Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Nowe wyglądy umiejętności pięciu championów, eksperymentalne zmiany w Rakanie

Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 9.9. Przegląd nowości z tego patcha rozpoczniemy do siedmiu nowych ikon przywoływacza prezentujących się następująco:

Trials 2019 Pass Icon, Golden Trials 2019 Icon, The United Icon, The Warband Icon

The Faceless Icon, The Council Icon, The Trials Icon

Wraz z nowym patchem na PBE dodano również cztery nowe emotki:

The Council, The United, The Faceless, The Warband

W nowej aktualizacji takie postacie jak Ashe, Blitzcrank, Caitlyn, Jax, czy Renekton otrzymały aktualizację wyglądu umiejętności mającą na celu zwiększenie czytelności gry. Poniżej znaleźć możecie listę wprowadzonych zmian:

Ashe

Auto-ataki– Bardziej zaakcentowany został efekt mrożący, a do tego zaktualizowano model strzały
Q – Głównie dodano więcej poświaty i bardziej zaakcentowano efekt mrożżący
W – Usunięto niepotrzebne efekty i zmodyfikowano wygląd pocisków tak by pociski były ostrzejsze
E – Od teraz Ashe wystrzeliwuje lodowego jastrzębia, który wybucha zmieniając się w śnieg przy trafieniu. Do tego zaktualizowano wygląd samego jastrzębiaShe now fires an icy hawk that explodes into snow on impact.
R – Zmieniono model strzały i sprawiono że wydaje się ona chłodniejsza i groźniejsza. Od teraz powinna ona również lepiej wskazywać faktyczny hitbox
Pasyw – Bardziej zaakcentowano efekt mrożący

Blitzcrank

Auto-ataki – Dodano nowe efekty uderzenia
Q – Wygląd umiejętności został (w końcu) poprawiony tak by pokazywał on faktyczny zasięg i szerokość hitboxa. Do tego oczyszczono tą umiejętność z niepotrzebnych efektów i dodano mały efekt przy castowaniu
W – Efekty zostały wyczyszczone, a do tego dodano efekty elektryczności
E – Efekty zostały wyczyszczone, dodano elektryczność na pięściach Blitzcranka, dodano nowy efekt uderzenia
R – W końcu umiejętność ta pokazuje jej prawdziwy zasięg. Sam efekt powinien być równeiż bardziej satysfakcjonujący. Do tego wszystkiego efekt wskazujący na gotowość R (elektryczność w obszarze ciała) również został wyczyszczony.
Pasyw – Wygląd bariery został odrobinę wyczysczony

Skórki:
Rusty Blitzcrank: Jest od teraz bardziej zardzewiały
Piltover Customs Blitzcrank: Efekty W zostały wyczyszczone i otrzymały nowe kolory
iBlitzcrank: Wyczyszczony został efekt Q, dodano jetpacki do animacji biegu W, usunięto efekt odbić obiektywu obecny w jego E
Riot Blitzcrank: Wygląd R ma od teraz elementy koloru czerwonego
Battle Boss Blitzcrank: Poprawiono satysfakcje z korzystania R, poprawiono wskaźnik zasięgu R
Lancer Rogue Blitzcrank: Wyczyszczono efekt R
Lancer Paragon Blitzcrank: Wyczyszczono efekt R

Caitlyn

Auto-ataki – Efekty zostały wyczyszczone z niepotrzebnych elementów, dodano nowy efekt przy uderzeniu
Q – Wyczyszczono efekt z niepotrzebnych elementów. Poprawiono wskaźniki szerokości obu fragmentów tej umiejętności. Dodano nowe efekty uderzenia
W – Usunięto niepotrzebne efekty przy aktywacji. Poprawiono efekt rootowania. Sojusznicze pułapki od teraz świecą na niebiesko, a nie na zielono.
E – Efekt wyczyszczono i poprawiono wskaźnik szerokości pocisków
R – Zmniejszono ilość efektów na celu tej umiejętności i odrobinę poprawiono czas ich pojawiania się. Do tego dodano nowy czas castowania, nowy pocisk i nowy efekt uderzenia
Pasyw – Zmieniono wygląd i efekty przy wzmacnianym pocisku, co powinno sprawić, że powinno to być bardziej czytelne i satysfakcjonujące

Skórki:
Headhunter Caitlyn: Poprawiono wygląd pocisków, dodano wskaźniki szerokości Q
Lunar Wraith Caitlyn: Poprawiono wygląd pocisków, zmieniono szerokość pocisków Q by te odpowiadały bazowej skórce. Usunięto niepotrzebne efekty z animacji ładowania i trafienia R

Jax

Auto-ataki – Oczyszczono efekty i sprawiono, że uderzenie powinno sprawiać wrażenie bardziej potężnego
Q – Oczyszczono efekty i sprawiono, że powinny być one bardziej czytelne
W – Aktywacja powinna być bardziej widoczna, dodano ogień do lampy. Zwiększono efekt uderzenia.
E – Wyczyszczono efekty, od teraz umiejętność ta lepiej wskazuje zasięg stuna
R – Wyczyszczono efekt, sprawiono że jest on bardziej widoczny, dodano efekty piasku, sprawiono że trzecie uderzenie z pasywa jest bardziej przejrzyste i satysfakcjonujące

Skórki

Nemesis Jax: Dodano nowe efekty cząsteczkowe do całego kitu, które powinny go wyróżniać na tle innych skórek
God Staff Jax: Do E dodano wskaźnik zasięgu stuna by skórka ta odpowiadała bazowemu skinowi.

Renekton

Q – Postawiono większy nacisk na ostrza zarówno przy castowaniu jak i uderzeniu
W – Wyczyszczono efekty kombinacji EQ, dodano teksturę ostrza do Execute iSuper Execute
E – Dodano efekt drgania pojawiający się przy castowaniu i zanikający do momentu uderzenia
R – Cząsteczki obecne bardziej przypominają odłamki również w przypadku użycia EQ. Do wycastowania dodano dodatkowe efekty.
Pasyw – Do castowania EQ dodano bardziej zauważalne warknięcie.

Wraz z nowym patchem na PBE dodano również grafiki zawartości warsztatu hextech związanej z wydarzeniem Trials

  • MSI 2019 Orb
  • Trials Token
  • Golden Chroma for Challenger Nidalee + Icon
  • Golden Chroma for Conqueror Karma + Icon 
  • Conqueror Alistar Icon + Border
  • Golden Chroma for Challenger Ahri + Icon
  • 100 Prestige Points + Icon
  • Golden Chroma for Conqueror Varus + Icon
  • Golden Chroma for Conqueror Alistar + Icon
  • Challenger Nidalee Icon + Border
  • Challenger Ahri Icon + Border
  • 2019 Conqueror Ward
  • Worthy Adversary Emote
  • Wonderful… Emote
  • Impressive! Emote

Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:

Blitzcrank


Mana Barrier (Pasyw)

  • Wartość przyznawanej tarczy została zmieniona z 50% obecnej many na 30% maksymalnej many
Static Field (R)
  • Dodano nowy pasyw: “Kiedy umiejętność ta jest aktywna, pięści Blitzcranka stają się naładowane błyskawicą co powoduje, że wyprowadzane auto-ataki zadają dodatkowo 100/150/200 (+0.2 AP, +3% maksymalnej many) magicznych obrażeń”

Kennen


Lightning Rush (E)

  • Usunięto efekt przyznający bonusowy Armor i Magic Resist
Slicing Maelstrom (R)
  • Dodano nowy efekt: “W trakcie trwania tej umiejętności Kennen zyskuje 20/40/60 Armora i Magic Resist”

Ornn


Living Forge (Pasyw)

  • Ilość Armora przyznawanego przez Frozen Fist (jedno z ulepszeń przedmiotów dostępne z tej umiejętności) została zmniejszona z 125 do 95

Rakan


The Quickness (R)

  • Czas trwania nakładanego efektu Charma został zwiększony z 1/1.25/1.5 do 1.5/1.75/2 sekund
  • Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 50% do 100%
  • Wartość bonusu do prędkości poruszania się przyznawanego za trafienie wrogiego championa została zwiększona z 150% do 200%
  • Czas trwania bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 4 do 3 sekund
  • Od teraz Rakan nie może używać swojego W i E w trakcie trwania tej umiejętności
  • Od teraz dodatkowy bonus do prędkości poruszania się przyznawany za trafienie wrogiego championa nie jest ograniczany tylko do pierwszego trafionego bohatera – dodatkowe trafienia jedynie odnawiają czas trwania bonusu, a nie zwiększają jego wartość

Teemo


Ogólne Zmiany
  • Bazowa wartość regeneracji many została zwiększona z 1.92 do 2.5
  • Wartość przyrostu regeneracji many na poziom została zwiększona z 0.09 do 0.15
  • Wartość przyrostu many na poziom została zwiększona z 20 do 25
  • Bazowa ilość AD została zmniejszona z 54 do 51
  • Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zmniejszona z 3.38 do 2
Toxic Shot (Pasyw)
  • Umiejętność ta została przesunięta z E do Pasywa
  • Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez truciznę w czasie 4 sekund została zwiększona z 24-120 do 24-180
  • Bazowa ilość obrażeń on-hit została zmniejszona z 10-50 do 8-50
  • Dodano nowy efekt: “Obrażenia z tej umiejętności (zarówno zadawane przez auto-ataki jak i truciznę) są zwiększane o 50% jeśli cel znajduje się już pod wpływem innej Trucizny”
Blinding Dart (Q)
  • Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/125/170/215/260 (+0.8 AP) do 70/105/140/175/210 (+0.6 AP)
  • Od teraz umiejętność ta nakłada efekt Trucizny
  • Koszt many został zwiększony z 70/75/80/85/90 do 80/85/90/95/100
Move Quick (W)
  • Od teraz efekt tej umiejętności nie przerywa Stealtha
Guerilla Warfare (E)
  • Umiejętność ta została przesunięta z Pasywa do E
  • Czas odnowienia: 40/37/34/31/28 sekund
  • Po 2 sekundowym opóźnieniu Teemo staje się Niewidzialny.
  • Teemo pozostanie Niewidzialny bez końca jeśli będzie stał on nieruchomo lub znajdował się on w krzaku i może się on oddalić od niego na odległość 5/6/7/8/9 Teemo, ale każde obrażenie od wrogiego championa pochodzące z nieperiodycznego efektu zakończy jego Niewidzialność. Będąc pod wpływem tego efektu Teemo widzi o 25% więcej terenu.
    czas trwania efektu stealtha podczas poruszania się to 2/2.25/2.5/2.75/3 sekund
  • Po przerwaniu Niewidzialności, Teemo zyskuje 20/30/40/50/60%  Attack Speeduna 3 sekundy. W momencie gdy umiejętność ta odnawia się, przebywanie w krzaku spowoduje szybsze upływanie czasu odnowienia.
Noxious Trap (R)
  • Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 200/325/450 (+0.5 AP) do 150/250/350 (+0.4 AP)
  • Maksymalna ilość możliwie posiadanych grzybów została zwiększona z 3 do 3/4/5
  • Grzyby od teraz stają się niewidzialne po 1 sekundzie
  • Od teraz grzyby mogą cały czas odbijać się od innych grzybów

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/04/416-pbe-update-trials-summoner-icons.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.