Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Kolejka rotacyjnych trybów gry znów jest aktywna!

Dodatkowe tryby gry zapewniają unikalne podejście do klasycznej formuły League – od pierwotnego, pełnego klonów Jeden za Wszystkich aż po piaskowe pole walki Wyniesienia. Nadszedł czas na pojawienie się w rotacji kolejnego trybu gry: Ultra Rapid Fire jest dostępne!

Ultra Rapid Fire jest pierwszym trybem, w którym poczyniliśmy większe zmiany, więc chcemy omówić naszą filozofię balansowania ich w kolejce rotacyjnych trybów:

Naszym celem dla tej kolejki nie jest odtworzenie zaciekłej rywalizacji na Summoner’s Rift, więc nie wprowadzamy poważnych zmian. Jednakże w niektórych przypadkach musimy zadziałać: jeżeli jakiś bohater jest w stanie stale ogłuszać swój cel (dosłownie) lub gdy podstawowe założenie trybu sprawia, że jakiś bohater jest niegrywalny. Żeby podać kilka przykładów: Tahm Kench w U.R.F. i Brand w Jeden za Wszystkich mogą stale ogłuszać swój cel, a dla Barda w U.R.F. dzwonki muszą pojawiać się szybciej, aby mógł rywalizować z innymi.

Nie wszyscy bohaterowie będą się sprawdzać w równym stopniu w każdym rotacyjnym trybie. Bohaterowie są zaprojektowani i zbalansowani, aby grać na zwykłym SR. W rotacyjnych trybach gry z reguły pojawia się kilka silniejszych i słabszych postaci i to nam pasuje, biorąc pod uwagę naturę kolejki.

A teraz omówmy, co zmieniło się w Ultra Rapid Fire w tym roku:

 

Ultra Rapid Fire

Zanim zaczniemy: te zmiany nałożyliśmy na to, co widzieliście przy poprzedniej edycji U.R.F. Od tego czasu wiele rzeczy wzmocniliśmy, osłabiliśmy i zaktualizowaliśmy, więc się dopasowujemy.

Na początek: osłabiamy kilka przypadków stałego ograniczenia kontroli.

Ryze

SUPERSZYBKI CZAS ODNOWIENIARzucanie zaklęć podczas superdoładowania skraca czas odnowienia umiejętności Ryze’a o 100% 50% czasu odnowienia Q – Przeciążenia
PRZEŁADOWANE PRZEŁADOWANIERzucanie zaklęć podczas superdoładowania nie skraca już czasu odnowienia Q – Przeciążenia

Rumble

MNIEJ SPOWOLNIENIAE – Elektroharpun nie zyskuje już premii ze Stanu Nagrzania po przegrzaniu
POWIEDZIAŁEM, MNIEJ SPOWOLNIENIASpowolnienie E – Elektroharpuna już się nie kumuluje

Tahm Kench

SUPERSZYBKI CZAS ODNOWIENIACzas odnowienia Q – Smagnięcia Językiem w trybie U.R.F. został zwiększony do 80% (1,2 sek.) 60% (2,4 sek.)

Jak się nad tym zastanowić, „stałe życie” jest podobnym problemem i stąd dwie poniższe zmiany.


Mordekaiser

ZARDZEWIAŁYZysk tarczy z Umiejętności Biernej – Iron Man przy zadawaniu obrażeń zmniejszony o 25%

Taric

NA TARCZYSiła tarczy W – Bastionu zależna od procentu maksymalnego zdrowia zmniejszona o 50%

Na koniec, dodatkowe wzmocnienia dla kilku bohaterów, którzy nie odnoszą tak dużych korzyści z Czadowego Wzmocnienia Czadowo Czadowego Wzmacniania.


Aurelion Sol

DLACZEGO NIE MOGĘ ICH WSZYSTKICH TRZYMAĆLiczba gwiazd Umiejętności Biernej – Centrum Wszechświata została zwiększona do 4/5/6 (na poziomach 6/13/25)

Bard

EFEKTYWNOŚĆUlepszenie meepów z Umiejętności Biernej – Zewu Wędrowca wymaga teraz 5 dzwonków 2 dzwonków

Corki

SZYBKA DOSTAWACzas dostawy Paczki po użyciu skrócony do 8 min. 1 min. (pierwsza dostawa bez zmian)

Kindred

TAŃCZ SZYBCIEJCzas odnowienia Q – Tańca Strzał podczas przebywania w W – Wilczym Szale skrócony do 2 sek. 0,5 sek.

Podobnie jak w przypadku wszystkich trybów gry w kolejce rotacyjnej, również tutaj tak dostosowaliśmy maestrię bohaterów, abyście mogli zdobywać do niej punkty. Możliwe będzie też zdobywanie kluczy za zwycięstwa oraz skrzyń z łupami za otrzymywane przez was (albo przez członków waszej grupy) oceny S-, S i S+.

Ultra Rapid Fire jest już dostępne i potrwa do niedzieli wieczorem (wyłączymy go bardzo wcześnie w poniedziałek – jakoś między 1 i 3 w nocy).

Następny jest Hexakill: Twisted Treeline, a potem Jeden za Wszystkich i pierwszy powrót Wyniesienia. Jeśli będziecie potrzebowali przypomnieć sobie zasady któregokolwiek z trybów gry, zaglądajcie co piątek na leagueoflegends.com, gdzie będziemy przypominali najważniejsze informacje, podobnie jak powyżej.

Na przestrzeni najbliższych kilku miesięcy będziemy eksperymentowali z kolejką rotacyjnych trybów gry. Możemy np. uruchomić ją na dłuższy okres w zależności od tego, jak bardzo będzie popularna czy też zmienić dostępne tryby albo ich kolejność. Jak zawsze czekamy na wasze uwagi i opinie, także dajcie nam znać, co myślicie. GLHF i wspólnie walmy w klawisze przez weekend!

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.