Ultra Rapid Fire jest pierwszym trybem, w którym poczyniliśmy większe zmiany, więc chcemy omówić naszą filozofię balansowania ich w kolejce rotacyjnych trybów:
Naszym celem dla tej kolejki nie jest odtworzenie zaciekłej rywalizacji na Summoner’s Rift, więc nie wprowadzamy poważnych zmian. Jednakże w niektórych przypadkach musimy zadziałać: jeżeli jakiś bohater jest w stanie stale ogłuszać swój cel (dosłownie) lub gdy podstawowe założenie trybu sprawia, że jakiś bohater jest niegrywalny. Żeby podać kilka przykładów: Tahm Kench w U.R.F. i Brand w Jeden za Wszystkich mogą stale ogłuszać swój cel, a dla Barda w U.R.F. dzwonki muszą pojawiać się szybciej, aby mógł rywalizować z innymi.
Nie wszyscy bohaterowie będą się sprawdzać w równym stopniu w każdym rotacyjnym trybie. Bohaterowie są zaprojektowani i zbalansowani, aby grać na zwykłym SR. W rotacyjnych trybach gry z reguły pojawia się kilka silniejszych i słabszych postaci i to nam pasuje, biorąc pod uwagę naturę kolejki.
A teraz omówmy, co zmieniło się w Ultra Rapid Fire w tym roku:
Ultra Rapid Fire
Na początek: osłabiamy kilka przypadków stałego ograniczenia kontroli.
Ryze
Rumble
Tahm Kench
Jak się nad tym zastanowić, „stałe życie” jest podobnym problemem i stąd dwie poniższe zmiany.
Mordekaiser
Taric
Na koniec, dodatkowe wzmocnienia dla kilku bohaterów, którzy nie odnoszą tak dużych korzyści z Czadowego Wzmocnienia Czadowo Czadowego Wzmacniania.
Aurelion Sol
Bard
Corki
Kindred
Podobnie jak w przypadku wszystkich trybów gry w kolejce rotacyjnej, również tutaj tak dostosowaliśmy maestrię bohaterów, abyście mogli zdobywać do niej punkty. Możliwe będzie też zdobywanie kluczy za zwycięstwa oraz skrzyń z łupami za otrzymywane przez was (albo przez członków waszej grupy) oceny S-, S i S+.
Ultra Rapid Fire jest już dostępne i potrwa do niedzieli wieczorem (wyłączymy go bardzo wcześnie w poniedziałek – jakoś między 1 i 3 w nocy).
Następny jest Hexakill: Twisted Treeline, a potem Jeden za Wszystkich i pierwszy powrót Wyniesienia. Jeśli będziecie potrzebowali przypomnieć sobie zasady któregokolwiek z trybów gry, zaglądajcie co piątek na leagueoflegends.com, gdzie będziemy przypominali najważniejsze informacje, podobnie jak powyżej.
Na przestrzeni najbliższych kilku miesięcy będziemy eksperymentowali z kolejką rotacyjnych trybów gry. Możemy np. uruchomić ją na dłuższy okres w zależności od tego, jak bardzo będzie popularna czy też zmienić dostępne tryby albo ich kolejność. Jak zawsze czekamy na wasze uwagi i opinie, także dajcie nam znać, co myślicie. GLHF i wspólnie walmy w klawisze przez weekend!