Na serwer testowy PBE wprowadzono aktualizację rozpoczynającą przygotowania do wydania patcha 7.22, która przyniosła ze sobą między innymi aż cztery zapowiadane już w przeszłości skórki. Przegląd nowości z tego patcha zaczniemy właśnie od tych skinów prezentujących się następująco:
Lancer Rogue Blitzcrank – 1350 RP (lub w zestawie z Lancer Paragon Blitzcrankiem za 1820 RP)
Lancer Paragon Blitzcrank – 1350 RP (lub w zestawie z Lancer Rogue Blitzcrankiem za 1820 RP)
Mecha Rengar – 1350 RP
Victorious Graves – Nagroda za bieżący sezon rankingowy
Victorious Graves – Bazowa wersja skórki otrzymywana za zdobycie przynajmniej złota w dowolnej kolejce
Victorious Graves (Flex) -Bazowa wersja skórki otrzymywana za zdobycie przynajmniej złota w Flexach
Victorious Graves (Solo/Duo) – -Bazowa wersja skórki otrzymywana za zdobycie przynajmniej złota w Solo/Duo.
Victorious Graves (3v3) – -Bazowa wersja skórki otrzymywana za zdobycie przynajmniej złota w 3v3 – w przypadku serwerów nie posiadających rankingowych kolejek w tym trybie do jego otrzymania potrzeba będzie posiadać rangę złota i mieć rozegrane przynajmniej 50 gier rankingowych
W nowej aktualizacji warianty chrome’a otrzymały również trzy skórki z serii Mecha, a dokładniej rzecz ujmując chodzi tu o skiny Aatroxa, Kha’Zixa i Rengara (który to został dopiero co dodany na PBE). Ich nowe odsłony prezentują się w następujący sposób:
Mecha Aatrox
Mecha Kha’Zix
Mecha Rengar
2017 Victorious Ward
Essence Collector Ward
Glorious Legend Ward
Wraz z nowym patchem na PBE dodano sporą ilość nowych ikon przywoływacza z czego pierwsze osiem związanych jest ze specjalnym sklepem na Niebieską Esencję, a pozostała trójka tematycznie związana jest z Poro. Ikony te prezentują się następująco:
- Burst zadawany postaciom
- Uleczenia
- Zniszczenie struktur
- Dodatkowe życie/efekt blokujący możliwość śmierci
- Specjalna amunicja
- Paski HP dla jednostek nie będących championami (ich szerokość ma być taka sama jak dotychczas dzięki czemu powinno udać się uniknąć niepotrzebnego zamieszania)
W nowej aktualizacji Riot zdecydował się również wziąć sobie do serca narzekania graczy i dokonać pewnych zmian w systemie nadrabiania doświadczenia na jungli. Listę zmian w tym zakresie znaleźć możecie poniżej:
- System ten od teraz działa tylko w przypadku dużych i epickich potworów za to wartość bonusu do doświadczenia została zwiększona (ogólnie jednak liczba przyznawanego doświadczenia znacząco zmalała). Dzięki temu od teraz gdy mamy przewagę poziomów to możemy nie dopuszczać przeciwnego junglera do dużych potworów by uniemożliwić mu nadrobienie levela.
- Wilki na poziomie pierwszym od teraz będą przyznawać cały poziom
- Wycofano system wprowadzony w patchu 7.4 polegający na tym, że jeśli mieliśmy znacznie mniejszy level od naszej drużyny to liczba otrzymywanego przez nas doświadczenia znacząco rosła
- Z The Poacher’s Dirk usunięto czas odnowienia na ukradzione campy przeciwników dzięki czemu można od teraz znacznie szybciej stackować ten przedmiot.
- Wszystkie campy w jungli od teraz są warte tyle samo w statystyce Creep Score – każdy ukończony camp będzie przyznawał równo 4 CS dzięki czemu łatwiej będzie można porównywać sytuację obu junglerów
W nowej aktualizacji na serwer testowy powrócił nowy system run, w którym ponownie wprowadzono pewną ilość zmian. Ich dokładną listę znaleźć możecie poniżej:
- Miejsca na runy od teraz otrzymały własne nazwy:
- Ścieżka Precyzji
- Overheal (Sustain, Precision I)
- Maksymalna wartość przyznawanej tarczy została zmieniona z 30 (+8% twojego całkowitego HP) na 10 (+10% twojego całkowitego HP)
- Coup De Grace (Damage, Precision III)
- Wartość bonusu do obrażeń została zwiększona z 5% do 10%
- Ilość przyznawanego adaptive AD została zmniejszona z 15 do 9 – ilość jego alternatywy w postaci AP nadal pozostaje równa 15
- Overheal (Sustain, Precision I)
- Ścieżka Dominacji
- Cheap Shot (Damage, Precision III)
- Do opisu runy dodano wzmiankę o tym, że bonus do obrażeń nakładany jest dopiero po nałożeniu efektu osłabiającego możliwość poruszania się przeciwnika
- Eyeball Collection (Hunting, Domination II)
- Ilość przyznawanego adaptive AD za stack została zmniejszona z 0.7 do 0.6 – maksymalna ilość przyznawanego AD spadła zatem z 7 do 6
- Bonusy za zestawy Dominacji
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 10.8 do 11
- Cheap Shot (Damage, Precision III)
- Ścieżka Czarnoksięstwa
- Summon Aery (Keystone, Sorcery)
- Wartość przelicznika z bonusowego AD na nakładaną tarczę została zwiększona z 0.25 do 0.4
- Transcendence (Conversion, Sorcery II)
- Ilość przyznawanego adaptive AD została zmniejszona z 1.4 do 1.2
- Absolute Focus (Conversion, Sorcery II)
- Ilość przyznawanego adaptive AD została zmniejszona z 28 do 24
- Water Walking (Laning, Sorcery III)
- Ilość przyznawanego adaptive AD została zmniejszona z 21 do 18
- Gathering Storm (Laning, Sorcery III)
- Ilość przyznawanego adaptive AD w 10 minucie została zmniejszona z 6 do 5
- Summon Aery (Keystone, Sorcery)
- Ścieżka Determinacji
- Bonusy za zestawy Determinacji
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 180 do 130
- Bonusy za zestawy Determinacji
- Ścieżka Inspiracji
- Unsealed Spellbook (Keystone, Inspiration)
- Dodano nowy efekt: “Dodatkowo czas odnowienia twoich Summoner Spellów jest zmniejszany o 30%”
- Glacial Augment (Keystone, Inspiration)
- Od teraz efekt tej runy nie jest ograniczany do 3 promieni na aktyw jednego przedmiotu
- Bonusy za zestawy Inspiracji
- Wartość bonusu za zestawi Inspiracja + Czarnoksięstwo została zmniejszona z +30 AP lub +18 AD do +27 AP lub + 16 AD
- Wartość bonusu za zestawi Inspiracja + Dominacja została zwiększona z +21.5 AP lub +13 AD do +27 AP lub + 16 AD
- Wartość bonusu za zestawi Inspiracja + Precyzja została zmniejszona z +21.6% Attack Speedu do +20% Attack Speedu
- Wartość bonusu za zestawi Inspiracja + Determinacja została zmniejszona z +216 HP do +145 HP
- Unsealed Spellbook (Keystone, Inspiration)
Jak zawsze poniżej znaleźć możecie pełną listę nowych run i ich efektów
[Lista run i ich efektów]
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie zawierające głównie powrót modyfikacji związanych z nadchodzącym przed-sezonem. Bez przedłużania od razu więc do nich przejdźmy:
Summoner Spelle
- Wraz ze zmianami w zdobywaniu poziomów zmianie uległy levele, od których odblokowywane są poszczególne Summoner Spelle:
- Poziom odblokowania Cleanse’a został zwiększony z 6 do 9
- Poziom odblokowania Flasha został zmniejszony z 8 do 7
- Poziom odblokowania Smite’a został zmniejszony z 10 do 9
- Poziom odblokowania Teleporta został zwiększony z 6 do 7
- Poziom odblokowania Clarity (ARAM) został zwiększony z 1 do 6
- Poziom odblokowania Ignite’a został zmniejszony z 10 do 9
- Poziom odblokowania Marka (ARAM) został zwiększony z 1 do 6
Aatrox
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.376 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.384 do 33
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 45/80/115/150/185 do 50/85/120/155/190
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/110/150/190/230 do 75/115/155/195/235
Ahri
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 514.4 do 526
Akali
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 587.8 do 593
- Bazowa ilość armora została zwiększona z 26.38 do 31.38
Alistar
- Bazowa ilość armora została zwiększona z 24.38 do 44
Amumu
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53.384 do 61.38
- Bazowa ilość armora została zwiększona z 23.544 do 33
Anivia
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 70 d0 82
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 467.6 do 480
Annie
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 76 do 88
- Bazowa wartość HP została zwiększona z 511.68 do 542
Ashe
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56.508 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 21.212 do 30
Aurelion Sol
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 550 do 562
Azir
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 540 do 552
Bard
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 34
Blitzcrank
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.38 do 44
Brand
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 76 do 88
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 507.68 do 519.68
Braum
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.72 do 47
- Bazowa wartość bonusu do Armora/Magic Resist została zwiększona z 15/17.5/20/22.5/25 do 17.5/20/22.5/25/27.5
Caitlyn
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53.66 do 62
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.88 do 32
Camille
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 35
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/95/125/155/185 do 70/100/130/160/190
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 75/120/175/210/255
Cassiopeia
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525 do 537
Cho'Gath
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.156 do 69
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 28.88 do 38
Corki
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.38 do 32
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 512.76 do 518
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 75/120/165/210/255
Darius
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 30 do 39
Diana
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.048 do 31
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 589.2 do 594
Draven
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.8 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.544 do 35
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 30/35/40/45/50 do 35/40/45/50/55
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/105/140/175/210 do 75/110/145/180/215
Dr.Mundo
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.88 do 36
Ekko
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27 do 32
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 580 do 585
Elise
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.128 do 27
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 529.4 do 534
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 47 do 55
Evelynn
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 28 do 37
- Czas odnowienia został zmniejszony z 8 do 6 sekund
- Wartość efektu zmniejszającego czas odnowienia przy trafieniu tą umiejętnością w potwora została zmniejszona z 60% do 30%
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez początkowe trafienie została zwiększona z 25/30/35/40/45 do 35/40/45/50/55
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez kolce została zwiększona z 25/30/35/40/45 do 35/40/45/50/55
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 30/45/60/75/90 do 40/55/70/85/100
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wzmocnioną wersję umiejętności została zwiększona z 60/80/100/120/140 do 70/90/110/130/150
Ezreal
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.66 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 21.88 do 31
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 75/125/175/225/275 do 80/130/180/230/280
Fiddlesticks
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20.88 do 30
Fiora
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 33
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/75/85/95/105 do 70/80/90/100/110
Fizz
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 86 do 98
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 558.48 do 570
Galio
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 100 do 112
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 550 do 562
Gangplank
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 35
Garen
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.88 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.536 do 36
Gnar
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 51 do 59
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23 do 32
- Bazowa ilość AD Mega Gnara została zwiększona z 57 do 65
- Bazowa ilość Armora Mega Gnara została zwiększona z 26.5 do 36
Gragas
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.05 do 35
Graves
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.83 do 69
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.376 do 33
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez pocisk została zwiększona z 40/55/70/85/100 do 45/60/75/90/105
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wybuch została zwiększona z 80/110/140/170/200 do 85/115/145/175/205
Hecarim
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.72 do 36
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/85/120/155/190 do 55/90/125/160/195
- Bazowa minimalna ilość obrażeń została zwiększona z 40/75/110/145/180 do 45/80/115/150/185
- Bazowa maksymalna ilość obrażeń została zwiększona z 80/150/220/290/360 do90/160/230/300/370
Heimerdinger
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 476 do 488
Illaoi
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 35
Irelia
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.544 do 70
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.3 do 34
Ivern
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22 do 27
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 580 do 585
Janna
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.384 do 28
Jarvan IV
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.712 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29 do 38
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 80/125/170/215/260
Jax
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.97 do 69.97
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.04 do 36
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/110/150/190/230 do 80/120/160/200/240
- Bazowa minimalna ilość obrażeń została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
Jayce
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 50.78 do 58
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.38 do 27
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 571.2 do 576
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 35/70/105/140/175 do 40/75/110/145/180
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/120/170/220/270 do 75/125/175/225/275
Jhin
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53 do 61
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20 do 29
Jinx
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58.46 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.88 do 32
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 63 do 71
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.012 do 28
Karma
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 83 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 522.44 do 534
Karthus
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 516 do 528
Kassadin
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 78 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 564.04 do 576
Katarina
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 94
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 590 do 602
Kayle
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 93 do 105
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 574.24 do 586
Kayn
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29 do 38
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 55/75/95/115/135 do 60/80/100/120/140
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/125/170/215/260 do 85/130/175/220/265
Kennen
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.3 do 29
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 79 do 84
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 535.72 do 541
Kha'Zix
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.21 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27 do 36
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/85/110/135/160 do 65/90/115/140/165
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/110/140/170/200 do 85/115/145/175/205
Kindred
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20 do 29
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z do 55/75/95/115/135 do 60/80/100/120/140
- Bazowa ilość dodatkowych obrażeń została zwiększona z 60/80/100/120/140 do 65/85/105/125/145
Kled
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 35
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez pułapkę na niedźwiedzie została zwiększona z 25/50/75/100/125 do 30/55/80/105/130
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 30/45/60/75/90 do 35/50/65/80/95
- Bazowa ilość bonusowych obrażeń została zwiększona z 20/30/40/50/60 do 25/35/45/55/65
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 20/45/70/95/120 do 25/50/75/100/125
Kog'Maw
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.46 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.88 do 29
LeBlanc
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 516 do 528
Lee Sin
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.176 do 69.18
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.216 do 33
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/95/130/165/200 do 60/100/135/170/205
Leona
Eclipse (W)- Ilość przyznawanego bonusowego Armora została zwiększona z 20/30/40/50/60 do 25/35/45/55/65
Lissandra
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 506.12 do 518
Lucian
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.46 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/115/150/185/220 do 85/120/155/190/225
Lulu
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.216 do 28.22
Lux
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 79 do 91
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 477.72 do 490
Malphite
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 28.3 do 37.3
Malzahar
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525 do 537
Maokai
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 30 do 39
Master Yi
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.04 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33
Miss Fortune
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 46 do 54
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33
Mordekaiser
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20 do 25
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 73 do 78
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525 do 530
Morgana
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 86 do 98
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 547.48 do 559.48
Nami
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.72 do 29
Nasus
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.18 do 67
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.88 do 34
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.544 do 65.54
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.46 do 35.46
Nidalee
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.88 do 28
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 540 do 545
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53 do 61
Nocturne
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.208 do 67.21
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.88 do 36
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/105/150/195/240 do 65/110/155/200/245
Nunu
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59 do 67
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23 do 28
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 535 do 540
Olaf
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.98 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.04 do 35
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 80/125/170/215/260
Orianna
- Wartość przyrostu HP na poziomu została zwiększona z 79 do 91
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 517.72 do 530
Ornn
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.72 do 67.72
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33.04
Pantheon
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.572 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.652 do 37
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/105/145/185/225 do 75/110/155/195/235
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/130/180/230/280 do 100/150/200/150/300
Poppy
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29 do 38
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 35/55/75/95/115 do 40/60/80/100/120
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/70/90/110/130 do 55/75/95/115/135
Quinn
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 54.46 do 62
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.38 do 32
Rakan
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 62 do 70
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 36
Rammus
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 31.384 do 40
Rek'Sai
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.5 do 65.5
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 33
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 15/20/25/30/35 do 20/25/30/35/40
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/65/80/95/110 do 55/70/85/100/115
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/60/70/80/90 do 55/65/75/85/95
Renekton
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58.328 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.584 do 35
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/90/120/150/180 do 65/95/125/155/185
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wzmocnioną wersję umiejętności została zwiększona z 90/135/180/225/270 do 95/140/185/230/275
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 30/60/90/120/150 do 40/70/100/130/160
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wzmocnioną wersję umiejętności została zwiększona z 45/90/135/180/225 do 55/100/145/190/235
Rengar
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 34
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez jedno uderzenie została zwiększona z 25/45/65/85/105 do 30/50/70/90/110
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/95/140/185/230 do 55/100/145/190/235
Riven
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56.04 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.376 do 33
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
- Bazowa wartość tarczy została zwiększona z 90/120/150/180/210 do 95/125/155/185/215
Rumble
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.88 do 30.88
- Wartość przyrostu HP na poziomu została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 584.4 do 589
Ryze
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 86 do 98
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 558.48 do 570.48
Sejuani
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27 do 36
Shaco
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.58 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.88 do 30
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 84 do 89
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 582.12 do 587
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
Shen
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 34
Shyvana
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.712 do 69
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29 do 38
Singed
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.88 do 37
Sion
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.72 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.04 do 32
Sivir
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.46 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.21 do 31
Skarner
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.156 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29.384 do 38
Sona
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20.544 do 30
Soraka
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.384 do 32
Swain
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 102
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 516.04 do 528
Syndra
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 78 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 511.04 do 523
Tahm Kench
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27 do 47
Taliyah
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 74 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 520 do 532
Talon
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.88 do 32
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/85/110/135/160 do 65/90/115/140/165
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/85/110/135/160 do 70/95/120/145/170
Taric
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 45
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 100/145/190/235/280 do105/150/195/240/285
Teemo
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 49.54 do 58
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 94
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 515.76 do 528
Thresh
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 47.696 do 58
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 16 do 28
Tristana
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56.96 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22 do 31
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
Trundle
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.04 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.536 do 37
Tryndamere
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.376 do 69
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.108 do 33
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/100/130/160/190 do 80/110/140/170/200
Twisted Fate
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 94
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 521.76 do 534
Twitch
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.46 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.04 do 32
Udyr
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58.286 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.47 do 34
Urgot
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 30 do 39
Varus
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 54.66 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.212 do 32
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/100/135/170/205 do 70/105/140/175/210
Vayne
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.88 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.012 do 28
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 45/80/115/150/185 do 50/85/120/155/190
Veigar
- Wartość przyrostu HP na poziom został zwiększony z 82 do 94
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 492.76 do 505
Vel'Koz
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 76 do 88
- Bazowa ilość Hp została zwiększona z 507.68 do 520
Vi
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.88 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.88 do 35
- Minimalna ilość obrażeń zadawanych championom została zwiększona z 50/75/100/125/150 do
- 55/80/105/130/155
Viktor
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 78 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 516.04 do 528.04
Vladimir
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 84 do 96
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525 do 537
Volibear
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.544 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.38 do 35
Warwick
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33
Wukong
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.876 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.88 do 34
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/105/150/195/240 do 65/110/155/200/245
Xayah
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 33
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 40/60/80/100/120 do 45/65/85/105/125
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/60/70/80/90 do 55/65/75/85/95
Xerath
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 514.4 do 526
Xin Zhao
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.544 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.88 do 35
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 15/20/25/30/35 do 20/25/30/35/40
Yasuo
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.376 do 60
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.712 do 30
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona 82 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 82 do 87
Yorick
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 30 do 39
Zac
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 33
Zed
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 54.712 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.88 do 32
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 579.4 do 584
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/105/140/175/210 do 80/115/150/185/220
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych kolejnym celom została zwiększona z 42/63/84/105/126 do 45/66/87/108/129
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/90/115/140/165 do 70/95/120/145/170
Ziggs
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 524.4 do 536
Zilean
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.134 do 28
Zyra
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20.04 do 29
Przedmioty na jungle (Hunter's Machete, Skirmisher's Sabre, Tracker's Knife, Stalker's Blade)
- Efekt został zmieniony z “Zabicie dowolnego potwora posiadającego wyższy poziom niż twój przyznaje ci 30 dodatkowych punktów doświadczenia za każdy level różnicy” na “Zabicie dużego lub epickiego potwora posiadającego wyższy poziom niż twój przyznaje ci 50 dodatkowych punktów doświadczenia za każdy level różnicy”
Linia przedmiotów Frost Queen/Targon/Ancient Coin
- Liczba zebranego złota potrzebnego do ukończenia questa została zwiększona z 650 do 750
Duskblade of Draktharr
- Ilość przyznawanego Lethality została zwiększona z 18 do 20
Edge of Night
- Ilość przyznawanego Lethality została zwiększona z 18 do 20
Frost Queen's Claim
- Ilość zadawanych dodatkowych magicznych obrażeń z Unique Pasywa została zwiększona z 15 do 20
Frostfang
- Ilość zadawanych dodatkowych magicznych obrażeń z Unique Pasywa została zwiększona z 15 do 20
Gargoyle Stoneplate
- Receptura została zmieniona na: Chain Vest + Negatron Cloak + Stopwatch + 380 sztuk złota
- Koszt złożenia przedmiotu z komponentów został zmniejszony z 980 do 380
- Czas odnowienia na Unique Active – Metallicize został zwiększony z 90 do 92 sekund
Guardian Angel
- Koszt złożenia tego przedmiotu z komponentów została zmniejszona z 800 do 200
- Receptura została zmieniona na BF Sword + Cloth Armor + StopWatch
Hunter's Machete
- Do Unique Passive – Nail dodano nowy efekt: “Auto-ataki przeciwko potworom przyznają również 15% bonus do Attack Speedu na 2 sekundy”
Hunter's Talisman
- Dodano nowy efekt do Unique Passive – Tooth: “Ilość obrażeń zadawanych z podpalenia jest zwiększana do 50 jeśli posiadasz dodatkowe HP z przedmiotu lub efektu”
Poacher's Dirk
- Koszt budowy tego przedmiotu został zmniejszony z 600 do 500
- Ilość zabitych potworów z jungli przeciwnika potrzebnych do aktywacji Unique Pasywa została zwiększona z 3 do 4
- Usunięto czas odnowienia na transformację w Serrated Dirka
Serrated Dirk
- Ilość przyznawanego Lethality została zwiększona z 10 do 12
Sorcerer's Shoes
- Ilość przyznawanego Magic Pen. została zwiększona z 15 do 18
Spellthief's Edge
- Ilość zadawanych dodatkowych magicznych obrażeń z Unique Pasywa została zwiększona z 10 do 15
Stopwatch (Nowy Przedmiot)
- Koszt: 600 sztuk złota
- Unique Aktyw – Stasis: Postać staje się niewrażliwa na obrażenia i nienamierzalna na 2.5 sekundy, ale w tym czasie nie może ona poruszać się, atakować, rzucać zaklęć czy używać przedmiotów (aktywa tego można użyć tylko raz) – jest to przedmiot z którego składać będzie się między innymi Guardian Angela i o którym pierwsza wzmianka pojawiła się już w poprzednim patchu
Void Staff
- Ilość przyznawanego Magic Pen. została zwiększona z 35% do 40%
Youmuu's Ghostblade
- Ilość przyznawanego Lethality została zwiększona z 18 do 20
Zhonya's Hourglass
- Receptura została zmieniona na: Seeker’s Armguard + Fiendish Codex + Stopwatch +200
- Koszt złożenia tego przedmiotu z komponentów został zmniejszony z 800 do 200
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/10/1024-pbe-update.html