Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Limit 5 potionów na PBE

W zmianach wprowadzonych na PBE pojawiła się bardzo ciekawa opcja – został ustalony twardy limit potionów, jakie postać może maksymalnie przy sobie posiadać. Limit ten wynosi obecnie 5 i opcja ta jest rozważana do wprowadzenia na serwery live. Całą sytuację wyjaśnia pracownik Riot Games – Riot Pwyff (koordynator komunikacji z graczami):

[tabs tab1=”PL” tab2=”ANG”] [tab] Witajcie wszyscy, chciałem tylko powiedzieć o zmianach jakie wprowadzamy, aby limitować ilość potionów. O ile zmiana ta wprowadzana jest dopiero na PBE i może ulec modyfikacjom, chciałbym omówić jej przyczyny.

W tym momencie zamierzamy wprowadzić limity na maksymalną ilość potów jakie możesz mieć przy sobie do pięciu (dotyczy potów na hp). Zmiana ta ma na celu walkę ze startami zapewniającymi niemal nieskończony sustain – obecnie championi (zazwyczaj topperzy i miderzy) kupują jak najwięcej potów regenerujących życie, aby móc non stop pozostawać na linii. Problemem jest, że niszczy to wszelką motywację graczy do innych startów. W szczególności z tej sytuacji korzystają championi nie używający many – postacie z maną zwyczajnie nie są w stanie przebić się przez sustain zapewniany dzięki potom.

Postanowiliśmy więc wprowadzić twardy limit 5 potów, ponieważ będzie on miał mały wpływ na standardowe buildy, ale dalej będzie uderzał w starty nastawione jedynie na sustain.

Mam nadzieję, że zrozumieliście, dlaczego wprowadzamy takie zmiany.
[/tab]



[tab] Hey all, I just wanted to talk about the changes we’re making to limit health potion stacks. While this is the PBE and things are subject to change, I’d still like to give some context behind this particular change.

At the moment, we are planning to limit the maximum number of health potions you can hold at any time to five. This change was intended to combat super high sustain starts, where champions (particularly those going top and mid lane) would buy as many health potions as possible (and a ward or two) in order to sustain in lane forever. The problem is that this really destroys any incentives players have to interact. Resourceless champions in particular benefited from these starts and, for champions with mana pools, we’ve actually seen that some literally do not have enough mana to burn through that much sustained HP.

On that note, we arrived at the hard limit of five health potions because this should have the least impact on standard starting builds while still targeting the high sustain problem.

Hope this gives some insight into our approach to these changes.

[/tab] [/tabs] league of legends
Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.