Czas na drużynę opartą o zwiększoną mobilność, zwiększone możliwości ucieczki/pogoni oraz dobry snowball. Jeśli nie czytałes poprzedniego odcinka zapraszamy także do odcinka mówiącego o kompozycji obszarowej.
Epickie ucieczki i pościgi to zawsze wspaniałe widowisko. Uniwersalność niektórych bohaterów takich jak Lee Sin umożliwia nawet bardziej epickie starcia. A co by było gdybyś w teamie miał 5 postaci takich jak Lee Sin?





Zresztą siła tego zestawienia leży w ucieczkach. Ten team jest w stanie uciec praktycznie przed każdym możliwym zagrożeniem. Ewentualny pościg musiałby trwać bardzo długo.
Dodatkowo slowy są nieefektywne na ten team, więc postacie typu Skarner znacznie tracą na sile przeciwko takiemu zestawieniu. Również postacie bez gap closera niewiele są w stanie zrobić przeciwko temu team compowi.
Co więcej taki team bardzo łatwo snowballuje, a dzięki mobilności ten snowball może bez problemu być przenoszony na inne linie.
SłabościPostacie w tej kompozycji są dość squishy (szczególnie lee sin jeśli nie wykonał kilku dobrych ganków).
Brakuje również dobrego AOE, a team opiera się głównie na obrażeniach ze skilli, co wymusza dobrą koordynacje targetów.
W późniejszej fazie gry team jest uzależniony od łapek blitza.
KonkluzjaTakie zestawienie wymaga bardzo dużego poziomu umiejętności graczy, ponieważ każdy z tych bohaterów wymaga dużego skill capa by radzić sobie na linii.
W late zespołowi brakuje twardej inicjacji przez co team traci w wypadku wyrównanych gier. Ale jeśli zdobędziecie przewagę w early to będzie potem mieli bardzo śmieszny mecz.
Generalnie team nadaje się głównie do gier for fun.