Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Kog’Maw z nowym skillshotem

Na papierze Kog’Maw wydaje się być idealną kontrą na panującą obecnie metę tanków – jego kogmaww W wyśmienicie ściąga przeciwników, a dzięki zwiększonej prędkości ataku działą niczym karabin maszynowy. Dlaczego więc nie jest częściej spotykany na Polach Sprawiedliwości? Kwestii tej postanowił bliżej przyjrzeć się Riot, a efektem tego była następująca zmiana jego pierwszej umiejętności:

kogmawq
  • Stał się skillshotem
  • Zasięg zwiększony do 925 (z 625)
  • Prędkość pocisku zwiększona do 1550 (z 1500)
  • Obrażenia zwiększone do 80/130/180/230/280 (z 60/110/160/210/260)

Wygląda to następująco:



Oto jak pracownik Riotu wyjaśnia przyczynę zmian w Żrącej Plwocinie:

 

Obecnie Q wykazuje się anty-synergią z resztą jego zdolności. Wszystko poza Q krzyczy zza swoich opisów “Hej, chodź zapokujemy ich na śmierć z daleka. Będzie fajnie”, niestety wtedy na scenę wkracza Q: “Nope, zadajemy mnóstwo magicznych i fizycznych obrażeń, czyż nie byłoby wspaniale zwiększyć ich liczbę poprzez zjechanie im resistów? Nie możesz przegapić takiej okazji – no chodź, podejdźmy do nich – będzie fajnie!”. Optymalnie grany Kog’Maw nigdy nie powinien być w zasięgu użycia Q, dlatego umiejętność powinna zostać zmieniona.

Celem numer jeden jest sprawić, aby jego umiejętności bardziej do siebie pasowały i aby spełniały założenie “chodzącej artylerii”. Dlatego zmieniamy Q na skillshot. Zmiana mechaniki tej umiejętności pozwala mi na zwiększenie zasięgu, aby dopasował się do zasięgu autoataku zwiększonego dzięki kogmaww W. Aby odpowiedzieć twierdzącym, że skillshot=nerf – sprzeczałbym się z faktem, że danie Kogowi kolejnego narzędzia do harasu na odległość i zwiększanie obrażeń na dużych dystansach jest nerfem. To, że czasami Taricowi uda się zablokować Twój skillshot to nie powód, aby zmianę nazywać nerfem.

Po zmianie Kog’Maw powinien być w stanie łatwiej last hittować, a jeśli trafi z nowego Q i dołoży do tego pozostałe umiejętności to powinien wygrywać większość wymian. Ostatnia zmiana to zwiększenie obrażeń o 20 na każdym poziomie – teraz umiejętność powinna być bardziej odczuwalna.

kog_maw

Jak myślicie – czy społeczność przygarnie nowe Q Kog’Mawa?

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.