Irelia
W ostatnim czasie tak wiele mówiło się o aktualizacji graficznej wielu różnych postaci. W związku z tym jestem zdziwiony, że nikt jeszcze nie poruszył tematu Irelii, która w mojej opinii mogłaby naprawdę dużo zyskać na VU.
Tak naprawdę mam już przygotowany pewien koncept związany z tą postacią, jednak jak już ktoś kiedyś powiedział Irelii przydałoby się odświeżenie kitu. Naprawdę musimy zrobić coś z jej ostrzami, żeby nie były one tylko latającą deskorolką, której Irelia będzie używała do uderzania w danego championa. A więc VU tej postaci będzie bezpośrednio związany ze zmianami w jej umiejętności, a jeśli chodzi o tę kwestie to niestety jeszcze nie zaplanowaliśmy wprowadzenia takowych zmian.
Kassadin
Czy Kassadin doczeka się w końcu VU? A może otrzyma on chociaż jakąś większą aktualizację tekstur? Jego obecny model jest naprawdę przestarzały i bardziej przypomina chodzącą piramidę niż championa.
Myślę, że moglibyśmy w jego przypadku przeprowadzić aktualizację tekstur na większą skalę, jednak nie jestem tak naprawdę pewien jak bardzo musielibyśmy zmieniać jego animacje. Jakiś czas temu efekty cząsteczkowe tej postaci zostały odnowione więc być może lepszym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie nowego modelu. Tak czy siak nie zaplanowaliśmy jeszcze niczego związanego z tym championem, a jako że Kassadin ma dużą ilość skórek to czeka nas naprawdę dużo roboty.
LeBlanc
Jakiś czas temu Zeronis wykonał niesamowity koncept tej postaci, który zdecydowanie bardziej skupia się na aspekcie zwodzenia i dwoistości tej postaci. Rozważaliśmy wprowadzenie motywu masek, które bardziej zaakcentowały by aspekt oszustwa, a także wprowadzenie asymetrii w jej designie co zwiększyłoby tylko koncept. Uważam, że jego pomysł jest naprawdę eleganckim podejściem do tego zagadnienia. Na razie jednak odłożyliśmy ten koncept z zamiarem powrotu do niego kiedy zabierzemy się na poważnie za tę postać.
Mordekaiser
Czy Morde znajduje się obecnie na waszym radarze postaci, które potrzebują aktualizacji graficznej?
Tak, ta postać znajduje się na naszej liście, jednak obecnie nie jest on naszym priorytetem. Ogólnie rzecz biorąc chcemy aby Mordekaiser wpisywał się w wygląd postaci z Shadow Isles, który został ustalony przez takie postacie jak Hecarim, nowy Karthus czy dopiero co wydana Kalista.On na pewno zasługuje na tego typu traktowanie. Myślę, że powinien on być czymś w stylu ożywionej zbroi z udręczoną duszą lub czymś podobnym w środku.
Myślę, że praca nad tą postacią będzie naprawdę zabawna. Obecnie Morde jest zwyczajnie za głośny, a także jego rozmiar kompletnie się nie zgadza. Uważam jednak, że zanim zabierzemy się za odświeżenie się jego grafiki powinniśmy zająć się aktualizacją gameplayu.
Teemo
Czy obecnt wygląd Teemo wpisuje się w standardy wyglądu yordli jaki sobie przyjęliście? A może raczej otrzyma on jakiegoś rodzaju zmiany w wyglądzie?
On powinien zostać dostosowany do pozostałych yordli jeśli chodzi o aspekt anatomii. Powinniśmy mu dać większy tułów, a także jakąkolwiek szyję. Dzięki temu moglibyśmy ulepszyć jego animacje co pozwoliłoby nam na tworzenie lepszych skórek do tej postaci.
Taric
Jakiego typu aktualizacje otrzyma właściwie Taric? Będzie to zwykłe VU jak w przypadku Karthusa, czy może raczej pełny rework jak w przypadku Siona i Karmy?
Kiedy już zajmiemy się Tariciem to chcielibyśmy zaktualizować zarówno jego wygląd jak i jego umiejętności. Tematyka paladyna jako supporta może zostać rozwinięta w znacznie lepszy sposób, a więc podsumowując zmiany jakie dotkną Tarica będą raczej na poziomie tych, które spotkały Siona.
Yasuo
W najbliższej przyszłości będziemy testować buffy Yasuo, które w założeniu mogłyby pojawić się w patchu 4.21. Wydaje nam się, że faktycznie odrobinę za bardzo osłabiliśmy tę postać, dlatego obecnie myślimy nad zwiększeniem jego prędkości poruszania się o 5 (wycofanie połowy poprzedniego nerfa), a także nad zmienieniem czasu odnowienia na jego Q do 4 sekund (zamiast zmniejszającego się od 5 do 4 sekund).
Death Recap
Na wstępie chciałbym podkreślić, że zgadzam się z wami iż system Death Recap jest obecnie jednym z najbardziej frustrujących w grze i że jest on naprawę zabuggowany. Wielu z was oczekuje, że zajmiemy się tym systemem w ramach presezonu 5, jednak obecnie zajmujemy się naprawdę bardzo dużą ilością zmian w związku z czym nie bardzo mamy czas aby obecnie się tym zająć. A więc podsumowując zgadzam się, że musimy zająć się ten system jednak powinniśmy się tym zająć kiedy będziemy mieli więcej czasu.
Dominion
Czy planujecie przeprowadzić jakieś zmiany w Dominionie albo w mapie związanej z tym trybem gry?
Obecnie wszyscy z ekipy zajmującej się mapami skupiają się na zaktualizowaniu SR, jednak na pewno nie zapomnieliśmy o Dominionie. Jak tylko wydamy już w pełni nową wersję Summoner’s Rift wrócimy do pracy nad pozostałymi mapami.