W oparciu o wypowiedzi Scarizarda z Riot Games zajmującego się reworkiem Rengara możemy dowiedzieć się, że planowane w tym momencie zmiany obejmują:
- Zwiększenie wszystkich statystyk życia ( tak ogólny health, jak i health regen )
- Naszyjnik Rengara może być składany z Hunter Machete + Long Sword
Q – będzie dodawać AS (choć wyraźnie mniej za to na dłużej ) również bez używania ferocity Q
W – będzie miało zwiększony DMG, mniejszy cooldown, a regeneracja życia z ferocity pozostanie bez żadnych zmian (wciąż zależna od poziomu)
E – będzie miało większe obrażenia, z bonusem ferocity snare (unieruchomienie) będzie trwał dłużej
R – ulti będzie miało znaczącą zmianę jaką jest znaczne zwiększenie zasięgu odkrywania i mniejszy cooldown. Kosztem tego będzie to, że w dużym zasięgu od nas (jeszcze nieokreślonym) wszyscy dowiedzą się o naszym użyciu ulta poprzez odpowiednią ikonkę pojawiającą się nad głowami wszystkich postaci, które zostaną odkryte przez ultimate.
W związku z powyższym, waży się los Rengara-junglera.
Zmiany są wciąż testowane, wiele w cyferkach i umiejętnościach kota możne się jeszcze zmienić.
Cały czas Scarizard zapewnia, że starają się balansować Rengara tak, by miał mniejszy burst, ale był bardziej wytrzymały. Ma być mu bliżej do asasyna, który jest zdolny przetrwać teamfight lub bezpiecznie go opuścić, kiedy zajdzie taka potrzeba, a nie ginąć na samym jego początku po wyeliminowaniu jednego celu.
A wy co myślicie o zapowiedzianych zmianach w Rengarze ?
źródło: http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=39830353&posted=1#post39830353
Autorem wpisu jest Sicza