Przedstawiamy wam tier listę junglerów ułożonych od najsilniejszych (God Tier) do najsłabszych (Tier 5), skupiając się na soloQ. Bohaterowie w tierach są ułożeni alfabetycznie.
Lista dotyczy patcha 6.18.
God Tier (boski tier) – Jak sama nazwa wskazuje, są to bogowie w obecnym patchu, przewyższający większość bohaterów. Zdecydowanie najpotężniejsze postacie, które są częściej banowane, niż faktycznie uczestniczą w grze.
Tier 1 – Grupa bardzo mocnych championów, którzy świetnie sprawdzają się w obecnej mecie. Genialne picki, które powinniśmy brać pod uwagę podczas wyboru postaci.
Tier 2 – Bohaterowie, którym niewiele brakuje, by znaleźć się w czołówce ligi. Nadal bardzo silne picki, dobrze wykonujące swoje zadanie.
Tier 3 – Zbalansowane postacie, nieodstające ani w jedną, ani drugą stronę. Warte wyboru, gdy nie pozostało nam nic lepszego.
Tier 4 – Championi, których sukces polega przede wszystkim na umiejętnościach grającego. Użyteczni w specyficznych match-upach.
Tier 5 – Dużo brakuje im do reszty stawki. Mogą być wykorzystywani poza grami rankingowymi w ramach ciekawostki lub dla zaskoczenia przeciwnika.
Jeśli jakaś postać nie została zawarta, nie oznacza to, że nie występuje na danej linii – po prostu jest pickiem sytuacyjnym, wykorzystywanym zbyt rzadko.
God tier

Tier 1








Tier 2










Tier 3










Tier 4









Tier 5











REKSAI
Ostatnimi czasy

Rek’Sai dość często była przez Riot traktowana wieloma różnymi osłabieniami i nie inaczej było również i tym razem. Zmniejszenie podstawowego pancerza i pancerza zyskiwanego co poziom to zmiany, które dotknęły ją w obecnym patchu. Wytrzymała bohaterka zadająca jednocześnie dość spore obrażenia nie jest już od teraz tak samo twarda, jak była dotychczas przez co musi podejmować o wiele większe ryzyko lub grać w bezpieczniejszy sposób. Twórcy gry zapowiedzieli, że najpewniej nie zostawią jej w jej obecnej sytuacji i prawdopodobnie pojawi się również w najbliższych opisach aktualizacji.
EKKO
Ten natomiast, w przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, otrzymał zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku. Mimo nerfów na jego walory defensywne i zmniejszenie problemu tank-

Ekko z początku sezonu, nadal doskonale radzi on sobie w długich pojedynkach ze swoimi przeciwnikami. Obniżając obrażenia jego autoataku Riot utrudnił mu wygrywanie walk w tym stylu, a jednocześnie zmusił graczy do mądrzejszego wykorzystywania jego umiejętności.
NOCTURNE
Najzwyklejszy w świecie buff liczb – wydłużenie czasu trwania przerażenia

Niewymownej Grozy.

Nocturne już od dość długiego czasu, delikatnie mówiąc – nie jest przodownikiem mety. Sytuacja ta prawdopodobnie nie zmieni się wskutek pośrednich zmian, a jedynie te bezpośrednie mogą polepszyć jego sytuację. Niestety jest to nadal zbyt mało, by zachęcić graczy do częstszego wyboru tego bohatera, a dłuższy czas trwania efektu kontroli tłumu o jedyne 0,25 sekundy jest praktycznie niezauważalny w trakcie gry.
zvrTwoja reakcja na nasz wpis: