Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Gnar – wygląd, dźwięki, umiejętności i specjalne interakcje

Wygląd




Dźwięki w grze

https://www.youtube.com/watch?v=A_Gqbf_lof0

Umiejętności

Bazowe statystyki

  • Zdrowie: 430 + 65 na poziom ( 495 na poziomie 1 )
  • Pancerz: 19 + 2.5 na poziom ( 21.5 na poziomie 1 )
  • Odporność na magię: 30 + 0 na poziom
  • Regeneracja zdrowia: .5 ( 2.5 na 5 sekund )
  • Zasięg: 150
  • Obrażenia:  45 +3 na poziom ( 48 na poziomie 1 )
  • Prędkość ataku: .625 + 1% na poziom
  • Szybkość poruszania: 325

Obie formy

[ Pasyw i ulti ]


Mini gnar

[ Q, W , E ]


Mega Gnar

[ Q, W , E ]


Rage Gene (Pasyw)

Gniew Gnara rośnie podczas walki. Kiedy zapełni się jego pasek gniewu, Gnar przekształca się w mega-Gnara, zyskując dodatkowe punkty pancerza, odporności na magię, zdrowia i obrażeń od ataku, kosztem prędkości ruchu, prędkości ataku i zasięgu ataku. Jeśli mini-Gnar nie użyje tej umiejętności, i tak po kilku sekundach przemieni się w mega-Gnara. Gdy jest w swojej dużej postaci, jego gniew powoli opada. Kiedy dojdzie do zera, Gnar wraca do małej formy. Po powtórnej transformacji mini-Gnar jest zmęczony a jego gniew nie rośnie.

mini Gnar:

  • +10 prędkości poruszania na poziomie pierwszym i +1 na poziom (aż do poziomu 10 wtedy +2 na poziom)
  • +250 zasięgu na poziomie 1 i 6
  • +5% prędkości ataku na poziom

mega Gnar:

  • +70 HP na poziomie 1 i +30 na poziom
  • Armor / MR +2 na poziom
  • +3 regeneracji zdrowia na 5 sekund na poziom,
  • +6 bazowych obrażeń na poziomie pierwszym i +2 na poziom


Porównanie wielkości Mini-Gnara i Mega-Gnara
Boomerang Throw / Boulder Toss (Q)

20/17.5/15/12.5/10 sekund cooldownu

zasięg: 1125

mini Gnar: Rzuca bumerangiem zadając 10/45/80/115/150 ( +1.0 łącznego AD ) obrażeń fizycznych i zmniejsza szybkość poruszania o 15/20/25/30/35% na czas 2. Drugorzędne cele dostają 50% obrażeń.

mega Gnar : Rzuca kamieniem, który zostaje zatrzymany gdy trafi we wroga, spowalniając wszystkich przeciwników i zadając im  10/50/90/130/170 ( + 1.15 łącznego AD ) obrażeń fizycznych.

Jeśli Gnar złapie boomerang lub podniesie kamień to cooldown zmniejszany jest o 60?%.



Zwróć uwagę, że linia powrotu jest niemal dwukrotnie dłuższa niż zasięg umiejętności.




Hyper / Wallop (W)

12/11/10/9/8 sekund cooldownu

mini Gnar: Co trzeci atak/umiejętność wymierzoną w ten sam cel Gnar zadaje dodatkowe  25/30/35/40/45 ( +1.0 AP ) + 6/8/10/12/14% maksymalnego zdrowia celu jako obrażenia magiczne i daje Gnarowi 30% szybkości poruszania (skalowane z poziomem ulti), które znikają stopniowo przez 3 sekundy. (maksymalnie 70/125/175/225/275 obrażeń przeciwko potworom w jungli).  Gnar zyskuje ten sam bonus do szybkości poruszania gdy przemienia sięz formy Mega w formę Mini.

mega Gnar : Stunuje przeciwków na obszarze działania na czas 1,25 sekundy, zadając im  25/50/75/100/125  ( + 1.0 łącznego AD ) jako obrażenia fizyczne.

dwa stacki
Wybuch trzeciego stacka
Uaktywniony boost do prędkości poruszania



Hop/Crunch (E)

18/16.5/15/13.5/12 sekund cooldownu

zasięg: 475

mini Gnar: Skacze do celu zyskując  20/30/40/50/60% prędkości ataku na 3 sekundy. Jeśli wyląduje na jednostke (sojuszniczej lub wrogiej) naskoczy na nią i skoczy jeszcze dalej. Zadaje  20/60/100/140/180 (+ 6% maksymalnego HP Gnara ) fizycznych obrażeń, jeśli Gnar wskoczył na przeciwnika.

mega Gnar :  Skacze do celu zadając 20/60/100/140/180 (+ 6% maksymalnego HP Gnara) obrażeń fizyczne wszystkim przeciwnikom wokoło podczas lądowania. Jeśli wylądował bezpośrednio na przeciwniku to także go spowalnia.


Normalnie E to szybki skok
Jeśli naskoczysz na przeciwnika odbijesz się od niego i skoczysz jeszcze dalej


GNAR (R)

120/100/80 sec Cooldown

475 zasięg

mini Gnar: Pasyw: Zwiększa Bonus do Movement Speedu umiejętności W do  45/60/75%

mega Gnar : Odrzuca przeciwników w wybranym kierunku (na odległość 500 jednostek) zadając im 200/300/400 ( .5 bonusowego AD ) obrażeń fizycznych i spowalnia ich o 60% na 1.5/1.75/2 sekund. Przeciwnicy którzy uderzą w ścianę otrzymują dodatkowe 50% obrażeń i są stunowani, a nie spowalniani.




Podgląd umiejętności

Specjalne interakcje

Gnar parodiuje najbardziej znane okrzyki championów podczas tauntowania ich:

Tauntując  Annie:

  • “TIBBAHZ!”

Tauntując  Fizz:

  • “SHAARG!”

Tauntując  Garen:

  • “DEMAAGLIO!”

Tauntując  Nocturne:

  • “MAARMESS!”

Tauntując  Rammus:

  • “M’okay.”

źródło: http://www.surrenderat20.net/2014/07/729-pbe-update.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.