Na serwer testowy PBE wprowadzono aktualizację rozpoczynającą przygotowania do wprowadzenia na serwery live patcha 7.11. Przegląd nowości z tej aktualizacji zaczniemy od nowej skórki zwanej Chemtech Tryndamere prezentuje się następująco:
Chemtech Tryndamere – 975 RP
[Gif]
Wraz z nowym patchem na PBE wprowadzono dwie dość tajemnicze ikony przywoływacza, które prezentują się w sposób następujący (póki co nie wiadomo zbyt wiele na temat ich dostępności):
Nowa aktualizacja przyniosła ze sobą również sporą liczbę nowych ikon przywoływacza zawierających loga rozmaitych drużyn e-sportowych.
CDLN (LAN): Silver Crows
LCK (Korea): Ever8 Winners
CBLoL (Brazylia): ProGaming e-Sports, T Show
LPL (Chiny): Dan Gaming
OPL (Australia): Team Regicide
TCL (Turcja): Çilekler, P3P eSports
CDLS (LAS): Born to Kill
Zmodyfikowane ikony
CLS (LAN): Isurus Gaming
NA LCS: Team Liquid, Cloud9, FlyQuest
OPL: Tainted Minds, Sin Gaming
TCL: BAU SuperMassive
CBLoL: Pain Gaming
LPL: LGD Gaming
EU LCS: Misfits
W nowej aktualizacji do plików serwera testowego dodano kilka kolejnych grafik związanych z zapowiedzianym już jakiś czas temu systemem misji.
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie postaci, do których od razu teraz przejdziemy:
Kindred
Mark of the Kindred (Pasyw)




- Usunięto efekt zwiększający ilość obrażeń zadawanych przez auto-ataki Owcy o % obecnego HP przeciwnika
- Dodano nowy efekt: “Co 4 stacki zwiększany jest zasięg auto-ataków, Dance of Arrows i Mounting Dreada Kindred. Pierwsze 4 stacki zwiększają zasięg o 75 , a każde 4 kolejne stacki zwiększają zasięg o 25”
- Od teraz umiejętność ta wzmacnia podstawowe umiejętności Kindred w następujący sposób:
- Ilość bonusowego Attack Speedu z Dance of Arrow jest zwiększana o 5% za stack
- Wartość bonusu do obrażeń związanego z obecną ilością HP przeciwnika zadawanych przez Wolf’s Frenzy zwiększana jest o 0.5% za stack
- Wartość bonusu do obrażeń związanego z brakującą ilością HP przeciwnika zadawanych przez Mounting Dread zwiększana jest o 0.5% za stack

- Usunięto efekt zwiększający ilość bazowych obrażeń w zależności od posiadanej ilości stacków pasywa
- Dodano nowy efekt: “Po wycastowaniu tej umiejętności Kindred zyskuje 10/15/20/25/30% Attack Speedu na 4 sekundy. Efekt ten zwiększany jest o 5% za każdy stack pasywa”
- Wartość przelicznika z AD została zmieniona z 0.2 całkowitego AD na 0.75 bonusowego AD
- Bazowa prędkość skoku została zwiększona z 400 do 500

- Dodano nowy efekt: “Przed stworzeniem terytorium łowieckiego Owca może wysłać Wilka na odległość 500 jednostek od siebie. W trakcie poruszania się do wybranej lokacji Wilk może przechodzić przez ściany. Ten zasięg nie zwiększa się wraz z przyrostem ilości stacków z pasywa”
- Rodzaj zadawanych obrażeń przez Wilka został zmieniony z fizycznych na magiczne
- Dodano nowy efekt: “Auto-ataki wilka zadają dodatkowe obrażenia równe 1.5% obecnego HP celu. Efekt ten jest zwiększany o 0.5% za każdy stack pasywa”
- Wartość przelicznika z AD została zmniejszona z 0.4 całkowitego AD do 0.2 bonusowego AD

- Rodzaj zadawanych obrażeń przez Wilka został zmieniony z fizycznych na magiczne
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 40/75/110/145/180 do 40/60/80/100/120
- Prędkość pocisku wystrzeliwanego przez auto-atak Wilka została zwiększona z 1600 do 2000
- Wartość przelicznika z AD została zmieniona z 0.2 całkowitego AD na 0.8 bonusowego AD
- Wartość przelicznika z HP celu została zmieniona z 5% maksymalnego HP na 8% brakującego HP (+0.5% za każdy stack pasywa)
- Dodano nowy efekt: “Jaws of Death :: Auto-ataki Wilka wyprowadzone w cel mający mniej niż 15% HP uderzą krytycznie zadając mu dodatkowe 50% obrażeń. Szansa na uderzenie krytyczne zwiększa próg HP o 0.5% za każdy 1% szansy na uderzenie krytyczne”
Maokai
Sap Magic (Pasyw)


- Poziomy, na których zmienia się czas odnowienia tej umiejętności zostały zmienione z 1/9/15 na 1/6/11
- Wartość uleczenia została zmieniona z 10-130 (+4.5-10.5% maksymalnego HP) do 10-70 (5-13.1% maksymalnego HP) – dokładne wartości z serwerów live prezentują się następująco: 10/30/50/70/90/110/130 [+4.5/5.5/6.5/7.5/8.5/9.5/10.5% maksymalnego HP] wartości te zmieniają się na poziomach 1/6/9/11/13/15/17, a te z PBE prezentują się w taki sposób: 10/20/30/40/50/60/70 [+5/6.35/7.7/9.05/10.4/11.75/13.1% maksymalnego HP] wartości te zmieniają się na poziomach 1/6/9/11

- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 25/50/75/100/125 (+2% za każde 100 AP) do 25/45/65/85/105 (+1% za każde 100 AP)
- Prędkość poruszania się sadzonek została dostosowana
- Czas przez jaki sadzonki pozostają w krzakach został zmieniony z 30/40/50/60/70 na 30 (+2.5 za każde 100 bonusowego HP) sekund
Rek'Sai
Ogólne Zmiany
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 90 do 85
Fury of the Xer'Sai (Pasyw)


- Ilość generowanej furii została zwiększona z 5 za każdy auto-atak, 10 za każdą umiejętność użytą w niezakopanej formie, i 2.5 za każdego dodatkowego trafionego przeciwnika na 25 furii generowanej przy trafieniu auto-ataku lub umiejętności
- Czas trwania efektu regenerującego HP została zmniejszona z 5 do 3 sekund
- Ilość przywracanego HP została zmieniona z 0 (+25 za każdy poziom) na 5 (+10 za każdy poziom)

- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 15/25/35/44/55 (+0.2 bonusowego AD) na 15/20/25/30/35 (+0.4 bonusowego AD)
Prey Seeker (Q)



- Dodano przelicznik na ilość zadawanych obrażeń z bonusowego AD równy 0.4
- Rodzaj zadawanych obrażeń został zmieniony z magicznych na fizyczne

- Od teraz podrzucany jest jeden najbliższy cel zamiast wszystkich pobliskich
- Dodano nowy efekt: “Jednostki znajdujące się w zasięgu 250 od Rek’Sai są odrzucane”
- Czas trwania podrzucenia została zwiększona z 0.5-1 sekundy (w zależności od Proximity) do 1 sekundy
- Czas trwania niewrażliwości na podrzucenie została zwiększona z 10/9.5/9/8.5/8 do 10 sekund

- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 0 (+0.8/0.9/1.0/1.1/1.2 bonusowego AD) na 50/60/70/80/90 (+0.85 bonusowego AD)
- Usunięto skalowanie się z ilością posiadanych punktów furii
Tunnel (E)


- Czas odnowienia został zmniejszony z 26/24/22/20/18 do 26/23/20/17/14 sekund
- Czas odnowienia po użyciu został zmniejszony z 10/9/8/7/6 do 10/8/6/4/2 sekund

- Zasięg: 1500
- Czas odnowienia: 100/80/60 sekund
- Pasyw: Zadawanie obrażeń wrogim championom nakłada na nich Znak na 5 sekund
- Aktyw: Rek’Sai wydaje z siebie przeraźliwy krzyk a następnie zakopuje się w ziemi poszukując oznaczonych celów. Po znalezieniu takowego wyskakuje ona z pod ziemi zadając 100/250/400 (+1.4 bonusowego AD) fizycznych obrażeń +20/25/30% ich brakującego HP
Zac
Ogólne Zmiany
- Od teraz wysokość tonu głosu Zaca zaczyna się zwiększać dopiero gdy ma on poniżej 30% HP
Stretching Strikes (Q)




- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 40/60/80/100/120 do 50/70/90/110/130

- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 80/130/180/230/280 do 80/120/160/200/240
Zyra
Ogólne Zmiany
- Ilość HP posiadanego przez roślinki została zmniejszona z 4 do 2
- Częstotliwość spawnowania się roślinek została odrobinę zwiększona

- Usunięto efekt zwiększający ilość HP roślinek o 10/20/30/40/50%
- Dodano nowy efekt: “Roślinki spawnują się o 10/20/30/40/50% szybciej”

- Dodano nowy efekt: “Ilość HP roślinek jest zwiększana o 100/150/200%”
Abyssal Mask
- Nazwa przedmiotu została zmieniona z Abyssal Scepter na Abyssal Mask
- Zaktualizowano ikonę przedmiotu
Guardian Angel
- Zaktualizowano ikonę przedmiotu – nie została ona jeszcze zaimplementowana do gry
Ninja Tabi
- Wartość efektu z Unique Pasywa została zmniejszona z 12% do 10%
- Dodano nowy efekt: “Unique Pasyw od teraz zmniejsza również ilość obrażeń otrzymywanych z efektów on-hit”
Thornmail
Efekt odbijania obrażeń nie skaluje się od teraz z ilością posiadanego przez nas armoraDodano nowy efekt: “Na atakującego nakładane są Grievous Wounds trwające 1.5 sekundy” – zmiany te są póki co dość eksperymentalne– w drugiej dzisiejszej aktualizacji wszystkie zmiany w tym przedmiocie zostały wycofane
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/05/516-pbe-update.html