Minął już mniej więcej miesiąc od kiedy po raz ostatni katapultowaliście się z bazy wprost w środek wyjątkowo hałaśliwego wyścigu Wędrujących Krabów w testach alfa Nexus Blitz, naszego pierwszego eksperymentalnego trybu gry.
W ciągu ostatnich kilku tygodni przebrnęliśmy przez wasze opinie, analizując dane z każdego regionu i zestawiając je z wykresami popularności, które wyglądają jak abstrakcyjny impresjonizm. Nie jesteśmy krytykami sztuki, ale interpretacja jest jasna: Nexus Blitz wygląda obiecująco, więc przywracamy go na drugą serię testów, które odbędą się wraz z patchem 8.24! Dziś pomówimy o dwóch najbardziej popularnych motywach, które pojawiły się w waszych opiniach, oraz o tym, co chcemy zmienić w drugim teście.
Ale czy Nexus Blitz nie miał być na stałe?
Nexus Blitz był wielkim hitem dla niektórych graczy, co jest dobrym znakiem. Z drugiej strony jednak, tryb nie był dopracowany, co znaczy, że nie zauważyliśmy stałego zaangażowania w ten tryb, które sprawiłoby, że Nexus Blitz stałby się stałą funkcją w grze. Na szczęście, dzięki waszym komentarzom, udało mi się zidentyfikować główne obszary, które możemy zdecydowanie ulepszyć. Celem drugiej serii testów jest sprawdzić, czy nasze zmiany zostaną pozytywnie odebrane przez graczy, dla których pierwsza wersja nie była zbyt pasjonująca, jak również przez graczy, którzy ani na moment nie przestawali grać w tryb podczas alfy.
A propos rzeczy, które chcemy zmienić…
Stwierdziliście: „Ta mapa wygląda jak kupa”.
Ideą eksperymentalnych trybów jest stworzenie projektu, który naszym zdaniem przypasuje graczom, i dostarczenie im go tak szybko, jak się da. Oznacza to, że ograniczamy dopracowywanie elementów wizualnych. Słyszeliśmy jednak od wielu z was, że nie chodziło tylko o to, że mapa jest wciąż rozwijana, ale o to, że była rozpraszająca. Nie chcemy, żeby wasze oczy musiały walczyć z mapą, żeby ogarnąć, co się dzieje, dlatego też zamierzamy podjąć następujące kroki:
- Wygładzić najbardziej kolące w oczy elementy graficzne. Najbardziej znaczącymi elementami są tu brzegi mapy i obszar wokół bazy.
- Sprawić, by obszary, w których spędzacie najwięcej czasu, były bardziej przejrzyste. Poprawa jakości mapy w obszarach o szczególnym natężeniu ruchu, takich jak baza, powinna sprawić, że wystarczy szybki rzut oka, żeby określić, gdzie jesteście i jakie istotne cele i elementy mapy znajdują się w pobliżu.
Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, jeśli Nexus Blitz zostanie w pełni wypuszczony po tym teście, nie ulepszymy tylko tego, co jest — damy mapie unikalną tożsamość wizualną i tematyczną.