Jednak się zdecydowałem stworzyć tego bohatera. Było ciężko, bo bardzo go rozbudowałem, może nawet przesadziłem (7 pasywów, wat?), ale tak się prezentuje.
Statystyki:
- Zasięg melee: 150
- Zasięg taranu: 250
- Zasięg ranged: 500
- HP: 500 (+80)
- HP regen: 4.2 (+0.4)
- Mana: 200 (+38)
- Mana regen: 7 (+0.5)
- AD: 60 (+3)
- Armor: 22 (+4)
- MR: 30
- Movement speed: 350
- Attack speed: 0.6 (+0.05)
Umiejętność pasywna: Wizualizacja broni
Co 3.5 minuty Martin musi zmienić broń na inną (raz użyta nie może być użyta ponownie aż do końca cyklu), pierwszy raz wybiera w czasie 1:30. Jeżeli tego nie zrobi w ciągu 7 sekund, broń zostanie wybrana losowo. Broni jest 7:
1. Magiczny Miecz. Melee. Ataki zadają dodatkowo 14% AP obrażeń magicznych.
2. Smoczy Ogień. Ranged. Co 7 atak, Martin podpala przeciwnika, zadając mu 7 nieuchronnych obrażeń co sekundę przez 7 sekund.
3. Magiczny Łuk. Ranged. Martin dostaje 7 zasięgu ataku za każdego bohatera w pobliżu (wliczając sojuszników). Dodatkowo dostaje 7/14/21/28/35 AD (na 1/4/7/11/15 poziomie)
4. Dotyk Innych. Melee. Co 7 atak Martin spowalnia przeciwnika o 28/35/42% (1/11/16) na jedną sekundę. Dodatkowo dostaje 14% Nieustępliwości.
5. Kusza z Wesela. Ranged. Co 7 atak Martin może zaatakować swojego miniona.
6. Taran Oblężniczy. Melee. Zadaje dodatkowe 35 obrażeń wieżom, ale bohaterom mniej o 35. Co 7 atak ogłusza przeciwnika na 0,35 sec.
7. Włócznia R’hllora. Ranged. Każdy atak przywraca Marinowi 7/14/21/28/35 HP (1/4/7/11/15) i wszystkim dookoła połowę tego efektu. Efekt podwaja się w przypadku atakowania bohaterów.
Pociski Huraganu Runaana nie liczą się jako ataki.
Q: Pasyw: Wysysanie. Ataki wysysają przeciwnikowi 5%/6%/7%/8%/9% attack speedu na 1 sekundę. Kumuluje się do 2 razy.
Aktyw: 50/60/70/80/90 many, 10/9.5/9/8.5/8 CD, 750 zasięgu, umiejętność na cel.
Przenudzenie. Spowalnia przeciwnika o 20% na 2.5 sekundy i zadaje mu 30/50/70/90/110 (+0.4 AP) obrażeń magicznych. Kiedy Martin atakuje cel tej umiejętności, efekty pasywa są zwiększone na 1.5 sekundy:
- 21% Ap
- 14 obrażeń nieuchronnych
- 14 zasięgu
- 42%/49%/56% slowa
- zadaje dodatkowo 20% obrażeń
- nie zmniejsza obrażeń przeciwko bohaterom, ogłusza na 0.7 sekund.
- uzdrowienie jest zwiększone 2 razy
W: 80 many, 20 sekund CD, 700 zasięgu, umiejętność na cel
Melee: Doskok. Martin natychmiastowo pojawia się przy przeciwniku. Jego kolejny atak nałoży efekt pasywa (Miecz nie zrobi nic).
Ranged: Nakłada na siebie tarczę, blokującą 80/120/160/200/240 (+0.2 AP)
E: Księgi.
Pasyw: Zwiększa attack speed o 5%/10%/15%/20%/25%
Aktyw: 60 many, 7 sekund CD, umiejętność mierzona, 900 zasięgu
Martin ciska swoim tomem. Zadaje 80/120/160/200/240 (+0.55 AP) obrażeń magicznych trafionemu celowi. Potem książka rozrywa się na kawałki na 3 strony (na 300 zasięgu). Każdy fragment zadaje 40/60/80/100/120 (+0.2 AP) obrażeń magicznych.
R: 200 many, 100 sec CD, zasięg 700
Martin po 1.4 sekundy skupienia przywołuje smoka, który zadaje 100/250/400 obrażeń magicznych. Smok nie może atakować potworów w dżungli ani bohaterów, ale też dostaje od nich 21% mniej obrażeń. Zabija miniony jednym uderzeniem (superminiony dwoma), zadaje 40/45/50 obrażeń nieuchronnych wieżom i dostaje od nich 21% więcej obrażeń. Żyje max 21/28/35 sekund.
Statystyki smoka:
- HP: 500/1000/1500 (+0.4/0.8/1.2 AP)
- Attack speed: 1.4
- Armor: 70/105/140
- MR: 70/105/140
- Movement speed: taki, jak u Martina.
- Zasięg: 400
Co myślicie? Za mocny, za słaby? Jaki build? Jaki teamcomp? Czekam na propozycje.
Jeśli także chcesz dołączyć do grona twórców Mini-blogów – zapraszamy serdecznie do skorzystania z formularza dodawania wpisu.