Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Gry rankingowe w sezonie 2019 – pierwsza aktualizacja

Jako, że niedawno zaczął się sezon 2019, to jeden z pracowników Riotu postanowił dostarczyć graczom informacji związanych z tym jak prezentuje się postęp prac nad poszczególnymi aspektami systemu rankingowego.

Lista ujawnionych informacji prezentuje się następująco:

  • Rozwiązane problemy:
    • Niektórzy gracze nie byli w stanie grać ze sobą mimo tego iż nie powinno być ku temu żadnych przeciwwskazań, problem ten dotyczył przede wszystkim graczy, którzy stracili sezonowe nagrody w wyniku kary. Problem ten został już naprawiony.
    • Niektórzy gracze, zwłaszcza ci z poziomu wysokiego diamentu z poprzedniego sezonu otrzymywali znacząco niższe ilości LP niż powinni. Istniało wiele powodów takiego stanu rzeczy, jednak powinny być już one załatane.
  • Zaplanowane zmiany:
    • Patch 9.3
      • Wprowadzony zostanie zaktualizowany loading screen wraz z dynamicznymi obramówkami wskazującymi obecne rangi graczy
      • Emotka splitu 1 stanie się dynamiczna i będzie zmieniać się wraz z postępami w drabince rankingowej. Jej wygląd zostanie zablokowany pod koniec splitu.
      • Sposób podziału LP na rolę będzie bardziej widoczna i nie będzie ona znikać – system ten obecnie dostępny jest tylko na serwerach: NA i KR
    • Patch 9.4
      • Zdobycie 100 LP poprzez podział LP będzie sprawiało, że dany gracz dostanie się do serii
    • Patch 9.5
      • Podczas trwania serii wprowadzone zostanie zabezpieczenie przed auto-fillem – może się okazać, że w niektórych przypadkach i tak nie będziemy mieli zagwarantowanego naszego pierwotnego wyboru, jednak więcej na ten temat dowiemy się w pobliżu premiery tych zmian
  • Badane sprawy:
    • Rozważane są rozmaite bonusy przyznawane w momencie wygrania gry jako auto-filll takie jak dodatkowe LP dla naszej głównej roli by zwiększyć satysfakcje i nagrodzić graczy radzących sobie na wielu pozycjach
    • Rozważana jest możliwość zwiększenia kary za przegranie gry jako auto-fill by ukarać graczy specjalnie throwujących gry w momencie bycia przypisanym do innej roli niż wybranej, jednak przy tym szukane jest rozwiązanie które nie będzie karać graczy po prostu nie radzących sobie w innych rolach
    • Rozważana jest możliwość usunięcie negatywnego podziału LP w placementach by spełnić obietnicę o braku kary za przegrywanie gry właśnie w tej fazie

źródło: =https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/8sVyEEQ5-ranked-2019-dev-update-1

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.