz Voidlingi posiadają 3 HP
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń przez Voidlingi została zmieniona z 0.3/0.325/0.35/0.375/0.4 całkowitego AD na 30/35/40/45/50 (+0.4 bonusowego AD)
- Wartość przelicznika z AP na dodatkowe obrażenia zadawane przez Voidlingi została zwiększona z 0.1 do 0.2
- Dodano nowy efekt: “Voidlingi znikają szybciej, gdy znajdują się w dłużej odległości od Malzahara”
- Dodano nowy efekt: “Voidlingi zadają 200% obrażeń minionom z linii, na które nałożone zostało Malefic Visions (E)”
- Dodano nowy efekt: “Jeśli cel ataku znajduje się pod wpływem Nether Grasp (R) lub Malefic Visions (E) i Malzahar jest w pobliżu, Attack Speed Voidlingów zwiększany jest o 100%”
- Usunięto efekt sprawiający, że Voildingi chętniej atakowały cele znajdujące się pod wpływem Nether Grasp (R) lub Malefic Visions (E)
- Usunięto efekt sprawiający, że wszystkie Voidlingi otrzymują 50% bonus do Attack Speedu w momencie, gdy na polu bitwy znajduje się ich przynajmniej 3 sztuki
- Usunięto efekt sprawiający, że Voidlingi zadawały 300% obrażeń minionom posiadającym mniej niż 20% HP
Blade of the Ruined King
- Ilość obrażeń zadawanych z pasywa została zwiększona z 6% do 8% obecnego HP celu
Guinsoo's Rageblade
- Ilość przyznawanego Attak Speedu została zwiększona z 0 do 25%
Sterak's Gage
- Całkowity koszt został zmniejszony z 2700 do 2600
źródło: http://www.surrenderat20.net/2016/11/118-pbe-update.html