Na serwer testowy PBE wprowadzona została nowa aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania ostatniego w tym roku patcha oznaczonego numerem 7.24. Patch ten przyniósł ze sobą między innymi cztery zapowiedziane już nowe skórki, które prezentują się następująco:
Santa Draven – 1350 RP
Ambitious Elf Jinx – 1350 RP
Snow Fawn Poppy – 1350 RP
Hextech Kog’Maw – Skórka dostępna tylko poprzez warsztat hextech
Dearest Deer Ward
W nowej aktualizacji dodano sporą liczbę nowych świątecznych emotek prezentujących się następująco:
W plikach serwera testowego znalazły się wzmianki o nowym trybie gry zwanym Snow Battle ARURF, którego opis w wersji języka angielskiej prezentuje się następująco:
“A frigid fate awaits your foes! Fling spells and snowballs in this icy twist on ARURF, featuring League’s coolest champions.”
- Amunicje takie jak chociażby w przypadku Jhina, Corkiego czy Annie są od teraz traktowane tak jak na serwerach live
- Wprowadzono wiele drobnych poprawek w rozmiarach i kolorystyce
- Wprowadzono wiele poprawek w animacjach
- Dodano animacje dla burstów, wstrząśnień i zniszczeń wież
- Pasek HP Barona od teraz znajduje się nieruchomo w jednym miejscu zamiast poruszać się wraz z animacją tego potwora
- Poprawiono wskaźniki wskrzeszania
Dodatkowo zapowiedziano już teraz porcję zmian, które zobaczyć mamy w przyszłości:
- Dodanie opcji wyłączenia animacji wstrząśnień wieży
- Dodanie efektów dla leczenia się w czasie
- Dodanie efektów dla obrażeń w czasie
- Wypracowanie kody kolorów dla poszczególnych objectvów
- Dodanie wskaźnika serii zabójstw
- Dodanie wskaźnika ukrycia
Do klienta gry dodana została opcja pozwalająca na ukrycie zestawów run, które domyślnie zostały stworzone przez Riot.
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Bard
Ogólne Zmiany- Bazowa wartość regeneracji HP została zwiększona z 1.08 do 1.5

- Ilość ołtarzy jakie mogą w pozostawać aktywne w jednej chwili została zmieniona z 3 na 2/3/4/5/6
- Zasięg został zwiększony z 800 do 900
Camille
Adaptive Defenses (Pasyw)
- Czas przez jaki tarcza pozostaje aktywna został zwiększony z 1.5 do 2 sekund

- Czas przez jaki umiejętność ta może zostać użyta ponownie bez kosztów many został zwiększony z 3 do 3.5 sekundy
Corki
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 63 do 59
Darius
Hemorrhage (Pasyw)
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez krwawienie została zwiększona z 10 – 27 do 13-30
- Wartość bonusu do obrażeń przyznawanego przez Noxian Might została zwiększona z 30 – 200 do 30 – 230
Galio
Justice Punch (E)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11/10/9/8 sekund

- Wartość przelicznika z AP na efekt redukcji obrażeń przyznawany po pierwszym wycastowaniu została zwiększona z 4% do 5%
- Do drugiego wycastowania dodano nowy efekt: “Galio dodatkowo zadaje od 20/30/40/50/60 (+0.2 AP) do 60/90/120/150/180 (+0.6 AP) obrażeń” – ilość zadawanych obrażeń efekt redukcji obrażeń i czas trwania taunta rośnie wraz z czasem ładowania
Jhin
Curtain Call (R)
- Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 50/115/180 (+0.2 całkowitego AD) do 60/130/200 (+0.3 całkowitego AD)
- Czas przez jaki aktywne pozostanie nakładane spowolnienie została zwiększona z 0.5 do 0.75 sekundy
- Minimalny czas jaki musi upłynąć pomiędzy dwoma strzałami została zwiększona z 1 do 1.25 sekundy
Morgana
Ogólne Zmiany- Bazowa wartość regeneracji many na 5 sekund została zwiększona z 8.5 do 11.5
- Wartość przyrostu regeneracji many na 5 sekund na poziom została zmniejszona z 0.8 do 0.4

- Usunięto efekt dający 10/15/20% spell vampa
- Dodano nowy efekt: “Kiedy Morgana zada obrażenia championom, dużym minionom lub dużym potworom to leczy się ona o 15/20/25/30/35/40% (wartości te zmieniają się na 1/4/7/10/13/16 poziomie) zadanych obrażeń”

- Dodano nowy efekt: “Za każdym razem kiedy umiejętność ta działa na przeciwnika, jej czas odnowienia skracany jest o 5%”
Riven
Broken Wings (Q)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 10/30/50/70/90 do 15/35/55/75/95

- Koszt many został zwiększony z 45/50/55/60/65 do 60/65/70/75/80
- Ilość dodatkowych magicznych obrażeń przyznawanych z aury została zmieniona z 20/30/40/50/60 (+0.2 AP) na 10/15/20/25/30 (+0.3 AP)
Taric
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 45 do 40
Zyra
Ogólne Zmiany- Bazowa wartość regeneracji many na 5 sekund została zwiększona z 8.5 do 11.5
- Wartość przyrostu regeneracji many na 5 sekund wraz z poziomem została zmniejszona z 0.8 do 0.4

- Zasięg pojawiania się roślinek został zmniejszony z 1300 do 900
- Czas przez jaki roślinki pozostają na polu bitwy został zwiększony z 5-7.5 (wartości te zależały od poziomu postaci) do 8 sekund
- Czas przez jaki nasionka z pasywa pozostają aktywne został zmniejszony z 45 do 30 sekund – zmiana ta nie wpływa na czas przez jaki aktywne pozostają nasionka z W
- Ilość HP posiadanego przez roślinki została zwiększona z 4 do 8
- Ilość obrażeń otrzymywanych przez roślinki od auto-ataków zasięgowych postaci została zwiększona z 2 do 4
- Ilość obrażeń otrzymywanych przez roślinki od auto-ataków postaci walczących wręcz została zwiększona z 2 do 8
- Ilość obrażeń otrzymywanych przez roślinki od umiejętności trafiających w jeden cel została zwiększona z 4 do 8
- Ilość obrażeń otrzymywanych przez roślinki od umiejętności AoE została zwiększona z 2 do 4
- Ilość obrażeń zadawanych roślinkom cyklicznie została zmniejszona z 2 do 1
- Ilość obrażeń otrzymywanych przez roślinki od dużych minionów/potworów została zwiększona z 1 do 2 – ilość obrażeń zadawanych przez pozostałe miniony/potwory pozostała niezmieniona
- Ilość złota przyznawanego za zabicie roślinki została zmniejszona z 5 do 3

- Usunięto efekt zwiększający ilość życia roślinek Zyry o 10/20/30/40/50%
- Dodano nowy efekt: “Za każdym razem gdy Zyra zabije przeciwnika czas odnawiania Rampant Growth skracany jest o 20%. Wartość tego efektu zwiększana jest do 100% w przypadku zabicia championa, dużego miniona lub dużego potwora”
Press the Attack (Kluczowa Runa, Ścieżka Precyzji)
- Od teraz efekt Vulnerable nakładany przez trzeci atak wyprowadzony w dany cel nie będzie wzmacniał już obrażeń zadawanych właśnie przez ten atak
Fleet Footwork (Kluczowa Runa, Ścieżka Precyzji)
- Dodano nowy efekt: “Jeśli atak uderzy krytycznie to wartość uleczenia również zostanie zwiększona o bonus za uderzenie krytyczne”
Lethal Tempo (Kluczowa Runa, Ścieżka Precyzji)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 10 do 6 sekund
Triumph (Slot 1, Ścieżka Precyzji)
- Wartość uleczenia została zmniejszona z 15% do 12% naszego brakującego HP
Presence of Mind (Slot 1, Ścieżka Precyzji)
- Czas trwania efektu odnawiającego manę zostanie zwiększony z 5 do 7 sekund
Coup de Grace (Slot 3, Ścieżka Precyzji)
- Wartość bonusu do obrażeń została zmniejszona z 10% do 9%
Eyeball Collection (Slot 2, Ścieżka Dominacji)
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 6 do 3
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 10 do 5
Revitalize (Slot3, Ścieżka Determinacji)
- Efekt tej runy od teraz działa również na uleczenia i tarcze, które ty otrzymujesz
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/11/1120-pbe-update.html