Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Jinx strzelcem – znamy umiejętności

O przeciekach związanych z wejściem Jinx było głośno ostatnimi czasy – na naszym portalu kilkukrotnie wstawialiśmy informacje dotyczące najnowszego championa. Dzisiaj poznaliśmy wreszcie umiejętności Jinx oraz jej rolę – zgodnie z planami Riotu będzie to strzelec (ad carry).



Umiejętności

Passive: Get Excited!

Jinx gains a massive movement speed boost whenever a champion or tower that she’s recently attacked is killed or destroyed. This boost decays over time.



Q: Switcheroo!

Jinx swaps weapons:

  • Fishbones, the rocket launcher: Jinx’s basic attacks consume mana but gain increased range and deal increased damage to her target and nearby enemies.
  • Pow-Pow, the minigun: Jinx’s basic attacks grant attack speed for a short duration, stacking up to three times. Stacks fall off one at a time once Jinx stops attacking.


W: Zap!

Jinx snaps off an electrical blast that deals damage to and slows the first enemy hit.



E: Flame Chompers!

Jinx throws out a line of snare grenades that detonate after a few seconds, lighting nearby enemies on fire. Enemy champions who walk over a grenade will cause it to detonate early, rooting them briefly.



R: Super Mega Death Rocket!

Jinx fires a global rocket that gains damage as it travels. The rocket explodes on the first enemy champion hit, dealing damage to the target and all nearby enemies based on a percentage of their missing health.

Gameplay



Biernie: Zabawmy się!

Jinx otrzymuje potężne doładowanie do prędkości ruchu za każdym razem, gdy zginie bohater lub runie wieża, które ostatnio zaatakowała. Doładowanie to po pewnym czasie zanika.



P: Zmienianko!

Zamiana broni:

  • Wyrzutnia rakiet: podstawowe ataki Jinx kosztują manę ale mają większy zasięg, zadają dodatkowe obrażenia celowi oraz wrogom w pobliżu celu.
  • Działko obrotowe: podstawowe ataki Jinx dają krótkotrwały bonus do prędkości ataku i kumulujący się do trzech razy. Ładunki znikają jeden po drugim, gdy Jinx wstrzyma ataki.


Z: Bzzzyt!

Jinx przypuszcza atak elektryczny, który zadaje obrażenia i spowalnia pierwszego trafionego wroga.



E: Ogniste Gryzaki!

Jinx rzuca unieruchamiające granaty w linii, które wybuchają po kilku sekundach i podpalają pobliski obszar. Wrodzy bohaterowie, którzy staną na granacie, spowodują jego wybuch i tymczasowo zostaną unieruchomieni.



R: SuperMegaRakieta Śmierci!

Jinx odpala rakietę o zasięgu globalnym. Im dłużej ona leci, tym większe zadaje obrażenia. Rakieta wybucha po trafieniu w pierwszego wrogiego bohatera, zadając jemu i innym stojącym w pobliżu wrogom obrażenia bazujące na ich brakujących punktach życia.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.