Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 9.9. Przegląd nowości z tego patcha rozpoczniemy do siedmiu nowych ikon przywoływacza prezentujących się następująco:
Trials 2019 Pass Icon, Golden Trials 2019 Icon, The United Icon, The Warband Icon




The Faceless Icon, The Council Icon, The Trials Icon



Wraz z nowym patchem na PBE dodano również cztery nowe emotki:
The Council, The United, The Faceless, The Warband




W nowej aktualizacji takie postacie jak Ashe, Blitzcrank, Caitlyn, Jax, czy Renekton otrzymały aktualizację wyglądu umiejętności mającą na celu zwiększenie czytelności gry. Poniżej znaleźć możecie listę wprowadzonych zmian:
Ashe

Auto-ataki– Bardziej zaakcentowany został efekt mrożący, a do tego zaktualizowano model strzały
Q – Głównie dodano więcej poświaty i bardziej zaakcentowano efekt mrożżący
W – Usunięto niepotrzebne efekty i zmodyfikowano wygląd pocisków tak by pociski były ostrzejsze
E – Od teraz Ashe wystrzeliwuje lodowego jastrzębia, który wybucha zmieniając się w śnieg przy trafieniu. Do tego zaktualizowano wygląd samego jastrzębiaShe now fires an icy hawk that explodes into snow on impact.
R – Zmieniono model strzały i sprawiono że wydaje się ona chłodniejsza i groźniejsza. Od teraz powinna ona również lepiej wskazywać faktyczny hitbox
Pasyw – Bardziej zaakcentowano efekt mrożący
Blitzcrank

Auto-ataki – Dodano nowe efekty uderzenia
Q – Wygląd umiejętności został (w końcu) poprawiony tak by pokazywał on faktyczny zasięg i szerokość hitboxa. Do tego oczyszczono tą umiejętność z niepotrzebnych efektów i dodano mały efekt przy castowaniu
W – Efekty zostały wyczyszczone, a do tego dodano efekty elektryczności
E – Efekty zostały wyczyszczone, dodano elektryczność na pięściach Blitzcranka, dodano nowy efekt uderzenia
R – W końcu umiejętność ta pokazuje jej prawdziwy zasięg. Sam efekt powinien być równeiż bardziej satysfakcjonujący. Do tego wszystkiego efekt wskazujący na gotowość R (elektryczność w obszarze ciała) również został wyczyszczony.
Pasyw – Wygląd bariery został odrobinę wyczysczony
Skórki:
Rusty Blitzcrank: Jest od teraz bardziej zardzewiały
Piltover Customs Blitzcrank: Efekty W zostały wyczyszczone i otrzymały nowe kolory
iBlitzcrank: Wyczyszczony został efekt Q, dodano jetpacki do animacji biegu W, usunięto efekt odbić obiektywu obecny w jego E
Riot Blitzcrank: Wygląd R ma od teraz elementy koloru czerwonego
Battle Boss Blitzcrank: Poprawiono satysfakcje z korzystania R, poprawiono wskaźnik zasięgu R
Lancer Rogue Blitzcrank: Wyczyszczono efekt R
Lancer Paragon Blitzcrank: Wyczyszczono efekt R
Caitlyn

Auto-ataki – Efekty zostały wyczyszczone z niepotrzebnych elementów, dodano nowy efekt przy uderzeniu
Q – Wyczyszczono efekt z niepotrzebnych elementów. Poprawiono wskaźniki szerokości obu fragmentów tej umiejętności. Dodano nowe efekty uderzenia
W – Usunięto niepotrzebne efekty przy aktywacji. Poprawiono efekt rootowania. Sojusznicze pułapki od teraz świecą na niebiesko, a nie na zielono.
E – Efekt wyczyszczono i poprawiono wskaźnik szerokości pocisków
R – Zmniejszono ilość efektów na celu tej umiejętności i odrobinę poprawiono czas ich pojawiania się. Do tego dodano nowy czas castowania, nowy pocisk i nowy efekt uderzenia
Pasyw – Zmieniono wygląd i efekty przy wzmacnianym pocisku, co powinno sprawić, że powinno to być bardziej czytelne i satysfakcjonujące
Skórki:
Headhunter Caitlyn: Poprawiono wygląd pocisków, dodano wskaźniki szerokości Q
Lunar Wraith Caitlyn: Poprawiono wygląd pocisków, zmieniono szerokość pocisków Q by te odpowiadały bazowej skórce. Usunięto niepotrzebne efekty z animacji ładowania i trafienia R
Jax

Auto-ataki – Oczyszczono efekty i sprawiono, że uderzenie powinno sprawiać wrażenie bardziej potężnego
Q – Oczyszczono efekty i sprawiono, że powinny być one bardziej czytelne
W – Aktywacja powinna być bardziej widoczna, dodano ogień do lampy. Zwiększono efekt uderzenia.
E – Wyczyszczono efekty, od teraz umiejętność ta lepiej wskazuje zasięg stuna
R – Wyczyszczono efekt, sprawiono że jest on bardziej widoczny, dodano efekty piasku, sprawiono że trzecie uderzenie z pasywa jest bardziej przejrzyste i satysfakcjonujące
Skórki
Nemesis Jax: Dodano nowe efekty cząsteczkowe do całego kitu, które powinny go wyróżniać na tle innych skórek
God Staff Jax: Do E dodano wskaźnik zasięgu stuna by skórka ta odpowiadała bazowemu skinowi.
Renekton
Q – Postawiono większy nacisk na ostrza zarówno przy castowaniu jak i uderzeniu
W – Wyczyszczono efekty kombinacji EQ, dodano teksturę ostrza do Execute iSuper Execute
E – Dodano efekt drgania pojawiający się przy castowaniu i zanikający do momentu uderzenia
R – Cząsteczki obecne bardziej przypominają odłamki również w przypadku użycia EQ. Do wycastowania dodano dodatkowe efekty.
Pasyw – Do castowania EQ dodano bardziej zauważalne warknięcie.
Wraz z nowym patchem na PBE dodano również grafiki zawartości warsztatu hextech związanej z wydarzeniem Trials
- MSI 2019 Orb
- Trials Token
- Golden Chroma for Challenger Nidalee + Icon
- Golden Chroma for Conqueror Karma + Icon
- Conqueror Alistar Icon + Border
- Golden Chroma for Challenger Ahri + Icon
- 100 Prestige Points + Icon
- Golden Chroma for Conqueror Varus + Icon
- Golden Chroma for Conqueror Alistar + Icon
- Challenger Nidalee Icon + Border
- Challenger Ahri Icon + Border
- 2019 Conqueror Ward
- Worthy Adversary Emote
- Wonderful… Emote
- Impressive! Emote















Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Blitzcrank
Mana Barrier (Pasyw)
- Wartość przyznawanej tarczy została zmieniona z 50% obecnej many na 30% maksymalnej many
- Dodano nowy pasyw: “Kiedy umiejętność ta jest aktywna, pięści Blitzcranka stają się naładowane błyskawicą co powoduje, że wyprowadzane auto-ataki zadają dodatkowo 100/150/200 (+0.2 AP, +3% maksymalnej many) magicznych obrażeń”
Kennen
Lightning Rush (E)
- Usunięto efekt przyznający bonusowy Armor i Magic Resist
- Dodano nowy efekt: “W trakcie trwania tej umiejętności Kennen zyskuje 20/40/60 Armora i Magic Resist”
Ornn
Living Forge (Pasyw)
- Ilość Armora przyznawanego przez Frozen Fist (jedno z ulepszeń przedmiotów dostępne z tej umiejętności) została zmniejszona z 125 do 95

Rakan
The Quickness (R)
- Czas trwania nakładanego efektu Charma został zwiększony z 1/1.25/1.5 do 1.5/1.75/2 sekund
- Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 50% do 100%
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się przyznawanego za trafienie wrogiego championa została zwiększona z 150% do 200%
- Czas trwania bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 4 do 3 sekund
- Od teraz Rakan nie może używać swojego W i E w trakcie trwania tej umiejętności
- Od teraz dodatkowy bonus do prędkości poruszania się przyznawany za trafienie wrogiego championa nie jest ograniczany tylko do pierwszego trafionego bohatera – dodatkowe trafienia jedynie odnawiają czas trwania bonusu, a nie zwiększają jego wartość
Teemo
Ogólne Zmiany
- Bazowa wartość regeneracji many została zwiększona z 1.92 do 2.5
- Wartość przyrostu regeneracji many na poziom została zwiększona z 0.09 do 0.15
- Wartość przyrostu many na poziom została zwiększona z 20 do 25
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 54 do 51
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zmniejszona z 3.38 do 2
- Umiejętność ta została przesunięta z E do Pasywa
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez truciznę w czasie 4 sekund została zwiększona z 24-120 do 24-180
- Bazowa ilość obrażeń on-hit została zmniejszona z 10-50 do 8-50
- Dodano nowy efekt: “Obrażenia z tej umiejętności (zarówno zadawane przez auto-ataki jak i truciznę) są zwiększane o 50% jeśli cel znajduje się już pod wpływem innej Trucizny”
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/125/170/215/260 (+0.8 AP) do 70/105/140/175/210 (+0.6 AP)
- Od teraz umiejętność ta nakłada efekt Trucizny
- Koszt many został zwiększony z 70/75/80/85/90 do 80/85/90/95/100
- Od teraz efekt tej umiejętności nie przerywa Stealtha
- Umiejętność ta została przesunięta z Pasywa do E
- Czas odnowienia: 40/37/34/31/28 sekund
- Po 2 sekundowym opóźnieniu Teemo staje się Niewidzialny.
- Teemo pozostanie Niewidzialny bez końca jeśli będzie stał on nieruchomo lub znajdował się on w krzaku i może się on oddalić od niego na odległość 5/6/7/8/9 Teemo, ale każde obrażenie od wrogiego championa pochodzące z nieperiodycznego efektu zakończy jego Niewidzialność. Będąc pod wpływem tego efektu Teemo widzi o 25% więcej terenu.
– czas trwania efektu stealtha podczas poruszania się to 2/2.25/2.5/2.75/3 sekund - Po przerwaniu Niewidzialności, Teemo zyskuje 20/30/40/50/60% Attack Speeduna 3 sekundy. W momencie gdy umiejętność ta odnawia się, przebywanie w krzaku spowoduje szybsze upływanie czasu odnowienia.
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 200/325/450 (+0.5 AP) do 150/250/350 (+0.4 AP)
- Maksymalna ilość możliwie posiadanych grzybów została zwiększona z 3 do 3/4/5
- Grzyby od teraz stają się niewidzialne po 1 sekundzie
- Od teraz grzyby mogą cały czas odbijać się od innych grzybów
źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/04/416-pbe-update-trials-summoner-icons.html