Nidalee + Soraka to jedno z najmocniejszych mid-game’owych połączeń – ich niesamowicie silny poke pozwala na całkowite zdominowanie tej fazy gry. Jest to kompozycja wymagająca odpowiedniego zgrania teamowego w związku z czym nie jest polecana na gry SoloQ/DuoQ, ale raczej na full premade’y. Taktyka ta została wprowadzona na scenę światową przez drużynę DragonBorns, która dzięki jej zastosowaniu całkowicie zniszczyła swoich przeciwników podczas ligi League of Legends Championship Series. Niesamowite zdolności regeneracyjne sprawiają, że linia ta jest w stanie wytrzymać wszelki możliwy poke, jednak jest dość wrażliwa na dive compy oraz ganki przed szóstym levelem.
Krótka ściągawka
Typ linii: poke lane
Najlepsza w: mid game
Brać przeciwko: kill lane’om
Kontrować: mocnym early game’owym składem
Plusy:
- Niesamowity mid game
- Ogromny poke
- Kompozycja stworzona do wymuszania objective’ów
- Idealna do taktyk stallowych i oblegania wież
- Bardzo zaskakujące dla przeciwnika połączenie
- Escape mechanismy Nidalee
- Pułapki Nidalee pomagają zyskać wizję
- Global presence
Minusy:
- Duża podatność na ganki
- Słabe połączenie na linie 2v1
- Brak escape mechanizmów u Soraki
- Podatne na niepowodzenia w early

Jak grać
W early skupiamy się do jak najszybszego wyfarmienia łezki na Nidalee – będzie to jedno z jej podstawowych narzędzi do radzenia sobie bez obecności Soraki (jeśli przeciwnicy będą grali umiejętnie, będą forsowali robienie wież znacznie wcześniej). Okazjonalny harass za pomocą dzid powinien być odczuwalny już od 3/5 lvlu (w zależności od przeciwnika). Dzięki niekończącym się zasobom many jesteśmy w stanie powtarzać go aż do skutku (zejście przeciwnika z linii).
Tą kompozycją nie dążymy do teamfightów, przed którymi nie zdążyliśmy odpowiednio obić przeciwnika – zwyczajnie nie będziemy mieć wystarczającej siły, aby przebić się przez nienaruszone zastępy wroga. Dlatego też forsujemy robienie wież/dragonów/baronów, ale nigdy nie dążymy do walnego starcia 5v5 na pełnym zdrowiu.
Jak grać przeciwko
Sprawa jest prosta w teorii i trudna w praktyce: dominujemy linie na początkowych levelach (bardzo mocną kompozycją early game’ową) lub rzucamy na nich postać, zdolną przetrwać do 5 levelu ich poke, a na zmienioną linię puszczamy maksymalnych pusherów.
Podczas mid game’u dążymy do walnych starć – nie dajemy się harassować tylko dokonujemy twardej inicjacji nie zapominając, że przeciwnik przynajmniej na 2 postaciach nie ma twardego CC (właśnie Soraka + Nidalee). Pamiętajcie przede wszystkim, że przy podobnym feedzie jesteście DUŻO mocniejsi – więc nawet jak jesteście leciutko do tyłu, powinniście wygrać walne starcie.