Ostatnia fala testów trybu gry Clash przeszła w miarę pomyślnie – w większości przypadków udało się rozegrać wszystkie zaplanowane gry, jednak w przypadku obu europejskich serwerów ponownie wystąpiły problemy, do których odniósł się dzisiaj jeden z pracowników Riotu.
Podczas testów wystąpiły dwa główne problemy, z czego pierwszy powodował że w przypadku niektórych gier gracze utykali w Champion Select mimo że timer wskazywał już 0 sekund. Jak się okazuje problem ten był spowodowany zbytnim natężeniem ruchu na serwerze. Wprawdzie Riot wprowadził przed testami specjalne zabezpieczenie które miało opóźniać start niektórych gier w momencie dużego natężenia ruchu by zapobiec występowaniu lagów, mimo to jednak serwer i tak nie wytrzymał natężenia w momencie gdy tak duża ilość graczy próbowała rozpocząć swoje gry.
Drugi problem dotyczył przede wszystkim graczy z EUNE, którzy często nie byli w stanie zobaczyć zawartości jaką otrzymali z Clash Orbów. W przypadku niektórych graczy istnieje również szansa, że nagroda nie została odpowiednio przyznana do konta i w takiej sytuacji gracze powinni zgłosić się do supportu Riotu.
W najbliższej przyszłości Riot nadal planuje pracować nad rozwiązywaniem problemów związanych z Clashem, a przy tym zwiększaniu przepustowości europejskich serwerów by w dalszej przyszłości można było przeprowadzić większe testy.
źródło: =https://boards.euw.leagueoflegends.com/en/c/announcements-en/Lj4NLgGE-euneeuw-november-clash-test-update