Rotacyjne tryby gry zapewniają unikalne podejście do klasycznej formuły League – od piaskowych pól walki Wyniesienia, aż po szaleńczą magię Ultra Rapid Fire. Nadszedł czas na pojawienie się w rotacji kolejnego trybu gry: Jeden za Wszystkich jest już dostępny!
Pochylmy się na chwilę nad podstawowymi informacjami o tym trybie, aby odświeżyć wam pamięć:
Na ekranie wyboru bohatera, zanim rozpocznie się pełna nieuniknionego chaosu rozgrywka, ty i twój zespół będziecie głosować na bohatera, którym wszyscy będziecie grać. Niezależnie od tego, czy tworzycie niekończący się sznur beczek Gangplanka, budujecie matrioszkę z Tahm Kenchów czy zapełniacie każdy zakątek mapy mackami Illaoi, to tryb Jeden za Wszystkich jest po prostu pięć razy bardziej zwariowany od zwykłej rozgrywki, gdy każdy gra innym bohaterem. A przynajmniej jest w nim pięć razy tyle laserów.
Jeśli jesteście tego bardzo ciekawi, to poniżej jest lista wszystkich bohaterów, dla których będzie to pierwszy raz w trybie Jeden za Wszystkich (wliczając w to aktualizacje bohaterów):
- Illaoi
- Jhin
- Aurelion Sol
- Fiora
- Poppy
- Shen
- Taric
Podobnie jak w przypadku wszystkich trybów gry w kolejce rotacyjnej, również tutaj tak dostosowaliśmy maestrię bohaterów, abyście mogli zdobywać do niej punkty. Możliwe będzie też zdobywanie kluczy za zwycięstwa oraz skrzyń z łupami za otrzymywane przez was (albo przez członków waszej grupy) oceny S-, S i S+.
Jeden za Wszystkich jest już dostępny i pozostanie aktywny do niedzielnego wieczora (tryb wyłączymy wczesnym rankiem w poniedziałek, najpewniej pomiędzy 1:00 a 3:00 godziną).
W następny weekend po raz pierwszy powróci Wyniesienie, później przyjdzie czas na Ultra Rapid Fire, a za trzy tygodnie zadebiutuje Na Pewno Nie Dominion. Jeśli będziecie potrzebowali przypomnieć sobie zasady któregokolwiek z trybów gry, zaglądajcie co piątek na leagueoflegends.com, gdzie będziemy przypominali najważniejsze informacje, podobnie jak powyżej.
Na przestrzeni najbliższych kilku miesięcy będziemy eksperymentowali z kolejką rotacyjnych trybów gry. Możemy np. uruchomić ją na dłuższy okres w zależności od tego, jak bardzo będzie popularna czy też zmienić dostępne tryby albo ich kolejność. Jak zawsze czekamy na wasze uwagi i opinie, także dajcie nam znać, co myślicie. GLHF!