Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Lissandra – skille

Lissandra to elastyczna czarodziejka z umiejętnościami, stawiającymi na kontrolę tłumu i mobilność, a nie obrażenia.

 

Umiejętności

 

  • Córa Lodu (bierna): Po krótkim czasie odnowienia, następna umiejętność Lissandry nie kosztuje many. Trafienie wroga czarem utrudniającym poruszanie się zmniejsza czas odnowienia Córy Lodu.
  • Odłamek Lodu: Lissandra ciska lodową włócznią, która rozbija się, trafiając w pierwszego wroga, zadając obrażenia i spowalniając go. Wrogowie, znajdujący się za celem także otrzymują obrażenia.
  • Pierścień Mrozu: Lissandra zamraża obszar dookoła, zadając obrażenia wrogom i unieruchamiając ich.
  • Ścieżka Lodowca: Lissandra ciska powolnym, długodystansowym lodowym pazurem, zadającym obrażenia wrogom na swojej drodze. Ponowne użycie Ścieżki Lodowca teleportuje Lissandrę do aktualnego położenia pazura..
  • Lodowy Grobowiec (superumiejętność):
    • W przypadku rzucenia na wroga: Lissandra zamraża wrogiego bohatera, zadając mu obrażenia i ogłuszając go. Z celu emanuje Mroczny Lód, zadając obrażenia i spowalniając pobliskich wrogów.
    • W przypadku rzucenia na siebie: Lissandra otacza się lodem, unieruchamiając się i sprawiając, że staje się niezniszczalna i nie może być celem umiejętności. Emanuje od niej Mroczny Lód, zadając obrażenia i spowalniając pobliskich wrogów.

 

Gra

Środkowa aleja:
Umiejętności kontroli tłumu Lissandry sprawiają, że jest idealnym wyborem w przypadku agresywnej gry na środku. Zabijając stwory czarami obszarowymi, Lodowa Wiedźma może zapewnić sobie przestrzeń i przeskoczyć na inną aleję. Długi zasięg Ścieżki Lodowca sprawa, że może zaskoczyć wrogów z nieoczekiwanych miejsc, omijając przeszkody i typowe miejsca ustawienia totemów. Kiedy już wpadną w pułapkę, jej kombinacja spowolnień, unieruchomień i ogłuszeń pozwala zabić przeciwnika.

Górna aleja:
Bierna umiejętność Lissandry pozwala jej na niezależność od niebieskiego wzmocnienia w porównaniu do innych postaci MU, co czyni z nią dobry wybór na górną aleję. Mimo małej wytrzymałości, długodystansowe błyśnięcie przy Ścieżce Lodowca pozwala jej na zachowanie bezpieczeństwa. W przypadku ganku Lissandra może zamrozić atakujących Pierścieniem Mrozu i uciec za pomocą Ścieżki Lodowca.

Obrażenia obszarowe od Odłamka Lodu pozwalają strzec wieżyczek nawet przy agresywnym wrogu lub atakować aleję, próbując zwabić walczących w dżungli. Jeśli przeciwnik chwyci przynętę, Lissandra może rzucić na siebie Lodowy Grobowiec, zapewniając sobie przeżycie.



Walki drużynowe:
Lissandra nie jest magiem, który niszczy wrogów, potrafi jednak zadać spore obrażenia i użyć kontroli tłumu na grupach przeciwników. Obrażenia obszarowe Odłamka Lodu sprawiają, że przeciwnicy są przygwożdżeni, a ona może czekać na dogodny moment, by użyć całej kombinacji. Kiedy sytuacja temu sprzyja, Lissandra może za pomocą Ścieżki Lodowca zbliżyć się i rzucić Lodowy Grobowiec by wyłączyć cel z walki. Jeśli wroga drużyna się na nią rzuci, może użyć superumiejętności na sobie po czym uciec dzięki Pierścieniowi Mrozu.

Jeśli szukasz maga, który przedkłada kontrolę tłumu, mobilność i nękanie nad czyste obrażenia, Lissandra ci się spodoba.

 

Historia

Pokrętna magia Lissandry, przemienia czystą moc lodu w coś mrocznego i przerażającego. Dzięki sile swojego czarnego lodu, nie tylko zamraża, ale i przebija i miażdży tych, którzy się jej przeciwstawią. Zatrwożeni mieszkańcy północy znają ją tylko, jako Wiedźmę Lodu. Prawda jest natomiast zdecydowanie bardziej złowieszcza: Lissandra jest niszczycielką, której największym pragnieniem jest to by cały świat pokrył się lodem.

Wieki temu, Lissandra zdradziła swojej plemię i przyłączyła się do mrocznych istot, znanych, jako Mroźni Obserwatorzy, w zamian za oferowaną moc. To był ostatni dzień, kiedy w jej żyłach płynęła gorąca krew. Wraz z jej skorumpowanymi współplemieńcami i siłą Obserwatorów, przelała się przez całą krainę jak wielka zamieć. Im bardziej rozrastało się jej imperium, tym świat stawał się zimniejszy i pokryty lodem. Kiedy Obserwatorzy zostali pokonani przez dawnych bohaterów, Lissandra nie straciła wiary i poprzysięgła, że przygotuje świat na ich powrót.

Lissandra pracowała niestrudzenie nad zniszczeniem jakiejkolwiek wiedzy na temat Obserwatorów. Używając magii by przybrać ludzką postać, podszywała się pod różne wieszczki i przedstawicielki starszyzny. W miarę jak przemijały pokolenia, przepisała historię Freljordu, a wraz z nią historię jego mieszkańców. Dzisiaj, historie wspominające Obserwatorów, są uważana za zwykłe bajki opowiadane by wystraszyć dzieci. Ale samo to oszustwo nie wystarczało. Lissandra potrzebowała armii.

Jej spojrzenie padło na szlachetne plemie Mroźnej Straży. Lissandra zdawała sobie sprawę z tego, że skorumpowanie Mroźnej Straży mogło by zająć wiele wieków, tak, więc zdecydowała się na swoje największe oszustwo. Zamordowała i przejęła tożsamość lidera Mroźnej Straży. A następnie zaczęła przekręcać dumne tradycje tego plemienia. Kiedy jej ludzka forma zestarzała się, sfingowała własną śmierć a następnie zamordowała swojego następcę i ukradła jego tożsamość. Z każdym nowym pokoleniem, Mroźna Straż stawała się coraz mroczniejsza i okrutniejsza. Dzisiaj, świat nadal postrzega ich jako pokojowo nastawione i szlachetne plemię, strzegące przed potworami takimi jak Wiedźma Lodu. Prawda jest natomiast taka, że służą oni teraz wiedźmie i nie pragną niczego innego jak powrotu Obserwatorów.

Lissandra wie, że w dniu, w którym upadną wszystkie pozostałe narody, świat odrodzi się w lodzie.

“Zamknij oczy i pozwól by ogarnął cię chłód.” – Lissandra

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.